بررسی علت مشکل صدا دادن شارژر هنگام اتصال به برق

ولتاژ ورودی آن از ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت بوده و میتوانید ولتاژ ۵ ولتی را در خروجی دریافت کنید. این محصول از یک خروجی USB با ولتاز ۵ ولت و ۱ آمپر برخوردار بوده و نیاز خواهید داشت که از یک مبدل سکوت برق هم استفاده کنید. آوریل: Huawei تلفنهای هوشمند پرچمدار سال خود، HUAWEI P8 و HUAWEI P8max، را با صفحۀ نمایش 6.8 اینچی عرضه کرد. اوت 2010: کل محمولههای ارسالی محصولات پهنباند تلفن همراه Huawei به 100 میلیون واحد رسید. آداپتور یا سری شارژر مهم ترین جزء تشکیل دهنده تجهیزات تلفن همراه است. خرید و تشخیص شارژر اصلی هواوی نیازمند توجه به نکات مهم زیر است. یکی از دلایل مهم داغ شدن شارژر گوشی های آیفون همین مورد است که در این صورت پس از چک کردن شارژر آیفون خود باید آن را از نظر سخت افزاری تست کنید.

شارژر دیواری: این شارژرها معمولا چندین پورت خروجی دارند و برای مواقعی مناسب هستند که میخواهید چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید یا با کمبود پریز برق مواجه هستید. به همین دلیل باید قبل از انتخاب شارژر به سازگار بودن آن با گوشی یا تبلت خود دقت کنید. سپس بر اساس نیاز خود بهترین شارژر را انتخاب کنید. شارژر گوشی آیفون مدل MB707ZM/B را میتوانید بهصورت دیواری مورد استفاده قرار دهد. خروجی USB آن هم ۵ ولت بوده و حتی اگر تبلت را هم به آن متصل کنید، همین میزان شارژدهی را بهصورت ۲ آمپر برای شما خواهد داشت. اين دستگاه با ولتاژ ورودي 12 تا 24 ولت کار مي کند اما ولتاژ خروجي را تا 5 ولت پايين مي آورد تا قابل استفاده توسط پورت USB باشد. عددي که معمولا در کنار يک حرف V بيان مي شود همان ولتاژ است که معمولا 5 ولت است.

همچنین شارژرهای سریع معمولا قابلیت شارژ هوشمند دارند و از گرم شدن گوشی و تبلت حین شارژ جلوگیری میکنند. اما اگر این شارژرهای هوشمند را نیز از شرکت سازنده گوشی خود خریداری کنید بسیار بهتر است. همانطور که میدانید تا قبل از اختراع شارژر سریع، بیشتر تلفنهای هوشمند فقط با یک شارژر معمولی شارژ میشدند و ما عادت داشتیم گوشی موبایل خود را ساعتها به برق وصل کنیم و هیچ اطلاعی در مورد شارژر سریع نداشتیم، اما در طی چند سال گذشته یک شرکت آمریکایی به نام کوالکام از شارژ سریع رونمایی کرد. شارژر سامسونگ مدل ETADU83EWE جزو محصولات اورجینال شرکت سامسونگ است که برای گوشی های این برند طراحی و ساخته شده است. همچنین دیروز فاش شد که اپل در جعبه برخی مدلهای iPhone 12 شارژر پرسرعت ۲۰ واتی قرار خواهد داد. تصاویری از شارژر سریع ۲۰ واتی گوشیهای سری آیفون ۱۲ اپل – Apple iPhone 12 فاش شده است که وجود شارژر پرسرعت را در جعبه برخی از مدلهای آیفون ۱۲ تایید میکند. کلمهی نوا اشاره به علم نجوم داشته و به ستارهای اشاره میکند که به یکباره درخشان شده و نور زیادی از خود پخش میکند. از دیگر قابلیتهای آن، میتوانیم به رابط USB آن اشاره کنیم که سرعت بالایی در شارژ برای دستگاه شما خواهد داشت.

