خرابی های سیستم شارژ موبایل و نحوه ی تعمیر آن

اما اگر شارژر شما خیس شد ما به شما توصیه میکنیم که شارژر خود را بین 24 ساعت تا 48 ساعت در مواد جاذب نگه دارید و سپس از آن استفاده کنید. گاهی نیز رطوبت و یا خیس شدن گوشی و یا ضربه خوردن به آن می تواند مشکلاتی را در قسمت سوکت شارژر گوشی ایجاد نماید. آوریل: لندن، بریتانیا: Huawei اولین سری تلفنهای هوشمند دارای لنز دوگانۀ Leica، HUAWEI P9، را راهاندازی و استانداردی جدید در عکاسی با تلفن همراه ایجاد کرد. سپتامبر: Interbrand «گزارش بهترین برندهای جهانی» خود در سال 2017 را اعلام و حرکت Huawei به جایگاه شمارۀ 70 را تأیید کرد. مه: Huawei تنها شرکت چینی است که با ارزش برندی معادل 8.4 میلیارد دلار آمریکا در رتبهبندی Forbes از ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2018 قرار میگیرد. HUAWEI با ارزش برندی معادل 7.3 میلیارد دلار، رتبۀ 88 را به دست آورد و تنها برند چینی بود که در لیست قرار گرفت. ژانویه: Huawei با معرفی HUAWEI Ascend P1 S که باریکترین تلفن هوشمند جهان بود (6.68 میلیمتر)، سری جدید Huawei P تلفنهای هوشمند مد روز را در CES آمریکا عرضه کرد.

ما با ارائۀ راهکارهایی یکپارچه در چهار حوزۀ کلیدی – شبکههای مخابراتی، فناوری اطلاعات، دستگاههای هوشمند، و خدمات ابر – خود را متعهد میدانیم که محصولات دیجیتال را به تمامی افراد، خانهها، و سازمانها ارائه کنیم تا جهانمان مکانی هوشمند و بهرهمند از ارتباط کامل باشد. موقعی که گوشی یا تبلت شما شارژ نداره ، دست به هر کاری می زنید که فقط از اون موقعیت نجات پیدا کنید . هر چند اپل دوست ندارد این کار را بکند و یکی از مخالفان اصلی این طرح است اما به نظر میرسد در نهایت استفاده از یک مدل شارژر برای تمام گوشیها و دیوایسها جهانی شود. این موارد و مورد های دیگری از این قبیل باعث شده اند تا خرید کابل شارژر اصلی هواوی اهمیت بالایی داشته باشد و مورد توجه ویژه ی تقاضا کننده ها قرار بگیرد. حالا که از اهمیت بالای این موضوع آگاه شدید به طور قطع مشتاقید بدانید، تشخیص کابل شارژر هواوی چگونه امکان پذیر می شود و ویژگی های بارز این محصول چیست؟ اگر سلامت باتری موبایل برای شما حائز اهمیت می باشد باید حتما در انتخاب شارژر و کابل شارژ خود دقت کنید.کابل شارژ AP55S محصولی از کمپانی Huawei بوده که می توان آن را جایگزین مناسبی برای کابل شارژر اصلی گوشی قرار دارد زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این تلفنهای هوشمند رنگها و پرداختهایی چشمگیر را به نمایش میگذارند و دوربینهای جلو و پشت جدید Leica را عرضه میکنند. همان طور که میدانید لایکا یک کمپانی آلمانی است که در زمینه دوربین تخصص منحصر به فردی دارد و با شیائومی نیز همکاری خوبی را آغاز نموده است. به طور خلاصه، شارژ بی سیم سادگی و راحتی زیادی دارد. تمامی تلفن های همراه قابلیت شارژ بی سیم را ندارند. اگر دستگاه شما با شارژر بی سیم سازگار می باشد، خود را از درگیری با کابل شارژر و سوکت شارژ رهایی دهید و هر چه سریعتر به فکر خرید شارژر بی سیم باشید. باتری بی کیفیت و تقلبی همیشه خطر خاموش شدن غیرمنتظره تلفن را افزایش میدهد، اما پیروی از چند تکنیک ساده میتواند به راحتی عمر باتری را افزایش دهد. چون استفاده از شارژرهای تقلبی آیفون میتواند منجر به افزایش تنش وارد بر باتری، نوسانات جریان برق و سایر موارد این چنینی شود، در نتیجه به باتری آیفون آسیب وارد میشود و عمر آن کاهش مییابد.

