قطع اتوماتیک شارژ باتری موبایل با پریز برق تایمردار

این انرژی هدر رفته معمولا به گرما تبدیل سایت quickcharger میشود. یک شارژر هوشمند سطح ولتاژ باتری را کنترل میکند و پس از پر شدن شارژ متوقف میشود. گاهی اوقات اختلال در عملکرد شارژ گوشی موبایل به این صورت است که شارژ فقط در مواقع خاموش بودن گوشی انجام میشود و هنگامی که گوشی را روشن میکنید، شارژ متوقف میشود، برای حل این مشکل توصیه میگردد که ابتدا سیستم عامل گوشی موبایل خود را در صورت وجود نسخه جدید ارائه شده توسط شرکت سازنده آپدیت نمایید و اگر باز هم مشکل حل نشد، گوشی خود را فلش کنید، که برای فلش میتوانید از نرم افزار dr.fone کمک بگیرید، البته همان طور که میدانید در هنگام فلش کردن گوشی تمام دادهها و اطلاعات گوشی از بین میرود، بنابراین اگر اطلاعات مهم و ضروری کاری و شخصی بر روی گوشی خود دارید، قبل از فلش کردن از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر بتوانید همه این کارها را انجام دهید، موبایل شما در تمام طول روز کار میکند. باید گفت که اوپو در این محصول از تکنولوژی بسیار خاصی استفاده نموده است (استفاده از تکنولوژی Open Loop در مورد ولتاژ و همچنین جریان ثابت و چند مرحلهای در حین شارژ دستگاه).

اینجا است که میتوان علت داغ شدن شارژر گوشی را توضیح داد. یکی از کاربردهای کوچک این دستگاهها شارژ مطمئن گوشی موبایل و تبلت است. شارژ باتری ۴،۵۰۰ میلیآمپرساعتی در این زمان کم قابلیت فوقالعادهای محسوب میشود؛ اما پیشتر نمونهی آن را در گوشیهایی مثل وان پلاس 8T و اوپو رینو ایس و اوپو فایند X2 پرو دیده بودیم. اما قسمت سفید پین شارژر اصلی سامسونگ ضخیم تر از قسمت بالایی است. این شارژر دارای دو پورت Quickcharge برای شارژ است و کیفیت ساخت بالایی دارد؛ یک پورت QC 3.0، یک پورت smart است؛ بنابراین شما میتوانید به طور همزمان دو دستگاه را با آن شارژ کنید. حذف شارژر به بهانهی حفاظت از محیطزیست اتفاق افتاده است؛ اما قطعاً درآمد شرکتهای تولیدکنندهی گوشی را از فروش شارژر افزایش میدهد. این شارژر دیواری USB جزء پیشرفتهترینهای این لیست است؛ این دستگاه دارای ۴ پورت USB است که به طور همزمان ۴ دستگاه را شارژ میکند. البته همیشه گفتم و الانم میگم که زندگی انسان کوتاهه چه برسه به باتری که ساخته دست انسانه ، پس لازم نیست خودتون رو انقدر مقید کنید که اعصابتون به هم بریزه یا زیادی ریزبین بشید . بنابراین، همیشه باید همراه با موبایل یا تبلت خود، یک شارژر هم بههمراه داشته باشید.

همچنین ، ویژگی هایی مانند هندزفری و سایر ویژگی ها نیاز به هدست و هدفون را به کاربر ترغیب می کند تا این لوازم جانبی تلفن همراه را بخرد. یا مانند دستگاه های مارک تجاری روی دستگاه شما آزمایش نشده اند. آیا لازم است تا راهنمای خرید شارژر را بررسی کنیم یا واقعا تفاوتی بین شارژرها وجود ندارد؟ هر دوی این شارژرها میتوانند باطری گوشی شما را از کار بیندازند. سوالی که در این مرحله مطرح میشود اینست که شارژر مناسب گوشی خود را از کجا میتوانم خرید کنم؟ برای خرید شارژر بی سیم آیفون این محصول را مدنظر داشته باشید. امیدوارم در این مطلب توانسته باشیم اطلاعات کافی برای خرید شارژر مناسب را در اختیار شما قرار داده باشیم. در خدمت هموطنان گرامی میباشد.پشنهاد ما این است که از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کنید.هویت و مکان فیزیکی صاحبان این کسب و کارها توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بررسی و تایید شده است.