این آداپتور بسیار سبک وزن طراحی شده و برای جابه جایی مشکلی برای کاربران خود ایجاد نمی کند. وقتی شارژر را در سوکت شارژ گوشی قرار می دهید اما شارژ نمی شود، چه می کنید؟ قبل از هر چیزی باید بگم که اساس کار شارژر ها اینجوریه که باید “توان الکتریکی” از شارژر به باتری گوشی منتقل بشه . هر مقداری بیشتر یا کمتر از آن چیزی که باید باشد (و معمولاً روی خود آداپتور نوشته شده است) نشان دهنده وجود مشکل در مقدار ولتاژ خروجی است که می تواند موجب بروز مشکل و ایراد در آداپتور شود. این محصول از ولتاژ ورودی قابل انتظار ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت برخوردار بوده و ولتاژ خروجی ۱۲ وات را برایتان ارائه میکند. این شارژر دارای پورت خروجی USB بوده و ولتاژ ورودی ۱۱۰ الی ۲۴۰ ولت خواهد داشت.

عدد ديگر که در کنار حرف A بيان مي شود همان شدت جريان خروجي است. پورت خروجی آن یک عدد بوده و بهعنوان یک شارژر معمولی میتوانید از آن برای آیفون و آیپاد خود استفاده کنید. اگر به شارژر موبايل خود نگاهي بيندازيد چند عدد روي آن مشاهده مي کنيد. یکی از دلایل باد کردن و ترکیدن باطری گوشی ها استفاده از یک شارژر غیر اصل می باشد و استفاده از شارژر هواوی اصل برای افزایش طول عمر باطری و جلوگیری از عوارض بیشتر به گوشی اهمیت دارد. همانطور که میدانید، اهمیت سلامت کابل شارژ بسیار زیاد بوده و میتواند روی سلامت باتری هم تاثیرگذار باشد.

بهتر است که شارژر شما با برند گوشی شما یکی سایت quickcharger باشد. بند نگهدارنده انواع سیم و کابل کی فون در سه سایز متفاوت و با رنگ بندی های مختلف ارائه می شود. شارزر های گوشی موبایل با قدرتهای متفاوت و مختلف با توجه به مدل گوشی شما و تمام مدل های عرضه شده به بازار جهانی تولید میشود و در انواع سیمی و بدون سیم یا همان شارژر وایرلس میتوانید آنها را در همین صفحه بیابید. تولید کنندگان موبایل زیادی از تراشه های این شرکت استفاده می کنند. تو آداپتور های شرکتی هم برندهای معتبری مثل Anker, Baseus, Powerology, Rav-Power و مارک های معتبر دیگه هستند که کارشون خوبه، کیفیت ساختشون خوبه و آداپتورهای با کیفیت و استاندارد رو تولید می کنند. سازگاری آن مدلهای مختلف گوشیهای آیفون تحسین برانگیز بوده و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، شرایط خوبی از نظر ماندگاری خواهد داشت. این شارژر سازگاری بالایی برای دستگاههای اپل داشته و از مواد با کیفیت ساخته شده است.

خرید شارژر اصل و با کیفیت اهمیت زیادی در افزایش طول عمر مفید باتری و عملکرد موبایل شما دارد. 6- تفاوت میکرو USB با Type C چیست؟ سرشارژر Koluman مدل KC-H905 همراه با کابل میکرو USB با دو شاخه EU طراحی شده است که مناسب با پریز های برق شهری ایران می باشد و در زمان استفاده نیازی به تبدیل برق نخواهد داشت. قلم لمسی M-Pen 2 هواوی از ۴٬۰۹۶ سطح فشاری پشتیبانی میکند و میتواند زاویهای را که با نمایشگر دستگاه مقصد دارد تشخیص دهد. این محصول برای پریزهای آمریکایی ساخته شده است و این سکوت به شما کمک میکند که در داخل ایران از آنها استفاده کنید. قابلیت شارژ سریع (Quick Charge) و شارژرهایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند این روزها در خیلی از گوشی های جدید ارائه شدهاند. بعد از این که از سالم بودن کابل شارژر خود اطمینان حاصل کردید، میتوانید آداپتور را نیز بررسی کنید زیرا گاهی اوقات مشکل در آداپتور نیز باعث ایجاد اختلال در عملکرد شارژر گوشی و قطع و وصل شدن شارژ آن میشود، به ویژه در آداپتورهایی که قابلیت جدایی از کابل را دارند ممکن است به دلیل تکرر تعداد دفعات جدا کردن و وصل کردن آداپتور و کابل از یکدیگر، پورت آداپتور خراب یا شل شده باشد برای مطمئن شدن از سالم بودن آداپتور گوشی نیز میتوانید مشابه تست عملکرد صحیح کابل شارژر آداپتور عمل نمایید، یعنی گوشی را به وسیله یک آداپتور دیگر به شارژر متصل کنید در صورتی که به درستی شارژ شود میتوانید نتیجه بگیرید که آداپتور شما دچار مشکل است.

