ممکن است سرعت آسانسور بسیار کند شود

در تعمیرات موردی قرارداد سرویس ونگهداری لینک منبع وجود ندارد. تعمیرات موردی دارای سطح ایمنی پایینی بوده و به مدیران ساختمان توصیه نمی شود. اگر فکر می کنید آسانسور نصب شده در ساختمان شما به تعمیر و سرویس دوره ای احتیاج دارد، توصیه داریم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. برای رفع عیب آن در ابتدا به وسیله آوومتر تمامی مدارهای الکترونیکی از جمله سیم های رابط، اتصالات و کلیدها، دوشاخه و پریز را بررسی نموده و عیب مربوط را برطرف می کنیم. با توجه به عملکرد و کاربرد آسانسور ها، احتمال استهلاک تجهیزات، به منظور پیش بینی تعمیرات مورد نیاز سیستم آسانسور ساختمانها، پیشگیری از بروز خطرات احتمالی و همچنین اعتبار یک ساله گواهینامه های بازرسی، انجام سرویس های ماهانه و بازرسی های ادواری سالانه الزامی می باشد. تشخیص درست ایرادات این وسیله نیازمند داشتن تخصص و تجربه کافی می باشد و البته هر چه سریع تر این بازرسی فنی انجام گردد می توان از به وجود آمدن مشکلات بیشتر، افزایش استهلاک قطعات، توقف دستگاه به علت خرابی و پرداخت هزینه های گزاف جلوگیری نمود؛ بنابراین اگر آسانسور منزل یا محل کار شما دارای عملکرد طبیعی و استاندارد نیست هر چه سریع تر با سرویسکاران ما تماس حاصل نمایید و امنیت جانی و روانی استفاده کنندگان از این وسیله را تامین نمایید.

انواع اسانسور

این خرابی ها و مشکلات با علائم خاصی مشخص می شوند. علت نامگذاری این دربها از ساختارشان مشخص بوده، چراکه همانند تلسکوپ که دو الی سه لوله دارای عدسی داخل هم قرار دارند که برای تنظیم تلسکوپ باید این لولهها را از هم باز کنیم، در دربهای تمام اتوماتیک نیز، دو لته درب در یک راستا قرار دارند که یکی از آنها سریعتر از دیگری باز میشود. در آسانسور های کششی تنها بازدید موتورخانه شامل موارد مختلفی می باشد. ظرفیت آسانسور خانگی بین 2 الی 6 نفر است، که اصولا برای ساختمان های 2 الی 4 طبقه، خانه های دوبلکس، رستوران، ویلا و مغازه استفاده می شود. تمامی هزینه ها طبق نرخ اتحادیه بوده و در صورت تعویض قطعات توسط تعمیرکاران ما, ضمانت نامه کتبی ۳ ماه الی ۱۲ ماهه تقدیم شما می گردد. از آن جایی که نصب و سرویس آسانسور با امنیت افراد و تمام کالاهایی که حمل می شوند در ارتباط است، یک فرایند مهم در امورجای ساختمان محسوب می شود.

این آسانسورها نسبت به آسانسورهای پیشین، دیگ های بخار با سرعت بالاتر و قابلیت حمل بار سنگین تری داشتند. تمام انواع آسانسورها نیاز به مجوز و بازرسی دارند تا بفهمید که به درستی نصب شده اند، به خوبی کار می کنند و بتوانید از ایمنی آنها اطمینان حاصل کنید. به دلیل اینکه این امر نیازمند به تجربه ی سالها کار در حرفه تعمیرات قطعات آسانسور است. در این هنگام بیشتر موتورسازان ایرانی با پایین آمدن میزان فروش و بالا رفتن قیمت مواد اولیه با ضررهای سنگین مواجه شده که گاهی نیز به تعطیل شدن کارگاه های تولیدی آنها انجامید. یکی قطع شدن برق، دیگری نقص مکانیکی یا الکتریکی و سومی استفاده ناصحیح از آسانسور مثل تحمیل کردن وزن بیش از حد مجاز به آن. یکی از اساسی ترین بخش های قطعات آسانسور موتور گیربکس آن است. موتور آسانسور گیرلس به نسبت موتور آسانسور گیربکس مزایای بیشتری دارد به همین دلیل در بسیاری از پروژه های مهم از آسانسورهای گیرلس استفاده می شود.

در پین ورک هیچ هزینه اضافی پرداخت نمی کنید. با خواندن نظرات مشتریان در مورد متخصصین پین ورک، می توانید بهترین را انتخاب کنید. ما دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفهای و با تجربه در تهران هستیم, که میتوانند همهی مشکلات و ایرادات آسانسور را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کنند. که یک برنامه سرویس و نگهداری پیش گیرانه منظم تا حد قابل توجهی این ایرادات را بر طرف خواهد کرد و از بروز مشکلات جزئی جلوگیری می کند. اغلب در این موارد از کابین های شیشه ای برای بالکن استفاده می شود تا نمای ظاهری را حفظ کند.

