بررسی کامل آیفون 12 پرو

شارژر ها دارای انواع مختلفی مانند شارژر وایرلس، شارژر فندکی و شارژر معمولی هستند و شما می توانید آداپتور به همراه کابل شارژ را خریداری نمایید. همان طور که می دانید باطری گوشی به عنوان اصلی ترین قطعه ای است که برای گوشی استفاده می شود و شما می توانید با استفاده از آن انرژی مورد نیاز دستگاه خود را تامین کنید. میزان پول و هزینه ای که می خواهید برای خرید یک کابل شارژ پرداخت کنید اولین چیزی است که باید درباره آن تصمیم گیری کنید. چیزی که کاربران موقع خرید شارژر گوشی موبایل باید به آن توجه داشته باشد سازگاری شارژر با گوشی شان است. اولین چیزی که هنگام برداشتن شارژر متوجه خواهید شد کیفیت ساخت آن است. البته اغلب شارژرهای فندکی فقط یک نوع کابل به همراه دارند و بهتر است که کابل مخصوص گوشی خود را به همراه داشته باشید و یا در خرید دقت کنید که کابل شارژر متناسب با گوشی شما در پک محصول موجود باشد. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، شارژرها در انواع مختلفی ازجمله شارژر دیواری گوشی موبایل، شارژر بیسیم، شارژرهای قابل حمل(پاوربانک)، شارژر AC و شارژر فندکی مخصوص اتوموبیل ساخته میشوند. پاوربانکها در حال حاضر یکی از محبوبترین گزینههای موجود برای افراد مختلف محسوب میشوند.

برند Nothing گوشی هوشمند خود را دوازدهم جولای معرفی خواهد کرد. در این جستار آموزشی از سری مطالب آموزشی تارنمای آیسی ۲۰۰۰ به موضوع معرفی انواع شارژر، بهترین گزینهها برای شارژر گوشی موبایل، تبلت و لپتاپ خواهیم پرداخت. از دیگر خدمات این مرکز می توان به تعمیر گوشی آیفون (تعمیر آیفون های مدل جدید و قدیمی) و همچنین تعمیر گوشی هواوی اشاره کرد. M-Pen 2 افزونبر گوشیهای هوشمند، با تبلتهای جدید هواوی هم سازگار است. شارژرهایی که همراه با گوشیهای جدید وارد میشوند همیشه جزو سریعترین و مطمئنترین شارژرها نیستند و حتی برخی از کمپانیها با اینکه گوشیهایی با آخرین تکنولوژی روز تولید میکنند همچنان به شارژرهایی کند یا سرعت پایین متکی هستند. در این میان عدهای از افراد به علت داغ شدن شارژر گوشی خود اقدام به تعویض آن و استفاده از شارژرهایی با ولتاژ خروجی پایینتر میکنند. آیا داغ شدن شارژر گوشی موبایل جای نگرانی دارد ؟ عدد به دست آمده و مصرف دائمی این شارژر ها حدود 14.2 میلی آمپر است حال این سوال پیش می آید آیا این جریان باید باعث نگرانی صاحبان خودرو باشد؟ گفته میشود ویوو در حال حاضر دارای یک استاندارد قدرت 200 واتی جدید و در سطح تجاری است.

