آداپتور و شارژر هواوی (Huawei)

شارژرهای فندکی بر روی برخی از قایقها نیز قابل استفاده هستند. بسیاری از شارژرهای تقلبی شیائومی اخیراً در بازار عرضه شدهاند و استفاده از آنها میتواند آسیبهای جبرانناپذیری به گوشی وارد کند. در بازار میتوانید انواع و اقسام شارژرهای ارزان قیمت را پیدا کنید که با اطمینان تقریباً تمامی آنها بی کیفیت هستند. به همین ترتیب ، باید به خاطر داشت که برای اطمینان از بهترین عملکرد ، باید از شارژر مارک اصلی استفاده کنیم. این در حالی است که شما برای خرید این شارژرها هزینه بیشتری را نسبت به شارژر های غیر اصلی پرداخت می کنید اما قطعا حفظ سلامت و کارایی گوشی شما در اولویت باشد و باید برای این کار هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا مشکلی از نظر سخت افزاری برای قسمتهای مختلف گوشی شما به وجود نیاید. البته پيش بيني ميشود عمر درگاه لایتنینگ نيز به پايان خود نزديک شده و اپل بهآرامی محصولات خود را به درگاه USB-C منتقل میکند و در جدیدترین مورد، آیپد مینی ۶ به درگاه مذکور مجهز شده است. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شرکت چینی شیائومی از جدیدترین فناوری شارژ بی سیم با سرعت ۸۰ وات رونمایی کرد.

اگر قصد دارید یک کابل شارژ مناسب برای گوشی، اسپیکر، هندزفری و سایر دیوایسهای الکتریکیتان خریداری کنید این نکات را حتما در سایت quickcharger نظر داشته باشید. همچنین این شارژر از یک تراشه شناسایی هوشمند استفاده میکند که باعث میشود تا این شارژر با گوشیهای هوشمند دیگر، لپ تاپها و سایر گجتهای موجود در بازار سازگار باشد. 67w به دلیل قدرت زیاد، از ابعاد و وزن بالاتری نسبت به سایر شارژرها برخوردار است و فست شارژ است که همین موضوع شناسایی آن را از نسخه فیک آن، آسان می گرداند. سری شارژر فست شارژ 65 وات با فناوری GAN شیائومی نیز یکی از محصولات پرکاربرد این کمپانی است و با این وسیله میتوانید در زمان کمتری وسایل خود را شارژ کنید. گاهی ممکن است شارژ نشدن گوشی ناشی از مشکلات نرم افزاری باشد و تنها با ریستارت کردن بتوان این مشکل را برطرف نمود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، باتری ممکن است حتی کارایی خود را از دست بدهد. مهمترین مزیت شارژر خورشیدی نسبت به پاوربانکها، عدم نیاز به برق است.

برای بررسی آن ، باید به تنظیمات / باتری و عملکرد بروید و روی “مصرف انرژی” کلیک کنید. و ممکن است عملکرد آینده آن را تحت تاثیر قرار دهد. پس از انجام این کار ، متوجه بهبود عملکرد آن می شویم و احتمالاً با سرعت کمتری بارگیری انجام میشود. برخی کابل شارژها دارای کانکتور بلندی هستند که خب، تقلبی بودنشان اثبات میشود. کابل در نسخه تقلبی به درستی این پورت را در شارژر وارد نمی کند و مشکل اتصال وجود دارد که زمانی رخ می دهد که کاربر فشار داده و به سرعت کابل را وارد پورت USB شارژر می کند. یا زمانی که هنگام شارژ به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است ، این مشکل برای گوشیها ممکن است پیش بیاید . شارژر 20 وات شیائومی از نوع USB-C Power Delivery می باشد که به اختصار شارژرهای PD نامیده می شوند و تحت برند ZMI عرضه شده است. سری شارژر فست شارژ 65 وات با فناوری GAN شیائومی دارای طراحی ساده با ابعاد 30.8 در 30.8 در 56.3 میلی متر و وزن تقریبی ۱۵۰ گرم بوده و با اندازه کوچک و ظریف خود به راحتی قابل استفاده است.

