شارژ نشدن موبایل هواوی

برای رفع این مشکل کافی است به تنظیمات گوشی مراجعه کرده و از بخش تنظیمات مربوط به باتری، قابلیت Fast Charge را یک بار دیگر فعال کنید. اگر در هر طرف کابل ساییدگی را مشاهده کردید، یعنی کابل دچار مشکل شده و در نتیجه گوشی اندرویدی را شارژ نمی کند. به همین خاطر اگر گوشی شما از این فناوری پشتیبانی میکند، بهتر است برای افزایش عمر باتری فقط ۱۵ تا ۲۰ دقیقه گوشی را به شارژر وصل کنید زیرا در طی این مدت گرمای زیادی ایجاد نمیشود و آسیبی به باتری نمیرسد. اول از همه چنین کاری منجر به تشکیل ورقههای فلز لیتیوم در محل قطب مثبت باتری میشود که در طولانی مدت میتواند عملکرد باتری و کل سیستم را دچار اختلال کند. لازم به ذکر است در صورت استفاده از Dual USB Port در یک زمان، جریان خروجی ۲.۶A خواهد بود که این موضوع از میزان سرعت نهایی شارژ می کاهد. به غیر از موارد ذکر شده، برای افزایش عمر باتری باید مراقب گرم شدن آن باشید. اگر به عکاسی سلفی علاقه داشته باشید نیز دوربین 16 مگاپیکسلی دستگاه میتواند با استفاده از الگوریتمهای زیباسازی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی خود، شرایط عکاسی خاصی را ایجاد کند.

شارژر های بی سیم از سرعت شارژ پایینی برخوردار هستند و در حدود 10 وات کمتر خروجی می دهند . بهعنوان مثال، OnePlus 8T یکی از جدیدترین گوشیهای وان پلاس، از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی میکند؛ اما نمیتوان این گوشی را به هر شارژری متصل کرد و انتظار داشت سرعت شارژ کامل آن مشابه شارژر ۶۵ واتی باشد.مقالهی مرتبط:شارژ سریع چیست و چگونه کار میکند؟ گیرنده این جریان را به برق تبدیل میکند و سپس باتری گوشی شما را شارژ میکند. برای بررسی اتصال برق به این دستگاه باید گوشی خود را به صورت کامل خاموش کنید و سپس کابل را به دستگاه متصل کنید. ۵. برای شارژ کردن، گوشی خود را خاموش کنید یا حداقل در حین شارژ شدن از فعالیتهای سنگین با گوشی مانند تماشای ویدیو یا انجام بازی بپرهیزید.

استفاده بهینه از هوش مصنوعی در این بخش نیز وارد شده و به صورت خودکار جهت مدیریت مصرف انرژی دستگاه شما وارد عمل می شود. شارژ بیسیم گوشی اندروید نیز یکی از همین موارد است که به نظر میرسد به زودی به بهترین شکل ممکن کامل خواهد شد و شارژ کردن تلفنهای همراه را راحتتر از گذشته خواهد کرد. ماده antimicrobial از کاربران در برابر باکتری محافظت کامل نمیکند و هیچ محافظتی در برابر ویروسها از جمله Covid-19 به عمل نمیآورد. بااینحال این جمله برای اغلب ما تنها در حد یک توصیهی ساده باقی میماند و خیلی از ما آن را جدی نمیگیریم.

حداکثر از چه شدت جریانی پشتیبانی میکند؟ پس زمانی که گفته میشود باتری گوشی 3000 میلیآمپر ساعت ظرفیت دارد، یعنی باتری آن 3 آمپر ساعت ظرفیت ارائه میکند. کابل شارژ ارائه نمیشود. با این حال، شرکت ها از ارائه شارژر در جعبه فروش جلوگیری کرده اند. با این حال، با انجام کارهای خاص، میتوانید عمر باتری و در نتیجه گجت خود را افزایش دهید. این وب سایت را در یک مورگر باز کرده و مدل گوشی خود را جستجو کنید. علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . اگه روی شارژر تبلت یا گوشی خودتون رو نگاه کنید ، یه جاش زده input و یه جا دیگه نوشته Output . پس اگه خواستید آداپتور اورجینال از هر برندی رو بخرید، مخصوصا آیفون، مهم ترین راهش اینه که از یه جای معتبر خرید کنید و تقریبا هیچ راه صد در صدی دیگه ای برای مصرف کننده وجود نداره. بهترین برندهای تولید کننده کابل شارژر کدامند؟ تیم تعمیرکار متخصص و مجرب ما در کوک موبایل با استفاده از تجهیزات و ابزارهای تعمیرات پیشرفته آماده هر گونه خدمات رسانی در زمینه تعویض سوکت شارژ انواع گوشی های موبایل در برندهای مختلف از جمله اپل، سامسونگ، هواوی، ال جی، شیائومی، نوکیا، سونی و غیره با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن می باشد.

