مشخصات شارژر اصلی سامسونگ J7 – ویکی پدیا ، دانشنامه آزاد

هواوی الگوریتمهای بهینهسازی مصرف پیشرفتهای برای این دستگاه تعریف کرده و به همین دلیل، باتری nova 8i تا بیشتر از ۱ روز، نیازی به اتصال مجدد به شارژر نخواهد داشت. برجستهترین ویژگی این دستگاه جذاب، متعلق به دوربین آن بود با همکاری لایکا و با بهرهگیری از یک سنسور 1 اینچی ساخته شده است. شیائومی 12S اولترا دو سنسور نیم اینچی اولترا واید دارد و دارای دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم است. کابل شارژر موجود در بسته بندی این محصول از نوع تایپ سی به تایپ سی میباشد ( Type C to Type C ) که همانطور که میدانید دو ویژگی نسبت به کابل های USB دارد ، اول اینگه سرعت انتقال اطلاعات و شارژ با این نوع کابل ها بسیار سریع تر میباشد و نیز اینکه میتوانید از هر دو جهت این کابل را به پورت شارژر متصل نمایید.

هواوی با ارائه شارژر دیواری فست شارژ 66 وات همراه با گوشی nova 8i، باعث شده به یک محصول بی رقیب در بازار میان ردهها تبدیل شود. فناوریهای شارژ سریع چندین سال است که به دنیای گوشیهای هوشمند راه پیدا کردهاند و حال به یکی از ویژگیهای اصلی مورد توجه مشتریان برای خرید یک گوشی جدید تبدیل شدهاند. هواوی چندی پیش گوشی میان رده اقتصادی نوا ۸آی را معرفی کرد که همانند سایر گوشیهای سری نوا، روی طراحی جوانپسند و ارائه دوربینی باکیفیت تمرکز کرده است. شارژر ۶۶ واتی موجود در جعبه گوشی nova 8i به صورت کاملاً سبک و کوچک طراحی شده تا به راحتی در جیب لباس یا کیف شما جای بگیرد. شارژر دیواری فست شارژ 66 وات موجود در جعبه گوشی nova 8i به صورت کاملاً سبک و کوچک طراحی شده تا به راحتی در جیب لباس یا کیف شما جای بگیرد. این مدل برای شارژ وسایل الکترونیکی قابل حمل 5 ولت طراحی و ساخته شده است و با انواع گوشیهای موبایل سازگار است. وزن تقریبی شارژر هواوی جی 610 5 ولت 1 آمپر مشکی، 66 گرم بوده و طول کابل آن کمتر از 100 سانتی متر می باشد.

دو شاخه به کار رفته در این مدل با پریزهای برق در ایران سازگاری دارد. از آنجایی که علیرغم شباهتهایی که دارند، هر شارژر آداپتور منحصر به فرد خود را دارد و مطابق با گوشی و برند شما در نظر گرفته شده است، ترجیحاً از شارژر اصلی همراه گوشی خود استفاده کنید. آداپتور شارژر دچار مشکل شده و دیگر قادر به انجام فرایند شارژ کردن نباشد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را خاموش کنید، در صورت امکان باتری آن را دربیاورید و از چیزی کوچک مانند خلال دندان استفاده کنید تا زبانه کوچک داخل پورت USB گوشی یا تبلت خود را جابجا کنید. در نظر گرفته شود و طبق همین مدت زمان تایمر برق دیجیتال یا آنالوگ برنامهریزی شود.البته این دستگاهها کاربردهای بسیار فراوان دیگری هم دارند برای نمونه قبلا با عنوان روشن و خاموش کردن وسایل برقی در ساعات معین با پریز تایمر دار یا موضوع جلوگیری از سرقت خانه توسط دزد در تعطیلات با پریز تایمر دار به یکی دیگر از کاربردهای مهم تایمرهای دیجیتال و آنالوگ پرداخته بودیم. در یک بررسی کلی می توان گفت بیشتر بخشهای گوشیهای هوشمند ارتباط مستقیمی با آی سی شارژر دارد، به همین علت اگر آی سی گوشی آسیب ببیند، در عملکرد کلی گوشی تأثیر جدی و قابل توجهی خواهد داشت، یکی از پیامدهای آسیب به آی سی شارژ این است که وقتی گوشی را به شارژر متصل میکنید، شارژ گوشی مدام قطع و وصل میگردد و گوشی به درستی شارژ نمیشود و در نهایت خاموش میگردد، در چنین مواقعی برای رفع شارژ نشدن و یا قطع و وصل شدن شارژ گوشی لازم است آی سی شارژر تعمیر گردد که در این باره قبل از هر چیز باید بدانید که تعمیرات آی سی گوشی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد، به ویژه در گوشیهای رده بالا و جدید که دارای حساسیت بالاتری نیز هستند و از آن جا که آی سی قطعه بسیار حیاتی در گوشی محسوب میشود.