میتوان از دوربین گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد، GPS برای یافتن مسیر مناسب کمکحال ما خواهد بود و میتوان در زمان بیکاری نیز به موسیقی گوش داد؛ اما درنهایت این باتری گوشی است که بهشدت شمارا محدود کرده و باعث میشود نتوانید بهخوبی از این امکانات بهره ببرید. حتی در هنگام قطعی برق نیز این نوع شارژرها را میتوانید استفاده کنید. علاوه بر کابل شارژ، خرابی خود شارژر نیز می تواند دلیلی بر مشکل شارژ سریع گوشی باشد. این گوشی از پوسته EMUI 12 به عنوان سیستم عامل استفاده میکند که در واقع پروژه توسعه داده از هستهی اصلی اندروید است.

برای اینکه بدانیم به کدام شارژر برای شارژ کردن گوشی خود نیاز داریم، باید با انواع شارژر آشنا باشیم. شما چاره ای ندارید جز اینکه یک کابل جدید از بازار تهیه کنید. هنگام خرید شارژر ماشین فندکی باید دقت کنید که میزان جریان خروجی شارژر با گوشی شما متناسب باشد تا بتوانید بهترین شارژر فندکی را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. سازگاری کابل گوشی با آداپتور نباید معیار خرید شما برای شارژر گوشی باشد. زمانی که گوشی موبایل هک شده و داده و اطلاعات ضبط شده در حافظه گوشی سرقت میشود کاربران فضای با مشکلات عدیدهای مانند کلاهبرداری، سرقت وجوه نقدی و انتشار تصاویر مواجه میشوند.بهتر است که تعدادی از علائم هک گوشی را به خاطر سپرده تا در صورت مواجهه با این شرایط بتوانیم از سرقت اطلاعات گوشی جلوگیری کنیم.۱ – زود تمام شدن شارژ گوشی:اگر از موبایل خود استفاده زیادی نظیر بازی کردن به صورت مداوم را ندارید، میتوانید تا حد زیادی مطمئن باشید که گوشی تحت کنترل است؛ البته به یاد داشته باشید که دلایل زود تمام شدن شارژ گوشی متنوع است.۲ – گرم شدن دائمی گوشی:گاهی گوشی بدون هیچ دلیلی بیش از حد گرم میشود. اگر به دنبال شارژ دستگاههای بزرگتر مانند رایانه لوحی یا لپ تاپ هستید ، به شارژر با مقدار بیشتری میلی آمپر ساعت نیاز دارید.

اگر از توان مصرفی گوشی خود اطلاع ندارید، میتوانید با جستوجویی ساده در گوگل آن را پیدا کنید. با این حال اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید، باید شارژر آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. شارژرهای سادهای که در هنگام خرید گوشیهای همراه با آن ها ارائه میشوند معمولا از این نوع هستند. یک شارژر ممکن است حاوی 2000 میلی آمپر ساعت آب باشد ، اما شارژرهای موبایل سنگین نیز وجود دارند که میتوانند بیش از 20000 میلی آمپر ساعت باتری را شارژ کنند. سامسونگ می گوید شارژر سریع دیواری خود با فناوری Quick Charge 2.0 می تواند پنج ساعت شارژ باتری را در ۱۰ دقیقه تحویل دهد. همچنین کمی بیشتر از 2 ساعت نیز میتوان به تماشای فیلم مشغول شد. کیفیت کابل نیز مهم است زیرا نمی خواهید ظرف چند ماه پس از استفاده از آن خراب شود. یکی از دغدغههای مهم افرادی که از گوشی موبایل استفاده زیادی دارند، کابل شارژر آن است. استفاده از این نوع کابل شارژر در بسیاری از گوشی های چینی بی کیفیت بسیار فراگیر بود . این نرم افزار یک برنامه بسیار ساده است که اطلاعات مفیدی مثل دمای دستگاه، ولتاژ، میزان شارژ شدن گجت و… این حسگر قادر به تشخیص و تفکیک پنج اثر انکشت متفاوت است که عملکرد مناسبی دارند.

