بایگانیهای لوازم جانبی گوشی

خرید از اپراتورها، خدمات پس از فروش بهتری را نیز در اختیار خریداران قرار میدهد که برای کاربران عادی، امتیاز مهمی محسوب میشود. به دلیل گسترش محبوبیت گوشی شیائومی در ایران و جهان، شرکت شیائومی در سراسر دنیا نمایندگانی برای ارتباط و ارائهی خدمات پس از فروش به مشتریان برگزیده است. لوازم جانبی شیائومی با ارائهی تعادلی مطلوب میان کیفیت و قیمت، بخش قابل توجهی از کاربران را به سوی خود جلب کرده است. به همین علت کاربران این تلفنها ناخواسته با نیازمندی جدیدی به نام رابطهای تبدیل مواجه شده اند. رابط تبدیل شیائومی با استفاده از مواد و متریال اقتصادی با وزن 2 گرم و طول 9 سانتیمتر، وسیلهای بسیار کاربردی و در عین حال کوچک و سبک میباشد. همانگونه که در تصویر فوق مشاهده میشود استفاده از هستههای قدرتمند ARM Cortex-X1 توانسته فاصله بین توان پردازشی Exynos 2100 در هر دو حالت تک و چند هستهای را در وضعیت بسیار مناسبی جای دهد.

گسترش استفاده از انواع کالای دیجیتال موجب شده تا نیاز به لوازم جانبی آن نیز افزایش یابد. برای نمونه، حال با وجود دو درگاه متفاوت در میان دستگاههای مختلف و نیاز به ارتباط این دستگاهها باهم، همواره نیاز است که حداقل دو کابل متفاوت را با خود به همراه داشته باشید. و هرساله شاهد فناوریهای نوینی برای افزایش سرعت و بهرهوری شارژ تلفنهای همراه هستیم. در سالهای اخیر یکی از حوزههای رقابت کمپانیهای سازندهی تلفنهای هوشمند، مقولهی فناوری شارژ سریع میباشد. بعضی از کاربران یکی از معایب گوشی شیائومی نوت 8 پرو را داغ کردن گوشی در هنگام شارژ گوشی گزارش کردند. یکی از دلایل افزایش طول A12 را می توان همین نسبت صفحه آن دانست. توان 27 وات این آداپتور عدد قابل تحسینی با توجه به قیمت مناسب آن میباشد. در ادامه، با چند نمونه از لوازم جانبی شیائومی با قیمت های مناسب و کاربر پسند آشنا خواهیم شد.

در ایران به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگتر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوعتری را وارد بازار میکند، اما گوشیهای آیفون نیز از فناوریهای بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. جدیدترین گوشیهای این سری Samsung Galaxy Note 20 و Samsung Galaxy Note 20 Ultraمیباشند. همین مشخصات فنی باعث شده است که قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core پایین باشد. این محصول نیز با قیمت 9.34 دلار روانهی بازار شده است. در نهایت، آداپتور شارژ شیائومی نیز با برچسب قیمتی 15.94 دلار در دسترس کاربران میباشد. با توجه به افزایش مشغلههای روزانه و استفادهی هرچه بیشتر کاربران از تلفنهای همراه برای امورات گوناگون، نیاز به شارژ هرچه سریعتر تلفنهای همراه بیش از هر زمان دیگری احساس میشود. کابل تبدیل شیائومی، شما را از این مسئله بی نیاز کرده و با قابلیت تبدیل خود، از تمامی دستگاههای شما پشتیبانی میکند. گوشی های موبایل شیائومی باتری های فوق العاده با کیفیتی دارند و برخی از آن ها قابلیت شارژ سریع را نیز دارند.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو به علاوه، همانند دیگر لوازم جانبی موبایل شیائومی، این داپتور نیز از مواد و متریال بسیار بادوام بهره میبرد. توسعه دهندگان لوازم جانبی نیز همراه با این جریان، به طراحی و ساخت ابزارهایی برای شارژ سریع پرداخته اند. بخش لوازم جانبی شیائومی نیز با در نظر گرفتن این نیازها، اقدام به ساخت آداپتوری با توان شارژ نسبتا بالا، کرده است. لوازم جانبی کالای دیجیتال به مراقبت و استفاده هرچه بهتر انواع کالای دیجیتال کمک میکند. بنابراین برای آگاهی از نکات کلیدی به هنگام خرید انواع لوازم جانبی، بهتر است نقد و بررسی تخصصی را مطالعه نمایید.