سال گذشته، شرکت چینی تصمیم گرفت که شارژر را از گوشیهای هوشمند پرچمدار خود حذف کند. شرکت Xiaomi طی هفته گذشته از پرچمدار مورد انتظار خود، شیائومی 12S اولترا رونمایی کرد. صفحهنمایش Xiaomi 12S Ultra دارای فرکانس PMW (مدولاسیون عرض پالس) پایین است. فریب قیمت پایین یا فروشندهای را نخورید. اگر تنظیمات شارژ قدیمی را داشته باشید، ممکن است برایتان خوب باشد، اما این امکان نیز وجود دارد که لوازم جانبی قدیمی شما فرسوده شده باشند یا نتوانند تلفن جدید شما را به همان سرعتی که دوست دارید شارژ کنید. استفاده از کابل شارژر غیر اصل هواوی ممکن است باعث شود که گوشی در حین شارژ باتری به طور غیرعادی گرم شود و در نتیجه آسیب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد. ما سعی کرده ایم در این مقاله به بررسی خطرات استفاده از شارژرهای تقلبی و روشهای تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی برای گوشیهای هواوی بپردازیم. در این مقاله قصد داریم تا روشی را به شما آموزش دهیم که آن میتوانید گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون متصل کنید. بررسی و ارزیابی کابل، آداپتور و اطمینان حاصل کردن از سلامت باتری گوشی، در رفع این مشکل کمک شایانی می نماید. اگر بارکد یا کد حک شده روی آداپتور مطابقت داشته باشد، شارژر اصلی است. این گوشی همچنین فاقد پشتیبانی از خروجی ویدیو است زیرا هیچ حالتی برای DP Alt بر روی USB Type-C تعریف نشده است. از ویژگیهای این محصول، کوچک و سبک بودن آن است و بهراحتی می توان آن را حمل کرد. اما فارغ از مشخصات و ویژگیهای کلی شیائومی 12S اولترا، در این مطلب به حقایق کمتر شناخته شده این پرچمدار پر سر و صدا میپردازیم که کمتر از دیگر ویژگیها، مورد توجه قرار گرفتهاند.

وجود دارد که البته همگی این دستگاهها دارای شارژر ویژهی خود نیز هستند. در مقایسه با محصول تقلبی، یک کابل شارژر معتبر کیفیت ساخت بالایی دارد اما بسیار خشک و شکننده است. هواوی با قرار دادن شارژر سریع ۶۶ واتی SuperCharge در بسته بندی گوشی nova 8i یک محصول بسیار جذاب را تولید کرده که کمترین زمان شارژ مجدد در میان گوشیهای هوشمند میانرده موجود در بازار ایران را رقم میزند. در حالی همراه با گوشی مقرون به صرفه نوآ 8i شارژر 66 واتی ارائه میشود که خرید آن به طور جداگانه بیش از یک میلیون هزینه بر روی دست خریدار میگذارد که آن هم توسط اغلب گوشیهای میان رده بازار پشتیبانی نمیشود. این در حالی است که هماکنون بسیاری از شرکتها، شارژر را از جعبه دستگاههای خود حذف کرده یا شارژر ضعیفتری به همراه دستگاه خود ارائه میکنند تا به نوعی در هزینه تمام شده دستگاه صرفهجویی کنند. Underwriters Laboratories (UL) یک سازمان امنیتی است که مسئول رعایت استانداردهای ایمنی برای تمام فناوری های بازار است. با فناوری SuperCharge، هواوی این نگرانی را از همیشه کمرنگتر کرده و اکنون میتوانید با اتصال nova 8i به شارژر ۶۶ واتی موجود در جعبه دستگاه، آن را در یک چشم به هم زدن شارژ کنید.

رنگ واقعی شیائومی 12S اولترا با رندرهای رسمی منتشر شده از سوی این شرکت در تبلیغات اولیه، متفاوت است. در واقع قابلیت گوشیهای تلفن همراه همیشه به شارژرهایی بستگی دارد که آنها را فعال نگه میدارد، اما این شارژرها نیز همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر میتوانند به سرعت خراب شوند یا پس از مدتی عمر مفید آنها به اتمام برسد و این خود به معنای نیاز به خرید یک دستگاه شارژر جدید است. گوشیهای هوشمند هر روز محدودیتهای قبلی را از سر راه خود برمیدارند و حال با گذشت کمی بیشتر از یک دهه از ورود اولین اسمارتفونها به بازار، میتوان با آنها به صورت حرفهای عکاسی کرد، بهترین بازیها را انجام داد و به تولید محتوا پرداخت. به هر روی، این مسئله تقریبا در ارتباط با دیگر رقبا نیز قابل تعمیم بوده و تا حد زیادی قابل چشمپوشی است.

