آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

پس این ولت فقط برای برداشت در شبکه‌ی ترون ایجاد شده است. به همین در علت ابتدای آدرس ایجاد شده حرف T وجود دارد. خب آدرس را کپی کرده و دوباره به صفحه‌ی سایت نوبیتکس باز گردید تا ترون خریده شده را به کیف پول ساخته شده در صرافی خارجی کوکوین انتقال دهید.

خوشبختانه، دارایی ها توسط یک صندوق بیمه پوشش داده شد، اما این مشکل امنیتی کاملا بر طرف شده است و هم اکنون با تمهیداتی که در این زمینه انجام داده است هیچگونه مشکلی از نظر امنیتی دیده نمیشود. به طور کلی در سال های گذشته، برخی از صرافی های خارجی به علت تحریم های کشور ایران، کاربران ایرانی را برای استفاده از خدمات صرافی ها محدود و مسدوده کرده اند. همین موضوع باعث شده است که کاربران ایرانی نتوانند به صورت آزاد در هر یک از صرافی های خارجی سرمایه گذاری کنند و یا اقدام به فروش بیت کوین ها، تترها، ترون ها و … به همین منظور دو راه کلی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال برای ایرانیان وجود دارد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد صرافی کوکوین، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به صرافی kucoin، ثبت نام،احراز هویت و پشتیبانی آن به همراه آموزش این صرافی ارائه شده است.

میزانی که می‌خواهید به حساب اصلی انتقال دهید را انتخاب کنید و بر گزینه تایید یا Confirm کلیک کنید. در صورتی که این رمزارز در حسابی به جز حساب اصلی شما است، ابتدا آن را به حساب اصلی منتقل کنید و سپس از حساب اصلی آن را برداشت کنید. پس از ورود به این منو ابتدا رمزارزی که می‌خواهید واریز کنید را انتخاب کرده و سپس حسابی که می‌خواهید این رمزارزها به آن واریز شود را انتخاب می‌کنید.

صرافی های ارز دیجیتال اصلی ترین و بزرگ ترین بستر معاملاتی ارز های دیجیتال هستن که روزانه میلیاردها دلار از انواع مختلف رمز ارز ها در بستر اون ها خرید و فروش و معامله میشن. بنابراین بخاطر سود اوری خوب این بازار، این روز ها بازار ارز های دیجیتال، از جذاب ترین و پرسود ترین بازار های مالی برای سرمایه گذارها به شمار می یاد. نکته ای که باید بدونیم این هستش که برای کسی که میخواد وارد این بازار بشه، علاوه بر دانش و اطلاعات اولیه در این حوزه، نیاز به افتتاح حساب کاربری در یک صرافی معتبر هم لازم هستش. همچنین صرافی های زیادی سال هاست که دارن فعالیت می کنن و خدمات ارائه میدن و همونطور که می دونید بزرگ ترین و معروف ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا، صرافی بایننس هستش. خوشبختانه صرافی های معتبر و خوش نام خارجی دیگه ای هم هستن که خدمات خوبی ارائه میدن.

آموزش معامله فیوچرز در صرافی کوکوین

ترجیحا از ایپی کشورهای بی طرفی مثل سوئیس و سوئد استفاده کنید. همچنین می توانید از آموزش ترید و آموزش های ترید رایگان آقای حامد پیروی استفاده کنید. اخیرا معاملات آتی یا همان فیوچرز ، میان معامله‌گران در… و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید. یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش اسپات انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. رو به روی عبارت تریدینگ پسورد گزینه Set را کلیک کنید.

