بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

تصور می کنید می خواهید در خصوص یکی از تحقیقات خود در دانشگاه ارائه ای چند دقیقه ای داشته باشید. اگر لپ تاپ شما به ساده ترین پورت HDMI متصل باشد به راحتی و با یک کابل می توانید آن را به ویدئو پروژکتور کلاس وصل کرده و ارائه خود را در صفحه نمایش بزرگتری به انجام برسانید. همچنین تعداد پورت های USB لپ تاپ هم برای دانشجویان مهم خواهد بود. عمر باتری از دیگر فاکتورهای مهم در خرید لپ‌تاپ برای دانشگاه است زیرا برای استفاده از آن در کلاس، کتابخانه و مطالعه به حداقل 9 ساعت طول عمر باتری نیاز پیدا خواهید کرد. کارت گرافیک آن از نوع انویدیا Geforce RTX 3050ti و مجهز به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی است. کارت گرافیک آن از نوع انویدیا Geforce RTX 3050 و مجهز به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی است.

  • دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.
  • عمر باتری، پردازنده Core i3 و رم 8 گیگابایتی از ویژگی‌های مناسب این لپ‌تاپ است.
  • جالب است بدانید این اختلاف قیمت بعضا 2 تا 10 میلیون تومان است!
  • تکنولایف، بروز کالا، شانی کالا، کالاوما، شهر فافا و مقداد آی تی برخی از این فروشگاه‌ها هستند.
  • مشخصات فنی این دو محصول (جز حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی) مشابه با لپ تاپ لنوو Ideapad L340 – NPR است (لپ تاپ شماره‌ی ۳).

به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ پردازنده های نسل قدیم مانند Celeron نروید تا حداقل برای چند سال خیالتان از پردازنده لپ تاپ تان راحت صفحه نخست باشد. اما فاکتورهای دیگری هستند که نیاز های اصلی یک لپ تاپ دانشجویی است. زیرا اکثر دانشجویان نیاز دارند که دائما لپ تاپ را حمل کنند و اگر سبک نباشد، اذیت کننده خواهد بود. صفحه نمایش اچ دی برای این محدوده قیمت معمول است ولی در کل ضعیف حساب می‌شود. دل و اچ پی؛ دل و اچ پی برندهای بسیار بزرگ جهانی هستند که متاسفانه به دلیل واردات پایین قیمت نسبتا بالایی دارند و در اکثر بخش‌ها بازار بزرگی ندارند.

لنوو ThinkBook 15-FB؛ از ارزان ترین لپتاپ های دانشجویی

اگر هم علاقه مند به خرید این لپ تاپ هستید می‌توانید با مشاوره رایگان از سوی ما به راحتی این لپ تاپ را به همراه گارانتی معتبر 1 ساله خریداری کنید. توجه به کارت گرافیک به کاربرده شده در لپ تاپ یکی از مواردی که است دانشجویان در زمان خرید لپ تاپ به آن دقت می کنند. چرا که برخی از آن ها قصد دارند علاوه بر این که از لپ تاپ خود برای امور دانشگاه استفاده می کنند، بتوانند با آن بازی ها را نیز اجرا کنند.

لپ تاپ ایسوس VivoBook X712EQ – C

با این حال، نمایشگر این لپ‌تاپ دوگانه دارای حاشیه‌های زیادی است. اگر به دنبال ظاهری مدرن تر هستید، ممکن است این لپ‌تاپ توجه شما را جلب نکند. اما Chromebook Duet یک کروم‌بوک مقرون‌به‌صرفه است، بنابراین با توجه به مشخصات می‌توانیم فقدان حاشیه‌های باریک را بپذیریم. یکی از نقاط ضعف این لپ‌تاپ را می‌توان کیبورد فشرده با کلیدهای نزدیک به هم دانست. از نقاط ضعف این لپ‌تاپ این است که اگر می‌خواهید کارهای گرافیکی انجام دهید، شاید عملکرد ضعیفی را مشاهده کنید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

این لپ تاپ نیز از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سال 2021 است. این لپ تاپ از سری ROG به معنای Republic Of Gamers یا جمهوری گیمر ها است. سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت با نرخ رفرش بالا، تعداد درگاه های متعدد، کیبورد و تاچ پد با کیفیت و….

Proccd retro digital camera.