آموزش تعمیر شارژر موبایل – عیب یابی و رفع مشکل شارژر نکردن

چند سالیست که تلفن های همراه جز جداناپذیر زندگی و کسب و کار ها شده اند ، به گونه ای که عملا زندگی بدون استفاده از تلفن همراه تقریبا غیرممکن شده است و روز به روز کسب کارها برای رشد فروش خود به سمت گوشی های موبایل رجوع می آورند و نتایج بسیار خوبی می گیرند ، ولی موضوع اینست که با افزایش ساعات استفاده از تلفن های همراه باتری آن ها هم به طبع زودتر خالی می شود و نیاز به شارژ مجدد دارد. از زمانی که گوشی های هوشمند به یکی از کالاهایی تبدیل شدند که حضور آن ها در زندگی روزمره برای ارتباط با دیگران و دریافت و انتقال اطلاعات لازم است، موضوع زمان روشن ماندن گوشی نیز مطرح شد.

در پایان یاداور میشوم اگر مثلا شما یک گوشی با فناوری فست شارژ نسل 2 داشته باشید و یک شارژر نسل 3 برای شارژ آن استفاده کنید، گوشی شما سریعتر شارژ نخواهد شد زیرا گوشی شما فست شارژ نسل 3 را پشتیبانی نمیکند. جنسش هم با توجه به بسته بندی و کیفیت 99 درصد اصله. از روی توجه به وزن هم می توان شارژر اصلی هوآوی را از شارژر تقلبی تشخیص داد. باید توجه کرد که در صورتی که از شارژر های بی کیفیت استفاده کنید باعث خرابی سریع باتری و تحمل هزینه گزاف می شوید ، پس باید برای انتخاب شارژر کمی دقت به خرج داد. خبر خوب این که از شارز بی سیم و شارژ سریع اختصاصی هم پشتیبانی می کند. از موارد مهمی که توجه به آنها خالی از لطف نیست می توان به قابلیت پشیتبانی از شارژ سریع (فست شارژ ) برای گوشی هایی که فست شارژ دارند ، آمپر خروجی و توان خروجی اشاره نمود ؛ همچنین توجه به اینکه آیا محصول خریداری شده گارانتی دارد یا نه می تواند بسیار حائز اهمیت باشد چراکه خرید محصول باگارانتی یک اطمینان خاطر برای خریدار می دهد.شارژر های اندروید دارای دو نوع می باشند ، میکرو یو اس بی و تایپ سی که Type-c دارای سرعت بیشتری در انتقال دیتا می باشد و سریعتر شارژ می شود و همچنین نسل به روز تری نسبت به micro-usb است ، که برای انتخاب نوع شارژر باید به پورت ورودی دستگاه خود دقت کنید.

از بین این ویژگیها، میتوانیم به تعیین نحوه شارژ دستگاه (معمولی یا شارژ سریع) و همچنین نظارت بیشتر روی وضعیت شارژر هم اشاره کرد. که مانند کابل type c و یا مدل اصلی ایفون یا سامسونگ و دیگر مارک های مغناطیسی و معمولی بتوانند از این کار را انجام دهند. خیلی عالی ولی قبل از رسیدن کالا با تحقیق در سایت های خارجی متوجه شدم برای یک سری از گوشی ها فست شارژ ساپورت نمیکنه برای مثال گوشی من که note 5 سامسونگ هست هم جزو همون موارد بود بنابراین مرجوع کردم. با وجود اینکه برند آنر یک برند فرعی از کمپانی هواوی محسوب می شود اما این برند در سال اخیر قدرت بسیاری پیدا کرده به نوعی که بسیاری از کاربران ترجیح می دهد گوشی های سری آنر را خریداری کنند. شارژرهایی وجود دارد که می توان کیفیت مناسبی نداشته باشند. بسته بندی آن نیز فقط داخل یک پلاستیک ساده است، ولی تا جایی که شنیده ام، توی کابلهای موبایل هر چی بسته بندی شکیل تر، کیفیت پایین تر که در این مورد به نظرم درست میرسه. من این کارو تست کردم واقعا همین طور بوده با کابل خوده انکر و کابل ارجینال گوشی حدودن تو ۴۵ دقیقه شارژ از ۱۰ به ۱۰۰ میرسه والی با کابلای متفرقه بیشتر از ۱ ساعت طول میکشه در ضمن با کابل خوده گوشی یا انکر .

