تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی

قیمت انواع شارژر موبایل به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت شارژر همیشه در حال تغییر می باشد اما در هر حالت به برند و کیفیت و گارانتی آن بستگی دارد. با توجه به وارداتی بودن این وسایل جانبی، قیمت شارژر گوشی تلفن همراه وابستگی زیادی به بالا و پایین رفتن قیمت ارز دارد. انواع شارژر معمولی و فست شارژر و شارژر فندکی در شرکت های وارداتی عرضه می شوند. در اینجا این واژه به استاندارد بی سیمی که کنسرسیوم توان بی سیم (WPC) یا Wireless Power Consortium آن را توسعه داده و نگهداری می کند، اشاره دارد. Nillkin Magic Cube یک شارژر وایرلس با تکنولوژی QI تولید شده توسط کمپانی نیلکین می باشد که قیمت مناسبی نیز دارد. در صورتی که میخواهید بیش از یک گوشی را شارژ کنید، باید شارژر دو خروجی بخرید. همانطور که در ابتدای این مقاله بحث شد، برخی از انواع شارژر فندکی ماشین آمپر خروجی را به میزانی تامین می کنند که بتوانید به صورت بهینه دیوایس های خود را شارژ کنید. که به واسطه آن عمر باتری گوشی خود را کوتاه میکنند.

خالی شدن ناگهانی باطری، سرعت شارژ غیرمعمول و داغ شدن باطری گوشی از عمده عوارضی است که استفاده از یک کابل شارژر هواوی غیر اصل ایجاد می کند و در فرسوده شدن سریع گوشی و کاهش طول عمر باطری موثر است. در این زمان ممکن است به همان سرعت که گوشی شارژ می شود به همان سرعت نیز در زمان استفاده با افت شدید باطری مواجه شوید و دردسر آفرین باشد. این اتفاق اگرچه در نگاه اول ممکن است دست شما را برای خرید باز بگذارد، اما از آن طرف پیدا کردن شارژر دیواری مناسب برای باتری کمی مشکل خواهد شد. علاوه بر آن سرعت و کیفیت شارژ کردن شارژر رومیزی، تفاوت زیادی با شارژر دیواری ندارد و از این لحاظ میتواند برای کسانی که به دنبال شارژ کردن سریع باتری خود هستند مناسب باشد.

در صورتی که ولتاژ مناسب نیز توست سری شارژر تامین نگردد، باتری بسیار دیر شارژ خواهد شد. به طور کلی بهتر است از همان ابتدا این موضوع را اعلام کنیم که برند آنر به صورت مستقل پایگاه توسعه و ساخت گوشی های موبایل ندارد و در ساخت گوشی ها و طراحی آن ها با هواوی همکاری بسیار زیادی دارد و از طرف دیگر آنر از پردازنده های کایرین استفاده می کند که به صورت انحصاری برای هوآوی استفاده می شود، در کنار این موضوع فروش برند آنر یا هواوی برای کمپانی هواوی تفاوت خاصی ندارد و فروش هر دو برند برای این کمپانی به شمار می رود، پس نمی توان آنر را رقیبی برای شرکت هواوی دانست و به ظاهر برای این کمپانی چینی تفاوتی ندارد که گوشی آنر بخریم یا هواوی. بهترین راه برای رهایی از این وضعیت، عدم استفاده از گوشی در حین شارژ شدن (یا خاموش کردن آن) یا انجام کارهای سبک با آن است.

از استفاده از مواردی مانند خلال دندان یا سوزن و یا گیره های کاغذی خودداری کنید. شارژرهای اورجینال موبایل و تبلت بعد از مدتی ممکن است خراب شوند و کارایی لازم را نداشته باشند, به این ترتیب شارژهای اورجینال و اصلی آن ها در مراکز و نمایندگی های آن ها موجود می باشد. اگر کابل شارژ شما جریان و ولتاژ بیشتری را از خودش عبور دهد و یا نوسانات آن زیاد باشد ممکن است قسمت پورت گوشی یا برد اصلی آن آسیب ببیند. یکی از نگرانیهای کسانی که به دنبال زدن کمپ در اماکن دوردست و خارج از شهر هستند، شارژ کردن موبایل است. قیمت شارژر اپل در مقایسه با قیمت شارژر گوشیهای اندرویدی بسیار گرانتر است. درواقع این موضوع بسیار مهم است که از کدام شارژر برای تلفن خود استفاده کنید. پس از انجام این کار، مجددا گوشی هوشمند خود را به شارژر متصل کنید. اگر به دنبال لیست قیمت شارژر موبایل و تبلت اورجینال در بازار تهران هستید می توانید قیمت های مقطوع این کالا را از وبسایت خرید و فروش اینترنتی انواع شارژر مشاهده نمایید. در پایان برای خرید شارژر اصلی Xiaomi 33W حتماً به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرده و کالایی را خریداری نمایید که دارای گارانتی و تضمین اصالت باشد.