تا حالا بارها شده که شما شارژر اصلی گوشی و تبلت خود را بعلت استفادهی زیاد و یا مفقود شدن و یا اینکه آسیب دیدن بر اثر اتفاق از دست دادهاید. چرا که شما روزانه برای شارژ کردن باتری موبایل و تبلت خود به یک منبع انرژی خاص نیاز دارید تا حداقل یکبار و حداکثر چند بار این وسایل الکترونیکی را به طور کامل شارژ نمایید. به همین دلیل ، تلفن همراه باید به طور مداوم بین شبکه های مختلف ، با مصرف انرژی ناشی از آن متناوب باشد . زمانی که قصد داشته باشید از این شارژر ها به صورت مداوم استفاده کنید باید حتماً نکات مختلفی را برای حفظ و سلامتی آنها در نظر داشته باشید تا در بلند مدت شاهد خرابی آن ها و کاهش شارژدهی باتری و کل دستگاه نباشید. گاهی بیرون از منزل ناچار به شارژ گوشی موبایل خود میشویم، اما باید بدانید که این کار را در هرجایی انجام ندهید. این احتمال دور از انتظار نیست که شیائومی گوشی پرچمدار شیائومی میکس 5 را در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه کند. اما در همه مدل ها هم به این شکل نیست. اما کار بعدی که باید برای برطرف کردن علت شارژ نشدن گوشی شیائومی انجام دهیم این است که هم کابل USB و هم آداپتور برق را بررسی کنیم.

از لحاظ فیزیکی تفاوت قابل توجهی در میکرو USB و USB نوع C وجود دارد. این شارژر فندکی با توجه به پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع نسل 3 کوالکام توانایی شارژر باتری گوشی هوشمند و یا تبلت شما را در مدت زمان قابل قبولی خواهد داشت. قیمت شارژر گوشی و قیمت شارژر تبلت هم مهم بوده و میتواند اولویتهای شما را تعیین کند. این مدل هم مانند کابل MicroUSB نوع A یکی از مدلهای رسمی کابل MicroUSB است و توسط USB-IF بهرسمیت شناخته میشود. البته باید توجه داشته باشید که انرژی مورد نیاز در این مدل از شارژرهای بیسیم اوریکو با استفاده از یک کابل microB تامین میشود. این شارژ سریع فندکی ماشین کلومن میتوان گفت این محصول همانند بقیه مدل های موجود در بازار دارای بدنه فلزی میباشد اما همه بخش طراحی در جنس بدنه خلاصه نمی شود، هنگام اتصال شارژر به سوکت حلقه نوری LED دور آن روشن میشود که علاوه بر کارایی، جلوه زیبای به فضای داخلی خودروی شما میبخشد. این سوکت سالهاست که در گوشیهای اندرویدی مورد استفاده قرار میگیرد. این مورد برای گوشی های اندرویدی که قدیمی هستند صدق می کند. این صرفه جویی در وقت به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام شارژ گوشی برای مدت کوتاهی از آن استفاده نکنند تا به گوشی نیز آسیبی وارد نشود.

با توجه به اینکه شارژر و باتری جزء قسمتهایی میباشند که اثربخشی مستقیمی بر روی سلامت گوشی شما دارند، لذا انتخاب و خرید یک شارژر اصل از نکات بسیار مهمی است که باید به آن دقت نمایید. تراشهٔ A9 تا ۷۰ درصد سریعتر از نسل قبلیاش است. شارژ کردن مجدد باتری گوشی، تبلت و یا حتی لپتاپ، دغدغه اصلی بسیاری از کاربران است. شارژ اولیه گوشی موبایل و تبلت یکی از تصورات رایج بین مردم هست . این کابل TYPE C اصلی 1.2 متری برای فست شارژر گوشی SAMSUNG Galaxy A30S طراحی و تولید شده است و قابلیت شارژ سریع را دارا می باشد. سری شارژر فست شارژ 65 وات با فناوری GAN شیائومی، به لطف استفاده از فناوری گالیم نیترید نسبت به شارژرهای معمولی سیلیکونی سرعت شارژ بالاتری دارد و در زمان بسیار کوتاهی میتوانید دستگاه خود را به طور ۱۰۰ درصد شارژ کنید. این گوشی از شارژر 20 وات جدید شیائومی نیز پشتیبانی می کند. شیائومی در ساخت و تولید انواع گوشی و لوازم جانبی آن فعالیت گستردهای دارد. همچنین برای خرید عمده لوازم جانبی می توانید در صفحه خرید عمده اقدام به ارتقا حساب کاربری به حساب همکار انجام دهید و پس از آن قیمت ها را به صورت قیمت همکار مشاهده کنید.

