شارژ کردن گوشی با شارژر های مختلف

این محصول مانند یک دو شاخه برق، از یک طرف داخل پریز میرود و از طرف دیگر یک درگاه خروجی سایت quickcharger USB 2.0 دارد. اکثر تلفنهای همراه امروزه با یک شارژر AC که میتوان به یک پریز روی دیوار متصل کرد فروخته میشوند. با این شارژر فست شارژ هواوی مدل HW-059200EHQ گوشی خود را با سرعت و امنیت بالا شارژ کنید. اما گوشی nova Y70 یکی از بهترین راهکارها برای این دسته از افراد است. در حالی که اکثر گوشیهای حال حاضر از تمامی برندهای مطرح به باتری بین 4000 تا 5000 میلیآمپرساعتی مجهز شدهاند، گوشی nova Y70 با یک باتری 6000 میلیآمپرساعتی میتواند تا سه روز با هر بار شارژ کار کند. از اینرو گوشی nova Y70 به یک صفحه نمایش بزرگ 6.75 اینچی با حاشیههای بسیار کم مجهز شده تا بتوانید انواع محتوای تصویری و بازیهای موبایلی را به خوبی در آن مشاهده کنید. شیائومی 12S اولترا، در قسمت جلویی خود یک نمایشگر 6.73 اینچی از نوع Super AMOLED دارد که دقت رنگ 10 بیتی دارد. این روشها برای انواع گوشیها و تبلتها از جمله سامسونگ،ال جی، سونی، هواوی، شیائومی کاربرد دارد.

رونمایی از این تکنولوژی 240 واتی به همراه ادعا هایی مبنی بر کاهش مدت زمان 0 تا 100 درصدی شارژ به 9 دقیقه نمایش داده شده بود. گفته می شود این گوشی از باتری قدرتمندتری بهره خواهد برد و از قلم استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد. چرا که ماندن بیش از اندازهی گوشی تلفن در حالت شارژ موجب کاهش نسبی عمر باتری آن میشود. همیشه به اطلاعات روی شارژر در هنگام خرید آن توجه زیادی کنید تا از سازگاری آن با گوشی خود اطمینان حاصل کنید. با این شارژر دیواری هواوی در عرض ۳۰ تا ۶۰ دقیقه و نه در چند ساعت، دستگاه خود را به طور کامل میتوانید شارژ کنید.

معمولاً آهنربا و پدهای شارژ بیسیم رابطهی خوبی باهم ندارند؛ ولی اپل موفق شده است با مهندسی خلاقانهی خود، از این دو اِلِمان درکنار یکدیگر استفاده کند.اپل اعلام کرده است که شارژر رسمی مگسیف میتواند با نوارها و تراشههای مغناطیسی موجود در کارتهای اعتباری، نشانهای امنیتی، پاسپورتها و جاکلیدی تداخل داشته باشد و امکان دارد روی قابهای چرمی نیز تأثیر بگذارد. امروزه آنها نسبت کابل USB نوع A کمتر استفاده میشوند ولی فراگیری استفاده از آنها در دستگاه های پرینتر و اسکنر حداقل در کشور ایران حفظ شده است . اکنون شارژر را به سوکت شارژ وصل می کنید ولی گوشی شارژ نمی شود، چه باید کرد؟ 1 – زود تمام شدن شارژ گوشی: اگر از موبایل خود استفاده زیادی نظیر بازی کردن به صورت مداوم را ندارید، میتوانید تا حد زیادی مطمئن باشید که گوشی تحت کنترل است؛ البته به یاد داشته باشید که دلایل زود تمام شدن شارژ گوشی متنوع است. استفاده از چنین شارژر هایی سبب می شود تا عمر مفید باتری طولانی شود. در چنین شرایطی باید حتما گوشی را به شارژر دیواری متصل کرده یا یک پاوربانک حجیم و سنگین را با خود حمل کنند. میتوانند بروز اختلال در شارژ شدن گوشی را به همراه داشته باشند.

چرا که بهترین استاندارد موجود جهت شارژ باتری دستگاه هایی همچون گوشی و تبلت، ولتاژ خروجی 5 است که شارژر هواوی جی 610 5 ولت 1 آمپر مشکی نیز از آن برخوردار است. یعنی کانکتور مشابه و استاندارد دارن . بهره میبرد و رنگها را با استاندارد P3 و با دقت بسیار بالا نمایش میدهد. گوشی نوا 9 اس ای به واسطه دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسی این امکان را به ما خواهد داد. خریداران گوشی نوا 9 اس ای تا پایان تیر ماه فرصت دارند تا در این قرعهکشی شرکت کنند. شارژر ۶۶ وات جدید هواوی پرسرعتترین شارژر این شرکت تابهامروز محسوب میشود.