کرهایها احتمالاً در حال ساخت گوشی ۶۵ وات هستند. با داشتن یک شارژر 5 وات می توانید گوشی آیفون 11 خود را شارژ کنید. هر چه توان شارژر بیشتر شود میزان حرارت تولید شده نیز افزایش خواهد یافت و دفع حرارت با توجه به سایز کوچک پدهای شارژر سختتر میشود. در بين انواع کابل شارژر سادهترین و پرکاربردترین کابل USB است که در اکثر وسایل دیجیتال، حداقل یک درگاه برای آن وجود دارد و با نام کابل USB استاندارد نیز شناخته میشود. ولتاژی که شارژر برای شارژ کردن ایمن موبایل نیاز دارد ۵V است؛ ولی ولتاژی که باتری ماشین به باتری موبایل از طریق کابل USB میرساند، بیشتر از حد مجاز بوده و با نوسانات بسیاری همراه است. اولین خصیصه کالای تقلبی قیمت ارزان است؛ پس به بهای پرداخت مبلغ کمتر، هر محصولی را نخرید.

شارژر بی سیم از طریق میدان مغناطیسی که ایجاد میکند صرفا در حالتی که گوشی با صفحه شارژر در تماس باشد این کار را انجام خواهد داد. از تنظیم آلارم گرفته تا تهیه فهرست کارها، ایجاد اسناد، ارتباط با خانواده و دوستان از طریق پیامرسانی و برنامههای رسانههای اجتماعی تا انواع سرگرمی ها، شنیدن موسیقی و دیدن فیلم، تلفنهای ما کارهای مختلفی را برای ما انجام میدهند و بخشی جداییناپذیر از ما هستند. رشد صعودی رسانه ها و سرگرمی ها لوازم جانبی پیشرفته تلفن همراه گرافیکی عکاسی و ویدئویی را به ارمغان آورده است. نمیتوانید تلفن همراه خود را با شارژر همراه که دارای ولتاژ ورودی 200-240V یا 240V است ، شارژ کنید.

قطر سوزن این شارژر از نوع قبلی کمتر و به 2 میلیمتر کاهش پیدا کرده و تا قبل از ورشکستگی شرکت نوکیا بهصورت بسیار فراگیر توسط این شرکت مورد استفاده قرار میگرفت . بهترین پردازنده های موبایل را در این بلاگ مشاهده کنید تا بتوانید تلفن همراه مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی دیگر از اشتباه های رایج در مورد فست شارژ این است که برخی از کاربران که گوشی های آنها از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی نمی کند بر این باورند که از شارژر فست برای گوشی خود استفاده کنند تا زمان شارژ دستگاه خود را کاهش دهند، در صورتی که مکانیزم شارژر های فست بر افزایش جریان نیست، شارژر فست دارای ولتاژ های مختلفی است که بنا به نیاز و تکنولوژی دستگاهی که به آن متصل می شود، آن ولتاژ مناسب را به آن دستگاه انتقال می دهد، و چنانچه دستگاهی که از این تکنولوژی پشتیبانی نمی کند از شارژر فست استفاده کند زمان شارژ آن به مانند شارژر معمولی خواهد بود. در واقع، برخی از باتریهای قابل حمل واقعاً بزرگ که از USB و دوشاخههای معمولی (مانند لپ تاپ ها) پشتیبانی میکنند ، بزرگ و سنگین هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که دستگاه خود را خاموش کنید، در صورت امکان، باتری را بردارید و از چیز کوچکی مانند خلال دندان استفاده کنید تا زبانه کوچک داخل پورت USB در تلفن هوشمند یا تبلت خود را اهرم کنید.