یکی از مواردی که در اکثر موارد باعث شارژ نشدن گوشی موبایل میشود خرابی سوکت شارژر میباشد، معمولاً در هنگام خرابی سوکت گوشی یا اصلاً شارژ نمیشود یا خیلی کم شارژ میشود، خراب شدن سوکت شارژ علل مختلفی دارد که از جمله آنها میتوان به اتصال شارژر بیگانه به گوشی، وصل کردن نادرست شارژر، نفوذ رطوبت و گرد و خاک به سوکت اشاره کرد و مهمترین نشانههای خرابی آن شارژ نشدن گوشی میباشد، از جمله نشانههای دیگر خرابی سوکت میتوان به مواردی مثل جدا شدن پی در پی شارژر از گوشی، قطع و وصل شدن شارژ و شارژ شدن گوشی در زاویه خاص اشاره کرد.

کابل Micro USB به طور گسترده در اکثر لوازم الکترونیکی برای شارژ باتری دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و چندین سال است که از این درگاه برای شارژ استفاده می شود. تاپ رایان انواع شارژر و لوازم جانبی محصولات اپل را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. این کابل برای شارژ گوشی های اپل، آیپد ها، ایرپادها و سایر محصولات اپل به کار گرفته می شود و برای محصولات اندرویدی کاربردی ندارند. اگر دوست دارید یک کابل شارژ باکیفیت و نزدیک به اورجینال بگیرید، باید هزینه بیشتری نسبت به یک کابل شارژر معمولی پرداخت کنید و اگر می خواهید که فقط یک کابل شارژر با کیفیت معمولی و کار راه انداز داشته باشید نیاز نیست مبلغ چندانی برای آن کنار بگذارید.

این موضوع درکنار وجود شارژرهای مربوط به دستگاههای قدیمی، باعث میشود در هر خانه تعداد زیادی شارژر وجود داشته باشد که معمولاً از آنها برای شارژ کردن هر دستگاهی استفاده میشود.درواقع این موضوع بسیار مهم است که از کدام شارژر برای تلفن خود استفاده کنید. فناوری شارژ سریع یا فست شارژ در گوشی های تلفن همراه، باعث شده است تا زمان شارژ شدن باتری این دستگاه بسیار کمتر از گذشته شود. فناوری شارژ سریع (Fast Charge) به کاربران گوشی های هوشمند کمک کرد تا سرعت شارژ مجدد گوشی خود را بسیار بالاتر برده و آن را به مدت زمان بین 20 الی 45 دقیقه کاهش دهند. برخی شارژرها امکان مدیریت تلفن همراه را دارند که میتوانید تماس تلفنی خود را از درون خودرو و بدون در دست گرفتن گوشی به کمک فندکی مدیریت کنید. اما برخی از این برنامه ها اطلاعات جامع تر و دقیق تری از سلامت باتری و سایر بخش های سخت افزار گوشی موبایل در اختیار ما قرار می دهند. اگر هم بعد از رسیدن شارژ به ۱۰۰ درصد هنوز جریان برق روانهی باتری میشود، این جریان باید بسیار کم و جزئی باشد. در بیشتر موارد، خاموش کردن گوشی هم تأثیری در این فرایند ندارد و بیشتر گوشیها بعد از رسیدن به شارژ کامل ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیآمپر برق دریافت میکنند.

شاید عبارت «بی سیم» کمی اشتباه باشد، زیرا هنوز باید شارژر را به پریز دیواری وصل کنید. افراد زیادی هنوز هم ترجیح میدهند تلفن اندرویدی خود را با استفاده از کابل شارژ کنند، در صورتی که امروزه شارژر بیسیم باب شده است. اما این کار هنوز هم خطر زیادی ندارد و این به خاطر سنسورهایی است که در شارژر و خود گوشی به کار رفته است که دمای باتری را کنترل می کنند. توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار حتما از فایل های خود در گوشی بکاپ تهیه نمایید تا در صورت پاک شدن آن ها، بتوانید به این فایل ها دسترسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت مختصر درمورد هر یک از این موارد برای شما توضیح دهیم. شارژ باتری موبایل بدون گوشی: در این مقاله از سایت رایااستور می خواهیم درمورد نحوه شارژ کردن باتری موبایل برای شما بدون استفاده از گوشی توضیح دهیم. ما در ادامه به تعدادی از محتمل ترین این عوامل اشاره خواهیم کرد تا با استفاده از آن بتوانید مشکل شارژ سریع گوشی خود را برطرف کنید. ما در این مطلب قصد پرداختن به این موضوع را داریم و می خواهیم روش هایی را برای رفع مشکل کار نکردن شارژ سریع در گوشی های تلفن همراه معرفی نماییم.

