شرکت آسانسور و پله برقی آتیس دکورالین

در این راستا با محوریت شرکت های آسانسور آرین زاگرس ، آسانسور آراد و شرکت آسانسور آتیس ویستا ،شرکت آسانسور و پله برقی آتیس تاسیس گردید و سرویس دهی در سراسر کشو را آغاز نمود. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش و نمایندگی فعال در مراکز استان و غرب و جنوب کشور، آمادگی کامل خود را جهت رفع تمامی دغدغه های هم میهنان عزیز در این صنعت را اعلام می دارد. مدیر عامل شرکت الفارس آقای علی اکبر شکوری متولد 1319 یکی از موسسین و پیشکسوتان صنعت آسانسور کشور می باشد. ایشان در ابتدا زیر نظر متخصصین خارجی دوره نصب و راه اندازی را آموخته و سپس در سال 1338 بصورت رسمی فعالیت خود را با شرکت شعله خاور نماینده اوتیس در ایران شروع کردند.

در سال 1868 شرکت Otis بر روی آسانسور خود که تحت نیروی بخار کار می کرد تحقیقات گسترده کرد و در نهایت در سال 1870 این شرکت اولین آسانسور هیدرولیکی تحت فشار آب را به جهان معرفی کرد . استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر … در همان زمان الفارس با توجه به پتانسیل فنی مدیران خود یکی از برترین شرکت های آسانسور در ایران بود و توانست سهم خودرا از بازار ایران به دست آورد. اصول نصب صحیح آسانسور بر اساس استانداردهای OTIS مهارتی بود که بنیان گذار شرکت الفارس در آن سالها به آن دست یافت.

گزارش کامل مراسم انتخابات اولين دوره سنديكای فروشندگان آسانسور و پله برقی استان تهران

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس دکورالین

سال 1357 طی تغییر و تحولات سیاسی در ایران فصل جدیدی در صنعت آسانسور کشور شروع شد.با توجه به نیاز صنعت، گروهی از مدیران ارشد شرکت OTIS در ایران به مدیریت آقای علی اکبر شکوری شرکتی را با نام الفارس در سال 1357 تامین نموده اند. یک شرکت امریکایی است که آسانسور، پله برقی و رمپ اتوماتیک و تجهیزات وابسته به آن را می‌سازد، توسعه می‌دهد و می‌فروشد. اوتیس به عنوان پیشرو این صنعت، بزرگترین شرکت سازنده تجهیزات جابجایی عمودی متمرکز بر آسانسور، پله برقی و رمپ اتوماتیک است.

نصب و راه اندازی صفر تا صد آسانسور

در سال ۱۸۶۸ شرکت با تحقیقات گسترده ای که در زمینه آسانسور هایی که با نیروی بخار کار می کنند، توانست آسانسور های هیدرولیک را طراحی و تولید کند. در سال ۱۸۶۱ ترمز ایمنی آسانسور را به ثبت رساند و در همان سال Elisha Otis الیشا اوتیس که بنیان گذار اصلی بود، در اثر بیماری دیفتری از دنیا رفت. در سال ۱۸۵۲ میلادی Elisha Otis الیشا اوتیس، آسانسوری را اختراع کرد که در آن ایمنی در نظر گرفته شده بود که پس از اخذ تاییدیه های لازم این شرکت شروع به فعالیت رسمی خود نمود.

معرفی آسانسور و پله برقی آتیس

مشاوره فنی و ارائه نقشه های جا نمایی، آنالیز ترافیک و تعیین ظرفیت و سرعت خدماتی هست که واحد فنی بدون توقع عقد قرارداد به کارفرمایان و سازندگان ساختمان ارائه می آتیس دهد. کلیه ی عملیات اجرایی میبایست طبق نقشه های واحد فنی مهندسی اجرا و توسط واحد کنترل کیفیت تایید گردد. استاندارد در حین اجرا عملیاتی است که واحد فنی و مهندسی الفارس توجه ویژه ایی به آن دارد. هدف از تأسیس شركت مهندسی الفارس ورود برترین تكنولوژی دنیا در زمینة آسانسور و پله برقی به كشور، ارتقاء سطح توقع جامعه از این صنعت در جهت رفاه، آسایش و ایمنی مصرف كنندگان، ایجاد خدمات برتر در امر پشتیبانی طراحی، مشاوره، تهیه، نصب و خدمات پس از فروش بهنگام و موثر بوده است. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس همواره با عناصر کیفیت ، ظرافت و صداقت و مسئولیت پذیری حقوق مصرف کنندگان را ارج نهاده و خود را موظف به ارائه خدمات مستمر در این صنعت بداند. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس بعنوان عاملیت پخش قطعات جانبی آسانسور و پله برقی فوجی و پک آسانسور و پک پله برقی در ایران فعالیت می کند و بیش از صد ها نمونه کار موفق با برند فوحی در رزومه ی کاری خود قرار داده است.

