راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین مارک ماشین اصلاح سر و صورت مردانه بهترین یاب

موتور بی صدایی داره، تیغش خیلی تیز نیست که با یکبار حرکت بزنه، پلاستیک بالاش از جنس سافت و براق نیست که مو بهش نچسبه، بنظر نمیرسه پلاستیک روش هم آلمانی باشه! موتورش قوی و اوکیه ولی بعد از نیمساعت استفاده پشت دستگاه داغ کرد(50-60 درجه) ولی تیغش نه . تیغه های ریش تراش ها پس از استفاده کم کم تیزی خود را از می دهند و لازم آن ها تعویض نمایید، پس حتما ماشینی را انتخاب کنید که بتوانید تیغه های آن را تعویض نمایید.

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین مارک ماشین اصلاح سر و صورت مردانه بهترین یاب

که کاربران با استفاده از سری مشخص که همراه محصول است می توانند دور موهای سر را به خوبی خط اندازی و مرتب کنند. این موتور با سرعت ۱۴۰۰۰دور در دقیقه، ضخیم ترین موها را به راحتی اصلاح می نماید. از دیگر خصوصیات دستگاه ریش تراش پاناسونیک panasonic مدل ES-LV65 می توان به تیغه های منحصر به فرد آن اشاره نمود.

یکی از محصولات فوق‌العادۀ آن، ماشین ریش تراش صفر زن مدل 3000BT است. این دستگاه با داشتن سری کامل شانه‌های کوتاهی ریش، می‌تواند ریش و سیبیل شما را در قد و اندازه دل‌خواه‌تان کوتاه و مرتب کند. علاوه بر آن مجهز به سری صفر زن است و همانند تیغ صورت شما را صاف می‌کند. این مدل ماشین اصلاح سروصورت قدرتمندتر بوده بیشتر برای اصلاح مویی سر استفاده می‌شوند. این مدل ماشین‌های اصلاح فقط با برق‌کار می‌کنند و ضد آب هم نیستند و بیشتر در آرایشگاه‌ها کاربرد دارند. البته در بازار نمونه‌هایی از این دستگاه که با باطری قلمی کار می‌کنند وجود دارند و در آرایشگاه‌ها هم استفاده می‌شوند.

معروف ترین تولیدکنندگان ریش‌ تراش ‌های فویلی براون و پاناسونیک هستند که در ادامه دو محصول اورجینال، باکیفیت بالا و عملکرد فوق العاده را معرفی می کنیم. معتبرترین شرکت تولیدکننده‌ ریش ‌تراش ‌های چرخشی فیلیپس است که در ادامه یک محصول اورجینال و فوق العاده باکیفیت و پیشرفته آن را معرفی می کنیم. چه آرایشگر باشید و چه قصد داشته باشید در خانه موهای سرتان را در هر اندازه ای که دوست دارید کوتاه کنید باید ماشین اصلاح شما دارای چندین شانه با بهترین کرم برای رفع ترک های پوستی سایزهای مختلف باشد.

  • طراحان فیلیپس به فکر پوست‌های حساس هم بوده‌اند و در تولید تیغه‌ها از فناوری نانو استفاده کرده‌اند تا ضد حساسیت باشند.
  • این ریش تراش صفر ارزان ضدآب بوده و می‌توانید از آن زیر دوش و روی پوست خشک و مرطوب استفاده کنید.
  • همچنین ریش تراش های چرخشی برای افرادی که نمی خواهند هر روز اصلاح کنند، و معمولا یک روز درمیان و یا حتی هفته ای یک بار اصلاح می کنند نیز می تواند گزینه ای مناسب باشد.
  • اغلب دستگاه‌های مخصوص اصلاح سر که امروزه در بازار مشاهده می‌کنید از این نوع هستند.
  • البته یک خط زن برای آن در نظر گرفته شده که کاربر می‌تواند برای زدن خط ریش و مرتب کردن موهای صورت از آن استفاده کند.
  • یکی از مهم‌ترین کارها بعد از استفاده از این وسیله تمییز کردن آن است زیرا اگر موهای زاِئد شما در تیغه‌های ریش‌تراش بماند باعث آلودگی‌های باکتریایی می‌شود و به‌سلامتی پوست شما آسیب می‌رساند.

هنگام خرید ماشین اصلاح حتما به نکاتی که ذکر شده دقت فرمایید تا دستگاهی قدرتمند و عمری وار بخرید. امروزه به دلیل تنوع بالا، ماشین ‌های اصلاح با ویژگی ‌های متفاوتی وجود دارند که هر شخص باید با توجه به نیاز و خواسته هایش انتخاب درستی داشته باشد. ماشین ریش تراش براون مدل 3040s ریش تراش صفر زن براون مدل 3040s با تکنولوژی فویلی، مخصوص اصلاح صورت آقایان است. مدل 3040S مجهز به دو سَری فویلی باریک با سوراخ‌های ریز شش ضلعی است که تمام موهای صورت شما را به دام خواهد انداخت. علاوه بر آن یک تریمردر بین دو صفحه فویلی قرار گرفته که موهای بلند صورت و نواحی بین چانه تا گردن را نیز به راحتی اصلاح می‌کند.

۳۰- قیمت ماشین اصلاح سر و صورت وی جی ار مدل V – 066

این موتور می‌تواند تراکم موهای صورت را تخمین بزند و براساس آن سرعت موتور را تنظیم کند. قابلیت خشک و مرطوب دستگاه هم امکان اصلاح کردن به صورت خشک، با فوم یا حتی زیر دوش را فراهم کرده است. انواع ماشین اصلاح برای اصلاح به دو نوع چرخشی و فویلی تقسیم می‌شوند. براون مدل ۳۰۴۰s از نوع فویلی بوده و از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد. مکانیسم کار این تکنولوژی بر حرکت رفت و برگشت تیغه‌ها بوده و موها را با قدرت زیادی قطع می‌کند. این مدل از ماشین اصلاح فیلیپس ضد آب بوده و مجهز به تیغه‌های متحرک و دو لبه می‌باشد.

قیمت ماشین اصلاح موی صورت وی جی آر مدل V-030

Just a few years ago, we had very limited options regarding quality mobile games.