بررسی شارژر همراه شیائومی Redmi PB100LZM – فروشگاه اینترنتی های بای

برای شروع نیاز است تا شارژ را با کمک یک مولتی متر و کابل usb سالم، ارزیابی کنید. پس باید نوع کابلی که با گوشی شما همخوانی دارد را انتخاب کنید. کافی است کابلی استاندارد به همراه شارژر مطمئن از برندی معتبر پیدا کنید تا بتوانید اکثر گوشیهای هوشمند را با استفاده از آن شارژ کنید. یک منبع تغذیه متفاوت برای شارژ گوشی را امتحان کنید. 3- شارژر فندکی برای افرادی مفید است که بیشترین زمان خود را در خودرو سپری میکنند، این مدل برای استفاده در مسافرت نیز کاربرد بسیاری دارد. بنابراین باتوجهبه اینکه بیشتر گوشیهای امروزی از استاندارد شارژ بیسیم و درگاه یواسبی سی پشتیبانی میکنند، آیا میتوان از هر نوع شارژری برای آنها استفاده کرد؟ به همین دلیل هم گفته میشود که احتمالا آیفونهای رده پایین که از فرکانسهای زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی میکنند، زودتر عرضه میشوند. در واقع گاه علت داغ شدن شارژر گوشی موبایل را باید در کیفیت پایین شارژر و گوشی یا هر دوی آنها جستجو کرد. پس اگر شارژرهای ارزان قیمتی را با بدنه پلاستیکی مشاهده کردید ، بدانید که به هیچ عنوان کیفیت خوبی ندارد.

پس از مدتی نیز نسخه 18 واتی به دلیل عرضه نسخه ارتقا یافته 20 واتی، متوقف شد و تا آنجا که به اپل مربوط می شود، شما باید آداپتور 5 واتی یا 20 واتی را خریداری کنید. همه آیفون ها تا آیفون 11 پرو با آداپتورهای 5 وات عرضه می شدند، در حالی که آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس تنها مدل هایی بودند که با شارژر 18 وات عرضه شدند. 1.در هنگام استفاده از هر شارژری برای گوشی تلفن همراه خود باید ولتاژ، آمپر و وات آن را با دقت بررسی کنید و با همین ویژگی ها در گوشی خود مطابقت دهید. سپس برای مدت زمانی که سازنده پیشنهاد می کند آن را به یک شارژر متصل کنید. مزیت شارژر فست شارژ Fast Charging Samsung نسبت به مدل های ساده این است که باطری گوشی موبایل را در مدت زمان کمتری نسبت به شارژر های معمولی و با امنیت کامل شارژ میکند. در واقع، استفاده از شارژر قدرتمندتر، سرعت شارژ شدن باطری را سریعتر میکند. این کمپانی طیف وسیعی از گوشی باکیفیت و قیمت مناسب را ارائه میدهد. شارژر سریع اصلی Xiaomi MDY-11-EM یکی از نمونههای ساخت کارخانه با وزنی معادل ۳۰ گرم و دارای درگاه ارتباطی USB Type-C است که توانی حداکثر معادل با ۲۲.۵ وات به شما ارائه میکند.

نوع سوم کابل شارژرها که بیشتر در اکوسیستم کمپانی اپل شاهد آن هستیم کابل Lightning است. در واقع این شارژرها با تبدیل جریان به میدان مغناطیسی موجب شارژ شدن گوشی می شوند. هر کدام از این نوع شارژرها مزایا و معایب خود را دارند. البته عوامل دیگری هم میتوانند در افت سرعت شارژ باتری گوشی و تبلت ها موثر باشند که پیش از این در مقاله “کاهش سرعت شارژ باتری گوشی و روشهای مقابله با آن“ در مورد این عوامل صحبت کرده بودیم. پیش از خرید شارژر موبایل، مطمئن شوید محصولی که انتخاب کرده اید، اورجینال است. کابل باکیفیت از این جهت هم بسیار مهم است.

تشخیص شارژر اصلی از تقلبی مهمترین نکتههایی است که هنگام خرید یک شارژر جدید برای گوشی برند سامسونگ باید به آن دقت کنید. احتمالا قبلا هم این تجربه را داشتهاید که باتری شما خیلی سریع شارژش خالی میشود و مجبور میشوید زود به زود آن را شارژ کنید یا اینکه مدت زمان خیلی زیادی طول میکشد تا باتری فولشارژ شود و شما باید ساعتها منتظر پر شدن شارژ گوشیتان باشید. شارژ سریع از شارژرهای مجاز (از طرف سازنده یا شخص ثالث) به ماندگاری طولانی مدت باتری تلفن شما آسیب می رساند. اما شارژرهایی با آمپر بالا به باتری گوشی شما آسیب بسیار زیادی میرسانند و استفاده از آنها بهطور جدی توصیه نمیشود. اما اگر عدد دیگری را نشان داد گواه از خراب شدن آداپتور است. در مسافرت ها استفاده از آداپتور فست شارژ میتواند یک مزیت مهم برای آن محسوب شود. ✔️ سری 12 شیائومی یکی از بهترین های شیائومی 2022 محسوب میشود که مناسب عملکرد گیمینگ هستند. شرکت اوپو نیز که مانند ویوو یکی از زیرمجموعه های تحت پوشش BBK Electronics است دستگاه های آزمایشی خود را با فناوری شارژ سریع 240 واتی که قرار است با نام SuperVOOC 240 واتی عرضه شوند در رویداد MWC 2022 به نمایش گذاشت.