در اوایل سال جاری میلادی شیائومی شارژ 200 واتی خود را برای شیائومی می 10 اولترا به نمایش گذاشت که مجهز به باتری 4500 میلیآمپر ساعتی است. مینی USB : این نوع از شارژرها را می توان روی گوشی های ساخته شده تا قبل از سال 2008 دید. طبق اظهار IDC، Huawei سومین تولیدکنندۀ تلفن هوشمند در ربع چهارم سال بود. طبق معمول، این کمپانی پیش از ارائه سری جدید گوشیهای خود، برخی از مشخصات آن را تبلیغ کرده است تا طرفداران را هیجان زده کند. با توجه به محبوبیت برند سامسونگ ارائه شارژرهای تقلبی بسیار رایج است. شرکت هواوی با اهداف بلند مدت خود همچون کمپانی های برجسته در عرصه تولید و عرضه گوشی موبایل و تبلت، اقدام به ارائه لوازم جانبی اصل برای استفاده و بکارگیری مطلوب در دستگاه های مطروحه نموده است. آداپتور های هواوی در دو مدل 1 آمپری و 2 آمپری تولید و عرضه میشود و هر دو آنها اورجینال هستند. اولین نکته در انتخاب شارژر مناسب برای گوشی توجه به اورجینال یا فیک بودن آن است. با خرید یک شارژر اورجینال از هزینه ها و خطرات احتمالی بعد جلوگیری کنید. شارژر وایرلس به کمک دو دستگاه شارژر و گیرنده شارژ که در پد شارژر وایرلس و دستگاه شما قرار میگیرند، انجام میشود.

پس شما به سادگی می تونید کابل شارژ ایفون رو به آیپد وصل کنید اما در موردش شارژرش چی ؟ اما چیزی که به این دوربینها اضافه شده لرزش گیر اپتیکال تصویر است که پیش از این در آیفون وجود نداشت. از جمله ویژگی های تایید شده توسط این نمایندگی این است که می توان گفت هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کنند و از شارژر مشابه شماره مدل MDY-12-EF استفاده می کنند. در نتیجه این شارژر و پایه نگهدارنده در عین بازدهی بالا، کاملاً ایمن میباشد. اما علاوه بر باتری حجیم، هوآوی به سرعت بالای شارژ دوباره این گوشی هم فکر کرده و آن را به تکنولوژی شارژ سریع 22.5 واتی مجهز کرده است. علاوه بر این، دارای یک کابل همراه از نوع USB-C نیز می باشد. علاوه بر این اگر گوشی نوا 9 اس ای را خرید کرده و اپ “سفر مارکت” را روی آن نصب کنید در قرعه کشی “سه بلیط هواپیما به هر نقطه از ایران که بخواهید” شرکت داده خواهید شد. در این مقاله در مورد ولتاژ باتری موبایل برای شما عزیزان توضیح دادیم.

از همین رو دمای گوشی بالا رفته و این موضوع خود را در قالب گرمای بیش از حد نمایان میسازد. این شارژر همانند سایر شارژر ها از این سری، از قابلیت فست شارژ برخوردار است و می تواند به سرعت گوشی شما را شارژ کند. این کار نیز به سادگی انجام خواهد شد، با کشیدن جایگاه قلم به سمت بالا، به راحتی میتوانید آن را جدا کنید. شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی میکند و بعد از بررسیهای صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استانداردهای بین المللی کسب شده CE ,FCC ,RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازارهای جهانی به واحد فروش ارسال مینماید. ژوئیۀ 2003: Huawei بخش گوشی خود را تأسیس کرد. ژوئن 2006: Huawei سریعترین و فشردهترین مودم HSDPA USB جهان، E220، را در سنگاپور عرضه کرد. فوریه: Huawei در «کنگرۀ جهانی تلفن همراه» در اسپانیا، کمپین معطوف به مصرفکنندگان خود را با عنوان «آن را محقق کن» اعلام کرد.

پورت های USB رایانه ، پاوربانک های بی کیفیت یا شارژرهای خودرو ممکن است گوشی شما را به خوبی پریزهای دیواری شارژ نکنند. شارژر هواوی جی 610 5 ولت 1 آمپر مشکی یک آداپتور با درگاه ورودی واحد می باشد که با اتصال به کابل یو اس بی 2.0 ، می تواند ولتاژ خروجی را با قدرت 5 ولت و با توان 5 وات و با شدت 1 آمپر بر ساعت به باتری دستگاه مورد نظر شما برساند. شارژر فست دو تکه هواوی که کلیه گوشی ها و تبلت های HUAWEI با پورت میکرو USB را شارژ می کند. مارس 2011: در 100 روز اول عرضۀ رسمی تلفنهای هوشمندC8500 Huawei بیش از یک میلیون از آنها را در چین به فروش رساند. و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ است و روشنایی بالایی هم دارد.

