دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

این عایق ها می تواند حکم سرمایه گذاری بلند مدت برای ساختمان شما باشند؛ زیرا با صرفه جویی در مصرف انرژی در مدت زمان کوتاه هزینه را به سبد شما بر می گردانند. دریچه‌های گرد نیز به دو دسته برجسته و تخت تقسیم می‌شوند که در مصارف اداری و تجاری از آنها استفاده می‌گردد. ابعاد متوسط و پایین در حد یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ ضخامت های بالاتر در نظر گرفته می شود. لوله خرطومی پشم شیشه برای انتقال یا مکش هوای گرم با دمای بالا کاربرد دارد و این لوله مقاوم در برابر انتقال حرارت می باشد.

زیبایی و دکوراتیو بودنِ دریچه طرح اسلوت بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت اسلوت از جمله مزایای اصلیِ این نوع دریچه بازدید می‌باشد. فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به دو صورتِ ۳ و ۵ سانتی قابلِ ساخت است. به منظور دسترسی و تعمیر و نگهداری دستگاه داکت اسپلیت و دمنده و مکنده هایی که در سقف تعبیه می‌شوند از این نوع دریچه استفاده می‌گردد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیاردار مختلط

انطباق مسیر این شیارها در زیر دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، بسیار ضروری است. از جمله مزایای کانال اسپیرال گالوانیزه ساخت آن در طولهای دلخواه و استفادهی کمتر از اتصالات فلنچی برای ارتباط دو طرف کانال گرد میباشد که در محاسبه کلی قیمت تمام شده، اختلاف واضحی نسبت به کانال گرد با درز طولی ایجاد میکند. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود. ضخامت ورق درب از یک میل به بالا (بنا به ابعاد و سایز دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی) قابل تعیین و کاربرد می‌باشد. اتصال درب به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ساخت جداگانه‌ی فریم و درب، از مراحل مهمِ دیگر در روند ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی گل سقفی به شمار می‌آید. این اتصال توسط یک لولای ورقیِ ظریف ولی محکم صورت میگیرد تا هم نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از تکمیل، زیبا و شیک نمایان گردد و هم در زمان کاربرد و باز و بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، مشکلی در استحکام و ایستایی دریچه بازدید داکت اسپلیت مشاهده نگردد.

کارتون انیمیشن

قاب رویی دریچه از جنس مواد ABS است که دارای انعطاف پذیری و استحکام بالاست و در برابر سرما و گرما دچار تغییر شکل نمی شود . این دریچه ها بر اساس جنس بدنه و شکل ظاهری به انواع مختلفی دسته بندی میشوند که هر کدام خصوصیات و ویژگی مخصوص خودشان را دارند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. سیستم اینورتر متناسب با نیاز مصرف کننده می تواند دور موتور الکتریکی متصل به کمپرسور را به صورت پیوسته کاهش یا افزایش دهد و در برخی مواقع کمپرسور را نیز خاموش و سپس مجددا استارت می کند. خرید دستگاه های با برند معتبر ایرانی یا خارجی که اجزای داخلی آنها مانند فن و الکترو موتور متصل به فن از نوع کم صدا یا به اصلاح فوق کم صدا (سوپر سایلنت Super Silent) باشد. یکی از انواع کانالی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و در دنیا به کمک آخرین تکنولوژی ها تولید می شود.

این عملیات توسط دستگاه پاششِ رنگ پودری الکتروستاتیک به تمام سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی شروع و با قرار دادنِ دریچه در داخل کوره رنگ تکمیل می‌گردد.پس از انجام این مراحل و اتمام مراحل پخت رنگ، دریچه بازدید داکت اسپلیت را از کوره خارج و توسط کاورهای مشمعی ضدضربه میپوشانیم تا صحیح و سالم به محل پروژه انتقال و در جای خود تعبیه گردد. در واقع با احتساب دومیل بادخور از طرفین و نیز احتساب ضخامت لولا در یکی از اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، نسبت به برش ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌شود. در ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید دورتا دورِ محیط درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزان ۱.۵ سانت به داخل لبه خورد تا از تاب خوردگی یا دفرمه شدنِ ساختار درب دریچه ‌یازدید فن کویل جلوگیری گردد. نکته مهم در ساخت درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که روی این درب، شیار یا منفذی برای عبور هوا به سمت دستگاه فن کویل لازم نمی‌باشد و در این دستگاهها هوای برگشت دستگاه توسط کانال مجزای برگشت هوا تامین می‌شود. با برش و خم کاریِ لبه های ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ایجاد جای قفل یا قفل های زیمنس اقدام می‌شود تا پس از رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت آسیبی به ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. برای بازدید و تعمیر داکت اسپلیت هایی که مکش و تامینِ هوای سیستم برگشت از طریق داکتی که به فضای محیط مرتبط می‌باشد، نیازی به ایجاد منفذ روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نمی‌باشد و درب دریچه به صورت ورق ساده و بدون شیار ساخته می‌گردد.