ممکن است برای شما هم سوال باشد که آیا می توانید از همان کابلی که تلفن قدیمی خود را شارژ میکردید، برای گوشی جدید خود نیز استفاده کنید، یا به کابل شارژ جدیدی نیاز دارید؟ شرکت ویوو در بیانیهای رسمی خبر از عرضه اسمارتفون جدیدی داده است که از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی میکند. به گزارش خبرنگار ایمنا، ساخت موبایل تاشو ارزان قیمت توسط شرکت سامسونگ، تولید کوچکترین حافظه بیسیم دنیا، شکسته شدن رکورد سرعت شارژ خودروهای برقی و تشخیص کرونا با استفاده از سگ روباتیک را در بسته خبری تکنولوژی ایمنا بخوانید. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، شرکت ویوو در بیانیهای رسمی خبر از عرضه اسمارتفون جدیدی داده است که از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی میکند. در حقیقت شارژر وایرلس فناوری جدیدی است، و بیشتر گوشیهای هوشمند از قابلیت شارژ وایرلس بهصورت بیسیم پشیبانی میکنند. خیلی از شارژر های اصلی هواوی دارای همین تکنولوژی هستند و حتی بعضی مدل ها از فناوری توربو شارژ استفاده میکنند. وارد کردن کد های دستوری مخفی از طریق شماره گیر یکی از روش های تست سلامت باتری هواوی و دریافت اطلاعات تخصصی در خصوص سخت افزار گوشی است. به همین دلیل توصیه اکید میشود تا از خرید شارژر ارزان قیمت و شارژرهای تراولینگ که معمولاً یک بار مصرف هستنند خودداری کرده چرا که سرعت شارژ این نوع محصولات کم بوده و برای ساخت آنها از متریال بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده شده و ممکن است آسیب جدی به گوشی یا باتری شما وارد کنند.

شارژ فندکی بهترین وسیله برای کسانی که مدت زمان زیادی را خارج از منزل و اغلب داخل خودرو سپری می کنند. به شما توصیه می کنیم که به وب سایت فروشگاه ابزارک موبایل سری بزنید و برای مشاهده قیمت شارژر موبایل، خرید کابل و شارژر موبایل و خرید کابل شارژ موبایل با ما در ارتباط باشید. یکی از ویژگی های اصلی در شارژر های بیسیم این است که گوشی موبایل را بهسادگی شارژ کرده و هیچ نگرانی بابت دردسرهای باز کردن گرهها و درهم پیچیدگیهای کابل شارژر نخواهد داشت. دلیل آن هم این است که این شارژرها با فناوری گوشی های فست هماهنگ شده اند و اگر در دستگاه مورد نظر این فناوری به کار نرفته باشد، آن میزان ولتاژ بالایی که وارد سایر دستگاه های فست می شود، وارد گوشی های معمولی نمی شود. با توجه به این که یک باتری معمولی اتومبیل ظرفیتی تقریبا معادل 40 آمپر بر ساعت دارد، که با توجه به اندازه ی مصرفی 14.2 میلی آمپر شارژر باید در حدود 2817 ساعت یا 117 روز زمان بگذر تا این وسیله بتواند یک باتری را کاملا تخلیه کند.

این نوع از سوکت شارژ گوشی بیشتر در گوشیهای اندرویدی جدید و رده بالا بکار گرفته میشود. از این نظر لازم نیست زیاد نگران باشید زیرا دستگاه فقط به شما اجازه میدهد تا مقدار خاصی از جریان را حتی اگر از شارژر با آمپر بالا استفاده میکنید، عبور دهد. ولتاژ و آمپر نیز دو مولفهای هستند که در زمینه تأمین انرژی یک گوشی تلفن همراه و یا به عبارت دقیق تر، باطری آن نقش بسیار مهمی دارند. همچنین برخی از شارژهای بیسیم به گونهای طراحی شدهاند که امکان شارژ همزمان دو یا 3 دستگاه را فراهم میکنند.اگر تعداد دستگاهها و یا افرادی که در یک خانه و یا یک محیط کار هستند زیاد است، بهتر است از شارژرهایی با بیش از یک درگاه خروجی استفاده کنید.منظور از شارژ سریع چیست؟ همچنین، با خرید این گوشی برخی از مشخصات سطح بالا مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۶۷ واتی را دریافت میکنید. اپل میگوید، هنگامی که با طراحی گوشی که صفحه نمایش را همسطح با لبههای شاسی قرار میدهد ترکیب شود، عملکرد چهار برابری در مقابل سقوط نسبت به نسل قبلی و بهبود مقاومت در مقابل خراش را به ارمغان خواهد آورد.