بهتر است برای عمر بیشتر باتری موبایل از شارژرهایی استفاده شود که ساخت کارخانه و اصل هستند. مشتریان در صورتی تمایل به خرید کالای تولید داخلی دارند که قیمت مناسبی داشته باشد و از همه مهم تر از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. همانطور که میدانید، شارژر گوشی از جمله لوازم جانبی مهم موبایل تلقی میگردد که افراد قبل از خرید، به بررسی مشخصات و توان آن میپردازند. نمی توان گفت فناوری شارژ سریع با افزایش توان ورودی به باتری گوشی نیز آسیب می رساند. 3.25A میباشد و توان خروجی مختلفی را ارائه میدهد. قبل از هر چیز، مهم است بدانید که فناوریهایی که امکان شارژ باتری تلفن همراه یا هر وسیلهای را با سرعتی بالاتر از حد معمول میدهند، با عوامل مختلفی که میتوانند بر شارژ باتری تأثیر بگذارند، مانند خود برق، شدت و ولتاژ در ارتباط هستند. به احتمال زیاد مشکل از برنامه ای است که ، باتری را تخلیه می کند. در بخش قبل به این موضوع مهم اشاره شد که پورتهای USB 3.0 در ثبت مقبولیت خود در میان مردم از شانس کمتری برخوردار بودند و به همین دلیل با استقبال کمتری مواجه شدند.

تمامی قسمتهای سخت افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی از جدیدترین فناوری ها در ساختار خود استفاده میکنند و شارژر گوشی ها نیز از این قاعده مستثنا نیست. علاوه بر تامین مدل های مختلف گوشی های شیائومی و قسمتهای مختلف سخت افزاری آنها، تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی نسبت به تعمیر و تعویض قسمتهای مختلف سخت افزاری گوشی مانند تاچ و ال سی دی اقدام کرده و با ارزانترین قیمت قطعات اصلی و اورجینال را در اختیار شما قرار میدهد. بسیاری از کسانی که در زمینه های مختلف از جمله در فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند بر این عقیدهاند که استفاده از شارژر های اصلی و اورجینال می تواند دوام و کارایی مناسب گوشی شما را در قسمتهای مختلف از جمله باتری و همچنین سوکت شارژ به همراه داشته باشد. پس برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی نیاز است تا تست و عیب یابی اولیه را روی آن انجام داده و با توجه به مشکلی که به وجود آمده است برای تعمیر آن در قسمتهای مختلف از جمله قسمت آداپتور اقدام نمود. در این موارد شارژر گوشی شما به دلایل مختلف دچار خرابی شده است و برای برطرف کردن این مشکلات حتماً باید برای تعمیر آن اقدام نمایید.

استفاده از شارژرها ، باتری ها و کابل های اصلی شیائومی بسیار مهم است. علت کوچکتر و سبکتر بودن آن، استفاده از تکنولوژی GaN است که به موجب آن اجزای داخلی کمتری در داخل شارژر قرار میگیرد. برای تعمیر شارژر گوشی ابتدا و پیش از هر اقدامی پریز برق را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. بهتر است در مواجهه با مشکل فست شارژ گوشی، قبل از هر اقدامی کابل شارژر را با یک کابل شارژر مطمئن تعویض کنید تا از سالم بودن کابل خود اطمینان حاصل کنید. سازگاری آن با آیفون و امکان شارژ کردن لپتاپ این سری شارژر فست شارژ را به یک شارژر همه کاره تبدیل میکند. این گواهینامه نشان میدهد که شارژر جدید شیائومی از حداکثر سرعت شارژ 20 ولت / 10 آمپر (200 وات) پشتیبانی میکند. شارژر 20 وات اپل با برند شیائومی علاوه بر گوشی های اپل توانایی شارژ گوشی های سری Mi 10، گلکسی اس 10 سامسونگ و آیپد پرو را نیز دارد که باتری آن ها را با سرعت بالایی شارژ می کند. برای مثال ، شارژ کردن گوشی اس 21 الترا با همین شارژر حدودا یک ساعت طول می کشد تا شارژ بشود . در آگوست (شهریور) سال گذشته شیائومی دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و به همین مناسبت دو گوشی می 10 اولترا (Mi 10 Ultra) و ردمی K30 اولترا (Redmi K30 Ultra) را به بازار عرضه کرد.

