دانلود تلگرام طلایی جدید 2022 Telegram Talaei تلگرام بدون فیلتر

یکی دیگر از قابلیت های تلگرام x ارسال فیم با حجم بسیار بالا است . تلگرام فارسی – Telegram Farsi یکی دیگر از نسخه های غیر رسمی، پیشرفته، فارسی و تلگرام بدون فیلتر از نسخه تلگرام اصلی است. از یکدیگر جدا می شوند . تلگرام (Telegram) یکی از پلتفرمهای رسانه اجتماعی است که کاربران آن به راحتی میتوانند با هم چت کرده یا فایلهای رسانهای را برای یکدیگر ارسال کنند. زیرا ممکن است رایانه شخصی شما یا موبایل شما قدیمی باشد و از وبسایت تلگرام پشتیبانی نکند.

نصب تلگرام ایکس پلاس را از این سایت دریافت کنید. با تلگرام ایکس پلاس چت های خود را مخفی کنید و رمز گذاری نمایید! حالا روی MTPROTO بزنید و در قسمت socket address اطلاعات پروکسی از قبیل host name، port، secret را وارد نمایید. برای خروج از اکانت تلگرام خود نیز باید منوی اکانت را باز کرده و گزینهی Settings را انتخاب کنید. هرچند که قابلیت دارک مود یا حالت تاریک اخیرا به نسخه اصلی پیامرسان افزوده شده اما این قابلیت از مدتها قبل در تلگرام ایکس در دسترس شما قرار داشته است؛ برای فعال یا غیرفعال سازی این حالت کافی است به منوی سمت چپ برنامه مراجعه کنید. برای این کار باید به صفحه حذف اکانت تلگرام مراجعه کنید. با دانلود تلگرام اصلی 2022 اندروید و نصب آن متوجه می شوید که این پیام رسان سرعت و امنیت بالایی دارد، یعنی این امکان را به کاربران می دهد که انواع فایل های چند رسانه ای و معمولی خود را با سرعت بالا برای مخاطبین خود انتقال دهند.

تلگرام انلاین فایلهای اصلی MTProto رو میتوانید از طریق این ریپازیتوری کلن کنید. در واقع نسخه رسمی و فایل نصبی برای کامپیوتر عرضه نشده است اما می توانید از این طریق این موقعیت را برای فراهم کنید. در لینک زیر نسخه رسمی اندروید از طریق فروشگاه گوگل و فایل apk قدیمی قابل دریافت است، همچنین میتوانید از لینک مستقیم اقدام به نصب کنید. در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ، ال جی، اپل، شیائومی و غیره شما آسیب دیده و به تعمیر گوشی سامسونگ و دیگر برندها دارید می توانید از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید. مواجه خواهید شد. اما اگر نحوه نصب و فعال سازی پروکسی تلگرام دسکتاپ و ویندوز را بدانید می توانید بدون دغدغه و نگرانی از آن استفاده کنید. همیشه پاسخ من این بود که ما از پروکسی تلگرام اختصاصی خودمان استفاده میکنیم و هر دفعه باید توضیح میدادم یا برای آنها راهاندازی میکردم.

تمامی افرادی که از سیستم عامل های android و ios استفاده می کنند قادرند با کمک این قابلیت، اتصال بدون مشکل را تجربه کنند. گاهی به علت عدم اتصال وی پی ان نمی توانستیم از این برنامه استفاده کنیم اما با ظهور این قابلیت این مشکل نیز حل شد. تلگرام ضد فیلتر پروکسی گرام یکی دیگر از تلگرام های غیر رسمی، پیشرفته، بدون مشکل حذف و اتصال تلگرام اصلی می باشد. پس از آنکه اپلیکیشن تلگرام در کشور ما غیرقانونی اعلام شد سازندگان اصلی به این فکر افتادند که در نسخه بعدی این مشکل را حل کنند.