در هنگام خرید یک کابل شارژ جایگزین بهتر است که بودجه معقولی را برای آن کنار بگذارید و یک محصول با کیفیت تهیه کنید تا برای مدت زمانی طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. چون مدت زمان زیادی طول میکشه تا باتری فول شارژ بشه و توی اون مدت زمان به باتری فشار زیادی میاد و داغ می کنه و به مرور زمان باطل میشه . فقط نکته مهم اینه که شارژر تبلت همیشه مقدار جریان یا آمپر بیشتری تولید می کنه . شدت جریان خروجی 1.5 آمپر این دستگاه مخصوص موبایل بوده و ولتاژ خروجی آن در این حالت معادل 12 ولت است. دستگاه هایی که اندازه ی بزرگتری دارند نیاز به مقدار جریان بیشتری برای شارژ شدن دارند. در زمان تست جریان باید مولتی متر را در حالت ۲۰ آمپر تنظیم کنید. در اغلب اوقات (اما نه همیشه)، شارژر داخل جعبهی گوشی شما، با تلفن شما متناسب است.برخی از شارژرها میتوانند نوع دستگاه متصلشده را تشخیص دهند و با توجه به آن، میزان ولتاژ و جریان خروجی را تنظیم کنند. آیا همه کابل شارژرها فست شارژ دارند؟ برای اینکه بدانید چه کابل شارژی خوب است و یک کابل شارژر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد، یک سری اطلاعات را باید قبل از انتخاب یک کابل شارژر داشته باشید تا شارژر مناسب گوشی خودتان را پیدا کنید.

اگر میخواهید در شب کامل یک سلفی با پسزمینهای در فاصلهی متوسط یا بیشتر داشته باشید، حالت شب آیفون 12 پرو برای شما مناسب است. پس کانکتور شارژر های آیفون ، آیپد و آیپاد شبیه به همن و باهم سازگارن . اما به این نتیجه رسیدم که مشکل کمتری با آیفون 12 پرو دارم، به این دلیل که بسیار سبکتر است و میتوان آن را با یک دست برداشت، و همچنین به این دلیل که اغلب آن را در یک کاور سیلیکونی گذاشتهام که باعث افزایش اصطکاک میشود. چند وقت پیش یه پستی نوشتم : ” آیا وصل بودن شارژر به پریز برق مشکل دارد ؟ کمپانی سازنده روی بدنه این دستگاه یک نشانگر LED تعبیه کردهاند که در صورت تاریک بودن فضای اطراف و در صورت اتصال شارژر به پریز برق این نشانگر روشن شده و به همین جهت کاربران آن بهراحتی میتوانند شارژر را پیدا کرده و دستگاه خود را به آن متصل کنند.

برای رفع این مشکل بهتر است یک بار با استفاده از یک شارژر فست شارژ دیگر که از صحت عملکرد آن اطمینان دارید، اقدام به شارژ نمودن گوشی خود نمایید تا از خراب بودن شارژر خودتان، اطمینان حاصل کرده سایت quickcharger باشید. چون بعد از استفاده طولانی، ممکن است پورت شارژ گوشی اندرویدی شما دچار مشکل شده باشد. 99 درصد گوشی ها و تبلت های اندرویدی از طریق پورت Micro USB شارژ میشن . برای استفاده از آداپتور آیفون، نیازمند کابل اورجینال نیز هستید که از طریق صفحه کابل شارژر آیفون، میتوانید کابل مناسب با گوشی خود را پیدا کنید. اکثر گوشی هایی که از فست شارژ پشتیبانی می کنند، دارای قابلیتی برای فعال و غیر فعال کردن آن هستند که از طریق تنظیمات گوشی در دسترس می باشد. همچنین برای دستگاه های کم مصرف، حالت Low Power تعبیه شده که می توانید با دو بار فشردن دکمه ی پاور Redmi PB100LZM این حالت را فعال کنید، لازم به ذکر است در این مود به راحتی قادر خواهید بود گجت های کم ظرفیتی مانند فن قابل حمل، ساعت هوشمند، هدست بلوتوث و…

با تمام این تفاسیر، کدامیک از تکنولوژیهای شارژ سریع گوشیها را مناسبتر و جذابتر دیدید؟ در حین شارژ گوشی خود را نپوشانید و از قرار دادن آن در مکانهای گرم پرهیز کنید. ایجاد مانع بین سوکت شارژ و سر نرینه ی شارژر در شارژ نشدن موبایل هواوی تاثیرگذاراست این موانع گاهی به دلیل انباشته شدن گرد و غبار، چربی و چسبیدن چیزهایی مثل شکلات در سوکت به وجود می آید. با وجود اینکه گوشی اندرویدی شما IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، اما چند قطره آب در پورت شارژر مانع از شارژ شدن دستگاه اندرویدی شما می شود. از سمت دیگر با روی کار آمدن شارژرهای بی سیم و وایرلس نیز علاقه بسیاری از مردم به سمت این تولیدات جلب شده است. به نظر شما کدام گوشی ها شارژر بی سیم دارند ؟