بر این اساس، شارژرهای فست شارژ برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در رابطه با خرید شارژر 67 واتی شیائومی باید بگوییم که به علت اهمیت زیادی که شیائومی به طرفداران خود میدهد، علاوه بر افزایش کیفیت محصول، سعی بر ثابت نگه داشتن قیمت آن دارد. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. اگر همچنان برای خرید شارژر خوب و با کیفیت عالی مردد بودید، با کارشناسان ما در سایت تکنولایف تماس بگیرید تا شما برای خرید شارژر و کابل شارژر خوب راهنمایی کنند. در این حالت ما باید به تنظیمات برویم تا میزان مصرف باتری دستگاه را بررسی کنیم. در این صورت باید کابل شارژر تعویض گردد.

همانطور که از پیش میدانید، سامسونگ امسال پرچمدارن کمپانی خود را با تراشه اگزینوس ساخت خود روانه بازار کرد. گوشی هوشمند Asus Zenfone2 نیز توانست به گفته کمپانی خود عمل کرده و با توجه به تکنولوژی BoostMaster به کار رفته در شارژر خود، صدق گفته خود را در زمینه شارژ شدن 60 درصد ظرفیت باطری در 40 دقیقه به اثبات برساند. با این حال کمپانی شیائومی از این فرصت استفاده کرده و به تازگی شارژر 20 واتی را معرفی نموده که با آیفون 12 و حتی مدل های قبل تر آن نیز سازگار می باشد! در حالی که مشخص نیست شیائومی دقیقا چه زمانی گوشی هوشمندی با پشتیبانی از شارژ 200 واتی معرفی میکند گوشی هوشمند چینی ایکوو (iQOO) در حال تبدیل شدن به اولین گوشی هوشمند جهان است که از شارژر 200 واتی پشتیبانی میکند. از بهترین شارژر بی سیم اپل، همین محصول است. QC3.0 Car Charger KC-C600دارای تراشه مرکزی می باشید که از کیفیت بالایی برخوردار است که تاثیر زیادی در کیفیت شارژ دستگاه ها دارد. شارژر به دستگاهی گفته میشود که انرژی را در یک باتری قابل شارژ ذخیره میکند، پروتکل شارژر و عملکرد آن بستگی به موادی مثل اندازه و نوع باتری دارد، برای مثال بعضی از باطریها دارای تحمل زیاد برای بارگذاری بیش از حد هستند و بسته به نوع باتری میتوان آنها را با وصل کردن به یک منبع جریان یا ولتاژ ثابت شارژ کرد، اما نوع دیگری از باتریها نمیتوانند بیشتر از حد شارژ شوند و اگر برای مدت طولانی در شارژ بماند آسیبدیده و طول عمر و ظرفیت باتری کاهش پیدا میکند و حتی در موارد محدودی مشاهده شده است که با داغ شدن بیش از حد شارژر گوشی منفجر شده است.

بنابراین در صورت عدم استفاده از این به روزرسانیها ممکن است فعالیتهای پردازشی گوشی شما افزایش یافته و متوسط دمای آن نیز به همان نسبت بالاتر رود. گوشی هواوی Nova 9 SE با صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی IPS عرضه شده است.امولد نبودن این صفحه نمایش و عدم پشتیبانی از HDR ده بیتی ممکن است برای بسیاری از کاربران نکتهی منفی محسوب شود. به گفته فروشگاه اینترنتی دنیای باتری، بهترین راه برای تایید اعتبار شارژر، خرید آن در بسته بندی اصلی است. فروشگاه اینترنتی به فی، ارائه دهنده رسمی محصولات ریمکس در ایران است و جدیدترین محصولات جانبی این برند محبوب را با گارانتی معتبر و تخفیف های عالی در دسترس مشتریان خود قرار می دهد.