اپلیکیشن Smart Things تقریبا روی همه گوشیهای سامسونگ به صورت پیشفرض نصب است. معمولا به دو صورت عمودی و تفقی تلفن هوشمند روی شارژر بیسیم قرار میگیرد. این یک مشکل رایج در بین کاربران تلفنهای هوشمند است. این گونه است که شما میتوانید آن را در سطح بیرونی شارژر موبایل احساس کنید. لازم به ذکر است که برخی مدلها در برابر گرما از خود مقاومت نشان نمیدهند و متصل بودن طولانی مدت به شارژر هم میتواند موجب ایجاد گرما شود؛ بنابراین بهتر است گوشی موبایل خود را برای طولانی مدت به شارژر متصل نکنید. از این رو، نگاه کردن به نمایشگر گوشی با سطوح روشنایی پایین ممکن است برای برخی از کاربران به دلیل پرش جزئی و سوسو زدن نور آزاردهنده باشد.

هواوی در گوشی نوا ۸آی این مشکل را حل کرده و یک شارژر ۶۶ واتی در جعبه دستگاه قرار داده تا کاربران علاوه بر خرید یکی از بهترین و مقرون به صرفهترین میان ردههای بازار، از یک شارژر پیشرفته و بسیار با ارزش نیز سایت quickcharger بهرهمند شوند. اگر دستگاههای سرنشینان خودرویتان معمولا با مشکل کمبود شارژ مواجه میشوند با تهیه این شارژر فندکی با دو درگاه خروجی این مشکل را حل خواهید کرد. در حالی که ویژگیهایی مانند نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با حاشیههای بسیار نازک، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به همراه ۸ گیگابایت حافظه RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، از این گوشی یک گزینه اقتصادی ایدهآل ساخته، نقطه تمایز آن با دیگر گوشیهای میان رده بازار را باید در فناوری شارژ سریع دستگاه دانست. شایان ذکر است که جدیدترین فناوری شارژر، کنترل کننده شارژ و سیمهای هوآوی می تواند گوشی شما را در عرض چند دقیقه شارژ کند نه چند ساعت! این گوشی در کنار قابلیتهای خیره کننده چون صفحه نمایش بزرگ با حاشیههای بسیار باریک، دوربین چهارگانه پرقدرت و 8 گیگابایت حافظه رم، به فناوری شارژ 66 واتی سریع نیز مجهز است. اما هنگامی که این گرما از حد معینی فراتر رفت و به داغ شدن سطح شارژر تبدیل شد، میتواند اندکی نگران کننده باشد.

این گوشی دسترسی به یکی از جدیدترین و بهترین فناوریهای مربوط به دنیای موبایل را با قیمتی مناسب ممکن کرده است. پاوربانک برای اوقاتی که بیرون هستید و به دنبال شارژ سریع موبایل خود میباشید، گزینه کاربردی و راحتی به حساب میآیند. شارژر اصلی هواوی برای حفظ باتری و افزایش عمر گوشی ضروری است. باید به این نکته اشاره کنیم که دو گوشی هواوی nova 8i و nova 8، تنها میان ردههای بازار با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی هستند و در این بازار بسیار متنوع، رقیبی با این مشخصات سیستم شارژ مجدد ندارند. کیفیت سوکت کابل شارژر غیر اورجینال هواوی بسیار پایین است و به خصوص در معرض فشار و ضربه است، بنابراین برای بررسی کیفیت باید به تمام اجزای آن توجه کنید. همچنین این گوشی از الگوریتمهای پیشرفته و هوشمند مدیریت مصرف باتری بهره میبرد که باعث میشود به راحتی یک روز تمام بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.

افزایش قیمت تلفنهای همراه باعث شده است که همه به طول عمر آنها توجه بیشتری داشته باشند. خب در خرید شارژر دیواری باید به توان خروجی آداپتور و گوشی موبایل خودتون توجه ویژه ای بکنید، اگه برای مثال توان خروجی تلفن همراه شما 20 واته، برای استفاده از حداکثر سرعت شارژ، یک شارژر دیواری 20 وات و یا 20 وات به بالا خریداری کنید. آداپتور و بردهای آن معمولا حاوی برق هستند و باز کردن و تعمیرات آنها باید با استفاده از ابزار خاصی انجام شود. با نگاهی به تصویر میتوانید شارژر تقلبی سامسونگ را از شارژر واقعی تشخیص دهید. مراقب شارژرهای تقلبی باشید! این صرفهجوییها در بسیاری بخشها موجب عرضه امکانات جانبی سطح پایین مانند شارژرهای سریع زیر ۲۰ وات میشود.

با این حال به خاطر داشته باشید که تست Geekbench دوام باتری در دنیای واقعی را نشان نمیدهد و با دوام باتری در استفادهی روزمره بسیار فاصله دارد. پایه شارژ کوتتسی مدل CS5169 WS-18 با پوشش آلومینیومی به صورتی طراحی شده است که حالت استند دارد و می توانید گوشی موبایل خود را به حالت افقی و عمودی بر روی دستگاه قرار دهید. هواوی یک برند نوظهور است که با توان بسیاری در حال پیمودن قله های ترقی و دریافت سهم بسیاری از بازار جهانی در عرصه خرید و فروش انواع دستگاه های هوشمند از جمله گوشی موبایل و تبلت است.