خرید بهترین شارژر موجود در بازار با قیمت مناسب

نکته دوم درباره رانت این است که اگر احیانا واردکننده حقوق ورودی کمتری به دلیل نرخ ارز پایین بپردازد قاعدتا باید این نرخ در بازار داخل نیز تاثیرگذار باشد و قیمت کالاهای نهایی در بازار داخل کاهش پیدا کند. البته جالب است بدانید که بعد از تحقیقات بسیار زیاد در مورد نسل دوم تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام متوجه این موضوع شدیم که امتیاز انحصاری تکنولوژی Quick Charge 2.0 کوآلکام هم اینک رایگان بوده و تحت قرارداد OEM (که OEM مخفف عبارت Original Equipment Manufacture می باشد. ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی هیچ مبنای علمی و اقتصادی نداشت و بنابراین بسیار شگفتانگیز است که چهار سال بعد دولت سیزدهم باز هم روی همان نرخ اصرار دارد آن هم در حالی که اعضای اقتصادی کابینه این دولت این نرخ ارز را اشتباه میدانستند. این حقوق ووردی بر اساس نوع کالا و سایر فاکتورهای دیگر اقتصادی هر ساله توسط دولت تعیین میشود؛ بنابراین اگر نرخ ارز محاسباتی گمرک ۲۶ هزار تومان باشد ارزش این شارژر موبایل برای محاسبه حقوق ورودی حدود ۱۴۳ هزار تومان است و اگر نرخ ارز محاسباتی گمرک ۴۲۰۰ تومان باشد ارزش این شارژر موبایل برای محاسبه حقوق ورودی ۲۳ هزار تومان است.

حتی اگر به فضایی بیشتر از این هم نیاز داشته باشید، این گوشی از کارت حافظه Micro SD تا 512 گیگابایت پشتیبانی میکند. Note9 شیائومی یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده دارای مجموعه ای از ویژگی های مدرن است: پردازنده ۸ هسته ای قدرتمند با فرکانس ۲ گیگاهرتز، GPU دارای فرکانس ۱۰۰۰مگاهرتز و ۶ گیگابایت رم نسل جدید. علاوهبراین، افشاکننده مذکور در پست خود به قابلیتهای سری جدید هوآوی نوا 10 اشاره کرد و گفت: هوآوی Nova 10 Pro به نمایشگر 6.78 اینچی آمولد خمیده آبشاری مجهز است. این سری از گوشیهای هوآوی مجهز به یک لنز SuperSpectrum ، یک لنز اپتیکال سوپرزوم (با قابلیت 5 برابر زوم اپتیکال، 10 برابر زوم هیبرید و 50 برابر زوم دیجیتال)، دوربین ToF(Time of Filight) و مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی جهت تثبیت تصاویر و قابلیت جذب بیشتر نور در محیطهای تاریک است. در آینده پورت USB نوع C بهتنهایی جایگزین تمام پورتهای USB 2.0 ،USB 3.0 (blue) ،HDMI ،VGA و DC-IN در کامپیوترها و گوشیهای هوشمند و تبلتها خواهد شد و اگر بخواهیم نام دیگری برای USB-C انتخاب کنیم، بدون شک باید آنرا «پورت آینده» بنامیم. در ادامه مطلب با آیتیرسان همراه باشید تا برای انتخاب بهترین شارژرهای موجود در بازار به شما کمک کنیم.

با این حال، ارزشش را ندارد که صرفه جویی کنید و چیزی را خریداری کنید که مشخصا برای دستگاه شما ساخته نشده باشد. یکی دیگر از مشکلات شارژرهای فیک سامسونگ را میتوان داغ شدن بیش از حد آن عنوان کرد؛ نتیجه داغ شدن شارژر فیک، چیزی جز انفجار و آتشسوزی نخواهد بود. آیا نتیجه این وضعیت چیزی جز آشفتگی بیشتر در اقتصاد نیست؟ به همراه این شارژر یک کابل از نوع USB-C نیز قرار دارد. این شارژر با کمک فناوری Quick Charge ۳.۰ میزان سرعت شارژ گوشی را بسیار بالا میبرد. ایرادات نرم افزاری همچون ویروسی شدن، قدیمی بودن سیستم عامل و حتی گاهی پر بودن حافظه هم دلایل دیگر شارژ نشدن گوشی شیائومی به شمار می روند. حافظه رم دستگاه 6 یا 8 گیگابایت از نوع LPDDR4X بوده و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی (این بار ظاهر غیر قابل ارتقاء) UFS 2.2 دارد.

