آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin

امکان شارژ حساب با دلار و یورو هم وجود دارد؛ اما به حساب‌ بانکی/ اعتباری بین‌المللی نیاز دارد که برای کاربران ساکن ایران امکان‌پذیر نیست. برخورداری از تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات در صرافی کوکوین، اولین مزیت مهم داشتن توکن KCS است. شما با نگهداری حداقل هزار توکن KCS در کیف پول خود در صرافی کوکوین، می‌توانید از یک درصد تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات بهره‌مند شوید. سقف میزان تخفیف کارمزد معاملات 30 درصد است که در ازای نگهداری سی هزار توکن KCS به شما تعلق می‌گیرد.

میم کوین چیست؟ آیا این ارزهای دیجیتال ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟

همچنین توسعه دهنده ای سایبری پلتفرم KUCOIN به صورت شبانه روزی در تلاش هستن تا از انواع حمله های سایبری و اتفاق افتادن اختلال های فنی جلوگیری کنند. بنابراین از لحاظ سطح امنیت بالای حساب کاربری خود برای خرید و فروش و نگهداری از انواع ارزهای دیجیتال نیز خیالتون به کلی راحت باشه. نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله معرفی صرافی کوکوین، اطلاعاتی در مورد نحوه کار این صرافی برای شما ارائه کنیم. نحوه کار صرافی KUCOIN مثل صرافی بایننس و بقیه صرافی های متمرکز هست.

  • در صفحه باز شده دو گزینه تاریخچه واریز و تاریخچه برداشت پیش روی شما قرار دارد.
  • امکان تنظیمات امنیتی زیادی از جمله تایید ورودی دو فاکتوری 2FA وجود دارد.
  • ساختار کارمزد حاشیه بر اساس یک ساختار طبقه بندی شده است اما محدودیت های حجم معاملات و کارمزد سازنده / گیرنده متفاوت است.
  • کوکوین چندین دلیل مهم را برای راه‌اندازی این ربات کریپتو رایگان جدید عنوان کرده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از exchange کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

قیمت تاریخی Kucoin را از پایگاه داده دریافت می کند و با قیمت فعلی Kucoin مقایسه می کند و سود یا زیان حاصل از آن را محاسبه می کند. در این حالت، زمانی که قیمت پر شده از قیمت محرک در نوسانات بازار انحراف پیدا کند، خطراتی وجود خواهد داشت. همچنین، اگر قیمت جدید از سقف حفاظتی قیمت فراتر رفته باشد، ممکن است بخشی از سفارش لغو شود. برای سفارشات استاپ در بازار، پس از رسیدن به قیمت مدنظر، سفارشات با قیمت فعلی بازار پر می شود. ۳- به دلیل نوسانات بازار، امکان تکمیل سفارش وجود ندارد یا قیمت پر شده غیرمنتظره برای بازار وجود دارد.

خبر مهم برای خریداران خودرو | افزایش نقل و انتقال خودرو

سپس اکانت مقصد را روی Trading Account گذاشته و روی دکمه‌ی Confirm کلیک کنید. یک بار دیگر اطلاعات خواسته شده را چک کنید و در نهایت روی دکمه‌ی سبز رنگ ایجاد درخواست برداشت کلیک کنید. در سطح 2 روزانه می‌توانید تا 50 میلیون تومان حساب خود را شارژ کنید.

آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin

سپس یک عبارت امنیتی دلخواه انتخاب نموده و بر روی کلید Submit ضربه بزنید. حالا یک گذرواژه قوی انتخاب نموده در فیلد اول بگذارید و در فیلد دوم آن را تکرار نمایید. در اینجا نرم افزار گوشی کدی را به شما نمایش می دهد، که آن را در فیلد 2-FA Code وارد نموده و روی کلید Activate فشار دهید. برای بالا بردن تنظیمات امنیتی از Google Verification، کمک بگیرید و بر روی Set کلیک کنید. در فیلد سوم یک گذرواژه قوی شامل هفت کاراکتر به بالا از حرف و عدد باید انتخاب کرد.

  • شماست که دارایی‌های موجود در این حساب را می‌توانید برای معامله استفاده کنید.
  • کسانی که به دنبال یک صرافی متمرکز با مجموعه‌ای از کوین ها هستند، ممکن است از KuCoin قدردانی کنند، زیرا تمایل دارد ارزهای دیجیتال کوچکتر و خاص‌تری را فهرست کند.
  • اساسی ترین نوع سفارش است که از آن برای خرید بیت کوین در قیمت لحظه‌ای استفاده می‌شود.
  • با توجه به اینکه خود KCS عملکرد پیچیده‌ای ندارد پس انتظار چندانی برای توسعه در بلاک چین یا پروتکل آن وجود ندارد.

What awaits you within the bouncemasters arcade :.