خانه هوشمند گیلسا-هوشمند سازی ساختمان-نمایندگی هوشمند سازی

پکیج های مختلفی برای هوشمند سازی خانه در نظر گرفته می شود که نوعی از آن BMS مبنی بر سیم کشی است و نوع دیگر آن مبتنی بر اینترنت اشیا می باشد. علاوه بر این تولیدکنندگان مختلفی در جای جای دنیا به تولید تجهیزات هوشمندسازی ساختمان مشغولند. گاهی اوقات شرکت های مختلف نام های متفاوتی را بر روی تجهیزاتشان می گزارند.

خانه هوشمند گیلسا-هوشمند سازی ساختمان-نمایندگی هوشمند سازی

خانه ای که تمام تجهیزات آن از صفر تا صد به امر آدمی هستند و نه تنها آسایش را برای زندگی بشر معاصر رقم زده اند بلکه ایمنی سفت و سختی را در خانه ها پیاده سازی کرده خانه هوشمند اند. بطور مثال در هنگام خروج از واحد با نگه داشتن کارت بر روی دستگاه، سناریو عدم حضور برقرار می شود در این حالت، چراغها خاموش شده، شیر برقی گاز بسته می شود. دزدگیر روشن شده و فنکوئل ها در حالت کم ظرفیت قرار میگیرند عکس این سناریو در زمان ورود به منزل اتفاق می افتد.

  • شما برای پر کردن وان حمام، شیر آب را باز گذاشته و به سراغ کار خود رفته اید.
  • میکروفن با آن می توان صدای محیط را ضبط کرده و به سیستم مرکزی یا دستگاه ضبط کننده ارسال کرد.
  • الکسا با بیش از صدها میلیون دستگاه سازگار، بدون شک یکی از جامع‌ترین اکوسیستم‌های خانه هوشمند موجود در بازار است.

در این مرحله دستگاه کنترل کننده مرکزی و ریموت هوشمند راه اندازی می شوند و ارتباط های پروتکلی بین آنها برقرار خواهند شد. در اینجا مغز سیستم هوشمند به تمام تجهیزات دسترسی خواهد داشت و همه آنها تحت کنترل کامل مغز اصلی سیستم هوشمند Control4 هستند. یکی دیگر از مزایای این سیستم حذف کلیدهای قدرت از محیط استخر به جهت پیشگیری از خطر برق گرفتگی است. کنترل روشنایی ها و پمپ جکوزی و هر نوع وسیله دیگر در فضای استخر بوسیله کلیدهای فرمان صورت می پذیرند که فاقد برق 220 یا 110ولت بوده و توسط برق 24 ولت باطری و بدون خطر برق گرفتگی انجام می شود. این کلید ها حتی در صورت شست و شو توسط شلنگ آب، فاقد هرگونه خطر و یاخرابی می باشند. استفاده از تجهیزات هوشمند، به شما کمک می کند تا به کیفیت مطلوب در مورد استخر رویایی خود برسید و از استفاده آن لذت ببرید.

کنترل اتوماتیک روشنایی این امکان را فراهم می آورد که همزمان با صرفه جویی در مصرف انرژی، آسایش و راحتی کاربران نیز فراهم شود. با نصب سنسورهای حرکتی، حسگرهای حضور افراد، کنترل اتوماتیک پرده های برقی، اندازه گیری مصرف انرژی، مانیتورینگ، آلارم و … راهکارهای ساده موثر و بهینه برای سیستم های برقی ساختمان به دست می آید. یکی از جذابیت هایی که در هوشمند سازی مشاهده می شود، سیستم روشنایی هوشمند است. این سیستم به شما امکان صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی در استفاده را هدیه می دهد. به کمک این سیستم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و نسل جدیدی از سیستم روشنایی را امتحان کنید. سیستم صوتی بخش مهمی از مولتی مدیای خانه‌های هوشمند به شمار می‌رود که تحت کنترل همه جانبه اپراتور فعالیت می‌کند.

کلید لمسی هوشمند کولر آبی WiFi مدل S-AC

شرکت‌های قدرتمند بسیاری در سرتاسر جهان اقدام به تولید تجهیزات مربوط به خانه هوشمند می‌کنند از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت زیمنس یا شرکت ‏ IBM اشاره نمود. اما در این میان شرکت KNX را به جرأت می‌توان یکی از بهترین‌ها معرفی کرد! این شرکت علاوه بر این که توانایی تأمین نیاز‌های همه جانبه ما را در رابطه با هوشمند‌سازی خانه دار می‌باشد، از کیفیت و پشتیبانی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و همچنین مطابق با تکنولوژی روز دنیا فعالیت می‌کند.

پرده­ های هوشمند:

0 mod apk.