  • با توجه به ارائه خدمات مطلوب و تعهد و مسئولیت پذیری فوق العاده شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر خراسان درخصوص خدمات سرویس و نگهداری و پشتیبانی شبانه روزی مجتمع سیب، از زحمات صورت گرفته توسط مدیران و نیروهای فنی آن شرکت تقدیر و تشکر به عمل می آید .
  • درحال حاضر سایر خدمات مورد نیاز مانند تراشکاری، سیم پیچی و … درکارکاه های مجاز عمومی انجام می پذیرد که طبق برنامه ریزی درآینده نزدیک با فراهم نمودن امکانات مناسب کلیه خدمات فوق نیز به صورت متمرکز در این مرکز انجام خواهد شد.
  • گزارش سرویس و بازرسی و تعمیرات آسانسورها و پله برقی ها هر ماهه علاوه برثبت درشناسنامه آسانسور و پله برقی جهت اطلاع به کارفرمایان نیزارسال می گردد.
  • در سال ۱۸۵۶ میلادی شرکت اوتیس ۴۰ دستگاه آسانسور باری را فروخت و در سال ۱۸۵۷ اولین آسانسور مربوط به حمل مسافر را راه اندازی کرد که این آسانسور در ساختمان E.V.Haughwuo در شهر نیویورک راه اندازی شد.
  • © 2022 سیگما آسانسور /کلیه حقوق این پورتال برای شرکت سیگما محفوظ می باشد.

پیرو قرارداد فی ما بین با موضوع تعمیر اساسی و بازسازی یک دستگاه آسانسور ساختمان اداری سرمایه گذاری بورس ، به اطلاع می رساند این مجموعه از خدمات ارائه شده آن شرکت در قالب قرارداد فوق ، رضایت کامل دارد. این سیستم ( اتوماتیک الکترونیک) دارای برنامه ریزی اتوماتیک برای دستگاه آسانسور بود و در سال 1948 معرفی شد . برخلاف مدل های قدیمی, این آسانسورها بزرگتر , سریعتر و با قابلیت تغییر سرعت بالاتری بودند و برنامه هایشان با توجه به میزان شلوغی و ترافیک تنظیم میشد . این سیستم اولین سیستم کنترل آسانسور اتوماتیک در دنیا در حدود سال 1924 بود ولی از این سیستم نمیتوانستند برای سرعتهای خیلی بالا استفاده کنند . در سال 1915 این شرکت آسانسور های self-leveling را که micro drive نامیده میشدند اختراع کرد . Otis در سال 1924 آسانسور نیمه اتوماتیک سرعت بالا را معرفی کردکه به نام signal control معرفی شد.

شرکت الفارس همزمان با تاسیس نسبت به ایجاد مجهزترین و مجرب ترین کادر فنی و مهندسی جهت اجرای عملیات نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری و نیز خدمات پس از فروش آسانسور و پله برقی اقدام نمود. این مجموعه دارای پرسنل متخصص در زمینه های مختلف عمران، مکانیک، برق، الکترونیک، کامپیوتر و… بوده و با حضوری فعال در سراسر کشور خدمات مشاوره ای و پس از فروش در زمینه آسانسور و پله برقی را ارائه می نماید. در حال حاضر یک از شرکت های تخصصی در زمینه آسانسور و پله برقی در کشور می باشد. پس از نصب و راه اندازی آسانسور و پله برقی با تأیید مدیریت کنترل کیفیت مبنی بر انجام عملیات اجرائی منطبق بر استاندارد های ایران مجموعه آسانسور ها و پله برقی ها تحویل گروه سرویس نگهداری جهت راهبری خواهد شد.

Essentially the most highly effective sports activities app for dwell scores and soccer scores, outcomes and stats.