از کدام مشاوره دیجیتال مارکتینگ کمک بگیریم؟

یک متخصص سئو فرد یا شرکتی است که احتمال دیده شدن شما در موتورهای جستجو را بالا میبرد. به این فکر کنید که هر اقدامی که انجام می دهید شرکت شما را به سمت آینده ای بهتر و موفق تر سوق می دهد. برای جلب نظر وبگردها، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید ایجاد یک نقشه سایت است که هر زمان وب سایت شما تغییر کند به روز می شود. بسیاری از اهدافی که در این پست از آنها صحبت کردیم می توانند در قسمت های ویژه (Featured Snippets) نیز تأثیرگذار باشند. تقسیم تبدیلات توسط کانالهای خاص نیز می تواند مفید باشد. در ضمن ایجاد فرآیند تولید و مدیریت محتوای «حماسی» (Epic) و استفاده از کانالهای اجتماعی و ایمیل برای توسعه مخاطبان، در این کتاب آموزش داده میشود. امروز، کانالهای جدید بازاریابی، مانند رسانههای اجتماعی، فرصت بازاریابی محتوا را، به طریقی دیگر، فراهم کرده است. آیا می دانید که بازاریابی محتوا از یک مفهوم جدید بازاریابی هیجان انگیز به یک قدرت ضروری بازاریابی برای همه مشاغل در هر صنعت تبدیل شده است.؟

وقتی شروع به فکر کردن در مورد استراتژی های افزایش امتیاز خود می کنید، به یاد داشته باشید که حذف هر بک لینک کم-اعتبار دامنه شما را تقویت می کند. یکی از اهداف اصلی هرم بازاریابی محتوایی، بهینه کردن فرآیند بازیافت و هدفگذاری مجدد محتوا است. با صفحات فرود کم شروع کنید، سپس تاثیر آموخته های خود را به مقالات و محتوای اصلی گسترش دهید. این کار اطمینان می دهد که شما می توانید محتوایی را که بیشترین تأثیر را روی قابلیت تبدیل شما دارد، در اولویت قرار دهید و به شما کمک کند بهتر یاد بگیرید و سریعتر حرکت کنید. شما به سادگی نمیتوانید در ساعتها، روزها، هفته ها یا ماهها اندازه گیری کنید که SEO چه مدت طول خواهد کشید و همچنین نمیتوانید ساعتهای کاری را که باید بر روی سئو صرف می شود را اندازه گیری کنید.

هرچه لینک داخلی بیشتری داشته باشید، هم وبگردها و هم برای مشتریان بالقوه می توانند راحت تر به سایت شما عمیق تر و برای مدت زمان طولانی تری بپردازند. وقتی شخصی وارد سایت شما شد، چه اتفاقی می افتد؟ به طور مثال کاربر از چه طریق وارد سایت شده است، چرا از خرید منصرف شده است و … بنابراین سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی اطلاق میشود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کنند، استفاده می شود. اگرچه رفتن به دنبال این ویژگی های SERP می تواند محتوای شما را در بالای صفحه نتایج قرار دهد، اما همچنین هنگامی که کاربران اطلاعات مورد نیاز را در خود این قسمت ها پیدا می کنند، می تواند از بازدید صفحات دیگر شما کم کند. با همکاری تیم خود می توانید تغییراتی را که با کمترین کار بیشترین تأثیر را دارند در اولویت قرار دهید.

آیا آنها برای جستجوی گزینه های دیگر محتوای شما را می خوانند یا سریع از صفحه ی شما خارج می شوند؟ اما برای بهبود رتبهبندی سایت و قرار گرفتن صفحات آن در بالای صفحات نتایج موتور جستجوی ارگانیک (SERP)، بازاریابان باید از استراتژی SEO استفاده کنند. این ممکن است هنگام شروع کار ارزشمند به نظر نرسد، اما اگر صدها یا هزاران صفحه برای کار داشته باشید، درک اینکه همه اینها چگونه در کنار هم قرار می گیرند بسیار مهم است. تفاوت های صفحه فرود و مقاله را در نظر بگیرید. اگر نمیدانید نقش سئو در بازاریابی اینترنتی چیست و چگونه میتوانید با سئو و دیجیتال مارکتینگ به درآمدی چندین برابر شرایط فعلی برسید این مقاله را تا انتها بخوانید. برای دریافت مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ و آگاهی از تعرفه مشاوره بازاریابی و فروش با ما تماس بگیرید.

