دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی 1402 با جواب گواهیار | driveing

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. هنرجوی گرامی، شما باید در انتخاب گزینه زمانی که بین دو گزینه‌ای که به نظر درست می‌آید قرار می‌گیرید گزینه‌ای را انتخاب کنید که اولویت بالاتری دارد. در این سؤال اولویت با گزینه‌ای است که اشاره به از دست رفتن کنترل ماشین می‎کند.

آزمون آیین نامه اصلی آنلاین شبیه سازی شده

برای کسب این مهارت تنها باید آزمون را برای خود شبیه سازی کنید. در واقع نیاز است نمونه سوالات مختلف را حل کنید تا در این کار خبره شوید. اگر از تعداد سوالات آزمون مذکور می پرسید باید بگوییم که تعداد سوالات آن ۳۰ مورد است. در صورتی که به بیست و شش سوال، پاسخ صحیح دهید، قبولی شما قطعی می شود. ولی در صورتی که تعداد پاسخ های غلط شما در آزمون بیشتر از ۴ مورد باشد، مردود خواهید شد.

ازمون ایین نامه رانندگی ۱۴۰۲

برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی، می‌توانید با حل تعدادی سوالات نمونه آیین نامه اصلی که طبقه بندی شده‌اند، خود را برای آزمون آماده کنید. چیزی که برای قبولی در آزمون آیین نامه در سال ۱۴۰۲ به آن احتیاج دارید در این صفحه قرار داده شده, آیین نامه شما می توانید بدون نیاز به خواندن کتاب همین تست ها را تمرین کنید. بله شما می توانید با شرکت کردن در آزمون های آنلاین آیین نامه رانندگی سایت ما، با تمام سوالات اصلی این آزمون آشنا شوید و دیگر برای مطالعه کتاب وقت نگذارید. برای قبول شدن در امتحان آیین نامه رانندگی باید نمونه سوالات مختلف حل کنید. دقیقا همین نمونه سوالات آیین نامه که داخل این صفحه موجود است ، سوالات آیین نامه پایه سوم یا همان گواهینامه معمولی است که بیشتر افراد در اموزشگاهها ثبت نام و اقدام به گرفتن آن میکنند .

پس توصیه ما به شما این است که حتما خواندن نمونه سوالات فنی آیین نامه اصلی را در برنامه خود قرار دهید تا با اطمینان بیشتری در آزمون حضور یابید. در زیر تعدادی از مهمترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را میبینید و خواهید دید که یادگیری مطالب با خواندن سوالات خیلی آسان میشود. ترس و استرس روز آزمون آیین نامه اصلی عامل اصلی عدم موفقیت شرکت کنندگان در آزمون است. این حالت به ویژه برای جوان ترها که دارای حداقل سن دریافت گواهینامه رانندگی هستند، بیشتر صدق می کند.

  • اما خداروشکر با آموزش خوب شما تونستم همون دفعه اول تو امتحان آیین نامه قبول بشم.
  • باید یه تشکر جانانه از سایت درایوینگ بکنم که اتقدر قوی داره پیش میره .
  • بسیاری از آنها واقعا کاربردی هستند و در رانندگی شما تاثیر بسزایی دارند .

تکلیف مردودی های آزمون نامبرده چیست؟ همانطور که در مطالب فوق گفتیم این افراد باید دوباره در آزمون شرکت کنند. این وب سایت کاملترین و بروزترین سایت در زمینه سوالات آیین نامه رانندگی می باشد و بیش از ۱۰۰ آزمون در سایت خود به صورت رایگان قرار داده است. در این مطلب سعی کردیم شما را با آزمون نهایی آیین نامه رانندگی و بخش‌های مختلف سوالات آن آشنا کنیم. بررسی دقیق مطالب گفته‌ شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا با دیدی باز در جلسه آزمون شرکت کنید و امتیاز قبولی را کسب نمایید.

چند عدد غلط باعث رد شدن در آزمون آیین نامه میشود ؟

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی 1402 با جواب گواهیار | driveing