راهنمای خرید شارژر گوشی موبایل

یکی از برندهای مطرح که در بین کاربران محبوب است برند هواوی بوده که گوشیهای مناسبی را در سالهای اخیر روانه بازار کرده است. در این مقاله هر چه را باید درباره شارژر و کابل اصل و تقلبی سامسونگ بدانید جمع آوری کرده ایم. با آداپتورهای شارژ سریع سامسونگ مانند Galaxy S9 یا Note9 یا مدل های دیگر تاسری S8، شما می توانید به راحتی گوشی های هوشمند خود را بر روی شارژر قرار دهید. اما همیشه اوضاع بهمین خوبی نیست.عدهای از تنظیمات-حتی در هنگام عدم استفاده از گجت-می توانند شارژ گوشی رابهسرعت خالی کنند. به عنوان مثال ، صفحه های بزرگتر از انرژی بیشتری استفاده می کنند. همان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم، ولتاژ نشان دهنده فشار الکتریکی است که هرچه مقدار آن بیشتر باشد، به مراتب انرژی الکتریکی نیز بیشتر خواهد شد. از بهترین گوشی های 5g در بازار ایران که جزو ارزانترین گوشی های 5g هم هستند میتوان به گوشی شیائومی ردمی نوت 9t، گوشی سامسونگ گلکسی a32 دو سیم کارت، گوشی سامسونگ گلکسی a42 دو سیم کارت، گوشی موبایل موتورولا دو سیم کارت moto g 5g، گوشی سامسونگ گلکسی a52، گوشی شیائومی می 10t و گوشی شیائومی می 10t پرو اشاره کرد.

افراد سودجو شارژر های تقلبی را برای جذب بازار فروش خود با قیمت ارزان تری عرضه می کنند. بنابراین نگهداری از سیم شارژر در خودرو نیز دارای اهمیت جدی تری است. یکی از مزایای شارژرهای خودرو این است که نیازی به سیم کشی دائمی به لوازم الکترونیکی خودرو ندارند. شرکت اپل توسط استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس شده و محصولات الکترونیکی مثل لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی تولید میکند. معمولا خرید اقساطی گوشی موبایل شامل موبایلهای پرفروش بازار مثل گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی هواوی میشود. هزینه تعویض سوکت شارژ نسبت به سایر تعمیرات و تعویض قطعات حساس در گوشی های موبایل همچون تعویض گلس شکسته ال سی دی، تعویض صفحه نمایش، برد و تعمیرات روی برد به مراتب پایین تر است. در این بخش تمامی برندهای تلویزیون و مانیتور مانند تلویزیون و مانیتور جی پلاس، ایکس ویژن، پانورامیک، تی سی ال موجود است. اگر این بخش ها آسیب ببینند، در نهایت به آی سی شارژ شما هم آسیب می زنند. اگر میزان مقاومت فیزیکی آن ضعیف و کم باشد به مرور زمان خراب شده و موجب افت ولتاژ و در آخر عدم شارژ مطلوب می شود.

سرعت شارژر دیواری برای محصولات برند هوآوی مناسب است، اما برای گوشیهای دیگری که ولتاژ و جریان را پشتیبانی میکنند نیز قابل استفاده است. کابل شارژر هواوی در دو رنگ مشکی و سفید قابل عرضه می باشد که با توجه به رنگ آداپتور و شارژر تان می توانید رنگ مد نظر خود را انتخاب کنیداین محصول از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار ب میباشدکه قابلیت فستینگ برای انتقال هر چه سریعتر داده ها را شامل می شود طول کابل شارژر هواوی معادل اندازه تقریبی یک متر (مقدار استاندارد) است هنگام خرید سایر لوازم جانبی تلفن همراه ممکن است به خرید لوازم با قیمت مناسب تر و ارزان تر وسوسه شوید اما نکته ای را در نظر بگیرید محصولاتی مانند کابل شارژر و غیره کیفیت ساخت پایینی دارند با گذشت زمان و در اثر کوچکترین ضربه دچار شکستگی و پارگی می شوند و قدرت شارژ کردن خود را کاهش و یا از دست می دهند و عملاً به وسیلهی بی کاربرد تبدیل شده که قابل استفاده نمی باشند. یک شارژر 200 واتی میتواند گوشی هوشمند با باتری 4000 میلیآمپر ساعتی را در سه دقیقه تا 50 درصد ظرفیت شارژ کند و شارژ کامل آن پنج دقیقه طول میکشد. زمانی که شما برای اولین بار گوشی شیائومی و هر گوشی دیگری را خریداری می کنید، حدودا 50 درصد شارژ اولیه دارد.