شارژرهای اصلی خوش ساخت و بادوام هستند، در حالی که شارژرهای تقلبی از پلاستیک ارزان قیمت تشکیل شده اند. طول عمری که قطعاً بازدهی بسیار مطلوب و کارآمدی ارائه می دهد. ما در ادامه، این موضوع را همواره بهتر و بیشتر توضیح داده ایم که قطعاً دانستن آن ها برای تقاضا کننده های کابل شارژر های هواوی بسیار مسمر ثمر خواهند بود، پس با ما همراه باشید. کابل میکرو usb هواوی را می توان یک کابل یونیورسال دانست و می توانید از آن برای شارژ و انتقال داده هر گوشی و لپ تاپ سازگار با پورت میکرو usb استفاده کنید. در بعضی مدل ها سیم شارژر که به صورت USB است ، می تواند از آن جدا شود و مستقیماً به یک دستگاه دیگر مانند لپ تاپ هم متصل شده و به عنوان کابل رابط (یا کابل دیتا) که برای انتقال اطلاعات می باشد، استفاده شود. شارژر های بی سیم همانند شارژر های رومیزی، جزو جدیدترین مدل های این وسیله پر کاربرد هستند که با فناوری های به روز طراحی شده اند. با پایه نگهدارنده شیائومی WCJ02ZM دیگر نگران انجام شارژ در ماشین خود نباشد چرا که این پایه هم به عنوان نگهدارنده گوشی و هم به عنوان شارژر بی سیم عمل می کند و با یک تیر می توانید دو نشان را بزنید.

من اغلب متوجه میشوم که در حال تقلا برای برداشتن آیپد پرو 2018 خود که با لبههای صاف به سطح میز چسبیده هستم. از دیدگاه اپل، میتوان تصور کرد که کار کردن با لبههای صاف سادهتر است: به عنوان مثال، سلولهای باتری احتمالاً به طور مؤثرتری در چنین فرمی قرار میگیرند. در صورت استفاده از سیم شارژ غیر اورجینال، بدنه و باتری گوشی به طور جبران ناپذیری آسیب میبیند. هنگام خرید به سیم شارژ توجه ویژه ای داشته باشید. باید توجه داشت که طراحی شارژر فندکی به گونه ای باشد که دسترسی به پورت های USB آسان باشد. اگر به نوشتههای روی شارژر اصلی دقت کنید، می بینید که دو مقدار ولتاژ و دو مقدار شدت جریان در کنار نوشته ها (INPUT) و (OUTPUT) نوشته شده است و اگر روی آداپتور نوشته شده باشد: 240 ولت، به این معنی است که ممکن است مستقیماً به Plugged in منتقل شود.

این رتبه در مقایسه با رتبهی سال 2017 دو سطح ارتقاء داشته و ارزش برند هوآوی در حدود 14% یعنی معادل 7.6 میلیارد دلار افزایش یافته است. بر اساس نتایج Brand Z، ارزش برند Huawei در 2015 بیش از 15335 میلیارد دلار آمریکا برآورد شد. HUAWEI WATCH در همان زمان عرضه شد. در همین حال، HUAWEI MateBook برندۀ 15 جایزه شد. با این حال، یک شارژر همچنین می تواند دستگاهی مانند پخش کننده رسانه، دوربین دیجیتال یا دستیار دیجیتال شخصی را شارژ کند. برای اینکه مطمئن شوید که مشکل از کابل شارژر است، کابل شارژر یکی از دوستانتان را که به تازگی گوشی خریده است قرض بگیرید و با استفاده از آن گوشی خود را شارژ کنید. البته فعال کردن حالت هواپیما باعث میشود نتوانید از امکاناتی که با خط تلفن یا اینترنت کار میکنند بهره ببرید. این آرم باید با جوهر برجسته، در یک خط راست، بدون پخش شدگی جوهر و بدون غلط املایی و تایپی باشد. پاور بانکها و باتریهای مسافرتی یک راهحل مناسب برای جبران کمبود باتری هستند، اما این باتریها نیز حجم مشخصی داشته و اگر سفرتان طولانی است بازهم ممکن است به مشکل برخورد کنید. زیرا نداشتن کیفیت مناسب آن به سلامت باتری گوشی و دیوایس شما آسیب می رساند.

