آموزش تعمیر شارژر موبایل + علت خرابی و رفع مشکل شارژر گوشی

3-از آنجایی که شارژ از نوع fast می باشد پس بر روی برد احتمالا چندین خازن اس ام دی، دیود اس ام دی و مقاومت اس ام دی مشاهده خواهید کرد. اگر گوشی شما با مشکل شارژ نشدن مواجه شد گوشی خود را خاموش و سپس آن را به شارژ بزنید اگر متوجه شدید که در حالت خاموش گوشی شما در حالت عادی و معمولی شارژ می شود باید بدانید که یک مشکلی در سیستم عامل شما وجود دارد و باید آن را به یک فرد متخصص و حرفه ای در این زمینه بسپارید تا بتواند مشکل را برای شما حل کند. برخی از اوقات زمانی که گوشی موبایل خود را به شارژ می زنید متوجه می شوید که گوشی شما شارژ نمی کند و همه جا را بررسی می کنید تا بتوانید دلیل شارژ نشدن گوشی سامسونگ خود را پیدا کنید.شارژ نشدن گوشی سامسونگ و گوشی های دیگر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که ما می خواهیم در ادامه ی مطلب همه ی علت هایی که می توانند در شارژ نشدن گوشی دخیل باشند را برای شما عنوان کنیم تا شما با خواندن این مقاله بتوانید علت اصلی شارژ نشدن گوشی خود را متوجه شوید و با خواندن راهکارها و تجارب کارشناسان نمایندگی موبایل سامسونگ اصفهان بتوانید مشکل شارژ نشدن گوشی خود را حل کنید.

بسیاری از مشاغل خدمات شارژ تلفن همراه ارائه نمی دهند زیرا فکر می کنند با ارائه آن چیزی به دست نخواهند آورد. اگر گوشی شما داخل آب افتاده باشد به هیچ عنوان نباید زمانی که خیس است آن را به شارژ بزنید زیرا آسیب های زیادی به گوشی شما وارد می شود بنابراین سعی کنید گوشی خود را کامل خشک کنید و از خشک شدن آن اطمینان پیدا کنید و بعد از گذشت حداقل 24 ساعت می توانید آن را به شارژر متصل کنید. در برخی از موارد پیش می آید که افراد اشتباهی شارژ خود را به پریز تلفن وصل می کنند بنابراین از پریزی که شارژر خود را به آن متصل کردید اطمینان پیدا کنید.

اگر شما فردی هستید که همواره فراموش می کنید که گوشی خود را شارژ نمایید، می توانید یک شارژ بی سیم خریداری کرده و آن را به عنوان خانه ای برای گوشی خود در نظر بگیرید. می توانید گوشی را در طول شب روی پد شارژر بگذارید، هرچند LED آنقدر روشن است که اگر شما آن را نزدیک تختخواب نگه دارید، ممکن است شما را اذیت کند. انتخاب یک شارژر مناسب برای شارژر تلفن هوشمند به شما کمک میکند که در هر مکان و زمانی به راحتی و بدون دردسر موبایل خود را شارژ کنید. حقیقت ماجرا این است که در این شرایط هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و باتری آیفون شما سریع تر از قبل شارژ میشود اما خب شدت گرمایی که در آن تولید میگردد هم به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکند. پورتهای USB لپ تاپها و کامپیوترهای خانگی (PC) با مدلهای قدیمی، مقدار جریان کافی را برای شارژ کردن گوشی ندارند و به همین دلیل وقتی از این روش استفاده میکنید سرعت شارژ شدن گوشی کاهش مییابد و باتری موبایل شما دیرتر شارژ خواهد شد. صرفنظر از منبعی که برای شارژ دستگاه خود استفاده میکنید این محدودیتها همچنان باقی میمانند. این اطلاعات بر روی شارژر نوشته شده است و روی شارژری که در حال حاضر نیز استفاده میکنید درج شده است.

اگر با انجام یک روش، هنوز هم با این مشکل مواجه هستید، باید روشهای دیگر را نیز امتحان کنید تا به نتیجه برسید. اگر در سوکت شارژ گوشی شما مشکلی پیش بیاید گوشی شما شارژ نمی شود بنابراین زمانی که با مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ خود مواجه شدید حتما سوکت شارژ را بررسی کنید و اگر مشکلی در سوکت به وجود آمده بود حتما مشکلش را برطرف کنید تا گوشی شما مثل قبل و به درستی شارژ شود. بنابراین قیمت آن نیز بیشتر است. اگر بعد از اینکه گوشی خود را به شارژر متصل کردید و دیدید موبایلتان شارژ نمی کند ممکن است پریزی که آداپتور شارژر را به آن وصل کرده اید مشکل داشته باشد بنابراین شما باید پریز را عوض کنید و با یک پریز دیگر امتحان کنید.