در کنار این کار بهتر است اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی خود را نیز همواره به روز نگه دارید. دقت داشته باشید که تکنولوژی جدیدتر شارژر های هوآوی در حالت پایدار، کنترل کننده شارژ وکابل ها، توانایی آن را دارد گوشی هوشمند را ظرف چند دقیقه به جای چند ساعت شارژ کند. ما این موضوع را در بررسی آیفون 12 بطور کامل بیان کردیم . در ادامه به صورت کامل و تخصصی به بررسی شارژر میکرو USB سامسونگ میپردازیم با ما همراه باشید. شارژرهای هوآوی اصل سیم، کابل، آدپتور ،کلگی آن به صورت تفکیک شده برای تمام مدل های گوشی هوآوی در فروشگاه های موبایل معتبر با گارانتی تست یک هفته ای عرضه می شود و برای اطمینان از اصل بودن شارژر هوآوی بدنبال شارژر هایی باشید که توسط کمپانی اورجینال (OEM) ساخته شده باشد که مجهز به تراشه ی IC باشد ودربرابر بیش ازحد شدن شارژ و داغ شدن گوشی محافظت کند.

البته باید به گارانتی گوشی سامسونگ هم اشاره کرد. شارژرهای تقلبی دارای یک مدار محافظتی و برق رسانی بسیار پایین و ضعیف هستند و ممکن است در کمترین زمان بعد از خریداری بسوزند و به باتری گوشی شما نیز آسیب برسانند. بعد از انتخاب گزینه Smart View پیغامی برای شما نمایش داده میشود که مفهوم آن اجازه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون است. بیشتر گوشی های 5g تولیدی شرکت سامسونگ هستند و بعد از آن گوشی های شیائومی اقدام به فروش ارزانترین گوشی های 5g میکنند. خرید گوشی و خرید اینترنتی گوشی از کارهای سخت و پرچالشی است که زمان زیادی از خریدار موبایل میگیرد. برای خرید گوشی و خرید اینترنتی موبایل باید به نکات مهمی توجه کرد که چندتا از آنها خیلی مهم هستند: اصالت فروشگاه موبایل، قیمت گوشی موبایل، مدل گوشی موبایل، امکانات گوشی موبایل و گارانتی خرید گوشی موبایل از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید موبایل به آنها توجه میکنند. ما در این نوشته سعی کرده ایم به خوبی از مضرات استفاده از شارژرهای تقلبی برای گوشی های هواوی صحبت کنیم. حال می خواهیم شارژر اصلی هوآوی برای گوشی موبایل را به دقت بررسی کنیم .

در این مورد نیز باید گفت که برخی از شما با شنیدن این که پاور بانک یک شارژر موبایل است این سوال را میپرسید که چگونه از شارژر خود مراقبت کنیم یا به صورت کلی چگونه از پاور بانک مراقب کنیم، که در پاسخ به این سوال باید گفت که طرز مراقبت از پاور بانک تا حدودی با مراقبت از شارژر موبایل یکی میباشد. علت نامگذاری این شارژر ها به این نام، به دلیل سرعت بالای شارژ (تقریبا نصف زمان شارژر های معمولی گوشی تلفن همراه را تا 100 درصد می برند)، آن است. همکاران من در ایالات متحده – کشوری که اپل در سخنرانی اصلی درباره پوشش 5G بهبود یافتهاش صحبت کرد – پیشبینی میکنند که باید انتظار سرعتی بین 50 تا 100 درصد بیشتر از 4G LTE فعلی داشته باشید. هرچند به دلیل محدودیتهای جدید واردات آیفون، موجودی فعلی این دستگاه در ایران احتمالا با مشکل مواجه شود. زمانی که شارژر بنا به دلایلی مشکل داشته باشد، مثلا زدگی سیم، سرعت شارژ کمتر میشود و گاهی به حدی میرسد که روی اعصابمان راه میرود. امگا باتری مرکز پخش انواع باتری، کابل شارژ، آداپتور و شارژهای بی سیم، با سیم و فندکی، پاوربانک یا شارژر همراه با انواع ظرفیت های موجود و کابل شارژ اصلی موبایل به صورت عمده و خرده.

