شارژر گوشی موبایل پاروبانک و کابل شارژ

جف گوردون، مدیر بازاریابی این شرکت می گوید:« هوشمندی زیاد در فرآیند شارژ به کار رفته است و نیز الگوریتم هایی که به آداپتور شارژر در تعیین جریانی که با گوشی سازگار است کمک می کنند». شارژر اصلی گوشی A10S از قابلیت فست شارژ و یا شارژ سریع برخوردار نمی باشد و برای کامل شدن این فرآیند باید چند ساعت منتظر بمانید. S7, S7 Edge (Plus more devices) دارای قابلیت شارژ بیسیم هستند. نکسوس (Nexus): گوشهای مدل Nexus 6, Nexus 5 دارای ویژگی شارژ بیسیم هستند. این ویژگی به کاربران اجازه میدهد تا به صورت همزمان با دو دوربین سلفی و لنز اصلی فیلمبرداری کرده و اقدام به خلق ویدیوهای خلاقانه کنند.

برای حل این مشکل بررسی کنید که کابل USB را محکم به شارژر فشار داده اید، در غیر این صورت، قابلیت شارژ سریع کار نخواهد کرد و ظرفیت شارژ بسیار پایینی به دستگاه تلفن همراه شما عرضه می شود. اگر مشکل حل نشد گوشی را خاموش به شارژ بزنید و یا گوشی را فکتوری ریست کنید در صورتی که مشکل حل نشد به نمایندگی موبایل مراجعه کنید. نوع ساده آنها مجهز به یک یا دو درگاه خروجی USB از نوع Type-A هستند که توسط یک کابل متصل یا کابل همراه عمل شارژدهی را انجام میدهند.برخی از آنها به بیش از دو درگاه از نوع USB Type-A و USB Type-C مجهز شدهاند و همچنین با برخورداری از تکنولوژیهای شارژ سریع، میتوانند در مدت زمان کوتاهی شارژ باتری دستگاه را انجام دهند. کابل شارژ تقلبی موجب آسیب زدن به باتری یا گوشی خواهد شد. شما می توانید بدون نیاز به پریز برق گوشی خود را شارژ کنید. به گزارش گروه رسانههایدیگر خبرگزاری آنا، وقتی موبایل شارژ ندارد به این فکر میکنیم که باید هر طور که شده یک پریز برق پیدا کنیم، بدون اینکه فکر کنیم نباید موبایل خود را در «هر جا» به شارژ بزنیم. نکته بسیار مهم آن است که بدانید گوشی شما قابلیت فست شارژ دارد یا نه.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود پذیرش فناوری «Qi» برای استفاده از شارژرهای بدون سیم برای تلفنهای همراه و دستگاههای مختلف، که از سوی اتحادیه جهانی شارژ بیسیم پشتیبانی میشود، این فناوری بحث مرتبط با خسارت ناشی از شارژرهای بیسیم به تلفنهای همراه و باتری آن را حل نکرد. از سوی دیگر هم اکنون در بازار چند موبایل پرچمدار با باتری ۵ هزار میلی آمپری وجود دارند. برند های مختلف تولید کننده انواع گوشی و تبلت در جهان برای اینکه از سایر برند ها عقب نمانند هر ساله محصولات جدیدی را روانه بازار می کنند. بسیاری از تولیدی های تقلبی اقدام به تولید محصولات مشابه بی کیفیت می کنند که همین موضوع باعث شده است که مشتری نتواند جنس و کالای واقعی و اصل را خریداری کند. اما به هر حال موبایل آیفون هم یک ابزار الکترونیکی است که میتواند دچار مشکلات مختلفی شود و نیاز به تعمیر موبایل داشته باشید، در ادامه چند نمونه از مشکلات رایج این گوشیهای موبایل را شرح میدهیم. بنابراین کابل شارژر لایتنینگ به یک گوشی اندرویدی مانند سامسونگ یا شیائومی نمی خورد و باید برای شارژ آنها از کابل تایپ سی یا میکرو یو اس بی استفاده کنید.

باشگاه خبرنگاران نوشت: اولین باری که از شارژرهای ماشینی استفاده میکنید متوجه تغییراتی که در باتری و روند پردازش سیستم عامل پیش میآید، میشوید. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلم زیر نحوه ساخت دستگاهی آموزش داده شده که میتواند کار شارژ تلفن همراه با باتری کتابی را انجام دهد و در ساخت آن از شارژر فندکی خودرو استفاده شده است. یکی از برند های با سابقه و قدیمی در این حوزه، برند نوکیا می باشد که در سراسر دنیا مشتریان زیادی دارد. همه ما در مسافرت یا اوقات زیادی که در پشت فرمان خودرو سپری میکنیم نیاز به شارژ کردن گوشی و تبلت خود داریم که دسترسی به آن فراهم نیست. یه سری آداپتورها هستند دو یا چند تا پورت خروجی دارند و برای اونایی که چند تا گوشی و تبلت یا یه گوشی و چند تا گجت و اکسسوری مثل هندزفری بلوتوث دارند، میتونن جذاب باشن. پاور بانک Anker مدل A1214 Power Core انکر جزو پرفروشترین برندها در حوزه لوازم جانبی است و پاوربانک A1214 PowerCore یکی از شارژرهای قدرتمند این شرکت است که با دو درگاه خروجی و یک درگاه ورودی، همراهی مطمئن برای شماست و قادر است باتری بیشتر گوشیهای هوشمند را تا حدود 10 بار شارژ کند .