البته امتیاز کامل رو نمیگیره چون مسلما نمونه های بهتری در شارژر های دیواری سامسونگ سراغ داریم و در همین دیجی موجوده… در صورتیکه نمونه تقلبی ممکن است پس از یک بار استفاده به شدت دچار ضعف شده و حتی به باتری شما آسیب برساند. در ضمن عمر باتری با فست شارژهای نسل 3 عموما کمی پایینتر است. از خرید کالا با بسته بندی نامناسب خودداری کنید. خود را در نهایت ایمنی شارژ کرده و از آنها استفاده کنید. در مورد فست شارژ باید بدونید این تکنولوژی هنوز یه استاندارد واحد تو تمام گوشیها نداره ، یعنی هر برند گوشی با یه استانداردی از این تکنولوژی استفاده کرده ولی برند انکر مدلهایی که روی خروجیشون Q3 نوشته شده یعنی نسل سوم استاندارد کوالکام برای شارژ سریع رو ساپورت میکنن ، که کم کم داره به استاندارد اصلی شارژ سریع تبدیل میشه مثلا گوشیهای سامسونگ مطابق این استاندارد شارژ سریع میشن… کار راه اندازه ولی توقع اصل نداشته باشید چون تفاوتش زمین تا آسمونه با اصلش سیم کوتاه تره خشک تره جنسش ضعیف تره سوکت و غیره اصلا مثل اصلش نیست.

آیا احساس می کنید که دستگاه شارژر اندرویدی شما کند عمل می کند سایت quickcharger ؟ فنری کردن سیم شارژر میتواند تا حدودی یک عمل خوب برای مراقبت از شارژر موبایل باشد. شاید بارها شده است که باتری و درصد شارژ گوشی شما رو به اتمام باشد و برای کاری عجله داشته باشید که نتوانید چند ساعت منتظر بمانید شارژ گوشی شما به طور کامل شارژ شود، یا حتی در مسافرت ها در زمانیکه داخل ترمینال مسافربری هستید وقت کمی برای شارژ کردن گوشی موبایل خود داشته باشید، علاوه بر موارد فوق اینکه مدت زیادی بخواهید منتظر بمانید گوشی شما شارژ شود و از آن استفاده کنید گاها کمی دشوار است، برای رفع تمامی موارد فوق خرید شارژر گوشی موبایل سامسونگ فست شارژ میتواند این مشکلات را برطرف کرده و بتوانید در مدت زمان خیلی کمتری نسبت به شارژر های معمولی گوشی خود را شارژ کنید.

از جمله مزایای اصلی شارژر وایرلس، سرعت بالاتر و سادگی شارژ توسط آن است، چرا که نیاز نیست هر بار کابل شارژ را به گوشی خود متصل و پس از انجام شارژ آن را قطع کنید. متداول ترین علت کار نکردن شارژر قطع شدن یا آسیب دیدن کابل است. بنابراین سعی کنید تمام این قابلیتها را در هنگام شارژ شدن گوشی خود غیرفعال نمایید. بر اساس آنچه گفته شد، شما نمیتوانید به راحتی از شارژر بیسیم یک تلفن همراه برای مدل دیگری استفاده کنید. با مقایسه این دو مقدار می توانید متوجه شوید که باتری شما در طول زمان چقدر ظرفیت بر حسب میلی آمپر (mAh) از دست داده است. با این مقدار زیاد تبدیل و فرکانس ، به احتمال زیاد صداهای وزوز را از شارژر خود می شنوید. در مورد آیفون ، آنها اخیراً از اتصال Lightning به USB-C تبدیل شده اند.

