دستگاه تصفیه آب صنعتی RO

این سیستم آب را برای آشامیدن ، پخت و پز و سایر موارد مهم بهبود می بخشد.در واقع روشی برای از بین بردن آلاینده ها از آب با اعمال فشار است. بهترین پالایشگر تصفیه ممبران از بخشهای مختلفی چون مجرای آب، غشای نیمه تراوا و مجرای فاضلاب تشکیل شدهاند. برای خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.تا در زمان کوتاه به صورت اینترنتی محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. زمان تعویض فیلترهای دستگاه های تصفیه آب نسبت به نوع سختی آب مناطق مختلف کشور متفاوت می باشد که در هنگام نصب، توضیحات لازم و مورد نیاز در خصوص زمان و چگونگی تعویض فیلتر، توسط نصاب دستگاه به مصرف کننده گرامی ارائه می گردد.

فیلتر ممبران همچنین قادر است ذراتی چون آرسنیک، نیتریت و نیترات را نیز از آب حذف کند. از همین رو به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار میتوان به دستگاههای ۶ مرحلهای و ۸ مرحلهای اشاره کرد. سپس آب با فشار پمپ دستگاه تصفیه آب وارد فیلتر ممبران میشود. فیلتر های مبدل نوری به ویژه در نرم کردن آب ( حذف سنگ آهک ) بسیار مناسب هستند. جهت حذف کلیه رسوبات، شن و ماسه، گل و لای، زنگ خوردگی لوله ها، لجن و ذرات معلق تا قطر 5 میکرون که دارای عملکردی مشابه فیلتر شنی می باشد و آلودگی های فیزیکی قابل مشاهده در آب را جذب می نمایند.

عملکرد این فیلترها به این صورت است که آب با استفاده از پمپ کوچکی به ممبران ورود می کند و با توجه به ساختار فیلتر ممبران فقط آب خالص توانایی عبور از لایه های آن را دارد. بافت این صافی به اندازهای ریز است که آب بدون کمک فشار پمپ نمیتواند از آن عبور کند. قبل از این که به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام کنید باید آلاینده های موجود در آب آشامیدنی خود را بشناسید و دستگاهی را تهیه نمایید که متناسب با نوع آلاینده های آب آشامیدنی شما باشند.

فیلتر های دستگاه تصفیه آب هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعویض دارند. گواهینامه بنیاد ملی بهداشت (NSF) به دستگاه های تصفیه آبی تعلق می گیرد که تست ها و آزمایش های دقیقی را پشت سر گذاشته و با استاندارد های ایمنی بهداشتی مطابقت دارند. جهت حذف کلر،سموم کشاورزی، تری هالومتان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها وآفت کش ها و حذف رنگ و طعم و بوی بد آب مورد استفاده قرار می گیرد. تصفیه آب خانگی نیازمند رسیدگی مرتب و مداوم جهت حفظ عملکرد آن می باشد . روش تابش پرتو افشان (UV) با استفاده از لامپ UV جهت ضد عفونی، استریلیزه کردن آب و کلیه میکرو ارگانیسم ها، لامپ UV استفاده می شود. منظور از تعداد مراحل تصفیه یک دستگاه در واقع همان تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه است. این سوئیچ در هنگام قطع آب پمپ دستگاه را خاموش می کند و به نوعی محافظ پمپ است.

در زمانی که از دستگاه تصفیه آب استفاده نمیکنید پیشنهاد میشود که دستگاه را خاموش و از برق بکشید . در مواقع قطع برق و یا قطع آب ورودی به منزل، آیا پمپ دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود و یا به کار خود ادامه می دهد ؟ همان طور که در مطالب بالا خواندید و ارزش و مزایای تصفیه آب را دانستید حتما سمت خرید دستگاه تصفیه آب ها هم می روید که با استفاده از لینک زیر و خرید تصفیه آب از جدید ترین و ارزان قیمت ترین و همچنین با کیفیت ترین تصفیه آب های خانگی بهره مند شوید. انواع مختلفی از سیر های برداشت در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه خود میتوانید خریداری نمایید. آب قلیایی استاندارد ترین میزان PH را از نظر سازمان جهانی بهداشت دارد و این دستگاه نیز مطابق با همین استاندارد آب را یونیزه و خواص آنتی اکسیدانی فراوانی به آن اضافه می کند.