بالعکس اگر گوشي خود را با شارژري داراي جريان خروجي بيشتر از جريان شارژر اصلي شارژ کنيد، سرعت شارژ افزايش خواهد يافت اما پس از چند بار استفاده از اين حالت، کيفيت باتري شما به طرز قابل توجهي پايين مي آيد و باتري شما به تدريج معيوب خواهد شد. اين جريان به صورت تصادفي انتخاب نشده است و اگر گوشي خود را با شارژري داراي جريان کمتر از جريان شارژر اصلي شارژ کنيد، پر شدن شارژ بسيار زمان بر خواهد بود. با خرید از این مراکز از اصل بودن انواع شارژر می توانید مطمئن شوید. در اینصورت داشتن یک شارژر با دو پورت USB که حداقل یکی از آنها مجهز به تکنولوژی شارژ سریع باشد، بسیار ضروری است. حتی شارژرهایی با طراحی کوچکتر را داریم که قابلیت قرار گرفتن در جیب را هم داشته و رضایت بیشتری از کاربران را جلب میکنند.

از مزایای فست شارژ میتوان به صرفهجویی در وقت اشاره کرد بهخصوص برای زمانی که عجله دارید، فست شارژ بسیار به شما کمک میکند. هنگامی که گوشی موبایل 100% شارژ شد اگر همچنان به شارژر متصل باشد دائم میزان شارژ کم و مجدد به 100% می رسد و این عمل در درازمدت به باتری آسیب جدی وارد میکند. اما اکنون به نظر می رسد هرچند نازکی دستگاه بسیار جالب است اما در بلند مدت به یک نقص تبدیل می شود زیرا برخی کاربران متوجه ترک های ریزی در پلاستیک اطراف پورت شارژ این دستگاه شده اند. درباره استفاده از فست شارژرها در طولانی مدت دیدگاههای گوناگونی وجود دارد و برخی معتقد هستند که شارژ مداوم باتری موبایل توسط فست شارژر به آن آسیب میزند.پس از فست شارژرها، شارژرهایی که دارای تعداد پورت خروجی بیشتر هستند در بین کاربران بسیار محبوب میباشند. همین موضوع سبب میشود که مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. حتما شما هم تا به حال متوجه شده اید که زمانی که گوشی به شارژ است تا رسیدن به حدود 80 درصد با سرعت بیشتری تجدید قوا می کند و بعد از آن سرعت شارژ کند می شود. شارژر فندکي خودرو چگونه کار مي کند؟