در صورتی که گوشی خود را به شارژر متصل کردید، اما متوجه شدید که شارژ نمیشود، بهتر است دستگاه را به عنوان نخستین راهحل، خاموش و روشن کنید. با وجود تفاوت زیاد بین ظاهر و کارکرد سوکت لایتنینگ و سوکتهای USB، اما عملکرد این سری شارژر در نوع خود بینظیر است. در بین انواع سر شارژر موبایل، بیشتر این مدل و نوع را میتوانید برای شارژر دیواری پیدا کنید. شما میتوانید با کمی جستجو انواع سری شارژر موبایل دیواری را پیدا کنید. متداولترین و پرطرفدارترین شارژر موبایل، شارژر دیواری است. از دیگر مزایای این شارژر این است که قادر است گوشی شما را از فاصله 8 میلیمتری نیز شارژ کند. سادهلوحانه است که باور کنیم هر عکسی که تا به حال گرفته شده است یک ثبت عینی از جهان بدون دخالت عکاس بوده است. اما این کار تا چه حد قابل اطمینان است؟ در شارژرهای وایرلس یا بیسیم، جریان الکتریکی به میدان مغناطیسی قابل ارسال تبدیل و در نقطهی گیرنده، دوباره به ولتاژ برگردانده میشود. پورت usb این گجت برق کمتری را در اختیار گوشی قرار می دهد و این مساله سبب می شود که پروسه ی شارژ شدن گوشی شما به کندی انجام گیرد. در این حالت شاید باتری شما با سرعت بیشتر و زمان کمتری شارژ شود اما به سرعت دچار خرابی و ایراد میگردد.

از زمان معرفی سوکت لایتنینگ در سال ۲۰۱۲ تا به حال، تقریباً همه محصولات اپل از این سوکت به عنوان سری شارژر استاندارد خود استفاده میکنند. نکته مهم اینجا است که ممکن است بعضی از این شارژر ها دارای کابل اتصال نباشند که در این حالت پیشنهاد می شود از کابل مناسب و با کیفیتی برای اتصال استفاده کنید. نکته دیگر اینکه تلفن همراه شما ممکن است هنگام شارژ شدن داغ شود پس جایی برای نگرانی وجود ندارد. تنها کافی است در هنگام خرید گوشی تلفن همراه به وجود داشتن ویژگی شارژ بی سیم توجه داشته باشید. هم چنین توجه داشته باشید که یک شارژر خوب تنها در کنار یک کابل با کیفیت است که معنا پیدا می کند و خروجی مد نظر شما تامین خواهد شد.

در بعضی از موارد اتصال برق به دستگاه صورت میگیرد و نماد شارژ شدن دستگاه نیز نمایش داده میشود، اما پس از گذشت مدت زمان طولانی میزان درصد شارژ باتری افزایش پیدا نمیکند. زیرا این گوشی تا میزان شارژ 90 درصد بدون رقیب و با سرعت شارژ شده و از این نظر جایگاه اول را به خود اختصاص میدهد. بنابراین می توان گفت که تقریبا 65 درصد گوشی ها به جز آیفون از اسلات شارژ micro USB استفاده می کنند. استفاده از شارژر بی سیم، میتواند خیال شما را از بابت خرید کابل شارژر راحت کند. اصلی ترین عامی که هر کاربر را ترغیب به خرید می کند جلو گیری از آسیب هایی است که یک جنس نامرغوب و غیر اصل می تواند به دستگاه برساند. معمولا از دو پورت همزمان بیشتر برای زمانی استفاده می شود که اگر بخواهید در کنار گوشی تان یک گجت هوشمندی که شدت جریان بالایی ندارد مانند هندزفری، ساعت هوشمند و… در چنین مواردی و زمانی که مشکل شارژ نشدن گوشی شما حل نشده باشد امکان اینکه گوشی شما مشکلات سخت افزاری داشته باشد زیاد است.

انواع شارژر تبلت و موبایل برای هر برند متفاوت می باشد و بهتر است که برای هر برند شارژر مخصوص خود و اورجینال استفاده شود. کانکتور هایی هستند که از کنف، فلز و … یک سر این شارژر، به جافندکی خودرو متصل میشود و از آن برای تامین برق شارژ استفاده میکند. وظیفه اصلی شارژر فندکی، تبدیل برق ۱۲ ولت خودرو به ولتاژ usb 5 ولت است. منبع تغذیهی شیائومی ۱۲ لایت را یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلیآمپر ثانیه تشکیل میدهد که طبق اعلام این شرکت، با شارژر ۶۷ واتی انرژی مجدد خود را تأمین میکند. در صورتی که باتری گوشی مستقیماً به برق ۱۲ ولت ماشین متصل شود، دچار خرابی میگردد و برای حل این مشکل باید از انواع شارژر فندکی استفاده کنید. شما باید سعی کنید از شارژرهای مخصوص برای گوشیهای سامسونگ استفاده کنید. نمونهای از این فناوری و دستگاه را با کلیک روی همین لینک میتوانید مشاهده و خریداری کنید: شارژر بیسیم سامسونگ . میکرو USB، کانکتوری ساده و پُر کاربرد است که امروزه بخش زیادی از گوشیهای اندرویدی، برای شارژ شدن از این سری استفاده میکنند. اگر تا به حال شارژر موبایل را یک وسیله ساده برای پُر کردن باتری تلفن همراهتان فرض میکردید، بهتر است نگاهتان را عوض کنید.