شارژرهای دیواری که در بازار به آنها کلگی یا شارژر USB هم گفته میشود، پرکاردبردترین نوع شارژر هستند که اکثر ما با آن آشنا هستیم و از زمان پیدایش اولین گوشی موبایل از آنها استفاده کردهایم. مرکز Android آزمایشاتی را با استفاده از شارژرهای سیمی و یک سری شارژرهای فروشی بی سیم انجام داده است. اگر سرعت شارژ مساله مهمی برای شماست، شارژرهای سیمی سریعتر عمل می نمایند. هرگز از شارژرهای بی کیفیت، بدون استاندارد و ارزان قیمت استفاده نکنید. اگر متوجه شدید ولتاژ و آمپر با رنج استاندارد مغایرت دارد به مرحله بعد بروید. اگر تمام راه حل هایی را که برای مشکل شارژ نشدن گوشی را امتحان کردید و مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ شما حل نشد در آخرین مرحله باید گوشی خود را به مراکز خدمات و نمایندگی موبایل سامسونگ اصفهان ببرید و آن را به تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در این زمینه بسپارید تا آن ها با بررسی گوشی شما مشکل اصلی را پیدا کنند و راه حلی را برای درست کردن آن بیابند.

اگر به طور خیلی ناگهانی با مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ خود مواجه شدید بهتر است در ابتدا کابل شارژ و شارژر خود را بررسی کنید برای انجام این کار می توانید گوشی خود را با یک شارژی که متناسب با آن باشد امتحان کنید و اگر با شارژر جدید مشکلی نداشت و به خوبی شارژ کرد شما باید شارژر خود را کامل عوض کنید و یک شارژر نو خریداری کنید. ترفند شارژ باتری موبایل متنوع می شود که در این قسمت می خواهیم درمورد برخی از آن ها برای شما توضیح دهیم. در ابتدا باید گفت که نگهداری از شارژر همان مراقبت از شارژر موبایل میباشد.

بله. برخی از تولیدکنندگان مانند اپل و وان پلاس شارژرهای بیسیمی تولید میکنند که گوشیهای مربوطه را سریعتر از سایرین شارژ میکنند، اما اگر به دنبال سرعت هستید، بهتر است از یک شارژر با سیم استفاده کنید. همه گوشیها از شارژ بیسیم پشتیبانی نمیکنند، اما اکثر برندها مدلهایی دارند که از شارژ بیسیم پشتیبانی میکنند، بنابراین ابتدا مدل گوشی خود را جستجو کنید. گیره های کاغذی فلزی هستند بنابراین می توانند هادی جریان برق باشند. Mini USB: وسایل الکترونیکی ورودی های USB زیادی دارند و اکثر دستگاه ها با کابل USB مخصوص به خود عرضه می شوند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گزارشی جدید نشان میدهد موبایل جدید ایسوس به نام ROG Phone۴ با یک باتری ۶ هزار میلی آمپری عرضه میشود. علاوه بر این، از آنجایی که بیشتر گوشیها نازکتر شده و شاهد عرضه گوشیهای تاشو بیشتری نیز هستیم، باید مراقبت و نگهداری از دستگاه خود را بیشتر کنید.

همه اینارو از برند اپل می خرن . و نهایتاً شارژرهای بی سیم زیباتر به نظر می رسند. به نظر می رسد که شارژ بی سیم در مقابله با شارژرهای سیمی شانسی برای موفقیت ندارد. در حالی که به کمک شارژر سیمی حدود دو ساعت و نیم طول میکشد تا شارژ شود. کنون برای هر بار شارژ تنها کافی است که ساعت تایمر را دقیقا روی ساعتی تنظیم کنید که گوشی را به شارژر متصل می کنید. این که شارژر متشکل از شاخهها و اتصالات می باشد ممکن است باعث شود که یک نسخه معتبرتر، اندکی گرانتر باشد. حالت سیمی به طور کامل گوشی را از %0 تا مقدار کامل در زمان 105 دقیقه شارژ کرده است در حالی که این میزان زمان برای شارژر بی سیم حدود 150 دقیقه بوده است. شما همچنین لازم نیست نگران استهلاک پورتهای شارژر در این روش باشید. شارژرهای بی سیم عموماً دارای پد یا پورت هستند که به شما امکان میدهد تلفن را به صورت رو به بالا بگذارید تا باتری پر شود. آیا شارژرهای با سیم گوشی را سریعتر شارژ میکنند؟ آیا گوشی خود را در جیب شلوار جینتان نگاه میدارید؟ سپس دستگاه را با شارژر فندکی به فندک خودرو متصل کنید تا بتوانید از قابلیت شارژر وایرلس بهره ببرید.