اتصال اصلی micro-USB دارای طول کوچکتر و نزدیکتر به بدنه است، در حالی که کابل USB غیر اصل دارای یک اتصال micro-USB بزرگتر است و فضای بیشتری بین اتصال دهنده و بدنه وجود دارد که پس از استفاده مکرر احتمال خراب شدن آن بیشتر است. با پیشرفت روزافزون فناوری و وسیعتر شدن طیف دستگاههای هوشمندی که از آنها استفاده میکنیم، تعداد گجتهای مجهز به باتری که در هر خانه وجود دارد، هر روز بیشتر میشود. بیشتر تلفن همراه با یک شارژ AC ارائه شده که روی دیوار نصب میشود. خریداران نباید صرفا از روی ظاهرو شباهت آن با شارژری که همراه با گوشی شما ارائه میشود ، اقدام به خریداری شارژر کنند. در واقع هرچقدر ظرفیت باتری بیشتر باشد، طبیعتا شارژ بیشتری هم در آن ذخیره میشود و میتواند بهتر انرژی مورد نیاز گوشی موبایل یا تبلت شما را تأمین کند. با بررسی اختلاف این عدد همان ظرفیت باتری گوشی شماست و نسبت آن با ظرفیت اولیه باتری، میزان سلامت باتری گوشی هواوی شما را نشان میدهد. شارژر سریع 22.5 وات شیائومی در حقیقت 4.5 وات خروجی می دهد و در مدت 30 دقیقه ، 17% و در 60 دقیقه ، 28% از ظرفیت باتری را تکمیل می کند .

در صورتی که تصمیم داشته باشید به مدت زمان نسبتا طولانی به فرض دو هفته اتومبیل خود را در پارکینگ بگذارید در این موقعیت هم احتیاجی نیست به علت استفاده از شارژر یو اس بی نگران باتری اتومبیل خود باشید. این عملکرد حتی زمانی که اتومبیل نیز خاموش است هم ادامه دارد این یعنی باتری ماشین شما در حال تخلیه شدن است اما سوال این جاست باتری تا چه اندازه خالی خواهد شد؟ به هر حال حتی اگر گوشی خود را با شارژر کمپانی تحویل گرفتید در صورت افت کارکرد یا خراب شدن شارژرتان باید حتماً به فکر خرید شارژر اصلی برای گوشی خود باشید. پیش از خرید شارژر گوشی موبایل به اصل بودن آن توجه نمایید، چرا که شارژر های اورجینال کیفیت بالایی دارند که تا مدت زمان طولانی کاربرد خواهند داشت، همچنین در صورتی که شارژر موبایل شما اصل نباشد ممکن است باتری موبایل را در صورت استفاده پی در پی خراب کند.

توصیه می شود که فقط از باتری های اصلی یا تایید شده سامسونگی استفاده کنید که به طور خاص برای استفاده محصولات سامسونگ طراحی شده اند. بدون شک در آینده شاهد این خواهیم بود که اسم کابل شارژر جدید سامسونگ شیائومی، هوآوی و حتی شاید آیفون را برای شارژرهای Type C بشنویم. اکثر تلفن ها و رایانه های لوحی از شارژر USB Type C یا Micro USB استفاده می کنند. ایستگاه های داک یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شارژ گوشی های موبایل در خانه و اداره هستند. • سنجش زمان شارژ و داغی: شارژر اصلی گوشی هوشمند با سرعت طبیعی شروع به شارژ باتری میکند و مدت زمان زیادی را برای شارژ گوشی شما صرف نمیکند.

درزها یا هزینه های اتصال را از نزدیک بررسی سایت quickcharger کنید. پریز برق یا کامپیوتر شاید همیشه نزدیک نباشد، برای همین کاربران زرنگ و حواس جمع ممکن است بخواهند چند مدل شارژر برای مواقع مختلف خریداری کنند. شارژرهای خورشیدی یونیورسال برای اطمینان از سازگاری کامل با طیف گسترده ای از گوشی های موبایل با آداپتورهای مختلفی عرضه می شوند. اما گاهی اوقات ممکن است با این ویژگی کاربردی به مشکلاتی برخورد کنیم که موجب شود به خوبی کار نکند و یا بطور کامل از کار بیفتد. همچنین در این حالت میتوان به مدت کمتر از یک ساعت و نیم به وبگردی یا تماشای قیلم نیز پرداخت. همچنین با این مقدار شارژ میتوان به مدت 1 ساعت وبگردی کرده و یا 1 ساعت و نیم به تماشای فیلم پرداخت. استفاده از باتری شارژ کن موبایل تا حدود زیادی می تواند مدت زمان شارژ شدن گوشی شما را کاهش دهد و شما می توانید به راحتی گوشی خود را شارژ کنید.