این فناوری برای شارژ سریع گوشیها و دستگاههای دیجیتال توسعه یافته است. نکات مثبت: شارژر نسبتاً سریع، سازگار با دستگاههای مختلف، حفاظت ایمنی چندگانه از دستگاه، دارای دو پورت برای شارژ همزمان دو دستگاه. این شارژر سامسونگ بدون کابل شارژ عرضه شده اما از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده و فست شارژ 25 واتی را برای دستگاههای اندرویدی پشتیبانیشده فراهم کرده است. در 70 درصد مواقع با این راه حل مشکل حل خواهد شد. گاهی برخی از افراد فکر می کنند که مشکل از باطری موبایلشان است در صورتی که در اغلب مواقع شارژر آنها خراب شده است. در صورتی که اینطور نمی باشد. در صورتی که یکی از این دو مدل گوشی را دارید به فکر راه دیگری باشید. طبیعتا همه ما انتظار داریم این تصاویر با کیفیت مناسبی به ثبت برسند، بدون در نظر گرفتن اینکه در چه شرایطی هستیم؛ در یک اتاق کمنور باشیم، زیر تابش نور خورشید و در فضای باز باشیم، بخواهیم از منظرهای در شب عکاسی کنیم یا هر شرایط دیگری. از دیگر شارژرهای موجود در بازار نمونههای پاوربانک میباشند که فضای بسیار کمی را اشغال میکنند.

حتی دسترسی کامل به تمامی اپهای موجود در فروشگاه کافه بازار هم وجود دارد. اما در این بین سوالات زیادی در مورد شارژ گوشی های موبایل وجود دارد که شاید برخی از این سوالات در ذهن شما هم ایجاد شده باشند! یکی از نمونه های بسیار موفق در این زمینه، شارژر هواوی جی 610 5 ولت 1 آمپر مشکی است که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که کابل های فست شارژ از کابل شارژرهای عادی قیمت بیشتری دارند، بنابراین توصیه می شود که سراغ کابل شارژر های ارزان قیمت با پشتیبانی از شارژ سریع نروید که به احتمال زیاد این نوع کابل ها فیک بوده و چنین قابلیتی ندارند. برند آنر از همان ابتدا طرفداران بسیار زیادی در میان کاربران جوان داشت و کمپانی هواوی نیز روی این موضوع تاکید ویژه ایی داشت که برند آنر تمرکز خود را روی جوانان قرار داده است. حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اگر قصد خرید از این غول تکولوژی چینی را داریم گوشی آنر بخریم یا هواوی ؟

در حال حاضر بیشتر گوشیها، حتی مدلهای رده بالا و پرچمدار، از قابلیت شارژ 25 تا 40 واتی بهره میبرند که مدت زمان شارژ شدن کامل گوشی را حدودا به یک ساعت و نیم میرساند. در زیر به طور کامل به شما میگوییم که این ویژگی درTomorrow tools چگونه کار میکند، از چه مدلهایی استفاده میکنند، چگونه میتوان سرعت شارژ را فعال و افزایش داد. این کلگی در کمتر از نیم ساعت شارژ گوشی را از ۰ به ۵۰ درصد کاهش میدهد و شارژ کامل باتری کمتر از یک ساعت زمان میبرد. اما این شارژر با ولتاژ بالا و پایین نیز کار میکند. اما همین افزایش حجم، به زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد.

گاهی اوقات ممکن است در اثر استفاده نادرست از شارژر در هنگام قرار دادن و درآوردن آن از سوکت، این قسمت از گوشی دچار مشکل شود. قطعا افرادی که در طول روز مدت زیادی از گوشی خود استفاده میکنند با این مشکل مواجه شدهاند که گوشیشان در میانه روز دچار کمبود باتری میشود. در کنار مزایایی مانند خدمات پس از فروش رسمی گسترده در سراسر کشور که مستقیما توسط خود شرکت هوآوی در ایران انجام میشود، میتوان 5 دلیل اصلی را برای خرید این گوشی درنظر گرفت که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. حال این ادعاها چه حقیقت دارند یا ندارد خیلی مهم نیست چون بالاخره انتظارها به سر آمد و سری گلکسی S22 به صورت رسمی در اختیار افراد مختلف قرار دارد تا بررسیهای گوناگون را روی آنها انجام دهند. صفحه نمایش گوشی موبایل باید دو ویژگی مهم داشته باشد، اول قدرت تفکیک و نمایش رنگ بالا، دوم روشنایی بالا.