شارژر ماشینی هوشمند Roav Smart Car Charger علاوهبر اینکه دارای ابعادی بسیار کوچک است، اما از استحکامی بالا و بدنهای از جنس فیبر کربن برخودار است و شما فقط کافیست تلفن همراه خود را به این شارژر متصل کنید تا شارژ دستگاهتان سایت quickcharger آغاز شود. خریدن قطعهی فیک و های کپی هم فقط هزینههای بیشتر روی دستتان میگذارد و ناچارید برای جلوگیری از پرداخت این هزینه، از قطعهی اصل استفاده کنید که آن هم هر روز یک قیمتی دارد. لذا به خاطر چند هزار تومان کمتر، سلامت باتری و گوشی خود را به خطر نیاندازید و یقین داشته باشید که این شارژر اصلی سامسونگ 2 آمپر بخوبی با گوشی شما سازگار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این درحالی است که پیش از این نسخههای ROG Phone۳و ROG Phone II نیز باتریهایی با همین ظرفیت ارائه کرده بودند. این حسگر مفاهیمی برای اپلیکیشنهای واقعیت افزوده به همراه دارد، اما همچنین به گوشی این امکان را میدهد که تصویر بسیار دقیقتری از اشیاء اطراف و فاصلهی آنها از دوربین بسازد. اگر از اسمارت فون های سامسونگ استفاده می کنید، اکیدا به شما توصیه می کنیم که از شارژرهای اصلی سامسونگ مخصوص گوشی خودتان مانند همین محصول، برای شارژ کردن موبایلتان استفاده کنید تا عمر مفید باتری و تلفن همراه شما کم نشود.

همچنین بسیاری از آژانسها و سازمانهای مسئول ایمنی و کیفیت محصولات این اطمینان را ندارند که شارژ بیسیم را میتوان به عنوان یک فناوری کاملا ایمن برای انسان و خود دستگاهها پذیرفت. همانطور که قطعا می دانید گوشی های ساده نوکیا از جمله گوشی های قدیمی این برند می باشد که در سال های اخیر محصولات مشابه این دسته از گوشی ها، در داخل کشورمان تولید و روانه بازار می شود. افزونبر آنچه گفتیم، چینیها محصولات دیگری میز بهنمایش گذاشتند که در دستهی لوازم جانبی قرار میگیرند.هواوی گفت گوشیهای سری میت ۴۰ از قلم لمسی جدیدی با نام ام پن ۲ (Huawei M-Pen 2) پشتیبانی میکنند. این آسیبها به علت تغییر ولتاژی است که باتری ماشین بدون ایمنسازی به باتری موبایل میدهد. برای رسیدن به سرعت بالای شارژ احتیاج به آداپتور فست شارژ با کیفیت و قدرت شارژ بالا، کابل با فن آوری یو اس بی تو به بالا و از همه مهمتر گوشی موبایل با سازگاری با این فن آوری است . نباشد، زیرا اگر دچار این مشکلات باشد نیز باعث میشود که کیفیت فرآیند شارژ شدن گوشی کاهش یابد و بعد از مدتی دیگر گوشی شارژ نشود، در صورتی که کابل شارژر دچار زدگی یا پارگی باشد، چون به جریان برق متصل میشود، خطرناک نیز میباشد، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین خطرات و مشکلاتی یک کابل جدید و نو تهیه کنید.

اگر قصد خرید شارژر موبایل مناسب دارید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی درباره این نوع کابلها به دست بیاورید. پاور بانک: پاوربانک یا شارژر همراه دستگاه قابل حملی است که از مجموعهای از باتریهای با ظرفیت بالا تشکیل شده است که به شما امکان میدهد، دستگاههایی را که میتوانند از طریق USB شارژ شوند در مکانهای ضروری که نمیتوانید به برق شهری دسترسی داشته باشید، شارژ کنید. یکی از افسانههای پرطرفدار مربوط به شارژ باتری از این قرار است که گفته میشود برای پاک کردن «حافظهی باتری»، ابتدا باید شارژ آن کاملا خالی شود و سپس برای شارژ به برق وصل شود.