اینکه تلفن شما با چه سرعتی از شارژ صفر به شارژ کامل برسد، هم به واتی که از شارژر شما میآید و هم به حداکثر واتی که تلفن شما میتواند دریافت کند بستگی دارد. یعنی حتی خیلی از کاسب ها هم نمیتونن خیلی دقیق جنس اورجینال رو از کپی درجه یک و HighCopy تشخیص بدن. ■ بهتره که گوشی یا تبلت تون رو با شارژر اصلیش شارژ کنید اگه نه حداقل با یه شارژر از برند خود گوشی و اگه دیگه راهی نبود با یه شارژر از برند دیگه . پس اگه شارژر هواوی رو به گوشی سامسونگ بزنید ، قطعا گوشی تون شارژ میشه اما با همه این حرفا بهتره که گوشی سامسونگ حداقل با شارژر های سامسونگ شارژ بشه و گوشی هواوی هم با شارژر های هواوی . ■ حواستون باشه که اگه گوشی تون رو با یه شارژر غیر از برند گوشی تون شارژ می کنید ، مقدار ولتاژ و جریانش با شارژر اصلی تون برابر باشه . افزون بر این، mi در انتهای این نام که مخففی برای عبارت Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) می باشد، نشان دهنده موانعی است که مدیران این کمپانی چینی با موفقیت از آنها گذشته اند.

قبل از اینکه این نرمافزار را فعال کنید باید بدانید که اپلیکیشن Smart Thing به صورت پیشفرض روی گوشیهای سامسونگ نصب است و اگر آن را ندارید میتوانید از Play Store دانلود کنید. توجه کنید! هیچ گاه از سوکتی که خراش یا پارگی دارد، استفاده نکنید. در صورتی که شما بتوانید برای مدت زمان طولانی از شارژر اصلی دستگاه استفاده کنید، قطعا مزایای قابل توجه آن را درک خواهید کرد. متداولترین مشخصاتی که روی شارژر مشاهده خواهید کرد، وات (W) است. کابل را دریافت خواهید کرد، اما به منظور صرفهجویی در هزینه و کمک به تولید کمتر زباله الکترونیکی، شرکتها از ارسال شارژر صرف نظر میکنند. درگاه خروجی این محصول مجهز به فناوری Quick Charge 3.0 یا همان شارژ سریع است که باعث صرفهجویی در زمان استفادهکنندگان میشود. با داشتن شارژر فندکی Remax در خودرو دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل و تبلت خود نخواهید بود چرا که این شارژر با دو درگاه خروجی USB می تواند دو دستگاه را به طور هم زمان با شدت جریان ۱ و ۲٫۱ آمپر شارژ کند. بنابراین زیادتر بودن ظرفیت یک باتری در گوشی های موبایل همیشه به معنای قدرت شارژدهی بالاتر نخواهد بود. در حال حاضر جدید ترین گوشی های سامسونگ، شیائومی و …

دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی است و رم تا 16 گیگبایتی برای آن در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید کابل شارژر برای گوشی دارید، موارد ذکر شده را مدنظر قرار دهید اما اگر برای پاور بانک خود به دنبال کابل مناسب میگردید باید کابل هایی خریداری کنید که دارای طول کوتاه تر و همچنین کیفیت لازم برای سازگاری با پاوربانک شما را داشته باشند. همچنین حتی اگر قصد شارژ کردن گوشی خود با شارژری غیر از شارژر مخصوص خود گوشی را دارید حتما توجه داشته باشید که از شارژر و کابل اصل و با کیفیت استفاده کنید. با توجه به بالا بودن قیمت کابل شارژر سامسونگ و آیفون و همچنین زیاد بودن نمونه های غیر اصل و کپی در بازار، خرید کابل شارژر اصلی گوشی به امری مهم تبدیل شده است زیرا ارتباط مستقیمی با میزان سلامتی گوشی شما دارد.

اگرچه برخی از تلفن های همراه را می توان از نظر فنی با استفاده از شارژر مدل دیگری شارژ کرد، اما باید از این عمل اجتناب کرد زیرا ممکن است خطرات ایمنی یا آسیب به سایت quickcharger دستگاه ایجاد شود. نکته دیگر اینکه درست است که تا به حال اخباری مبنی بر اینکه شارژرهای یو اس بی اتومبیل به گوشی همراه آسیبی وارد کنند گزارش نشده است اما با توجه به قیمت برخی از گوشی های همراه شارژر کردن گوشی همراه با شارژری به جز شارژر مخصوص خود گوشی عملی اشتباه قلمداد می شود. کابل شارژ تشکیل شده اند که با وارد کردن آنها در پریز برق شهری و اتصال آنها به راحتی میتوان گوشی های هوشمند را شارژ کرد. شما می توانید به راحتی سیم اضافی شارژر خود را به دور آن بپیچید و آن را به شارژر آویزان کرده و شارژر را داخل پریز برق وارد کنید. سوکت شارژ یا همان Charging Port در واقع یک مادگی است که روی بدنه گوشی نصب شده و انتهای کابل شارژر موبایل شما داخل آن قرار میگیرد و بدین ترتیب انتقال شارژ از شارژر به گوشی انجام میشود.