قیمت فیلتر تصفیه آب لازم به ذکر است دستگاه سختی گیر در مدل صنعتی نیز همان عملکرد نمونه های خانگی را در ابعاد گسترده تری انجام می دهد. حذف باکتری ها و میکروارگانسیم و جلوگیری و ازبین بردن ویروس ها توسط فیلتر ضدعفونی کننده آب که به آن لامپ یو وی گفته می شود و طبق پیشنهاد وزارت بهداشت جهانی استفاده از آن در تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی لازم و ضروری است و میبایست به آن تجهیز شوند. جهت حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی این نوع فیلتر مورد استفاده در دستگاه های تصفیه آب قرار می گیرند. از فروشنده سوال کنید که در صورت خرابی دستگاه تصفیه آب خانگی ، هزینه های تعمیر آن به عهده چه کسی است؟ برای شیرین تر شدن آب تصفیه شده از چه فیلتری استفاده کنیم؟ بنابراین توصیه می شود برای داشتن آب سالم دستگاه تصفیه آبی را انتخاب کنید که در چند مرحله با استفاده از فیلتر های مختلف به تصفیه آب بپردازد.

بهبود طعم و بوی آب در مواقعی که به مدت طولانی در مخزن ذخیره شده باشد این فیلتر کاربرد دارد. علاوه بر تمام خدمات ذکر شده خدمتی دیگر نیز از شرکت تصفیه آسا به شما عزیزان ارائه میگردد و آن سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی به صورت رایگان دستگاه تصفیه آب مینروا در صورت معرفی ما و خرید دستگاه از طرف دوستان و آشنایان شما میباشد. سپس آب از طریق شلنگ تصفیه آب به سمت فیلترهای مرحله دوم و سوم هدایت میشود. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید. این دستگاه ها تمام رسوبات آب، آلاینده های شیمیایی از جمله کلر، نیترات و نیتریت و فلزات سنگین را از بین می برد و سختی آب را کاهش می دهد. قیمت این مدل مینروا در مقایسه با کیفیت درجه یک و هم چنین دارا بودن استاندارد ها و گواهینامه های بین المللی سلامت آب آشامیدنی، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

فیلتر دستگاه تصفیه آب شماره 3 ، کربن بلاک یا همان cto بوده و فشرده تر از مرحله دوم تولید شده است . فیلتر ممبران نسل جدیدی از فیلترهای دستگاه تصفیه آب است که عمل تصفیه آب را به طور کامل و بدون نیاز به هیچگونه مواد افزودنی انجام میدهد. آبی که از چاه استخراج می شود یا از آب آشامیدنی شهری تهیه می شود قطعا به تاسیسات شرکتی که آب میوه تولید میکند صدمه خواهد زد. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دارای قطعات بسیاری میباشند که کیفیت آنها میتواند در کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده خروجی تاثیر زیادی داشته باشد همچنین در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل باید دقت نمایید که جنس درجه یک از این قطعات با قطعات تقلبی عوض نشده باشد چون در این صورت در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی تاثیر خواهد داشت و شما قیمت دستگاه اصلی را میپردازید در حالی که دستگاه تقلبی تحویل خواهید گرفت.

تعداد فیلترها و نحوه فیلتراسیون دستگاه به نوعی می باشد که برای مناطقی با سختی آب پایین مناسب هستند، این مدل از تصفیه آب در ابعاد و وزن کمی طراحی و ساخته می شود که با قرار گرفتن روی دیواری بدون اشغال فضا عمل فیتلراسیون آب و حذف ناخالصی ها را انجام می خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب دهد. از آنجایی که سرعت خروجی دستگاه تصفیه آب به دلیل منافذ بسیار کوچک فیلتر ممبران، بسیار پایین می باشد، استفاده از مخزن تنها راه چاره این مشکل خواهد بود.

انواع دستگاه تصفیه آب

به همین علت در دستگاه ها یro یک فیلتر مینرال نصب می شود تا این مواد معدنی را به اب برگرداند. همانطور که از نام آن پیداست ، این وسیله کوچک است که شما درست روی شیر آب خود نصب می کنید. شیر برداشت بر روی سینک ظرفشویی نصب میشود. این دستگاه های تصفیه آب به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند. به منظور انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب، بررسی مواردی از قبیل ابعاد و اندازه های دستگاه، محل نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی ( زیر سینک آشپزخانه، روی دیوار ، پیشخوان آَشپزخانه و …) مدت زمان تعویض یا شستشوی فیلتر، هزینه نصب و راه اندازی و تعویض فیلتر، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب و … جهت تنظیم PH و بهبود طعم و مزه آب از فیلتر ببو سرامیک استفاده می شود. شایع ترین فیلتر های آب خانگی از گرانول های کربن فعال استفاده می کنند که با نام کربن فعال یا AC شناخته می شوند.