شدت جریان 2.4 آمپر علاوه بر سرعت مناسب، آسیبی به دیوایس شما نیز وارد سایت quickcharger نخواهد کرد. شاید برایتان جالب باشد ولی خوب است بدانید که کثیف بودن و گرد و غبار گرفتن پورت شارژ یکی از دلایلی است که باعث می شود گوشی شما به خوبی شارژ نشود بنابراین برای حل این مشکل شما باید پورت شارژ خود را به آرامی با پنبه پاک کنید و گرد و غبار و کثیفی ها را از بین ببرید اما توجه داشته باشید که پورت شارژ گوشی های هوشمند بسیار حساس و ضعیف می باشند و شما باید خیلی آرام و با احتیاط تمیز کردن آن را انجام دهید تا آسیبی به آن وارد نشود. بررسی آی سی گوشی را شما نمی توانید خودتان انجام دهید بنابراین باید آن را به دست یک فرد متخصص بسپارید تا مشکل به وجود آمده را برای شما حل کند. در نتیجه شما میتونید یک گوشی هواوی یا سامسونگ یا ال جی که ۱ آمپر هستند رو با یک شارژر تبلت ۲٫۱A یا شارژکننده گوشیهای بزرگتر شارژ کنید شارژکننده تبلتها نیز معمولا ۲ آمپری هستند و اتصال گوشی موبایل ۱ آمپری بهشون میتونه انجام بشه و تفاوت تنها در زمان شارژ هست که مدت کمتری برای شارژ گوشی زمان خواهد برد.

این روش عملی بودن را فدای رهایی از شلوغی متصل کردن کابل به گوشی می نماید. تو این جور موارد ، ولتاژ رو نمیشه تغییر داد ( دلیلش مفصله و باید بعدا توضیح بدم ) اما جریان رو میشه کم و زیاد کرد . از این رو در برابر گره خوردن و در هم پیچیدن بسیار مقاوم است. این بدان معنا نیست که گوشی شما دو برابر سریعتر شارژ می شود ، بلکه تضمین می کند که گوشی شما به همان سرعتی که طراحی شده است شارژ شود.علاوه بر این ، مطمئن شوید که از کابل استانداردی استفاده می کنید که در شرایط خوبی قرار دارد. اتلاف حرارتی دوگانه: این محصول دارای فن مستقل و پد حرارتی فلزی است که می تواند به طور هوشمند با درجه حرارت تنظیم شود و از کاهش قدرت شارژ تلفن همراه به دلیل محافظت در برابر گرمای بیش از حد و کاهش زمان شارژ بیشتری نسبت به حالت عادی نیاز دارد.

ما در فروشگاه تخصصی جی اس کالا برای حل تمامی مشکلات مربوط به لوازم جانبی موبایلتان یک راهحل بسیار منطقی داریم؛ به همین منظور پیشنهاد میکنیم از شارژر اورجینال شیائومی که در مجموعه ما به فروش میرسد استفاده کنید. علاوه براین، اگر بیش از حد درگیر شارژ بی سیم شوید، درخواهید یافت که تمامی خریدهای قبلی تلفن همراه شما نیز نیازمند عملکرد بی سیم خواهند شد. از برخی جهات این یک تصمیم زیبایی شناختی است و احساس شما در مورد آن به طرز تفکر شخصی شما بستگی دارد. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط قوت اصلی باتری های لیتیوم یونی است. فناوری شارژ بیسیم، درواقع فرآیندی برای شارژ وسایل مجهز به باتری بدون نیاز به سیم یا کابل است و این فناوری انتقال بیسیم جریان برق به دستگاه گیرنده را امکانپذیر میکند.شارژ بیسیم به شارژ القایی هم شهرت دارد؛ هرچند شارژ القایی تنها یکی از انواع شارژ بیسیم محسوب میشود.

بنابراین یکی از علت های مهمی که می تواند در شارژ نشدن گوشی سامسونگ شما دخیل باشد خرابی آی سی می باشد. اگر می خواهید دستگاه شما به سرعت شارژ شود به سراغ حالت سیمی بروید و اگر شما فراموش می کنید که مرتب گوشی خود را شارژ نمایید، یک صفحه شارژ بی سیم می تواند خانه ای برای تلفن همراه شما در هر زمان که از آن استفاده نمی کردید، محسوب شود. هر چند باید هشدار داده شود که ریسک خطرات امنیتی وجود دارد. توسط برخی از این داکها که دارای اسپیکر هستند و قابلیت پخش موزیک ذخیره شده در موبایل را دارند نیز میتوانید همزمان با شارژ گوشی به موسیقی دلخواه خود همزمان گوش دهید. توصیه می کنیم هنگام خرید کابل، بهترین مارک کابل شارژ موبایل را انتخاب کنید که قطر کابل بیشتر و ضخیم تر باشد. اندازه آن ها اندازه همان کابل شارژ اصلی گوشی است. و از علت شارژ نشدن گوشی های شیائومی جلو گیری میکند . وقتی حالت هواپیما را فعال کنید فرایند شارژ شدن گوشی بهبود پیدا میکند و زمان شارژ شدن گوشی کاهش مییابد. تنها پورت USB type-c جریان خروجی بالایی را داراست و سرعت شارژ را کاهش نمیدهد. به شارژرهای عمومی، دستگاه شارژر موبایل نیز گفته میشود که معمولا دارای جایگاه های متعدد برای شارژ همزمان چند گوشی متنوع هستند.