بازاریابی محتوا

در گزارش بعد شما را با سایر مزایای آگاهی از اصول دیجیتال مارکتینگ برای توسعه دهندگان وب آشنا می کنیم. برای بازاریابی دیجیتال به حداقل یک صفحه یا پیج احتیاج دارید تا بتوانید خود را از طریق آن معرفی کنید و محصولات و اجناس یا خدمات و نمونه کارهای خود را در آن به اشتراک بگذارید تا مخاطبان آنلاینی که برای اولینبار است صفحه شما را میبینند بتوانند بهخوبی با کسبوکار شما، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. این سه عنصر صفحه شما همان چیزی است که جستجوگران هنگام نمایش نتایج شما در SERP مشاهده خواهند کرد. در این حالت شما شرکتهای واسط را حذف و ترافیک را مستقیم به وبسایت خود میآورید و هر دو طرف خوشحال خواهند بود. هر زمان که بکلینکهای خریداری شده حذف شوند، رتبهی سایت سقوط خواهد کرد ولی در سئو اصولی و کلاه سفید نگهداری جایگاه با صرف هزینهای اندک به انجام میرسد. هدف ایجاد چیزی قابل اشتراک است به این امید که به طور ارگانیک در یک کانال رسانه اجتماعی پخش شود.

شود و تبدیل به بزرگترین و پرطرفدر ترین موتور جستجوگر دنیا شود امروزه هر کجا که نامی از سئو شنیده می شود ما را به یاد گوگل می اندازد چرا که گوگل پیشرفته ترین الگوریتم ها را برای سایت ها در نظر گرفته است. دوم آن که میتوان از آنها برای نظارت بر پیشرفت و اندازه گیری میزان تأثیر گذاری هر فرایندی بهره برد. به خاطر داشته باشید که بسته به آنچه در سایت شما باید به روز شود، تلاش برای افزایش سرعت صفحه می تواند شامل بازسازی قابل توجه محتوای شما باشد.

دیجیتال مارکتینگ چیست

تولید محتوای خوب باعث انتشار آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر می شود که می توانند به برندینگ کسب و کار شما کمک کنند. این نظرات را در قالب پستهایی در رسانههای اجتماعی با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید و تاییدیههای آنها را در وبسایت و وبلاگتان منتشر کنید. این آمار فقط مختص سایتهای وردپرسی است و اگر بخواهیم همهی پستها و مطالبی که روزانه منتشر میشوند را بشماریم، مطمئناً با عدد خیلی بزرگی روبرو خواهیم شد. شاید جالب باشد بدانید کاربران وردپرس (در سراسر جهان) روزانه بیش از 2 میلیون پست منتشر میکنند.

قبل از حرکت به جلو با هر تغییری مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شوید چه چیزی ممکن است باعث Bounce rate شما شود. احتمالا شما آن مخاطبان را از دست میدهید؛ و برای برند دیگری که در گوگل بالاتر از شما میآید تبلیغ کردید. موتورهای جستجو همچنین کیفیت سایت شما را بر اساس لینک هایی که دارید اندازه گیری می کنند، بنابراین افزایش قدرت دامنه شما یک هدف عالی برای استفاده همزمان با بهبود نمایه لینک دهی است. برای این کار سایت های قدیمی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند را پیدا کرده، سپس در آنها، به جستجوی لینک هایی که به فعالیت شما نزدیک هستند، بپردازید.

تفاوت های صفحه فرود و مقاله را در نظر بگیرید.

استراتژی هایی که شما برای رسیدن به هدف خود در کاهش نرخ Bounce rate قرار داده اید، حول محور انطباق جستجوی جستجوگر با محتوای شما، عنوان و دیگر توضیحات وب سایت شما میچرخد. به دنبال نقاط شکست یا زمان هایی باشید که منجر به افت معمول می شود. وقتی این کار را انجام می دهید، به شما کمک می کند دقیقاً در جایی که باید اقدامات خود را متمرکز کنید، تقسیم انجام دهید. لینک داخلی فقط برای طولانی تر نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت شما مفید نیست. برای سئو داخلی سایت باید مطالب خود را برای موارد زیر بهینه کنید. توضیحات متا یا متا دسکریپشن توضیح مختصری در مورد محتوایی است که کاربر در صفحه پیدا خواهد کرد و در صفحه نتایج جستجو گوگل زیر هر لینک نشان داده شده است. از هر دوی این اهداف به عنوان فرصت استفاده کنید و به ساختار درون محتوای خود فکر کنید.

دیجیتال مارکتینگ

برای مثال، اگراین مقاله ما بر چیز دیگری متمرکز باشد، به عنوان مثال انواع مختلف و بهترین روشهای محلی سازی سئو ، بیشتر جستجوگران صفحه را ترک می کنند. هرچه کلمات استفاده شده در ابتدای مقاله یا هوم وبسایت شما کلیدی تر و هوشمندانه تر انتخاب شوند شانس شما برای بالا آمدن در بین ده سایت برتر از دید گوگل هم افزایش خواهد یافت. نه تنها تنوع بخشیدن به صفحات ایجاد کننده ترافیک باعث ایجاد ترافیک با کیفیت تر می شود، بلکه با افزایش صفحات اضافی، موتورهای جستجوگر صفحه شما را معتبرتر می بینند.