اگر به نوشته های بر روی شارژرهوآوی اصل دقت کنید دو مقدار ولتاژ و دو مقدار شدت جریان در کنار نوشته های (INPUT) و (OUTPUT) نوشته شده است و اگر بر روی آدپتور Input:240V نوشته باشد، یعنی می توان مستقیم آن را به پریز برق متصل کرد. تکنولایف شیائومی، با همکاری شرکت کسری پارس، فروش گوشیهای شیائومی را با نرخ مصوب دولتی انجام میدهد که شامل گارانتی 18 ماهه است. در این صفحه تمامی هدفون ها و هندزفری ها از برندهای مختلف اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و نوکیا موجود است. در بین اکسسوری های تلفن همراه و موبایل اقلامی مانند هندزفری شارژر و کابل آن پرکاربردترین متعلقات آن می باشند که در هر زمان همراه ماست و بدون انها در واقه استفاده از تلفن همراه غیر ممکن و یا سخت خواهد بود کابل های شارزر هواوی در انواع اندازه و متریال های گوناگون در بازار وجود دارند که شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب کنید در این میان کابل هایی با قابلیت انتقال اطلاعات از محبوبیت بالاتری برخوردارند که علاوه بر قابلیت شارژ امکان استفاده برای انتقال داده ها از گوشی به لب تاب و بلعکس را برای شما مهیا می کنند.

، نمایشگر ۶.۶ اینچ ۱۲۰ هرتز 1080P و دوربین دوگانه خواهد بود، سیستم دوربین آن نیز شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض سایت quickcharger ۱۶ مگاپیکسلی میشود. شیائومی 12X از دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ و لرزشگیر اپتیکال به همراه دوربین فوقعریض ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است که میتوان از عملکرد آن انتظارات زیادی داشت. یکی از مشکلات کاربران هنگام استفاده از گوشی، تمام شدن زودهنگام شارژ است که میتوان با رعایت چند نکته ساده عمرش را افزایش دهیم. آموزش تعمیر شارژر گوشی موبایل | علت شارژ نشدن گوشی » یکی از مشکلات رایج گوشی که می تواند دردسرها و مشکلات زیادی را برای هر فردی ایجاد کند شارژ نشدن گوشی است. نوتیفیکیشن ها ، نوشته ها و دیگر هشدارهایی که از لرزش ها استفاده می کنند ممکن است در حالی که گوشی شماروی شارژر قرار دارد جای آیفون شما را کمی تغییر دهد و انتقال برق را متوقف کند. هوآوی Mate X توانست مهمترین جایزهی کنگرهی جهانی موبایل 2019 را به عنوان بهترین و جدیدترین تلفن همراه (GSMA) از آن خود نماید.

علامت خطرناک تر این است که باتری در صورت استفاده معمولی بیش از حد گرم می شود یا هنگام شارژ تلفن بسیار گرم می شود. کابل های تقلبی شکننده تر از سیم شارژر هواوی اصل می باشد و ممکن است درون دستگاه شکسته شوند . همچنین شارژر هوآوی اصل در قسمت برند فرو رفتگی بیشتری دارد. تکنولایف دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و به عنوان مرکز رسمی فروش برند گوشی شیائومی فعالیت میکند. توجه به نشانه نماد الکترونیکی در صفحه سایت خرید گوشی، خواندن نظرات خریداران موبایل در صفحه خرید گوشی فروشگاه موبایل و درگاه امن پرداخت و پروتکل ssl راههایی برای پی بردن به اصالت فروشگاه اینترنتی موبایل و قابل اعتماد بودنش برای خرید موبایل آنلاین است. کابل شارژر هواوی یکی از مقاوم ترین کابل های انتقال در شرایط محیطی است که پوشش پلاستیکی آن در برابر کشیدگی و آسیب مقاوم بوده و دچار پارگی و صدمه نمی گردد این محصول قابلیت شارژ بالایی داشته و برای شارژ کردن تبلت و یا انواع گوشی های هواوی که امروزه در دسترس هستند قابل استفاده است. شرکت ایکوو اخیرا تایید کرده که گوشی ایکوو 10 با شارژ سریع 120 واتی و ایکوو 10 پرو با فناوری شارژ سریع 200 واتی روانه بازار خواهند شد.