در اینجا سایت کافه راهنما با استفاده از نظرات افراد مختلف میخواهیم پرفروش ترین وبهترین مار ها این محصول را برای راهنمایی خرید شما معرف نماییم. همیشه علت داغ شدن شارژر گوشی برای تمامی افراد سوالی بی جواب بوده است. اما توجه کنید که خود دستگاه شارژر بی سیم نیاز به اتصال به برق خواهد داشت. من این شارژر رو از خود آواژنگ خریدم ، اون موقع ارزون تر بود ، در مورد برند انکر باید بگم بسیار برند قوی هستش تخصصش ساخت وسایل جانبی و به ویژه شارژر ، پس میتونم به جرات بگم از خود شارژر گوشیتون بهتر شارژ میکنه ، فقط دقت کنید این مدل فست شارژ نیست که البته به نظر من اینجوری بهتره ، چون با هماهنگ کردن آمپر خروجی شارژر با توان گوشی شما ، حتی از زمان شارژ گوشیتون با شارژر اصلی کمتر میشه و البته امن تر… در آغاز شارژ تا ۸۵% با سرعت و جریان بالا انجام شده و در سپس به صورت قطرهای انجام میشود.

کلیه محصولات کیهان دارای ۹ ماه گارانتی تعویض و ۳۶ ماه خدمات پس از فروش می باشد. سرانجام ، بررسی کنید که شارژر مورد نظر برای خرید دارای یک قالب است که با پریزهای کشور شما سازگار است. تا بتوانند با بهترین صورت از طریق بهترین مارک کابل یا ضعیف ترین برند ها شارژ خود را انجام دهند. در این راهنمایی خرید چندین مدل کابل شارژ گوشی و تبلت و برای دیگر دستگاه ها آشنا شدید ، که همیشه یک نیاز مهم برای تمامی افراد است که گوشی هوشمند دارند ، و کابل گوشی آنها خراب شده ، و نیاز به کابل جدید دارند. اشاره کرد. حالا تصور کنید که شارژر اصلی گوشی A10S شما به دلایل مختلفی خراب شود و دیگر نتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد.

جریان شارژر با آمپر (A) اندازه گیری می شود. از نظر اندازه سوزن از دو نوع شارژر سوزنی فوقالذکر بزرگتر است . اما مدل های شارژر محدود به همین نوع نیست. این سوکت مینی می توانست علاوه بر انتقال جریان الکتریکی به منظور شارژر، برای انتقال اطلاعات با سرعت محدود نیز بکار رود. در صورتی که تمام روشهای ذکرشده را به منظور عیبیابی مورد بررسی قرار دادید، اما نتیجه مساعد حاصل نشد، بهتر است دستگاه را به مراکز خدماتی مجاز تحویل دهید. اما تمام مشکلات از همین جریان الکتریکی شروع میشه . اما این مورد به نسبت قیمت کارکرد خوبی داره… ولی برند نداره، یعنی حتی اسم شیائومی هم روی آن نوشته نشده که به نظرم مشکلی نیست، چون مدلهایی که قبلا دیده ام و اسامی مختلفی روی آن نوشته بودند، حتی با قیمت چند برابر نصف این هم کارایی نداشته اند. پیشنهاد میکنم اگر Fast Charging براتون مهمه قبل از خرید با توجه به مدل موبایلتون تحقیق کنید. اما اگر هنوز هم مشکل گرم شدن گوشی را احساس میکنید، میتوانید به سادگی دستگاه خود را خاموش کنید و سپس آن را شارژ کنید.

