معرفی انواع کلاهک دودکش پشت بام

ارتفاع استاندارد برای ساخت کلاهک در هر ابعاد ، به میزان ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشد، که بنا به سفارش مشتریان قابل افزایش یا کاهش سایز می باشند . در واقع نصب غیر استاندارد و غیر اصولی دودکش باعث می شود که دود به خوبی خارج نشود. در این وضعیت دودکش به جای اینکه هوای داخل را به بیرون منتقل کند بطور عکس عمل کرده و سرد می شود.

  • در هر حالت دیگری، در موقعیت‌هایی که قطر لوله نسبتاً بزرگ‌تر است، ضخامت درپوش بزرگ‌تر است، و استفاده از فلنج برای انرژی آن در سراسر راه‌اندازی بیشتر است.
  • همه اجزای این کلاهک دودکش باید سطح مقطعی برابر با دیگر بخش های سیستم دودکش داشته باشند چرا که در صورتی که این کلاهک کوچک تر یا بزرگ تر انتخاب شود قادر به درست انجام دادن کار خود نخواهد بود.
  • کف درپوش طرح چینی کروی به شکل یک استوانه سوراخ ساخته شده است و پایین درپوش طرح چینی مستطیلی به شکل تاس سوراخ ساخته شده است.
  • لازم به ذکر است که در فصول مرطوب سال، این کلاهک می تواند از نفوذ رطوبت به درون داکت هوا نیز جلوگیری کند.
  • این محصول به دو صورت همپوشانی و فلنچی بر روی نقطه ی انتهایی کانال اصلی دودکش نصب می شود.

کلاهک دودکش طرح چینی گرد دارای پایه و تاج کلاهک گرد شکلی می باشد که به شکل استوانه ای تو خالی از ورق های گالوانیزه، سیاه، روغنی، آلومینیوم و استیل ساخته می شود. رنگ آمیزی این محصول با استفاده از رنگ کوره ای انجام می شود تا از کلاهک دود کش در برابر آب باران و برف و همچنین سرد و گرم شدن هوا حفاظت کند و کلاهک دود کش عمر طولانی تری داشته باشد. با درخواست مشتری می توان کلاهک دود کش چینی را در ابعاد، جنس و ضخامت ورق های مصرفی مختلف طراحی و ارائه کرد. این محصول در انتهای کانال های دود کش که از داخل شومینه و یا بخاری گازی به پشت بام آمده اند قابل نصب و بهره برداری می باشند.

درپوش ها پس از ساخت در رنگ های متنوع و به صورت الکترواستاتیک و بسته بندی به مشتری تحویل داده می شود. از آنجایی که این محصول فاقد قطعات متحرک و مکانیکی می‌باشد، این تجهیز هرگز خراب و معیوب نمی‌شود. به دلیل اینکه فاقد قطعات متحرک و مکانیکی می باشد، هرگز خراب نمی شود. این بخشی از کلاهک به درخواست خریدار با رینگ، دستگیره و ترمز استفاده می‌شود و چه مهم باشد، قسمت پایین بلندتر یا کوتاه‌تر می‌شود. از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند.

کلاهک موتورخانه، دودکش موتورخانه

معرفی انواع کلاهک دودکش پشت بام کلاهک از انواع ورق روغنی ، گالوانیزه ، سیاه و حتی گاهی از استیل قابل ساخت کلاهک دودکش می باشد. لازم به ذکر است ضخامت ورق مصرفی در ساخت کلاهک ، از نیم میلیمتر تا ۲ میلیمتر متغیر می باشد . کلاهک ها در انواع سقف ها مانند سقف های مسطح و سقف های شیبدار، به راحتی می توان استفاده نمود.

یا در شرایطی که قطر لوله نسبتاً حجیم است، ضخامت لحاف بزرگتر است و استفاده از فلنج در سراسر نصب برای تقویت آن بیشتر است. کلاهک دودکش از نظر شکل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از کلاهک گرد و چهارگوش. کلاهک های دودکش گرد در مقایسه با کلاهک های چهارگوش قدیمی تر بوده و در حال حاضر نیز بسیار پر استفاده تر می باشند.

نکاتی در رابطه با ساخت کلاهک

از طرفی جهت افزایش نمای بصری ساختمان مناسب‌ترین مدل کلاهک دودکش شومینه از لیست زیر را انتخاب نمایید. گریل ها یا پره های Z شکل این محصول به صورتی طراحی شده که از نفوذ هرگونه آب باران و برف یا تردد پرندگان به داخل آن جلوگیری می شود. در واقع کلاهک کلبه ای علیرغم تخلیه ی دود و آلاینده در برابر نفوذ آب کاملا آببند می باشد و حتی گردوخاک و ریزگرد نیزکاملاً مقاوم است. طراحی، توسعه و اجرای سیستم درپوش سقف از طریق سیستم و قوانین مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای کار با انرژی باد و تهویه هوای موجود در سوله یا کارگاه استفاده می شود.

تنظیم کننده مکش

Just a few years ago, we had very limited options regarding quality mobile games.