مثلا یک کابل با سری لایتنینگ، میکرو و تایپ سی عرضه میشود که میتواند همزمان سه گوشی مختلف را شارژ کند و نیازی نیست برای گوشیهای مختلف کابلهای متفاوت تهیه کنید. علاوه بر این شیائومی برای گوشی جدید خود راه اپل را پیش گرفته و گوشی Mi 11 را بدون آداپتور شارژر در بازار عرضه می کند. برای راه اندازی مجدد گوشی، دکمه های پاور و ولوم پایین را همزمان به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. زیرا شارژر اصلی هواوی وقتی در هر دو دست نگه داشته می شود از شارژر تقلبی سنگین تر است. وقتی که تلفن را روی شارژر قرار میدهید، در واقع این دو سیم پیچ با همدیگر تراز میشوند. بعضی وقتی شما فقط نیاز دارید که کابل خریداری کنید. میتوانید میزان ولتاژ مورد نیاز باتری را از روی باتری یا در سایت شرکت سازنده پیدا کنید. فناوری شارژ کاملاً بیسیم Mi Air شیائومی میتواند چند دستگاه را از راه دور و بدون نیاز به پد شارژر، بهصورت همزمان شارژ کند. مه: Huawei در لیست «100 برند ارزشمند» Brand Z قرار گرفت و رتبۀ 16 را در میان برندهای فناوری به دست آورد. به منظور شارژ بهینه باید دمای باتری میان 5 الی 45 درجه سانتی گراد باشد؛ بدیهی است که دمای باتری گوشی تا حد زیادی به وسیله دمای محیط اطراف تعیین میشود و حذف قاب میتواند تاثیر زیادی در برقراری تعادل دما داشته باشد.

این محصولات تجربهای بینظیر از اتصالی پرسرعت را برای کاربران فراهم میآورند. در حقیقت از آن جا که کابل ها وظیفه ی انتقال انرژی الکتریکی را به باتری دارند، بیشترین تاثیرات ناشی از مرغوبیت و نا مرغوبیت آن ها شامل حال باتری گوشی می شود. اگر در خرید کابل شارژر هواوی ویژگی هایی که در بخش قبلی نام برده ایم را در نظر نگیرید و بدون توجه به آن ها به خرید بپردازید، احتمالاً نمونه ای تقلبی و بی کیفیت تهیه خواهید کرد. نمونه ای که استفاده از آن بی شک تاثیرات نا مطلوبی در موبایل دارد، به ویژه گفتنیست سلامت باتری را در خطری جدی می اندازد. کابلی که به سختی وارد سوکت موبایل شود، حاکی از تقلبی بودن آن است. ژوئیه: ارسال محمولههای تلفن هوشمند Huawei در نیمۀ اول سال 2017 تا 73.01 میلیون افزایش یافت که حاکی از رشد سالبهسالی معادل %20.6 است.

موبایل شما با استفاده از شارژر با آمپر زیاد آسیب نمیبیند ، بنابراین هرچه این مقدار بیشتر باشد ، بهتر است. قیمت کابل شارژر اصلی به مراتب بیشتر از نمونه های تقلبی است. کابل های اصلی به واسطه ی جنس مطلوبی که دارند، منعطف و نرم هستند. پیش از هر چیز باید این را در نظر داشته باشید که پایه و بنیاد کارکرد شارژر های گوشی موبایل و تبلت به اینگونه است که این دستگاه باید «توان الکتریکی» را به باتری گوشی موبایل انتقال دهد. شرکت هواوی از سال 1997 شروع به تولید گوشیهای موبایل را در سرتاسر جهان کرده است. سال گذشته سری آیفون ۱۱ برای اولین بار شارژ سریع ۱۸ وات را برای گوشیهای اپل به ارمغان آوردند. سیستم ماتریسی دوربینهای سهگانهی سری HUAWEI Mate 20 شامل لنز Leica با زاویه فوق عریض است که علاوه بر فراهم کردن زاویه دید وسیع، امکان ثبت تصاویر از فاصله بسیار کم را به دلیل داشتن قابلیت جدید Macro Distance فراهم میکند.