دومین ویژگی قابل توجه باتری ۵ هزار میلی آمپری است که شارژ آن دوام خوبی دارد. البته گوشی موبایل شما در مواقع عادی و در زمانهایی که باتری آن در حال شارژ شدن نیست نیز ممکن است با مشکل داغ شدن بیش از اندازه مواجه گردد. به گزارش گروه روی خط رسانههای خبرگزاری برنا؛ زمانی که گوشی موبایل هک شده و داده و اطلاعات ضبط شده در حافظه گوشی سرقت میشود کاربران فضای با مشکلات عدیدهای مانند کلاهبرداری، سرقت وجوه نقدی و انتشار تصاویر مواجه میشوند. زمانی که گوشی موبایل هک شده و داده و اطلاعات ضبط شده در حافظه گوشی سرقت میشود کاربران فضای با مشکلات عدیدهای مانند کلاهبرداری، سرقت وجوه نقدی و انتشار تصاویر مواجه میشوند.

شارژرهای وایرلس سامسونگ شبیه یک بشقاب کوچک هستند که گوشی هوشمند روی صفحه آن قرار میگیرد. از آنجایی که شارژرها مهم ترین عامل برای روی خرابی باتری گوشی ها هستند، به همین علت باید توجه بسیار زیادی را در انتخاب شارژر سامسونگ a10s برای شارژ کردن باتری داشته باشید. در هنگام خرید کلگی شارژر چه فاکتورهایی براتون اهمیت بیشتری برای انتخاب داره؟ در ادامه قصد داریم تا شما را با اهمیت شارژر گوشی گلکسی سامسونگ بیشتر آشنا کنیم و بگوییم که چه مشخصاتی دارد. این برند در تولید انواع تبلت و گوشی موبایل سال های زیادی است که فعالیت می کند. اسمارتفونها و تبلتها با سرعت بسیاری زیادی پس از معرفیشان به یکی از اعضای جداییناپذیر زندگی بشر امروزی تبدیل شدند و اکنون بهندرت میتوان فردی را یافت که در طول روز از گوشی خود استفاده نکند. خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه ! رپرتاژ آگهی —————– در حال حاضر یکی از مهمترین موارد ایجاد کننده رقابت بین تولیدکنندگان دستگاه های موبایل، قابلیت شارژ سریع است. 1. برای کابلی که روکش آن از بین رفته است و سیم های آن در معرض آسیب قرار دارند با کمک شیلد حرارتی بپوشانید.

لازم به ذکر است که گارانتی این محصول از زمان ثبت سفارش تا 6 ماه بعد اعتبار دارد و صرفا مختص به آداپتور، کلگی یا سری آن می باشد. تحولی در طراحی، مختص جوانان طراحی گوشی HUAWEI Y9a مُدرن است و در سه رنگ جوان پسند نقرهای، صورتی و مشکی در دسترس خواهد بود. کمپانی سامسونگ بعد از معرفی سامسونگ s21 ultra شارژر را درون جعبه آن نگذاشته است و این بدین معنی است که خریداران این گوشی نیاز یه خرید شارژر اس 21 الترا خواهند بود . وقتی موبایل شارژ ندارد به این فکر میکنیم که باید هر طور که شده یک پریز برق پیدا کنیم، بدون اینکه فکر کنیم نباید موبایل خود را در «هر جا» به شارژ بزنیم. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بررسیهایی که این استارتاپ در “آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور”(LLNL) و “دانشگاه کمبریج”(Cambridge University) انجام داده است، نشان میدهند که این باتری در حال حاضر به ۴۰ درصد شارژ میرسد. پیش از این سریع ترین فناوری شارژ بی سیم شیائومی، ۵۰ وات بود که در موبایل «می ۱۰ اولترا» در آگوست سال گذشته رونمایی شد. دو برند سامسونگ و هواوی به دلیل اینکه از جمله پرطرفدار ترین نمونه های موجود می باشند، نیاز است افراد اطلاعاتی در رابطه با آنها داشته باشند تا بتوانند بهترین ها را در اختیار گیرند.

از رایجترین و متداولترین علل شارژ نشدن گوشی موبایل میتوان به خرابی آداپتور یا کابل رابط گوشی اشاره کرد، اگر از گوشیهایی استفاده میکنید که کابل و آداپتور شارژر آن قابلیت جدا شدن از هم را دارند باید کابل و آداپتور را جداگانه بررسی کنید زیرا در صورت وجود اشکال در عملکرد هر کدام از آنها شارژ گوشی دچار مشکل میشود و حتی ممکن است باعث شارژ نشدن گوشی شود، برای اطمینان از خراب نبودن کابل و آداپتور شارژ میتوانید گوشی خود را با استفاده از یک کابل و آداپتور دیگر به شارژ بزنید و یا یک گوشی دیگر را با استفاده از کابل آداپتور خود به برق وصل کنید، با این روش در صورتی که کابل یا آداپتور مشکل داشته باشد به راحتی مشخص میشود، علاوه بر این کابل شارژر را باید از نظر ظاهری نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که دارای زدگی، خوردگی، پارگی و …