اگر بخواهید برنامه تلگرام را بر روی ویندوز و دسکتاپ اجرا کنید حتماً با چالش های متعددی مثل ورود به تلگرام وب، خرید وی پی ان، کاهش سرعت و … علامت آن دقیقاً مثل علامت پروکسی موبایل است. خیر؛ نسخههای متعددی از تلگرامهای پیشرفته وجود دارد که توسط توسعه دهندگان مختلفی توسعه پیدا کرده که از نظر امکانات بسیار شبیه به یکدیگر هستند اما از مهمترین مسائلی که برنامه فعلی ما را از سایرین متفاوت میکند، سرعت اتصال آن است. البته کانال ها و گروه های مخرب هم در آن وجود دارد که باید از آن ها دوری کرد. شما همچنین میتوانید گفتگوهای موردنظر خود را پنهان کرده و از دسترس افراد کنجکاو خارج کنید؛ برای اینکار کافی گزینه مخفی کردن چت را انتخاب کرد و سپس گفتگوی موردنظر خود را انتخاب کنید.

بدون پرداخت هیچ حق اشتراک و هزینه ای از امکانات گوناگون این پیام رسان استفاده کنید. X Plus Messenger قابلیتی است که ایکس پلاس آن را دارا است و می توانید به صورت رایگان از آن بهره ببرید. برای تایید نهایی دیلیت اکانت تلگرام مشابه تصویر زیر پنجرهای باز میشود که از شما میپرسد که از حذف اکانت تلگرام خود مطمئن هستید؟ در ایکس پلاس، شما میتوانید بخش دلخواه خود از هر متن را کپی کنید. ابتدا با برنامه Bitvise یا هر برنامهای که باهاش راحت هستید به سرور وصل بشید. تلگرام برای دوستانی هم که به صورت رایگان پروکسیهای MTProto خود را در اختیار سایرین قرار میدهند قابلیتی گذاشته است که صاحبان سرور میتوانند در صورت نیاز، یک کانال را در تلگرام هر شخص که از سرور آن استفاده کرده، تبلیغ کنند. همانطور که در پیام حذف هم اعلام شده اگر روزی تصمیم به برگشت گرفتید، باید چند روزی صبر کنید چون برگشت به تلگرام و ساخت مجدد اکانت با همان شماره بعد از اینکه اون رو پاک کردید بلافاصله میسر نیست.

اپلیکیشن ایکس پلاس از بهترین های پیامرسان های فارسی ( تلگرام طلایی و مونوگرام و الگرامی ) می باشد و این امر موجب محبوبیت در بین کاربران شده است. برای دیلیت اکانت تلگرام با این روش، اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید. سوشال نت در این بخش برای شما دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم را قرار داده است که بدون دردسر بتوانید متناسب با گوشی خودتون جدیدترین نسخه و همچنین نسخه قدیمی را نصب کنید. این پیام رسان که در ابتدا با نام challegram منتشر شد، بهینه و روان تر از نسخه اصلی بود و سرعت بیشتری نسبت به آن و یا بقیه نسخه های غیررسمی داشت. همچنین با رفتن به بخش X Plus settings قادر به ایجاد تغییرات دلخواه در ظاهر تلگرام خود خواهید بود. با کمک این مسنجر میتوان گروه هایی با بیش از صدها عضو ایجاد کرده و علاوه بر ارسال پیام های صوتی و تصویری، فایل ها و سندهای با حجم های بالا ارسال کنید.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

اینطوری قابلیت خود تخریبی تلگرام فعال میشه و اکانت شما بعد از مدت زمانی که معین کردید حذف میشه. همونطور که احتمالا مشاهده کردید گزینه ای برای حذف اکانت در اپ تلگرام ندارید. اگر میخواهید که از درون خود اپ تلگرام اکانت خودتون رو حذف کنید، فقط یک راه هست. دانلود تلگرام ایکس پلاس با لینک مستقیم برای اندروید را از سایت اسکرین لند دریافت کنید. نسخه تلگرام پیش روی شما تلگرام ایکس پلاس نام دارد که به صورت غیر رسمی و توسط گروهی از برنامه نویسان طراحی شده است و به کاربر در داشتن تجربه ای بهتر با این برنامه کمک می کند. همچنین در هر گروه یا کانال دسته بندی خاصی برای فایل های اشتراک گذاری شده وجود دارد و تمامی آنها در گروههایی مانند تصاویر، ویدئوها، اسناد، لینکها و غیره بصورت جداگانه قابل مشاهده هستند. در این صورت پیامها فقط برای فرستنده و گیرنده پیام، قابل رمزگشایی و مشاهده است و حتی سرور هم نمیتواند پیامها را رمزگشایی کند.