چه بسا که هزینه نصب آن ها کمی از آسانسور های گیربکس دار گران تر است، ولی این امر سبب می شود تا در حین استفاده از آسانسور گیرلس، کیفیت را احساس نمایید و با آرامش کاملی از آن استفاده نمایید. افراد مشغول به کار در صنعت آسانسور، در این امر باید از نظر دانش به روز باشند و در رابطه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات در این حرفه از آگاهی بالایی برخوردار باشند. دلیل این امر این است که برخی از قطعات به موقع برای تعمیر یا تعویض شناسایی نمی شود.

عدم نگهداری و سرویس به موقع به منظور تشخیص قطعاتی که در شرف خرابی یا فرسودگی قرار دارند. این مورد بیشتر در آسانسورهای قدیمی مشاهده می شود. اگر شرکت نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام شرکت نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات شرکت شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات شرکت مورد نظر خود را مشاهده کرده و با اطلاعات کافی به آنها مراجعه فرمایید.

الزامات محاسبه تعداد ظرفیت جابجایی که برای آسانسورهای کششی مقرر شده در آسانسورهای هیدرولیک نیز الزامی است. ابعاد چاله آسانسور هیدرولیک باید دقیقا مطابق الزامات استاندارد و مقررات ملی ساختمان تعیین شود. فرآیند استاندارد سازی آسانسورها تحت نظارت سازمان ملی استاندارد، توسط شرکت های بازرسی و از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسورها انجام خواهد شد. سامانه محرکه آسانسور هیدرولیکی به دو نوع مستقیم و غیر مستقیم دسته بندی می شود. به منظور اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی آسانسورها لازم است در مرحله اول آسانسور مذکور توسط شرکت طراحی و مونتاژ آسانسور در سامانه مدیریت بازرسی آسانسورها ثبت نام گردد. در پایان کار ضمانت نامه تعمیر یا تعویض قطعات در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. در هر بازرسی ماهانه و ادواری، آسانسور بر اساس یک چک لیست بازرسی شده و وضعیت موارد موجود در چک لیست به مدیر ساختمان ارائه می گردد و تعمیرات بر اساس سوابق چک لیست آسانسور صورت می گیرد.

تعمیر اسانسور

آسانسور در تهران توسط شرکت فراز بام ماهان قراردادهای بسیار بزرگی همراه بوده است.شرکت فراز بام ماهان به صورت تخصصی سرویس و نگهداری آسانسور را دارای برد تخصصی نصب انواع پکیج های اروپایی با دعوت تامین قطعات آسانسور به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی را انجام میدهد. اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران. حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد. در نتیجه، نیروی کششی که در اثر اصطکاک ایجاد شده بین سیم بکسل و سطح شیارهای فلکه خواهد بود. ممکن است در زمانی مدیر ساختمان متوجه خرابی شود که خرابی یک قطعه مکانیزم کلی سیستم آسانسور را به هم بریزد. تا زمانی که نصب کامل نشود، به دلایل ایمنی باید از موانع در اطراف محل نصب، استفاده شود. این مجموعه با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات سرویس، نگهداری و جنرال سرویس حتی در ایام تعطیل را نیز دارد.

قطعات اسانسور

به دليل هماهنگ بودن گشتاور و سرعت دوراني منبع توليد توان با مصرف کننده نياز به ماشيني که بتواند، اين هماهنگي را به صورت يک واسطه برقرار کند امري ضروري به نظر مي رسد. همچنین باید تمهیداتی در نظر بگیریم تا عمل کردن خودکار آسانسور فقط در صورت بسته بودن درب های مورد اشاره امکان پذیر باشد. علاوه بر موارد یاد شده، فضایی برای استقرار سیستمهای جانبی نیاز است تا پمپ، یونیت کنترل و لولههای انتقال روغن در آن جای گیرد. از این رو اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور کمتر از اهمیت نصب آسانسور نبوده و یک آسانسور صرف نظر از نوع آن و شرکت سازنده آن، می بایست بطور منظم و حداقل ماهانه یک بار توسط شخص یا اشخاص متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرد. آسانسور هتلی در طول شبانه روز بارها مورد استفاده قرار می گیرد.