پس تقریبا شما چیز خاصی با استفاده از این شارژر در مقابل یک شارژر نسل 3 از دست نداده اید. با این کاهش سرعت در روند شارژ شدن، گوشی گلکسی نوت4 سامسونگ مجال سبقت گرفتن را پیدا کرده و با حتی با توجه به اینکه ظرفیت باطری آن از گوشی Oppo N3 بیشتر است، اما تقریبا هر دو گوشی در یک زمان معین به حداکثر میزان ظرفیت شارژ خود میرسند. خرید شارژر با کابل کوتاه یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. این مرکز نیز برای راحتی هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز اقدام به فروش اینترنتی انواع شارژر موبایل و تبلت کرده است که از سایت شرکت می توانید نسبت به خرید شارژر نوکیا قدیمی و جدید و کلیه لوازم جانبی موبایل اقدام کنید.

هر چه باتری پر تر میشود آمپر شارژ کردن باز هم پایینتر میاد. این شارژر و هر شارژر استاندارد دیگری هم همینطور است یعنی برای محافظت از باتری و گوشی، با پرتر شدن باتری سرعت شارژ را کاهش میدهد. همینطور در مورد گوشی با فناوری شارژ نسل 1 نیز اگر از شارژر نسل بالاتر ( 2 یا 3 ) استفاده کنید، شارژ سریعتری نخواهید داشت. باور کنید این مسئله باعث می شود که جستجوی پریزی که می توانید با خیال راحت تلفن خود را در آنجا شارژ کنید ، بسیار ناخوشایند است. یکی از اشکالات گوشی های هوشمند امروزی این است که در صورت استفاده زیاد از موبایل ، می توانید باتری را سریع خالی کنید. بیشتر شارژرهای موجود در بازار تا 15 وات را پشتیبانی میکنند که برای اکثر دستگاههای امروزی کاملا مناسب است. ساختار ماژول چهارگانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8، سنسور ماکرو 2 و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی است که نشان میدهد هواوی هر چهار سنسور استاندارد یک گوشی هوشمند امروزی را در پشت بدنه هوآوی nova 8i جای داده است. در صورت امکان مدل باکیفیت طول اندازه سیم استاندارد را خریداری کنید. دو تا سر ها رو مقایسه کنید.

موبایل شما با استفاده از شارژر با آمپر بالا آسیب نمی بیند ، بنابراین هرچه این مقدار بالاتر باشد ، بهتر است. هرچه این مقدار بیشتر باشد ، سرعت شارژ سریعتر خواهد بود. اولش که گرفتم باورم نمیشد با این سیم خشکش اینقدر عمر کنه و واسه پولهایی که به کابلهای گرون بازار دادم پشیمونم جون با کوچکترین فشاری همشون خراب شد و با اینکه با اونا چون گرون خریوه بودم بیشتر مراقب شون بودم ولی این کابل رو با اینکه ارزون بود و باهاش با ملایمت رفتار نکردم بازم هیج عیبی پیدا نکرده و حتی اون خار ریز فنری ریزی که رو سکوتش هست که همه کابل ها همون روزهای اول خراب میشن این قسمتش هم هنوز سالمه و قشنگ تو گوشی چفت میشه با تروخدا حالا که کامنت مثبت زدم باعث نشه گرونش کنید با خرید بعدی میخوام 2 تا دیگه سفارش میدم. یعنی به فرض اگر دیوایسی با شارژر نسل 3 در مدت 1 ساعت فول شارژ بشود، با این شارژر حدود 75 درصد شارژ شده است. البته به هنگام شارژ تا درصد معینی از ظرفیت باتری گوشی ، با شدت جریان 3 آمپر شارژ میشود مثلا شاید تا 50 یا 60 درصد ( در هر دیوایسی کمی بالاتر یا پایینتر ). بعدش باید جریان 3 آمپر افت کنه و شارژر این کار رو میکنه وگرنه باتری آسیب خواهد دید.

您也可以在 kl home care youtube 頻道觀看.