در اختیار توسعه دهنده ها قرار میگیرند ساخته می شوند.

وقتی از این قابلیت کمک می گیرید قادر خواهید بود IP خود را بدون استفاده از فیلتر شکن عوض کنید. از الان به بعد دیگه میتونید لذت ببرید و به همین سادگی یه سرور پروکسی تلگرام MTProto ایجاد کردید. به این صورت که شما پس از ایجاد یک کانال، میتوانید با کاربران عضو شده، مطلب یا عکس یا فیلم یا… برخی افراد کاملا تلگرام را از روی گوشی تلفن همراه خود حذف میکنند تا دیگر پیامی از این پلتفرم دریافت نکنند و به این صورت دیگر حواسشان پرت نشود. در ابتدا از منوی سمت چپ، گزینه Setting رو انتخاب کنید تا وارد تنظیمات تلگرام بشید.

دانلود تلگرام ضد فیلتر

این برنامه نسبت به تلگرام اصلی دارای امکانات فوق العاده بیشتر و بهتر است. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن کاربردی لطفا تا انتهای مطلب همراه ایران ای پی کی باشید… با قابلیت حذف خودکار تلگرام می تونید یک بازه زمانی بین ۱ تا ۱۲ ماه انتخاب کنید تا اکانتتون پاک بشه. خوشبختانه وجه تمایز زیادی بین پروکسی نسخه های موبایل و دسکتاپ نیست. امروز تصمیم گرفتم به زبان خیلی ساده و بدون نیاز به دانش خاصی، یک سرور پروکسی تلگرام MTProto بر روی ویپیاس با سیستم عامل ابونتو را به صورت گام به گام آموزش دهم و دیگر خیالتان ازین بابت راحت باشد و من هم مجبور نباشم ریموت وصل شم یا توضیح دهم. این مورد هم هنگام خرید ویپیاس میشه مشخص کرد و به صورت خودکار نصب میشه روی ویپیاس. اول از همه یک ویپیاس خارج تهیه کنید. اکثر مواقع وقتی دوستان و آشنایان رو میبینم، از راههای دسترسی بی دردسر به تلگرام میپرسند که چه کاری باید کرد که کارمندان شرکت راحت به تلگرام وصل شوند و بتوانند با خیال راحت به مشتری مداریشون بپردازند.

پروتکل امنیتی MTProto مخفف Mobile Telegram Protocol هست و تلگرام حدودا یک سال پیش آن را معرفی کرد. از ویژگیهای جالب دیگر پیام رسان X Plus Messenger می توان به مخفی کردن پیام و چت، رمز گذاشتن بر روی چتها، قابلیت رسم شکل و نقاشی در بخش چت، جداسازی گروهها، کانالها و یوزرها در تبهای جداگانه و اضافه شدن تب favorite یا برگزیدهها اشاره کرد. شیوهی خارج شدن از اکانت تلگرام در سیستم عامل iOS آیفون مشابه خروج از تلگرام در سیستم اندروید است. حتی وارد شدن بهش هم باعث میشه یک ماه دیگه صبر کنید. حتی اگر از جایگزین هایی مثل موبوگرام، تلگرام طلایی که نسخه های نا امن و حذف شده تلگرام هستند یا Telegram X که نسخه رسمی و پیشرفته تر تلگرام است استفاده میکنید، حذف اکانت به همین شکل قابل اجرا هست. تاکید میکنم تلگرام ایکس یک نسخه رسمی از تلگرام اصلی است که توسط پاول دورف موسس تلگرام منتشر شده است.