جدیدترین محصولات سری نوت سامسونگ عبارتند از: گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 و گوشی سامسونگ Galaxy فونر بهترین فروشگاه اینترنتی Note 20 Ultra. برند معروف: سامسونگ یک غول سازنده تلفن همراه است و طرفداران زیادی دارد. فناوری شارژ سریع که تا چند سال پیش به عنوان یکی از گزینههای جذاب تلفنهای هوشمند رده بالا معرفی میشد، اکنون چنان معمول و عادی به نظر میرسد که گویی باید از آن به عنوان استاندارد جدیدی در تلفنهای همراه یاد کرد. به عنوان مثال برای مراقبت از صفحه نمایش گوشی موبایل در برار خط و خش، میتوان از محافظهای صفحه نمایش یا انواع گلس استفاده کرد. شما را شگفتزده خواهد کرد و همین موارد دلایل بسیار خوبی برای خرید آن هستند. این توان شارژ، عملکرد بسیار خوب آداپتور را در سرعت تغذیهی باتری به نمایش میگذارد. می توان عملکرد سامسونگ در تولید نمایشگر این گوشی را تحسین کرد. اگر اصرار دارید که محصولی از سامسونگ را خریداری کنید، میتوانید به سراغ Galaxy A20 بروید که پنل Super AMOLED و عملکرد پردازشی بهتری دارد!

این محصول نیز با قیمت 9.34 دلار روانهی بازار شده است.

کنتراست نور خوب است اما محدوده دینامیکی کمی کاهش یافته است. این باعث میشود که سامسونگ یک شنونده خوب باشد و مشتریان را در درجه اول اهمیت قرار دهد. سامسونگ مجهز به جک هدفون 3.5 میلیمتری می باشد. چند سالیست رقابت میان سازندههای تلفن هوشمند برای ساخت سبکترین و باریکترین تلفنها، منجر به حذف درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون در بسیاری از تلفنها شده است. اما در بسیاری از موارد برای افزایش توان کوادکوپتر از موتورهای بیشتر استفاده می کنند. برای بسیاری از کاربران داشتن همین وسیلهی کوچک بسیار ضروری بوده و از اولویت خاصی در میان لوازم جانبی موبایل بهرهمند میباشد.

این کابل نه تنها قابل استفاده برای انتقال اطلاعات بوده بلکه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، تمامی نیازهای کاربر برای شارژ تلفن را پاسخگو میباشد. با اینکه Google Photos تنها 40 عکس را برای خلق GIF قبول می کند، اپلیکیشن Gallery سامسونگ به کاربر اجازه می دهد تا 100 فریم را برای خلق یک GIF با اندازه 640 در 480 پیکسلی به کار بگیرد. در حال حاضر تنها یک مدل از آن وجود دارد، این شرکت هنوز در مورد مدل Pro یا e چیزی نگفته است. شما اگر مقایسه این موبایل با شیائومی mi 9 رو ببینید متوجه میشید که mi 9 چیزی به نام لگ و کندی نمیشناسه بنده هم تعجب کردم وقتی s10 plus مقابل mi 9 کم آورد(از لحاظ سخت افزاری و فینگر پرینت)ولی باز هم عمر باتری mi 9 که حدودا 3200 میلی آمپره از این موبایل و note 9 بیشتر دوام آورد.ولی خب برتری هایی هم داره.از لحاظ دوربین برابر هستن ولی خب شیائومی در ایران خوب ساپورت نمیشه برای همین s10 plus رو بنده ترجیح میدم با اینکه mi 9 سرتر بود.وقتی به یک موبایل علاقه داشته باشید هیچی نمیتونه نظرتونو عوض کنه ولی من با اینکه کم آوردن این موبایل رو دیدم باز هم دوستش دارم و اگر قرار باشه بخرم این موبایل رو ترجیح میدم.

موبایل سامسونگ

اولین چیزی که در گوشی در نگاه اول کاربر را جذب میکند زبان طراحی آن است. و البته در کنار این ها با ماندگاری کوتاه مدتی که دارند شما را مجبور به تعویض مجدد می کنند. شارژ مجدد باتریها جذاب است و مزیت رقابتی خوبی محسوب میشود؛ اما نکته قابل توجه تمام شدن عمر آنها است. این ویژگیهای متمایز لوازم جانبی شیائومی به علاوهی طراحیهای مدرن و به روز محصولات، مزایای رقابتی بسیاری را برای این برند در بازار لوازم جانبی موبایل ایجاد کرده است. اما همچنان بسیاری از لوازم جانبی صوتی مرتبط با تلفنهای هوشمند از تکنولوژی جک 3.5 میلیمتری بهره میبرند.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل در ایران همیشه از چالش های همکاران و مغازه داران بوده است. هر سال مدل های جدید تر از موبایل سامسونگ به بازار عرضه می شوند. قیمت گوشی گلکسی A۱۳ سامسونگ با فضای ذخیرهسازی ۱۲۸ گیگابایت بهعنوان محبوبترین موبایل سامسونگ در ایران به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. فرارو- قیمت گوشی A32 4G سامسونگ امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور تقریبا ۶.۵ میلیون تومان است. احتمالا قیمت بالایی هم دارد. عمر باتری گوشی شیائومی کمی ضعیف است که هم در تست معیار PCMark و هم در استفاده روزمره خود را نشان میدهد.

سامسونگ مجهز به جک هدفون 3.5 میلیمتری می باشد.

What's in smart launcher :.