این کابل همگام سازی و شارژ دستگاه ها را با سرعت قابل قبولی انجام می دهد. اوت: HUAWEI P8 جایزۀ «تلفن هوشمند مصرفکنندۀ اروپا در 2015 – 2016» را از EISA دریافت کرد. اوت: Huawei «اکوسیستم خانۀ هوشمند HiLink» را تأسیس کرد. «راهکارهای خانۀ هوشمند Huawei HiLink»، «برنامۀ خانۀ هوشمند» و محصولات هوشمند شرکای مختلف نیز عرضه شدند. سون موبایل دقیقا با توجه به ولتاژ مناسب و استاندارد گوشی شما، بهترین و مناسب ترین شارژر های اصلی را برای مدل های مختلف گوشی عرضه می کند. کابل های بی کیفیت باعث می شوند به مرور زمان باتری موبایل به یک باره دچار تخلیه ی انرژی و خرابی شود. استفاده از کابل های تقلبی می تواند منجر به طولانی شدن فرایند شارژ باتری موبایل هواوی شود، فلذا برخی از این کابل ها انرژی الکتریکی را با ولتاژ های بسیار پایینی انتقال می دهند که این کار عملکرد باتری را دچار اختلالات بدون جبرانی می نماید. گفتنی است کابل هایی که دارای اندازه ای بیش از دو متر هستند، مدت زمان بسیار بیشتری به جهت شارژ کردن موبایل نیاز دارند که در نهایت منجر به خرابی آن می شوند. اینکه ما چه شارژری برای گوشی هواوی خود استفاده میکنیم بسیار مهم و با اهمیت بوده زیرا انتخاب یک شارژر خوب و متناسب با ولتاژ و امپر مورد نیاز برای شارژ باطری باعث افزایش عمر مفید باطری گوشی هواوی می شود همانطور که میدانید میزان سالم بودن باطری هواوی شما نیز باعث افزایش عمر مفید گوشی موبایل هواوی شما میشود از این رو انتخاب یک شارژر مطمن هواوی بسیار حائز اهمیت میباشد.

شارژر اصلی هواوی از ویژگی هایی برخوردار است که دانستن آن ها را به شدت توصیه می کنیم، این ویژگی ها از موارد پر شماری و سایت quickcharger قابل توجهی برخوردارند. به عبارتی دیگر نمونه های اصل و اورجینال دارای سر هایی شفاف و کاملاً صاف هستند. کابل اصل هواوی از مواد مرغوب و باکیفیتی ساخته شده است که ایمنی آن را تضمین می کند و در صورت استفاده درست به این سادگی ها نمی شکند. البته کسب این مهارت چندان سخت و پیچیده نیست، چرا که فقط کافیست ویژگی های کابل شارژر اصلی هواوی را بدانید و تفاوت آن را نسبت به نمونه های مشابه تقلبی تشخیص دهید. هنگام مقایسه بالا و لبه شارژرهای اصلی و تقلبی، خواهید دید که گوشه ها و منحنی های شارژر تقلبی نامنظم هستند و حاوی پلاستیک های اضافی هستند، در حالی که شارژر اصلی لبه های صافی دارد. شارژر ماشین بیسیم شیائومی یک شارژر فندکی دارد که مجهز به دو پورت USB است. یکی دیگر از روشهای شناسایی کابل شارژ اصلی و تقلبی سامسونگ، میزان طول کانکتور میکرو USB دانست. رسانه چیکاو – تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی امروزه توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا از آن جا که نمونه های تقلبی این محصول در بازار به وفور پیدا می شود منجر شده افراد با خرید آن ها تلفات هزینه بری متحمل شوند.

ژوئن: Huawei به منظور تقویت تواناییهای خود در علوم پایه، به ویژه الگوریتم، «آزمایشگاه علوم ریاضی و الگوریتمی» را در فرانسه تأسیس کرد. شارژرهای تقلبی مدار حفاظتی و منبع تغذیه بسیار ضعیفی دارند و می توانند پس از خرید خیلی سریع باتری گوشی شما را سوزانده و از بین ببرند. در واقع شیائومی با به کارگیری ویژگی فناوری quick charge، حدود 75 درصد سریعتر از شارژرهای معمولی با خروجی 5ولت 1 آمپری است. Huawei یکی از ارائهدهندگان برتر دستگاههای هوشمند و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در سطح جهان است. فوریه: هوآوی در MWC 2019 از HUAWEI Mate X به عنوان پرسرعتترین گوشی تاشوی 5G در جهان پرده برداشت. مارس :هوآوی توانست با رونمایی از سری بینظیر HUAWEI P30 قوانین عکاسی را از نو بنویسد. اکتبر :هوآوی توانست رتبهی 68 ام ارزشمندترین برند را در رنگینگ جهانی بهترین برندهای 2018 از آن خود سازد. زیرا همانطور که قبلاً گفته شد باتری یکی از مهم ترین اجزای گوشی شما است و شارژر باید اطمینان حاصل کند که گوشی شما ولتاژ لازم را دریافت می کند. اکتبر: Huawei با ارتقاء 16 پلهای و کسب رتبۀ 72، دوباره در لیست «100 برند برتر جهانی 2016» قرار گرفت، و به عنوان یکی از شرکتهای برتر دارای پیشرفت در مقولۀ فناوری معرفی شد.