قرار دهید و بقیه شماره و درج کنید تا کد به اون برنامه ارسال بشه و سپس براحتی کد و وارد کنید و وارد شوید به همین راحتی یک اکانت بدون سیم کارت دارید، ورود به تلگرام بدون شماره را با کشورهای دیگه هم میتوانید انجام دهید. از آنجا که خرید وی پی ان و فیلتر شکن نیز مشکلات خاص خودش را دارد، برای رفع فیلترینگ تلگرام لازم بود تا از فیلتر شکن و وی پی ان استفاده کرد که در برخی موارد، موانع کانکت شدن با فیلترشکن هم کاری مشکلی به نظر می رسید. کاربرانی که گروه را باز می کنند دکمه «اعمال برای عضویت در گروه» را مشاهده خواهند کرد. بعد از انتخاب تون، می تونید برگشت بزنید و تلگرامتون رو پاک کنید که دیگه واردش نشید.

تلگرام اصلی ضد فیلتر

برای این کار تنها کافیست از یک مرورگر استفاده کنید و آخرین ورژن این برنامه را دانلود و اجرا نمایید. به عنوان اولین و اصلی ترین نکته باید به این مورد اشاره کنیم که باید آخرین ورژن برنامه telegram را بر روی دسکتاپ نصب داشته باشید نه نسخه های قدیمی تر را. بنا به درخواست دوستان سیلو آخرین نسخه این برنامه فوق محبوب را با منوی کاملا فارسی و با امکانات بسیار جذاب که مشابه آن را در نسخه اصلی نمی بینید به صورت رایگان برای شما دوستان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید. پیامرسان تلگرام دارای قابلیتهای بسیاری است که احتمالاً در هیچ برنامه مشابه دیگری آنها را پیدا نخواهید کرد؛ ویژگیهای کاربردی این برنامه در کنار سرعت بی نظیر، امنیت مثال زدنی و رابط کاربری جذاب و ساده، تلگرام (Telegram) را به یکی از بهترین مسنجرهای حال حاضر دنیا تبدیل کرده است.

اول از همه یک ویپیاس خارج تهیه کنید.

این نرمافزار فوقالعادس. (برنامهی دیگهای مدنظرتون بود برای اتصال به سرور هم مشکلی نیست). علت اینکه روی ویندوز سرور این پروتکل رو راهاندازی نکردم بخاطر پایدار نبودن آن بود. نرمافزار Bitvise SSH Client برای اتصال به سرور. معرفی این پروتکل باعث شد که هر شخص یا سازمانی بتواند به راحتی یک سرور MTProto راهاندازی کند و اگر تمایل داشت به صورت رایگان در اختیار سایرین قرار دهد. نسخه های غیر رسمی تلگرام از API های رسمی که توسط تلگرام در اختیار توسعه دهنده ها قرار میگیرند ساخته می شوند. تلگرام طلایی Telegram Talaei از جمله تلگرام های غیر رسمی ایرانی است که به لطف api قدرتمند تلگرام اصلی شکل گرفته است. اما با آمدن تلگرام ضد فیلتر پروکسی گرام و سایر پیام رسان های غیر رسمی این مشکل مسدودی تلگرام رفع شد و افراد می توانستند با آن ها نیاز خود را رفع کنند.

دانلود تلگرام

نرم افزار تلگرام به صورت کلی توسط دو نفر به نام های نیکلای دورف (Nikolai Durov) و پاول دورف (Pavel Durov) پشتیبانی و هدایت cgram می شود. این دو روش برای حذف اکانت تقریبا در همه نسخه های تلگرام یکسان هست. ما در جت روید آپدیت جدید این برنامه و برنامه های دیگر مانند اینستاگرام را به صورت لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار می دهیم. تلگرام ایکس جدید با امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران سرتاسر جهان دانلود و نصب شده است.

دیلیت اکانت تلگرام