  • در دستگاههای فن کویلی که نیاز به منفذِ ورودیِ هوای زیادی به داخلِ محفظه‌ی داخلیِ فن کویل هست برای حفظِ استانداردِ ورودیِ هوا و همچنین شکیل تر شدنِ نمای بیرونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، از دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی استفاده می‌شود.
  • ضخامت این ورق آلومینیوم برای انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای در ابعادِ متوسط و پایین در حد یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ تر این ضخامت ورق نیز بیشتر می‌شود.
  • البته با توجه به لولایی بودن درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت حتماً باید میزان بادخور لولا را نیز از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت کم نماییم تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در نشیمن خود باز و بسته شود.
  • نصب آن نیز با استفاده از پیچ مخفی یا پیچ از روی نمای فریم در محل مورد نظر انجام میشود.

اگر برای دمش هوای دستگاه های تهویه مطبوع از دریچه اسلوت استفاده شده باشد، جهت هماهنگی و تناسب بیشتر در طراحی داخلی از دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت استفاده می شود. این مدل از یک فریم و درب تشکیل شده است که روی بدنه درب یک دریچه بازدید طرح اصلی نصب شده است. پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تمام فضاهایی که در آن دستگاه فن کویل سقفی استفاده نصب شده باشد. اما در دریاچه مدل های لولایی به خاطر محدودیت در نصب حالت پیش از رو استفاده می‌شود.

پس از طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به ایجاد سوراخ های محل تعبیه‌ی قفل های زیمنسی می‌رسد. سپس اضلاعِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به میزان نیم سانت بادخوردار از طرفین برش و در مرحله بعد تمام این اضلاع را به هم متصل می نماییم و چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت پدید می‌آید. با تکمیل ساخت فریم به سراغ تعبیه نشیمنگاهِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهیم رفت. بعد از نصب سه پری با توجه به ابعاد داخلیِ فریم درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا را ساخته و دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده اجرای عملیات دریچه داکت اسپلیت رنگ می‌شود. نوع رنگ پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا از نوع پودری الکتروستاتیک است که در کوره پخته و به صورت رنگ کوره‌ای رنگ کاری می‌شود.لازم به ذکر است این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم از جنس چوب،هم از جنس آلومینیوم و هم از جنس پی وی سی می‌توان تولید و عرضه کرد.

دریچه سقفی چهارگوش و گرد

البته برای تسهیل و امکانپذیر بودنِ عملیات نصب باید به میزان نیم سانت از هر طرف به عنوان بادخور کسر گردد که نصاب در زمان نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی دچار مشکل نشود. برش اضلاع فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر این منوال صورت گرفته و پس از آن نسبت به گوشه زنیِ هریک از این اضلاع اقدام می نماییم. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در این مدل هم جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از آلومینیوم می‌باشد. جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل آلومینیومی با عرض ۳ و ۵ سانت است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان در واقع شبکه های موجود در قسمتِ مشبکِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جریانِ هوا را به صورت مستقیم و آزاد به دستگاه تزریق می‌نماید و از هر گونه افت فشار جلوگیری به عمل می آورد. از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک همچنین برای هماهنگیِ بیشترِ نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با دریچه دمنده مشبک استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز دریچه ای است از ترکیبِ یک دریچه بازدید فنکویل ساده و دریچه مشبک، که ابعاد دریچه مشبک باید با ابعاد دریچه اصلیِ بازدید داکت اسپلیت متناسب و هماهنگ باشد که هم ترکیبِ نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای تناسب باشد و هم میزانِ هوای ورودی از قسمت دریچه مشبک به داخل محفظه‌ی دریچه بازدید کنترل و مدیریت شود.

Proccd retro digital camera.