دیگر بر همگان اثبات شده که ایجاد اختلاف در نرخ ارز به صورت دستوری موجب رانت و قاچاق میشود چرا که واردکنندگان یا تولیدکنندگان کالاها ترجیح میدهند کالاهای خود را جایی بفروشند که قیمت بالاتری برای آن پرداخت میشود. این وضعیت در تغییر دستوری نرخ ارز محاسباتی نیز وجود دارد و این اختلاف باعث میشود که واردکنندگان از قبل این اختلاف رانت دریافت کنند. این قصه دیگر تکراری شده است که دولت توانایی کنترل قیمتها به صورت دستوری را ندارد و این اختلاف در نرخ ارز محاسباتی موجود ایجاد رانت برای واردکنندگان میشود. فاصله بین ۲۳ هزار تومان و ۳۵۰۰ تومان برای یک وسیله ساده و ارزان نشاندهنده اختلاف چند برابری است؛ حال باید کالاهای میلیون دلاری را در ذهن تصور کنیم که قرار است چه مبالغی این وسط تبدیل به رانت شوند.

نسخه 8GB/128GB این گوشی 449 دلار قیمتگذاری شده و برای تهبه بالاترین نسخه آن با حافظه 8GB/256GB نیز باید 499 دلار هزینه کرد. شارژر وایرلس سامسونگ برای سازگاری هرچه بیشتر با پرچمداران 2016 سامسونگ ساخت شد که البته در طراحی آن ابتکاری جدید نیز به کار گرفته شده است. براساس گزارش خبرگزاری MSPoweruser، وبسایت TUV SUD جزئیات بیشتری دربارهی شارژر جدید سامسونگ ارائه نداده است. شارژر آیفون 12 برند شیائومی دارای ظاهری مشابه با شارژر اصلی آیفون 12 می باشد و با توجه به خوشنام بودن این کمپانی، از کیفیت بالایی نیز برخودار است. 12 لایت که (در حال حاضر) در سه رنگ مشکی، سبز و صورتی ارائه میشود بدینترتیب در شکل ظاهری انطباق بیشتری با معیارهای امروزی طراحی گوشی داشته و به احتمال فراوان با توجه به قیمت نسبتا رقابتی نگاه خریداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در صورتی که می خواهید تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کنید.

یعنی اینکه برای محاسبه حقوق ورودی ارزش کالای وارداتی در نرخ ۲۶ هزار تومان ضرب شود با اینکه در نرخ ۴۲۰۰ تومان ضرب شود تفاوت بسیاری دارد. به صورت ساده اگر نرخ محاسبات گمرک ۲۶ هزار تومان باشد حقوق ورودی یا همان ۱۵ درصد بر اساس این ۱۴۳ هزار تومان محاسبه میشود و اگر نرخ محاسبات گمرک ۴۲۰۰ تومان باشد حقوق ورودی بر اساس ۲۳ هزار تومان محاسبه میشود. برخی از این کالاها در سیستم تولید کشور نقش مهمی دارند و به این ترتیب دولت با کاهش نرخ محاسبات گمرک و دریافت حقوق ورودی بر اساس نرخ ۴۲۰۰ تومانی قصد دارد که نه تنها قیمت کالاهای وارداتی مصرفی را کنترل کند بلکه با این نرخ قصد دارد با کاهش قیمت کالاهای وارداتی که نقش مهمی در تولید کشور دارند از تورم تولیدکننده جلوگیری کند. آیا شارژر USB میتواند دستگاه را منفجر کند؟

