تور عمان تیر 1401 + قیمت تور مسقط تابستان 1401 آرند

انتخاب هتل ‌های لوکس و 5 ستاره قیمت تور شما را بالا می ‌برد؛ اگر اگر تنها سفر کنید می ‌توانید هاستل ها را برای اقامت انتخاب کنید. ولی خبری از صبحانه و ناهار نیست شما خودتان باید غذا درست کنید و اگر هم گروهی سفر می‌ کنید بهتر است یک آپارتمان اجاره کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم کنید. در تمامی مراحل سفر، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس حاصل نمایید. همچنین برنامه ریزی های مختلف و مفرحی نیز برای ارائه بهترین خدمات به مسافران وجود دارد.

قیمت بلیط هواپیما عمان

مسقط قطعا عروس شهر‌های کشور عمان است و باید انتظار دیدن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی را در این شهر داشت. عمان دارای فرهنگی بسیار غنی است و با دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی این کشور به راحتی می‌توان به این مساله پی برد. معمولا کسانی که به مسقط سفر می‌کنند، هر ثانیه را مغتنم می‌شمارند تا از دیدن جاذبه‌های مختلف جا نمانند. اما در اینجا به دلیل محدودیت، تنها به وصف چند نمونه از جاذبه‌های دیدنی عمان بسنده می‌کنیم. اگر بخواهیم از شرایط سفر دریایی از قشم به عمان مختصری برایتان بگوییم به این صورت است که راه دریایی نیز از راه های دیگر برای رسیدن به کشور عمان می باشد.

آدرس سفارت عمان در تهران

تور عمان تیر 1401 + قیمت تور مسقط تابستان 1401 آرند

در سفر با تور عمان مجالی برای رهایی از همهمه همیشگی شهرها خواهید یافت. می‌توان در آب گرم دریاچه‌ای عمان خستگی را از تن به در آورد یا شب هنگام در چادری صحرایی به تماشای شاه‌چراغ‌های آسمان عمان نشست و غرق در سکوت عمیق شن‌های عمان آسوده از آفتاب شد. گردشگرانی که عمان را تنها با شن‌های داغ و آفتاب سوزان آن می‌شناسند، بی‌شک در خصب (مرکز استان مسندم) شگفت زده خواهند شد. آب زلال عمان ، دلفین‌ها، صخره‌های پر شیب و مناظر کوهستانی سبب شده است که آن را نروژ عربستان بخوانند.

نمی‌توان از فرهنگ و تاریخ عمان سخن گفت اما نام موزه‌های آن را به میان نیاورد. شاید بتوان کامل‌ترین و پر مضمون‌ترینشان را در سفر با تور عمان موزه خانه زبیر (بیت الزبیر) دانست. این مجموعه زیبا آنچه را که اصالت این پهنه بر آن نقش بسته است درون خود جای داده. در این بخش قصد داریم نقاط دیدنی عمان را معرفی کنیم که در تور عمان از آن‌ها بازدید خواهید کرد.

لیست تورهای عمان

استقرار یافتن این بندر بسیار زیبا در کنار دریای عرب و همچنین دسترسی آن به اقیانوس هند، از آن یک منطقه منحصر به فرد ساخته که هم از لحاظ طبیعی و هم از لحاظ سیاسی برای کشور عمان از اهمیت زیادی تور عمان برخوردار است. بزرگترین جزیره پادشاهی عمان، مصیره نام دارد که دیدن آن را در سفر تور عمان خود نباید از دست بدهید. بخصوص اگر علاقمند به حیات وحش و حیواناتی مثل لاک پشتهای قرمز کمیاب، لاک پشتهای سبز اقیانوسی، وال های گوژپشت و … باشید. این جزیره به دلیل جمعیت کمی که در آن زندگی می کنند، دارای مناطق بکر و بسیار زیبایی ست و هدیه وقت گذراندن در آنجا به شما آرامشی بی­نظیر و فراموش نشدنی می باشد.

  • مسقط به قدری جاذبه‌های توریستی جذاب در خود جای داده که می‌توانند شما را در طول سفر، کاملاً سرگرم کنند.
  • این کشور هیچ درگیری با کشورهای همسایه ندارد، اما جلوگیری از بستن نواحی مرزی نزدیک به یمن و عربستان سعودی را کار عاقلانه ای می داند.
  • ناگفته نماند انجام انواع دیگر تفریحات آبی هم در این جزیره برای شما میسر است.
  • نمی‌توان از فرهنگ و تاریخ عمان سخن گفت اما نام موزه‌های آن را به میان نیاورد.

اما بارش ‌های پراکنده، هوای خنکی را برای شما گردشگران عزیز رقم می ‌زند. فصل زمستان بعد از پاییز مناسب ‌ترین زمان برای سفر به کشور عمان به حساب می آید و نیز نرخ پرواز در این فصل نسبتاً گران ‌تر از تابستان می‌ باشد و استفاده از تفریحات آبی تقریبا غیرممکن می باشد. فصل بهار در عمان با آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌ های آبی و هیجان انگیز در این کشور است.

انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان عمان این است که در فصل های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید. تورهای دقیقه نودی یا تور لحظه آخری عمان، در کل طول سال قابل خرید و رزرو هستند؛ ولی در بعضی از ماه های سال خرید تور این مقصد نسبت به سایر کشورهای اطراف پرطرفدارتر است. مثلا در تابستان تور عمان به دلیل کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با تخفیف های زیادی روبرو می شود.

فروشگاه‌ها در عمان عموما از ساعت 9 صبح تا 13 و از 16 تا 22 هر روز هفته به جز جمعه‌ها باز هستند. جمعه‌ها بیشتر فروشگاه‌ها از ساعت 4 بعدازظهر به بعد باز می‌کنند. برای خرید سوغاتی در تور عمان یا تنها گرفتن عکس‌های عالی، به سراغ یکی از سوق‌ها رفته و یک تجربه بی‌نظیر داشته باشید. در این بازارهای محلی و سنتی، عمانی‌ها انواع مختلف کالاها شامل کیف‌‎های دست‌ساز، لباس و وسایل منزل ساخته شده از پوست حیوانات یا برگ‌های درخت نخل را می‌فروشند. شما همچنین می‌توانید جواهرات نقره‌ای معروف این کشور، کارهای سفالی و همچنین صنایع دستی چوبی و سفالی را پیدا کنید. قدم زدن در این سوق‌ها تجربه‌ای خیلی بیشتر از تنها دیدن فروشگاه‌های کوچک و بزرگ را به شما ارائه می‌دهد؛ در اینجا شما می‌توانید تاریخی باشکوه و فرهنگی اصیل و سنتی را حس کنید.

این شهر در شهر قدیمی نزوا واقع شده است که خود نیز ارزش بازدید دارد. ما عاشق بازار و پیچ و خم آن از غرفه ادویه جات گرفته تا، فروشگاه های عتیقه فروشی و چایخانه های عمان شدیم. در سفر به هر کشوری، یکی از جذاب ترین بخش های سفر، آشنایی با خوراکی ها و فرهنگ غذایی هر کشور است. در فرهنگ غذایی عمان انواعی از غذاهای خوشمزه دیده می شود، بخصوص غذاهای دریایی که متناسب با موقعیت جغرافیایی عمان، متنوع و رنگارنگ می شوند.