به محض اتصال شارژر به برق شهری و گذاشتن گوشی روی پنل شارژ، فرآیند پُر شدن سایت quickcharger باتری آغاز میشود. اگر شارژ گوشی آیفون، آغاز نشد، بهتر است آنها را از گوشی خود جدا کنید. برای خرید تنها کافی است تا محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. برای انجام این کار حتی میتوانید گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید تا دسترسی به برخی موارد غیر ضروری در آن محدود گردد. است با استفاده از شارژر خورشیدی، میتوانید از نور آفتاب برای پُر کردن باتری موبایل خود استفاده کنید. باید به شما بگویم که هشدار راجع به شارژ شبانه گوشیها به این دلیل نیست که شما میتوانید دستگاه خود را بیش از حد مجاز شارژ کنید. همچنین شما میتوانید برای شارژ باتری گوشی موبایل آیفون و تبلتهای مجهز به درگاه لایتنینگ خود یک کابل لایتنینگ را به شارژر متصل کنید تا بتوانید باتری دستگاهتان را شارژ کنید. در باتریهای لیتیوم یون، این بهتر است شارژ باتری را به شکل صفر تا 100 دنبال کنید. کمپانی کوالکام، یکی از معروف ترین شرکت هایی است که فناوری شارژ سریع آن در سرتاسر دنیا از محبوبیت عجیبی برخودار است.

با این تفاوت که برای گوشیهای نسل قدیم نیز، میتوان از شارژر رومیزی استفاده کرد. اما به هر حال یک زمانی این سوکت شارژر از پرطرفدارترین و پرکاربردترین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه بود. با خرابی باتری، علاوه بر هزینههای جانبی تعویض باتری ممکن است و تراشههای دیگر نیز آسیب ببیند. بدین ترتیب کیفیت شارژ گوشی موبایل شما به حداکثر مقدار ممکن میرسد. استفاده از آداپتور یا کابل های تأیید نشده ممکن است باعث مشکلات عملکردی ، خرابی یا آسیب هایی شود که شامل ضمانت کالا نمی شود. به عنوان مثال جلوگیری از عبور جریان الکتریکی بیش از حد از طریق شارژر، حفاظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه در زمان کار، حفاظت از شارژر در برابر ولتاژ خروجی بیش از حد بالا، حفاظت از تداخل الکترومغناطیسی، حفاظت خودکار از شارژر در دمای بالا. علت داغ شدن شارژر گوشی شاید بیش از دلیل داغ شدن خود گوشی اهمیت نداشته باشد.

در این زمان می توانید کابل را برای رفع مشکل تغییر دهید. قیمت روز انواع شارژر موبایل و تبلت در شرکت های وارداتی را می توانید از طریق وبسایت فروش این کالا مشاهده نمایید. تمامی قیمت ها به روز می باشد. تعداد پورت ها را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و این که تمایل دارید چند دستگاه را همزمان شارژر کنید. امروز استفاده از کابل های شارژ گوشی همراه به دلیل وجود مشکلات در حین استفاده همچون قطع شدن سیم یا در هم تنیده شدن سیم ها در پریز برق، در حال منسوخ شدن هستند و کم کم جای خود را به شارژرهای بی سیم می دهند. اما شارژر معمولی این گونه است که تا زمانی که آن را از برق جدا نکنید ، جریان الکتریکی را به باتری میرساند. فرایند شارژ کردن باتری در این شارژرها، هوشمندتر از انواع دیگر شارژر بوده و عموما آسیب کمتری به باتری میرساند.

محصولاتی با کیفیت ORG یا کپی قیمت کمتری نسبت به شارژر اورجینال اپل آیفون دارند. هنگام خرید، اتصال کابل به پورت دوشاخه را از نظر کیفیت بررسی کنید. امکانات و ویژگیهای جانبی مانند داشتن کابل usb نیز به شما کمک میکند تا در هنگام شارژ موبایل، انتقال داده بین دستگاه خود و کامپیوتر را نیز انجام دهید. هر کدام مختص خود هستند و با قیمت های مناسب در بازار موجود می باشند. اما در باتریهای لیتیوم پلیمر، بهتر است برای افزایش طول عمر باتری بازههای شارژ کردن را کوچک کرده و از خالی شدن بیش از حد یا پُر شدن بیش از حد باتری جلوگیری کنید. برخی از شارژر های تایپ سی بیشتر از یک پورت دارند. البته استفاده از این فناوری تنها با کابل های تایپ سی به تایپ سی ممکن می باشد. زمانی که می خواهید گوشی را با این پورت شارژ کنید، ممکن است سیستم عامل خطایی نشان دهد و به شما بگوید که ابتدا پورت را خشک کنید. از طرفی این احتمال وجود دارد که هرچه قیمت گوشی تلفن همراه شما در بازار بیشتر باشد، برای خرید شارژر متناسب با آن نیز مبلغ بیشتری پرداخت خواهید کرد. پیدا کردن شارژر موبایل متناسب با نوع تلفن همراه اهمیت زیادی دارد.