صرافی کوکوین چیست؟

صرافی kucoin در قیمت ها مداخله نخواهد کرد یا قیمت هیچ توکنی را دستکاری نمی کند تراکنش های کاربر کاملاً عاری از تداخل است و قیمت تعیین شده برای هر تراکنش معلق بر اساس ورودی کاربر است. صرافی کوکوین که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، یک صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. از زمان تأسیس، به یکی از بزرگترین مبادلات جهانی از نظر حجم مبادلات تبدیل شده است و اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و در بیش از ۲۰۰ کشور حضور دارد. قطعا یکی از سوالاتی که کاربران پس از ثبت نام در صرافی Kucoin با آن مواجه خواهند شد این هست که چطور می توان واریز و برداشت رمز ارز را در صرافی کوکوین انجام داد. در ویدیوی بالا بصورت کامل به این موضوع می پردازیم و بصورت کاملا تصویری و ساده این موضوع را به شما آموزش می دهیم.

مشاهده سود و زیان در صرافی کوکوین

برای مثال ما می‌خواهیم سرمایه خود را از قسمت اصلی اکانت به بخش فیوچرز انتقال دهیم. برای انتقال از شبکه‌هایی استفاده کنید که کارمزد کمتری دارند. راه حل بهتر این است که همان ابتدا علاوه بر موبایل، از اکستنشن مرورگر گوگل کروم Google Authentication نیز استفاده نمایید تا هر زمان که خواستید بتوانید به کد آن از طریق مرورگر نیز دست پیدا کنید. از این پس در ایمیل‌های ارسالی از طرف کوکوین عبارت شما در آن مشاهده خواهد شد. حالا یک رمز وارد کرده و در کادر دوم آن را تکرار کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه ثبت نام کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

در این مقاله شما خواهید آموخت که چگونه در صرافی کوکوین kucoin یک حساب کاربری به نام خود بسازید و با تمام مراحل ثبت نام در کوکوین آشنا خواهید شد. تمام مراحل به صورت تصویری و قدم به قدم به شما آموزش داده می‌شود. در ابتدا نیاز است تا اطلاعات خود را در خصوص صرافی کوکوین افزایش دهید. شما باید بدانید چرا صرافی کوکوین را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید در آن ثبت نام کنید. همانطور که گفتیم، در صرافی کوکوین نیازی به احراز هویت اجباری نیست. اما اگر مایلید که سقف برداشت بیشتری از ۱ بیت کوین در روز برای شما باز شود، باید در کوکوین احراز هویت کنید.

اگر هنوز در صرافی کوکوین ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از طریق لینک ثبت نام در صرافی کوکوین، این کار را انجام دهید. همچنین می‌توانید از سربرگ آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، کلیه آموزش‌های تصویری لازم جهت ثبت نام را مشاهده کنید. در تاریخی که این مطلب در حال نگارش است، شما می‌توانید بدون انجام احراز هویت، روزانه تا سقف 1 بیت کوین از حساب خود برداشت کنید. در جدول زیر می‌توانید شرایط برداشت صرافی کوکوین را مشاهده کنید. در این مورد، هکرهای کوکوین از پلتفرم‌هایی مانند یونی سواپ و Kyber استفاده کردند که هر دو نمونه‌هایی از نوع خاصی از dApp هستند که به نام صرافی غیرمتمرکز شناخته می‌شوند.

در این صورت، سفارش تا حدی در برابر سفارش‌های موجود در بازار در حد آستانه اجرا می‌شود و قسمت تکمیل نشده باقی‌مانده سفارش بلافاصله لغو می‌شود. میکر یا ایجاد کننده در یک سفارش محدود (با فعال بودن عملکرد Post Only) به عنوان سازنده، هزینه ای از سازنده دریافت می کنید. این سفارش‌ها تا زمانی که به‌طور کامل تکمیل شوند یا با شرایط دیگر لغو شوند، در سفارش‌های باز شما باقی خواهند ماند. برای stop-market orders، سیستم بررسی می کند که آیا آخرین قیمت تراکنش در محدوده حفاظت از قیمت KuCoin پس از راه اندازی و پر شدن کامل است یا خیر. در غیر این صورت، مابقی سفارشی که بیش از حد مجاز باشد، لغو خواهد شد. وجوه فقط زمانی مسدود خواهد شد که استاپ اوردر فعال شود.