قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. سایز های استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های 11،13 ، 16، 21، 25، 29، 36، 42 و 48 میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم. جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل لوله فلکسی است مراجعه کنید. قیمت این نوع از لوله خرطومی گران‌‌تر از دیگر مدل‌‌ها بوده و در سیستم دمنده و مکنده ساختمان‌‌های مسکونی، صنعتی و تجاری قابلیت نصب آسان را دارد.

  • انعطاف پذیریِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن باعث تسهیل کاربرد آن در مواضع صعب می شود.
  • کرمان نیرو تولید کننده و پخش کننده انواع لوله فلکسیبل در سایزهای مختلف در لاله زار تهران، محصولات ما انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و به منظور انتقال کابل از یک مسیر با مزیت عبور از موانع و یا حرکت دور ستون استفاده می شود.لطفا برای اطلاع از قیمت لوله فلکسی و سفارش با ما تماس بگیرید.
  • ۳- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف در برابرِ اثراتِ شیمیاییِ واکنشها مقاوم می باشد.
  • محاسبه قیمت این نوع خرطومی بصورت متری می باشد و بطور معمول هر کلاف آن در حدود 25 متر نیز می باشد.

مقاومت دمایی این محصولات، از منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است. این محصولات را با نام لوله خرطومی نرم تابلویی، و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی هم می‌شناسند. همچنین جنس فلز و روکش پی وی سی خرطومی فلکسی خود از مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت ناشی از سیم و کابل درون آن، فرسایش و رطوبت برخوردار می باشد.

لوله فلکسیبل PG9

اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد. مقاومت بالای لوله خرطومی برزنتی در برابر اسید و مواد شیمیایی موجب به‌کارگیری از آن در سطح کارگاه، شرکت، سیلو و آزمایشگاه‌های پتروشیمی شده است. تنها یک لایه برزنت مسلح نخ‌دار همراه با فنر نگهدارنده موجود در فلکسیبل برزنتی موجب کاهش وزن، افزایش طول عمر و تحمل دمای منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد شده است. همچنین از این فلکسی به صورت روکار و برای تخلیه هوای گرم و آلوده محیط بسیار مناسب خواهد بود. لوله فلکسیبل عایقی IFD مانند کمبی از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه بیرونی آن از جنس آلومینیوم و لایه درونی آن پلی استر می‌باشد. لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلفی می‌باشد که یکی از انواع آن لوله فلکسیبل ضد انفجار است از این لوله‌ها به دلیل مواد موجود در بافتشان که انواع فشار‌های ناشی از انفجار را تحمل می‌کنند در محیط‌هایی مانند پتروشیمی و یا کارخانه‌های تولیدی صنعتی استفاده می‌کنند.

بسته بندی و قابلیتِ فشردگی بالا و حمل آسانِ بسته های لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از دیگر مزایای این محصول به شمار می آید. آخرین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودنِ ان برای کاربردِ ان در فضاهای سربسته برای انواع سیستمهای تهویه مطبوع می باشد. از لوله فلکسیبل صداگیر فویلی الومینیومی بیشتر برای تهویه مکان های مسکونی و تجاری استفاده می گردد. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر از سه لایه درونی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است.

گلند و بست لوله فلکسی

فلکسی پلی استر عایق‌دار از سه لایه تشکیل شده که دو لایه داخلی و خارجی آن را فلز آلومینیوم و بخش میانی را عایق پلی استر خواهد بود. لایه داخلی آلومینیوم همراه با فنر نگهدارنده بوده، سپس عایق پلی استر جهت ایجاد پوششی برای دفع و عدم‌جذب رطوبت است. سطح بیرونی این لوله فلکسیبل نیز با متریال آلومینیوم ضخیم برای افزایش توان مقاومت در برابر ضربه، فشار و اصطکاک ایجاد شده است.

بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و …. قیمت لوله فلکسیبل ها با توجه به نوع استفاده ، نمره مقطع یا سایز ورودی و کیفیت روکش آن محاسبه می شود. رنگ عایق ها سفید ، سیاه و دیگر رنگ ها بصورت سفارشی در متراژ عمده ساخته می شود. روکش های پلاستیکی که در قسمت بیرونی قرار دارند عایقی برای نارسانا شدن سطح فلز گالوانیزه است. لوله فلکسیبل برق در کابل کشی فشار قوی،ضعیف برق و سیستم های مخابراتی اتوماسیونی توسط کانکتوری به نام گلند استفاده می شود. هر چقدر تعداد رشته کابل ها بیشتر باشد سایز دهانه لوله های فلکسیبل هم بزرگ تر انتخاب می شود.

Concernedape’s haunted chocolatier — early gameplay.