شارژر این شرکت قادر است در ولتاژ 9 ولتی، میزان جریان 2 آمپری را از خود خارج کند که در این حالت، حداکثر توان خروجی به 18 وات میرسد. منظور از خراب شدن این بخش این است که درگاه شارژ قادر نخواهد بود اتصال را میان کابل شارژ و باتری دستگاه برقرار کند، به همین دلیل گجت شما شارژ نخواهد شد. مطمئنترین راه این است که توصیههای سازنده باتری را بررسی کنید. بسیاری در این شرایط کابل را با نوار چسب می پوشانند. امروزه با درهم آمیختن هرچه بیشتر زندگی ما با تکنولوژی و سرعت گرفتن انجام امور ما از طریق اینترنت و ابزار و گجت های مختلف، مدت زمان استفاده ما از وسایل هوشمندمان روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. در واقع میتوان گفت که سرعت شارژ شدن این گوشی تا میزان 90 درصد بسیار عالی بوده و اگر روزی از خواب بیدار شده و گوشی خود را خالی از شارژ دیدید، هیچ نگران نباشید، زیرا در مدت صرف صبحانه شما، گوشی N3 اوپو برای یک فعالیت یک روز کاری شارژ خواهد شد و حتی برای کاربران سختگیر نیز مناسب است.

اگر همچنان گوشی هواوی شما شارژ نشد، ایراد را در بخش دیگری جست و جو کنید. گوشی هوشمند گلکسی نوت 4 سامسونگ دارای باطری بزرگی با ظرفیت 3220 میلیآمپر ساعتی بوده و مشخصات شارژر آن مشابه شارژر گوشی گلکسی اس6 این شرکت است (جریان 1.67 آمپری در ولتاژ 9 ولت). به عنوان مثال ، یک شارژر کوچک 3000 میلی آمپری برای شارژ کامل بیشتر گوشیهای هوشمند کافی است. به همین منظور کدت زمان عملیات شارژ کامل گوشی بیشتر شده و این میزان در این گوشی به زمان تقریبی 3 ساعت میرسد. با عملکرد سریعتر در جدیدترین شارژرها ، میتوانید باتری را تنها با قرار دادن دستگاه روی یکی از پدهای شارژ بی سیم Qi ، به طور کامل پر کنید. اتصالهای USB از خروجی پنج ولت با توان یک، 1,5، 2 و 2,4 آمپر پشتیبانی میکنند (البته حداکثر توان خروجی تنها در زمان استفاده از یک پورت قابلدستیابی است). به عبارت دیگر شما با خریدن شارژرهای تقلبی نه تنها گوشیتان را بلکه سلامتی و جان خود را در معرض خطر قرار میدهید. شارژرهایی با طراحی ماژولار وجود دارند که به شما امکان میدهند دوشاخه را عوض کنید. اغلب این داکها امکان استفاده از گوشی را در حالت شارژ برای کاربر فراهم میکند.

اگر این وسیله را تمام روز با خود حمل میکنید ، میخواهید اندازه کوچک و راحتی داشته باشد، اما برخی از شارژرها اینطور نیستند. در غیر این صورت ، باید از آداپتور استفاده کنید ، که ممکن است هنگام سفر و حمل ناراحت کننده باشد. شارژر گوشی یک شارژر قابل حمل است که به کاربران این امکان را میدهد که برق موردنیاز دستگاههای الکترونیکی خود را تامین کنند. در این مطلب سعی کردیم که مشکلات خرابی سوکت شارژ را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم. شايد اين سوکت باعث شود انواع کابل شارژر از نظر تنوع ظاهري در آينده بسيار محدودتر باشند. این نوع از کانکتور را می توان در هر دو جهت وارد سوکت شارژ گوشی کرد.