این شارژر گوشی آیفون دارای بدنه بزرگتری بوده و باید از یک سوکت مخصوص برق نیز همراه با ان استفاده کنید. اکنون ، شارژر خود را وصل کنید، رابط کاربری باید سبز شود و متن “measuring” را نشان دهد. این دستگاه بهطور پیشفرض رابط کاربری MIUI 13 مبتنیبر اندروید ۱۲ را اجرا میکند. کابل محدود کننده است و اینکه نمیتوانید چند دستگاه با رابطهای کاربری مختلف را شارژ کنید. اما عکس این قضیه صادق نیست؛ به این معنی که نمیتوانید گوشیهای معمولی را با شارژر فست شارژ کنید، این کار باعث آسیب به باتری شما میشود. سوکت شارژ موبایل ها با استفاده زیاد به مرور فرسوده میشود و این فرسودگی باعث از بین رفتن خارهای فلزی تعبیه شده در آنها میشود. شارژر سریع (Fast Charge): این شارژرها بیش از مقدار مشخص و ثابتی ولتاژ تامین میکنند که باعث افزایش جریان ورودی به گوشی یا تبلت میشود و باعث میشود دستگاه ما سریعتر شارژ شود. 249 ولت و ولتاژ خروجی 5 ولتی گوشی موبایل شما را شارژ می کند.

گاهی اوقات هم طراحی کوچکتر، مستلزم کاهش ویژگیهای آن است. از این محصول میتوانیم برای شارژ دستگاههای خود در مسافرت هم استفاده کرده و مشکلی از بابت سرعت شارژ هم نداشته باشید. وزن سبک سبب میشود که بتوانید آن را به اماکن مختلف حمل کرده و آن را در کیف خود قرار دهید. شارژر گوشی آیفون مدل MD836 را میتوانید بهصورت دیواری مورد استفاده قرار دهید. اپل شارژر اختصاصی خود را درون جعبه آیفونهای جدید قرار نمیدهد و باید بهصورت جداگانه اقدام به خرید آن کنید. تفاوت های خیلی ریز داره با شارژری که تو جعبه خود گوشی است اما کیفیت بسیار خوبی داره. با درنظرگرفتن شرایط، منطقی است که سامسونگ بخواهد در حوزهی فناوریهای پیشرفتهتر شارژ سرمایهگذاری انجام دهد.درحالحاضر، اطلاعاتی از قیمت شارژر ۶۵ وات سامسونگ نمیدانیم؛ بااینحال با درنظرگرفتن این حقیقت که قیمت شارژر ۴۵ وات گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵۰ دلار است، انتظار داریم قیمت شارژر ۶۵ وات بیش از ۵۰ دلار باشد.دیدگاه شما کاربران زومیت دربارهی این خبر چیست؟ از طرفی پیدا کردن یک کابل با همان کارایی مشابه با کابل اصلی گوشی کار سختی است و اگر هم پیدا شود قیمت بالایی دارد، به همین دلیل خرید یک کابل شارژر خوب که دوام بالایی داشته باشد برای افراد به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است.

نکته: پیشنهاد می کنیم که قبل از انجام هر کاری، یک بار تلفن همراه خود را خاموش و روشن کنید تا اگر مشکلات و باگ های نرم افزاری سبب بروز این مشکل شده اند به طور خودکار رفع شوند. عواملی مانند؛ اندازه صفحه نمایش، بهینه بودن اجزای سخت افزاری گوشی موبایل و … مدل ETADU83EWE به رنگ سفید در بازار فروش لوازم جانبی موبایل موجود است. عموما بروز این خرابی خود به خود در گوشی های موبایل ایجاد نمیشود و تقریبا در 90 درصد مواقع عوامل جانبی و استفاده نادرست کاربر منجر به بروز اینگونه مشکلات خواهند شد. بنابراین ، با توجه به برنامه رسانه های اجتماعی و نفوذ آن ها در میان کاربران انتظار می رود که رشد بازار لوازم جانبی تلفن همراه در آینده افزایش یابد. البته شارژرهای دیگری هم هستند که هوشمند طراحی شدهاند و با توجه به باتری گوشی شما، جریان را به آن انتقال میدهند. هم چنین مقدار شدت جریان خروجی شارژر مدل ETADU83EWE یک آمپر با یک درگاه خروجی است. دارای توانایی شارز کامل با سرعت بسیار بالا برای گوشیهای موبایلی که دارای فناوری فست شارژ Fast Charger باشند. اگر قصد خرید یک شارژر فندکی ماشین برای شارژ کردن باتری موبایل خودتان در حین رانندگی و سفر را دارید، توصیه میکنیم این مقاله کامل را از دست ندهید.