3. حتی در صورت استفاده از شارژر اصل اما با برندی متفاوت از برند گوشی باید بدانید که این شارژر با وجود آن که برای گوشی شما مناسب است اما ممکن است بهترین عملکرد را نداشته باشد. در مورد موضوع اصلی این مقاله که استفاده از هر شارژری برای شارژ موبایل است باید بدانید که در حالت استفاده از شارژر وایرلس باید اطمینان حاصل کنید که شارژر شما اصل و استاندارد بوده و مناسب گوشی شما تعبیه شده است. لازم به ذکر است بدانید که احتمال وقوع این حادثه درصد بسیار پایینی دارد اما بهتر است برای اطمینان بیشتر احتیاط لازم را به عمل آورید. در حالتی که این مقادیر بیشتر باشد و از آن برای شارژ کردن باتری استفاده کنید، گوشی شما ممکن است سریعتر شارژ شود؛ اما در عوض آسیب میبنید و توانایی نگهداری شارژ را از دست میدهد.

به طوری که استفاده از یک شارژر نامرغوب می تواند آسیب های جدی ای به گوشی شما برساند. این کار باعث میشود باتری گوشی یا دستگاه هوشمند شما متحمل آسیب جدی شود و توانایی خود را برای نگهداری شارژ از دست بدهد و اصطلاحا زود خالی شود. در این مقاله بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ از جهات مختلف را معرفی کردیم. در این مقاله سعی کردیم به بررسی بهترین شارژر آیفون با توضیحات کامل و ویدئوهای بررسی هریک بپردازیم. از این شارژر برای گوشی های مختلفی میتوان استفاده کرد که برای مطمئن شده از اینکه گوشی شما با این آداپتور قابل شارژ است میتوانید به توضیحات گوشی موبایل خود در دفترچه راهنما مراجعه کنید.

حقیقت ماجرا این است که در این شرایط هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و باتری گوشی سریعتر از قبل شارژ میشود، اما شدت گرمایی که در آن تولید میگردد هم به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکند. بدیهی است که اگر میخواهید گوشی شما سریعتر شارژ شود، نباید در حین شارژ از آن استفاده کنید. چرا نباید از کابل شارژ تقلبی استفاده کرد؟ «جریان الکتریکی» با واحد آمپر (A) و «ظرفیت انرژی ذخیرهشده در باتری» را که با واحد میلیآمپر ساعت (mAh) اندازهگیری میشود، نباید با یکدیگر اشتباه گرفت. آمریکای شمالی تسلط بالاتری در بازار جهانی لوازم جانبی تلفن همراه نشان می دهد که بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. اما پیشنهاد تعمیرکاران و کارشناسان تعمیر سوکت شارژ کوک موبایل در تهران این است که همواره با کابل شارژ و سوکت شارژ گوشی خود رفتاری مهربان و درست داشته باشید و تا می توانید جلوی خراب شدن آن را بگیرید.

این شارژر دارای قدرت خروجی معادل با ۲.۵ آمپر است که سبب میشود تا شارژر نسبت به حالت معمولی سرعت بیشتری داشته باشد. پس بهتر است با صرف هزینه ای اندک و تهیه شارژر با کیفیت و اصل از مشکلات بعدی که طبعا خسارات مالی بیشتری خواهند داشت جلوگیری کنید. بسیاری از ما فقط به صرف اینکه شارژی قابلیت شارژ کردن گوشی ما را دارد و بهاصطلاح «به آن میخورد»، از شارژهای مختلف برای زنده و روشن نگه داشتن تلفن همراه خود استفاده میکنیم؛ اما درواقع دلیل تأکید بر استفادهی شارژر مخصوص خود گوشی این است که هماهنگی ولتاژ و آمپر شارژر و گوشی رعایت شود. شارژر فست شارژ سامسونگ کوچک و کم حجم بوده و به راحتی میتوان آن را همیشه همراه خود داشته باشد و در صورت نیاز گوشی خود را با آن شارژ کنید. اما این قهرمانان کوچک به یاران خود نیز نیاز دارند تا مطمئن شوند که از قدرت برخوردار هستند. بهعنوان مثال، OnePlus 8T یکی از جدیدترین گوشیهای وان پلاس، از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی میکند؛ اما نمیتوان این گوشی را به هر شارژری متصل کرد و انتظار داشت سرعت شارژ کامل آن مشابه شارژر ۶۵ واتی باشد.