به این ترتیب که واردکننده پول کمتری به دولت میپردازد و کالای خود را در بازار با نرخ ارز گمرکی واقعی تحویل میدهد و همین امر باعث ایجاد سایت quickcharger رانت میشود. دولت با این سیاست از تعرفه تعیین شده برای یک کالا درآمد بسیار کمتری دریافت میکند و سیاست تعرفهها کاملا تاثیر خود را از دست میدهند؛ یعنی واردکننده کالا با ارز ۴۲۰۰ تومانی که بسیار با نرخ واقعی اختلاف دارد پول بسیار کمتری گاها تا یک چهارم تعرفه تعیین شده، به دولت میپردازد و این برای واردکننده یک سود سرشار را فراهم میکند بدون اینکه خودش در این امر دخالتی داشته باشد. سیاست کاهش تعرفه کالاها به جای تغییر در نرخ ارز محاسباتی یک سیاست ساده و سرراست است که در همه جای دنیا اجرا شده و کارایی آن نیز تا حدی اثبات شده است. از طرفی این سیاست باز هم قاچاق کالا را تشویق میکند چرا که اگر قیمت کالا در داخل به این شکل دستوری کاهش پیدا کند واردکننده نیز بعد از ورود کالا به کشور آن را دوباره به کشورهای دیگر قاچاق میکند تا پول بیشتری دریافت کند و از دستور دولت برای فروش کالا در داخل به یک قیمت مشخص فرار کند.

شارژ سریع یا شارژ توربو به حالتی گفته میشود که شارژ بیش از مقدار مشخص ولتاژ تامین میکند و با تولید کردن جریان الکتریکی بیشتر نسبت به حالت عادی باعث میشود که گوشی ما نسبت به قبل سریعتر شارژ شود، به همین علت عدهای دست به خرید شارژر فست شارژ برای کاهش اتلاف زمان میزنند. هدف از این لایحه طبق گفته احسان خاندوزی کنترل قیمتها در سال ۱۴۰۱ است؛ بدین معنی که با کاهش نرخ ارز در محاسبات حقوق ورودی، کالا با قیمت کمتری ترخیص و وارد بازار میشود. حال واردکننده برای اینکه کالای خود را از گمرک ترخیص کند باید بر اساس ارزش ریالی کالا درصدی مثلا ۱۵ درصد را به دولت بپردازد که به آن حقوق ورودی گفته میشود.

بنابراین اگر از یک شارژر 20 واتی استفاده کنید، موبایل شما 4 برابر سریعتر نسبت به زمانی که از شارژر 5 واتی استفاده می کنید شارژ می شود. سال گذشته گوشی شیائومی میکس 4 در حالی معرفی شد که از شارژ 120 واتی پشتیبانی میکرد. ظرفیت باتری دستگاه با یک تغییر کوچک از 4,250 میلی آمپر ساعت به 4,300mAh رسیده اما در عوض از شارژ کاملا سریعتر 67 واتی (در مقایسه با شارژر 33 واتی مدل پیشین) بهره میبرد که بهگفته شرکت سازنده تنها به 13 دقیقه زمان برای پر کردن 50 درصد از ظرفیت باتری نیاز دارد. نیاز به شارژر دارند و در حقیقت شارژر جز لوازم جانبی مهم و جدایی ناپذیر دیوایس های امروزی می باشد.عموما شارژ دیوایس ها به دو صورت انجام می گیرد ، برخی از کاربران دیوایس های خود را از طریق شارژرهای دیواری و با استفاده از یک کابل ارتباطی شارژ نموده و برخی دیگر از آنها از طریق کامپیوتر دستگاه های خود را شارژ می نمایند.استفاده از شارژر USB برای گجت ها فی نفسه کار فوق العاده مفیدی می باشد به سبب اینکه باعث میشود که کاربران دیگر از انواع شارژر با سری و اشکال مختلف استفاده نکنند ، تیم خبری آی تی قیمت تلاش میکند تا در این مطلب چند نمونه از نکات ایمنی شارژر موبایل را برای شما توضیح دهد.