موتورولا با عرضه گوشی موتو ادج 20 پرو به بازار محصولات بالارده، خواسته است تا رقیبان خود را به چالش بکشد. فناوری هایپرشارژ 200 واتی شیائومی وعده شارژ گوشی هوشمند را در کمتر از 10 دقیقه میدهد. این امکان وجود دارد که شما تصمیم به قرار دادن گوشی در یخچال داشته باشید، اما نباید این کار را انجام دهید؛ در حقیقت کاهش عملکرد و کارایی در دماهای پایین هم در آزمایشهای مختلف به اثبات رسیده است. تکنولایف ضمانت اصل بودن گوشی آیفون را به شما میدهد و سایر محصولات اپل از جمله هندزفری و اپل واچ را هم تضمین میکند. اگر بارکد یا کد حک شده روی آدپتور یکسان باشد این شارژر اصل می باشد ولی اگر باهم مطابقت نداشت بدانید که شارژر تقلبی است. بارکد شارژر های هوآوی را اسکن کنید. تکنوسان لیست کاملی از انواع کابل شارژ گوشی را با بهترین قیمت بازار در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل تفاوت نهچندان زیاد قیمت این گوشی با شیائومی 11T پرو و برتریهای شیائومی 12X در برابر آن، تصمیم گرفتیم تا آن را از راهنمای خرید این ماه حذف کنیم.

آیفون ۱۳ اولین آیفونی بود که از رفرشریت ۱۲۰هرتز بهرمند شد و از قابلیت عکساسی ماکرو بهرمند بود و از حافظه ۱ ترابایتی بهرمند بود و همچنین ناچ نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده بود حجم باتری نسبت به آیفون ۱۲ پیشرفت قابل توجهی کرده بود مخصوصاً نسخه pro max و همچنین قابلیت شارژ با شارژر ۲۷ وات را دارا بود. با فراگیرتر شدن AR، اسکنر LiDAR اهمیت بیشتری پیدا میکند؛ قابلیتهای 5G آن زمانی که پوشش 5G وجود داشته باشد این کار را انجام میدهد. ممکن است که امکان تهیه یک شارژر جدید برای شما وجود نداشته باشد بنابراین در این پست به شما توضیح می دهیم که هنگام مواجهه با مشکل چگونه شارژر خود را تعمیر کنید. در صورت مشاهده آلودگی یا زباله در داخل ، مطمئن شوید که آن را با استفاده از یک قوطی هوای فشرده برداشته اید. این مکانیزمها اطمینان حاصل میکنند که در صورت طبیعی بودن جریان برق، شارژر به خوبی کار کند. و در عین حال به کاربردن شارژر و یا کابل شارژر تقلبی یا اصطلاحا فیک میتواند عملکرد گوشی موبایل شما را با اختلال مواجه کند.

همچنین برای اطلاع از قیمت هدفون و هندزفری و خرید هندزفری اپل، خرید هدفون سامسونگ، خرید هندزفری شیائومی، خرید هندزفری هواوی و خرید هدفون نوکیا میتوانید به صفحه فروش و خرید هدفون و هندزفری تکنولایف سری بزنید. تنوع و کیفیت بالای گوشیهای موبایل شیائومی، دست خریدار را برای خرید گوشی شیائومی باز میکند. در تکنولایف میتوانید در کنار خرید گوشی هوشمند و اطلاع از قیمت انواع گوشی های سامسونگ، گوشی آیفون، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و گوشی موتورولا، لوازم جانبی موبایل مثل هندزفری، کارت حافظه موبایل، شارژر موبایل ، پاور بانک، هارد اکسترنال، کابل و رابط موبایل، تلویزیون، کامپیوتر و لپ تاپ، کنسول بازی و هدفون را بخرید. این نمایشگر برای اولین بار قابلیت نمایش بیش از ۶۸ میلیارد رنگ را در اختیار کاربران قرار میدهد. برای خرید گوشی سامسونگ انتخابهای زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند. با توجه به مطالعات انجام شده، تلفنهای همراهی وجود دارند که در عرض ۴۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ به طور کامل شارژ میشوند. گوشی های اپل معمولا در 4 ظرفیت 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید میشوند و کیفیت دوربین متفاوتی دارند. شرکتهای ارائه دهنده گارانتی موبایل که نمایندگی فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ را دارند، باعث ایجاد تفاوت در قیمت گوشی سامسونگ میشوند.