پین ورک تعمیرکاران و متخصصین آموزش دیده با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات آسانسور در اختیار دارد. متخصصین ما در پین ورک با داشتن تجربه و مهارت بالا در تعمیرات آسانسور آماده سرویس و انواع تعمیرات آسانسور شما میباشند. نگران هزینه های اضافی نباشید, در پین ورک هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نمی شود. در صورت نیاز می توانید آن را عوض کنید و یا قطعات اصلی آن را تعویض نمایید، که هر دو هزینه های تقریبا مشابهی خواهند داشت. با استفاده صحیح از هر وسیله ای به خصوص آسانسور می توانید باعث افزایش طول عمر و دوام آن شوید. لیست قیمت در جدول بالای صفحه به صورت حدودی در اختیار شما عزیزان قرار دارد. برای نصب آسانسور در بیرون از ساختمان مشخص کنید که چند نفر از آسانسور استفاده میکنند، و نیاز روزانه به رفت و آمد با این تجهیزات چقدر است. از همین رو مراجعه به شرکت هایی که در این زمینه زبانزد خاص و عام هستند الزامی است.

در ساختمان های بسیار بلند و آسمان خراش ها، مدیریت اوج ترافیک آسانسور بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود کارایی آسانسور بالا رفته و آسایش ساکنین تضمین شود. اجزای موتورهای گیرلس شامل ترمز، یاتاقان، انکودر، فلانژ، جعبه ترمینال بدنه موتور، محافظ خروج سیم بکسل ها، جعبه ترمینال بدنه موتور، براکت، روتور به همراه مگنت ها، شفت، فلکه کششی، ورقه استاتور به همراه سیم پیچی و … همچنین آدرس شرکت دیبا صعود عرش آسمان جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … ضربه گیر. سنسورها. درب آسانسور که در هر طبفه باید باشد. در بسیاری از مواقع که فضای کافی برای نصب آسانسور وجود ندارد، ممکن است تمامی ساکنان با تخریب بخشی از ساختمان موافقت نکنند و یا فردی که در طبقه اول ساختمان ساکن است، اجازه نصب آسانسور را در حیاط خلوت ندهد.

اگر اشخاص بگیرند که در آسانسور را نگه ندارند یا دست را باز نکنند حتما شاهد عمر طولانی درها خواهند بود اما در هر صورت سرویس آسانسور برای بررسی درها لازم است. به همین دلیل، کمان نمیتواند قفل را به عقب ببرد و در همچنان بسته میماند. باز نشدن درب هر طبقه زمانی رخ میدهد که دستگیره قفل طبقه با کمان درب باز کن، فاصله پیدا کرده باشد. بهتر است این کار را در بازه های زمانی مرتب انجام داده و نسبت به رفع خرابی آسانسور در اسرع وقت اقدام نمایید.

درست از زمانی که شما مراحل نصب آسانسور به صورت مکانیکال را کلید می زنید، تا زمانی که آسانسور برای بهره برداری آماده شده است باید یک زمان مشخص را طی کند. کفشک ها، می توانند نقش حیاتی در بهره برداری از ریل های آسانسور ایفا کنند. گيربکس در واقع يک واسطه بين منبع توان و مصرف کننده توان مي باشد که بين منبع توان و مصرف کننده توان يک انعطاف پذيري برقرار ميکند. پس از آنکه بالابر را نصب کردید و اتصال پمپ به جک را برقرار ساختید، زمان آن رسیده که کابین آسانسور را محکم و ایمن کنید. اما میتوان اشاره نمود که این افزایش قیمت در نهایت از ابتدای سال 1399 تا تیرماه 1400 به صورت تقریبی ده میلیون تومان در انواع تابلو فرمان اسانسور بوده است. بهتر است این کار را به عهده یک تکنیسین حرفه ای بسپارید؛ چرا که در صورت حرفه ای نبودن فرد، امکان خسارات بیشتر نیز وجود دارد.

مهم ترین بخش کار، ساخت دقیق چاله است چرا که تمامی اتصالات و قطعات بر روی آن نصب می گردند. ضربه گیر یا بافر آسانسور یکی دیگر از قطعات آسانسور است. همچنین آدرس شرکت شاهین سازه هامون جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … این حداقل ارتفاع به منظور اجرای سکوهای ضربه گیر و محل جان پناه است. برای تعمیر و سویس دورهای آسانسور منزل و محل کار خود، کافیست درخواست تعمیر آسانسور خود را ثبت کنید.! که این کار یک تعمیرکار یا سرویس کار متخصص و باتجربه است.

در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار ما در محل حاضر می شود. تعمیر موتور آسانسور را باید از افراد کاملا متخصص و مجرب در زمینه ی صنعت آسانسور درخواست کرد. همچنین لازم است دیواره ها کاملا بدون منفذ بوده و حداکثر 0.15 متر از لبه طبقات، راه پله یا سکوها فاصله داشته باشند. تا حداکثر امکان ایمنی در این صنعت به طور کامل صورت پذیرد. نصب آسانسورهای هیدرولیکی در ساختمان، کاری نیست که شخصاً خودتان بتوانید آن را انجام دهید! به طور کلی آسانسور ها به دو نوع کششی و هیدرولیکی تقسیم می شوند.