فردی زمانی در یک اقدام عجیب و غریب در رسانهها اعلام کرد که نرخ ارز برای واردات کالاهای اساسی ۴۲۰۰ تومان است و نکته اینکه تقریبا تمامی کارشناسان اقتصادی و حتی خود بانک مرکزی بر غلط بودن این نرخ و نحوه تعیین آن که به صورت کاملا دلبخواهانه تعیین شد ایراد داشتند و آن را برای اقتصاد کشور مخرب دانستند. در نتیجه چند لینک مفید در زمینه شناخت و راهنمای خرید انواع پریز تایمر دار برای شما قرار خواهیم داد تا در صورت نیاز نخست راهنمای خرید را مطالعه کنید و سپس از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. به همین دلیل است که اگر بخواهید آیپد خود را با استفاده از شارژر آیفون شارژ کنید، زمان بسیار بیشتری برای شارژ نیاز خواهید داشت. هیراد مارکت برای بازگشت و پسگرفتن محصولاتش ضمانت یک هفتهای دارد یعنی تا یک هفته بعد خریدتان میتوانید درصورت اشکال آن را پس دهید و مبلغ پرداختی به حسابتان برمیگردد. بعد از خرید از فروشگاه آمیتیس یک هفته فرصت دارید تا سالمبودن محصول خود را چک کنید و درصورت سالمنبودن آن را برگردانید.

برای مثال اگر گوشی شما برای استفاده به همراه شارژر ۲ آمپری طراحی شده است، آن را به همان شارژر ۲ آمپری متصل کنید، اما هرگز از شارژر ۲ آمپری برای باتری با توانایی تحمل حداکثر جریان ۱ آمپر استفاده نکنید. این سنسور 1/1.52 اینچی نسبت به حسگر 1/1.97 اینچی دوربین 64 مگاپیکسلی Lite NE سال قبل کاملا بزرگتر شده و حالا بهجای ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل برای ساخت یک عکس 16 مگاپیکسلی، 9 سلول نوری مجاور هم را برای ساخت یک عکس 12 مگاپیکسلی در یک پیکسل مجتمع میکند. دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با بیش از یک پله نزول نهتنها نسبت به دوربین 5 مگاپیکسلی Lite NE وضوح کمتری دارد بلکه فوکوس خودکار آن نیز حذف شده تا عقبگرد بزرگی را در این قسمت شاهد باشیم. دوربین اولتراواید ظاهرا هیچ تفاوتی نسبت به قبل نداشته و همان نمونه 8 مگاپیکسلی فاقد فوکوس خودکار پیشین با f/2.2 و میدان دید 120 درجهای در این مدل نیز حضور دارد. اصلا فلسفه حذف ارز ترجیحی در دولت سیزدهم نیز همین بود که بتواند از قاچاق کالاها به دلیل چند نرخی بودن جلوگیری کند، اما ظاهرا قیمتگذاری دستوری با گوشت و پوست سیاستگذاران اقتصادی کشور آمیخته است.

این محصول از تکنولوژی QI استفاده میکند و بنابراین، آخرین فناوری موجود در زمینه شارژ سریع بیسیم را دریافت خواهید کرد. یکی از تکنولوژی هایی که گوشی های نسل جدید از آن استفاده می کنند، امکان تنظیم شدت جریان ورودی می باشد. قرار دادن سیم در محیط هایی که آلودگی های مختلفی داشته باشند نیز از جمله عواملی است که می تواند عمر سیم شارژر شما را کم کند. پایگاه خبری «انتخاب»: وزیر اقتصاد در تاریخ ۲۱ تیرماه در یک تصمیم عجیب و تا حدودی مضحک اعلام کرد که دولت یک لایحه دوفوریتی را به مجلس ارسال کرده که بر اساس آن نرخ ارز محاسباتی گمرک از نرخ ETS یا همان میانگین نرخ ارز نیمایی و نرخ بازار که اکنون حدود ۲۶ هزار تومان است به ۴۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. حال مخاطب این لایحه دولت و کارشناسان اقتصادی میتوانند با یک سؤال ساده این لایحه مضحک دولت را به چالش بگیرند و آن هم اینکه چرا ۴۲۰۰ تومان؟