شارژر گوشی در انواع مختلفی ساخته میشود و شامل بخشهای متفاوتی است. در گذشته اکثر شارژرها شامل یک آداپتور و کابل متصل به آن بود که به گوشی وصل میشد. این گوشیها شامل شیائومی ۱۱تی پرو و سری ویوو iQOO ۹ میشوند، که هر دوی آنها از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی میکنند. شرکتهای تولید کننده انواع شارژر موبایل سالانه سود بالایی را از فروش این محصول بهدست میآورند و با توجه به اینکه برندهای فعال زیادی در زمینه تولید انواع گوشی فعالیت میکنند شارژرها از تنوع بالایی برخوردار هستند و کمپانیهای گوشی سازی هر کدام با توجه به طراحی شکل ظاهری گوشی، شارژر مخصوص به آن را معمولاً در جعبه محصول قرار میدهند و هنگام خرید تلفن همراه، حداقل یک آداپتور و یک کابل یا کابل شارژ موبایل در جعبه محصول قرار دارد. پس علاوه بر شارژ کردن گوشی، می توانید به عنوان استند هم استفاده کنید. قبل از شروع بررسی گوشیها در این زمینه نیز باید بدانید که بعد از 15 و سپس 30 دقیقه شارژ شدن هر گوشی، میزان دوام باطری آنها را در همان حالت محاسبه کردیم.

با اینکه ، صنعت ارتباطات در حال کار بر روی استاندارسازی پورت شارژ میکرو USB است.ولی بسیاری از گوشی های موبایل با شارژرهای میکرو USB کار نمی کنند. برخی از کیس های گیرنده گوشی های همراه این امکان را دارند تا کاربران بتوانند گوشی های شان را با قرار دادن بر روی پد آن ها شارژ کنند. سامسونگ موبایل تاشو ارزان قیمت میسازد سامسونگ تنها شرکتی است که موبایلهای تاشو را در سطح وسیع میفروشد و قرار است دستگاههای تاشو گلکسی زد فولد۲ و گلکسی زد فولد ۲G۵ را ماه آینده رونمایی کند، اما هیچیک از این دستگاهها ارزان قیمت نیستند و گروه محدودی آنها را میخرند. بنابراین خیلی تفاوتی نمی کند که برند گوشی شما چه باشد، بهرحال علت یکی از موارد ذکر شده در این مطلب است!

هم چنین خازن های قبل و بعد از آی سی شارژ را علاوه بر ولتاژگیری، آزمایش می کنیم. با کمک بهبود بهره وری صورت گرفته در جدیدترین شارژرهای سامسونگ، می توانید باتری را قبل از خاموش شدن سریعا پر کنید یا در هنگام اتمام باتری، مدت کمی صبر کنید تا کاملاً پر شود. استفاده از پاوربانک یکی از بهترین و پر طرفدارترین راهکارهایی است که به عنوان شارژ همه کاره می توانید از آن استفاده کنید. یکی از وسایل پر کاربرد در بین تمام مردم جهان و ایران گوشی موبایل می باشد. آی سی شارژ را تعویض می کنیم. وایرلس شارژر کوتتسی دارای یک پورت ایپ سی جهت شارژ شدن دارد. سامسونگ سال گذشته همزمان با معرفی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge از نسل جدید شارژرهای وایرلس خود رونمایی کرد. آیفون ۵، آیپاد تاچ (نسل پنجم) و آیپاد نانو (نسل هفتم) ، آیپد (نسل چهارم) و آیپد مینی (نسل اول) از نخستین دستگاههای سازگار با رابط لایتنینگ بودند. سوکتهای شارژی که در گوشیهای موبایل به کار گرفته میشوند، انواع مختلفی دارند و از نظر شکل با هم متفاوت هستند، برای مثال آیفونهای اپل از سوکت شارژ اختصاصی با عنوان لایتنینگ بهره میبرند که قابل نصب در گوشیهای اندرویدی نیست!