زیباترین سقف کاذب که در ساختمان‌های شکیل استفاده می‌شود استوارسازان

سادگی اجرای سقف کاذب، صرفه اقتصادی، طرح ها و سبک های گوناگون و مقاومت در برابر رطوبت و زلزله، سبک کردن ساختمان های بلند از جمله برج ها، از دیگر ویژگی های آنها است. اجرای این لایه عیناً مانند همان است که در مورد گچ کاری توضیح داده شد. فقط در این مرحله برای قشر زیر گچ کاری نمی‌توان از کاهگل استفاده نمود بلکه باید زیرکار را به وسیلهٔ یک قشر گچ و خاک پوشانید زیرا گچ و خاک از سوراخ‌های رابیتز گذشته و مانند قلابی در پشت آن قرار گرفته و سطح محکم و یکنواختی را ایجاد می‌نمایند.

با انواع سقف کاذب مناسب ویلا در مازندران آشنا شویم

برای مشاوره،با شرکت بخش فروش سقف کاذب GST تماس با شرکت های ارائه دهنده اجرای سقف کاذب لازم را بگیرید. با توجه به طرح های گوناگون و زیبایی های منحصر به فرد سقف کاذب، از این طرح ها در قسمت های مختلف خانه می شود استفاده کرد. جنس این نوع سقف از آلومینیم است و پنل های گچی درون آن قرار می گیرند.

  • از آنجا که افراد زیادی در طول روز وقت خود را در محیط های اداری سپری می کنند، پس انتخاب یک سقف کاذب مناسب می تواند فضا را دلبازتر کند.
  • طراحی و اجرای سقف کاذب در جدیدترین مدل های روز دنیا نیاز خیلی از افرادی است که یا اقدام به بازسازی خانه خود نموده اند و یا در حال اجرای یک پروژه ساختمانی جدید هستند.
  • اگر بخواهیم بیشتر با ساختار این نوع از سقف کاذب آشنا شویم، باید بگوییم که در ساختار سقف کاذب کناف، از پنل‌های سیمانی و گچی استفاده می‌شود و زیرسازی آن توسط پروفیل‌های فولادی سبک است.
  • آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است.

یکی از ایده هایی که می توان در طراحی سبک مدرن مورد استفاده قرار داد، استفاده از سقف کاذب در طراحی داخلی خانه می باشد. استفاده از یک لوستر مناسب در کنار این سقف می تواند تلفیقی زیبا به همراه داشته باشد. از ویژگی های این مدل سقف می توان به قابلیت عبور نور از آن ها اشاره کرد. برای مثال اگر امکان تعریق و وجود رطوبت در پشت سقف وجودداشته باشد از تایل های روکش پی وی سی و پشت فویل دار استفاده می شود. این نوع سقف حسی گرم و دلپذیر القا می کند و تاثیر شگرفی بر زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد. این سقف دارای یک بخش اصلی که متشکل از چهار تراش یا فولاد است، تشکیل می شود و قسمت فرعی آن نیز از چوب می باشد.

زیباترین سقف کاذب که در ساختمان‌های شکیل استفاده می‌شود استوارسازان

در این نوع سقف‌ های کاذب به راحتی می‌ توان از هر نوع طرحی استفاده کرد. بنابراین این نوع سقف ‌های کاذب از تنوع بالایی در طرح و مدل برخوردار می ‌باشند. همانطور که اشاره کردیم در شبکه اصلی این سقف از لمبه چوبی استفاده می‌ شود و در شبکه فرعی آن از چوب استفاده می‌ گردد، پس از لمبه‌ کوبی فرآیند ساخت شبکه فرعی و اصلی این سقف انجام می ‌شود. به ‌گونه‌ای که باید قطعات باربر فرعی از جنس چوب و قطعات باربر اصلی از جنس پروفیل‌ های فولادی باشد و به آویز هایی که از پیش نصب شده‌اند، متصل گردند. سقف کاذب به راحتی می ‌تواند از امکانات صوتی استفاده کرد که در نوع خود بی‌ نظیر است.

سقف کناف

با اینحال این سقف کاذب در فضاهای مرطوب منزل، کارایی خوبی ندارد و باید در استفاده از آن به این مسئله دقت کرد. در واقع سقف‌های کاذب، در بسیاری از موارد با تامین جای مناسب برای لوله‌های تاسیسات، کانال هوا و حتی سیم کشی‌ها، بسیاری از دغدغه‌های معمار را رفع می‌کنند. تمامی قطعات چوبی مصرفی در تولید سقف چوبی کاذب از نوع خاص چوب تولید خواهد شد.

انواع سقف کاذب[+مزایا، معایب و نکات اجرایی]

What's in smart launcher :.