در این جا است که بحث تحقیقات بازار پیش کشیده می شود. هر کمپین PPC دارای یک یا چند هدف تبلیغاتی است که به عنوان عاملی برای تبدیل به مشتری شناخته می شوند و می توانند معاملاتی یا غیر معاملاتی باشند. برای مشخص کردن این هدف، میزان حداکثری Bounce rate در هر صفحه را مشخص کنید و سعی کنید همیشه کمتر از آن مقدار بماند. هنگام فکر کردن در مورد این هدف، مطمئن شوید که موارد تاریخ گذشته ی وب سایت خود را به روز کرده اید. بعد از این شناخت است که میتوان با فیلترهای مختلف، مردم عادی را از مشتریان بالقوه جدا کرد و صرف بودجهی بازاریابی را محدود به کسانی کرد که احتمال جذب آنها به کسبوکار بالاتر از صفر است. با این حال، شناخت مخاطبان هدف، ایجاد شناخت برند با تولید محتوا به منظور رفع نیازهای آنها و در راه علایق آنها، میتواند قطعاً تصویر شرکت در ذهن مشتریان را بهبود دهد.

هنگامی که به افزایش ترافیک طبیعی کلی خود فکر می کنید، مهم است که به نحوه ایجاد این ترافیک نیز فکر کنید. البته یک سئو کار حرفه ای میتواند سایتی فعلی شما را نیز بهبود ببخشد. روند کار به این صورت است که شما ایمیل افرادی که امکان خرید و یا استفاده از خدمات شما را دارند از آنها گرفته و یا پیدا کرده و از طریق ایمیل، تبلیغات خود را به آن ها ارائه می دهید. با این وصف، تکنیکهایی که سالها قبل به بهبود رتبه وبسایت شما و رونق کسب و کارتان منجر شده بود امروزه میتواند آسیبهای جبرانناپذیری به سئو سایت شما وارد کند. هنگامی که سرعت صفحه خود را افزایش می دهید، می تواند تأثیر گسترده ای بر پتانسیل رتبه بندی و تجربه کلی وب سایت شما داشته باشد.

دستیابی به این هدف در واقع تعیین میزان وقت سپری شده در صفحه مورد نظر شما است. بازدیدکننده ها همچنین به این نوع ساختار نگاه می کنند تا اطلاعات سایت شما را بیاموزند. بنابراین برخی از صاحبان مشاغل برای اینکه در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کنند سعی کردند تا خودشان تبلیغات را انجام دهند که همین امر سبب شد تا تبلیغات بی کیفیت در اینترنت و شبکه های اجتماعی زیاد شود. کانال های ارتباطی جدیدی مانند فیس بوک در سال 2004 و گوگل در سال 2007 ظهور کردند و عرصه ای کاملاً نو برای بازاریابی شکل گرفت. روزانه چندین میلیون جستجو فقط در Google انجام میشود، بنابراین قرارگیری در رتبههای اول گوگل برای کسب و کار ما حیاتی است. شما با مطالعه مطالب سایت پونه مدیا قادر خواهید بود اعمال اولیه سئو را به خودی خود انجام دهید اما بهتر است برای بررسی دقیق صفحات خود (site audit) یک متخصص را استخدام کنید.

سئو یا seo مخفف کلمه Search Engine Optimization است. هدف اولی تشویق کاربران برای ثبت نام خبرنامه ی شما است و هدف دیگری راهنمایی کردن خوانندگان علاقه مند برای یک کلمه کلیدی خاص، به صفحه است. بهعنوان متخصص، کار ما این است که ابتدا نگاهی جامع و کلی به محتوا و وبسایتها بیاندازیم تا بتوانیم ابتدا محتوا را از لحاظ رعایت کردن موارد اولیهای که برای گوگل مهم است، بررسی کنیم. امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست و چه ارتباطی با سئو دارد؟ در نظر بگیرید که چه چارچوبی هایی می توانید برای شفاف سازی لینک ها برای خوانندگان واقعی استفاده کنید. این اهداف امتیاز شما در مسیر دستیابی به نتایج بهتر است و می تواند به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی هایی که به رشد شرکت شما کمک می کنند، سایت شانار کمک کند. 5. دیجیتال مارکتینگ از راه تلوزیون: بازاریابی تلویزیونی نیز بسیار رایج و مرسوم بوده و هست و به دلیل مخاطبان زیادی که سالها در بین عموم داشته بسیاری از کسبوکارها را ترغیب به استفاده از این کانال بازاریابی دیجیتال کرده است و به همین دلیل است که هزینههای سرسامآوری را به شرکتها تحمیل کرده و سازمانهای کوچک یا نوپا توانایی پرداخت آن را ندارند. این یکی از اهدافی است که جنبه های مختلف استراتژی سئو شما را گرد هم آورده است، بنابراین تلاش برای ایجاد تأثیر مثبت بر اهداف دیگر، به پیشبرد این هدف نیز کمک می کند.

متخصص دیجیتال مارکتینگ