نکاتی که قبل از خرید شارژر جدید باید بدانید

با پیشرفت تکنولوژی شاهد شارژرهای جدید سامسونگ تحت عنوان شارژر فست شارژ سامسونگ هستیم. به یاد داشته باشید که هر چه فشار کاری گوشی شما بالاتر باشد، آنگاه سرعت شارژ آن نیز کندتر بوده و بنابراین در اینجا نباید همه تقصیرها را به گردن شارژر بیندازید. اگرچه ممکن است تنها نکته منفی در هنگام استفاده از شارژری با وات پایین تر مدت زمان بیشتر شارژ شدن گوشی از صفر تا صد باشد؛ اما باید بدانید که استفاده از شارژرهایی با مشخصات بالاتر از میزان قابل تحمل گوشی تلفن همراه شما موجب خسارت های فراوان مالی می شود. اگر کیف شما دارای هر یک از این موارد حساس است، قبل از شارژ آن ها را بردارید یا مطمئن شوید که بین آیفون و شارژر قرار ندارند.

حالا هواوی نیز به شرکت های بزرگ دنیا پیوسته و آخرین پرچمدار خود را بدون شارژر عرضه خواهد کرد و همین موضوع باعث به وقوع پیوستن اتفاقات و حالت های عجیب و غریب برای این شرکت ها خواهد بود. ولتاژ شارژر هواوی باید با ولتاژ مورد نیاز باطری هم خوانی داشته باشد و عدم رعایت این موضوع آسیب های جبران ناپذیری به باطری و دیگر سخت افزارهای گوشی خواهد زد. استفاده از شارژر تقلبی گوشی هواوی باعث هنگ کردن گوشی هنگام شارژ شدن آن میشود که این موضوع برای بسیاری از کاربران مهم است. با بررسی کردن هر یک از این موارد می توانید به سریع شارژ شدن گوشی خود کمک کنید. Micro USB: رایج ترین کابل شارژ یک پورت micro USB است که تقریباً 65 درصد از گوشی های اندرویدی از آن استفاده می کنند. سوکت و پورت در یک شارژر غیر اصلی با هم مطابقت ندارند. قابلیت شارژ سریع یکی از ویژگی ها و قابلیت هایی است که طی چند سال اخیر به شکل ویژهای در طراحی گوشی های موبایل به آن توجه میشود. اما قابلیت شارژ سریع دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ بهعنوان مثال، گوشی هوشمند وانپلاس ۸ تی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی میکند. آیا شارژ سریع به باتری صدمه میزند؟

شما می تونید گوشی 1 آمپری تون رو با شارژر 2 آمپری تبلت شارژ کنید . خیلی ها به اشتباه شارژر هواوی یک آمپری را تقلبی می دانند و از آن به عنوان دلایل عدم اصل بودن شارژر نام می برند. این بدان معناست که موبایل را میتوان باز و به عنوان یک تبلت استفاده کرد. درهرحال باید بگوییم که هوآوی Nova 10 Pro با شارژر 100 واتی قابلیت جذابی دردسترس کاربران قرار میدهد تا آنان بتوانند در این دستگاه شارژ کامل در مدت 20 دقیقه را تجربه کنند. در ادامه شما را با دلیلی که چرا نباید در ماشین، موبایل خود را شارژ کنید آشنا میکند. یکی از محصولات باکیفیت این شرکت، شارژر فندکی مدل KC-C600F با کابل میکرو USB است که قابلیتهای مناسب و مشخصات قابل قبولی را با خود بههمراه داشته است. تفاوت بین فرورفتگی و برآمدگی های بخش میانی شارژر هواوی نیز به یک تشخیص درست کمک می کند. یک روش دیگر برای تشخیص شارژر اصل هواوی از نمونه تقلبی آن دقت کردن به بخش میانی شارژر است که هر دو نمونه شارژرها از این لحاظ با هم برابر هستند ولی با این تفاوت که بخش میانی شارژر تقلبی تا حدودی تیز است و برجستگی دارد ولی در شارژرهای اصلی فرورفتگیهایی قابل توجه است که در نمونه تقلبی بسیار این فرورفتگی بسیار پیش پا افتاده بوده و به چشم نمیآید.

با وارد کردن این کد صفحهای ظاهر میشود که درباره هر بخشی اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهد. دلایل تاکید به استفاده از شارژر های اصلی و متناسب با ویژگی های گوشی خریداری شده در این مقاله بررسی شد. اگر شارژر گوشی از استانداردهای لازم برای شارژ کردن باتری برخوردار نباشد، قطعاً سرعت شارژ گوشی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا میکند. قاب شارژرهای اصل براق است و مات نمیباشد و با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با نمونههای فیک، قادر به پر کردن باتری دستگاه میباشند. سوکت در کابل شارژر هواوی تقلبی بسیار آسیب پذیر و ضعیف است و برخلاف رنگ شفاف سوکت اصل، ترکیبی کدر دارد. در قدم دوم بررسی عملکرد آن و مقایسه با یک شارژر اصلی هواوی به شما اطمینان خاطر بیشتری خواهد داد. شارژر اصلی هواوی در جابه جایی اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر عملکرد خوب و بدون نقصی دارد اما در مدل تقلبی آن به ندرت این انتظار برآورده می شود یا با سختی خیلی زیادی همراه است. خرید شارژر کار سختی نیست ، اما نیاز به کمی تحقیق دارد. چرا که آداپتور وظیفه تبدیل ولتاژ 220 ولت برق شهری به ولتاژ مورد نیاز مدارهای الکترونیکی را دارد و یک آداپتور اصل این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که چون این قطعات به شکل موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند در صورت عدم شارژ کردن گوشی می توان آنها را حذف کرد. این پدیده که در بین کاربران استفاده از گوشیهای موبایل پدیده رایجی است و عده زیادی از کاربران استفاده کننده از گوشی تا به حال با آن مواجه شدهاند، دلایل متعددی دارد که در بعضی موارد اشکالات آن قابل رفع است و در بعضی موارد نیز نیاز به اقداماتی مثل عوض کردن باتری، عوض کردن شارژر گوشی و غیره میباشد، در ادامه به مهمترین دلایل قطع و وصل شارژ گوشی و روشهای رفع آن اشاره خواهیم کرد. اکنون میتوانیم حتی با یک آداپتور شارژر و کابل (توجه به ظرفیت و ولتاژ دستگاههای الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است)، گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجتهای الکترونیکی خود را شارژ کنیم. همانطور که گفته شد میتوانید انواع شارژر هواوی و دیگر لوازم جانبی هواوی را از بابافون خریداری کنید. تا همین چند سال پیش بود که هرکدام مان مجبور بود تا تمام شارژرهای مورد نیاز لوازم الکترونیکیاش را شخصا حمل کند؛ این مشکل به دلیل تفاوت بسیار زیاد در شکل شارژرها بود. از همه مهمتر اینکه ولتاژ برق شهری برابر ۲۲۰ ولت متناوب است و مدارهای الکترونیکی با برق DC کار میکنند، تبدیل این ولتاژ بر عهده آداپتور میباشد، یعنی آداپتور دو وظیفه بسیار مهم کاهندگی و صافی ولتاژ را بر عهده دارد و فقط با شارژر اصل میتوان چنین وظیفه مهمی را بهخوبی انجام داد.

گوشی مذکور بهلطف نسخه 4G تراشه کوالکام اسنپدراگون G778 کار میکند و ضخامت آن 7.88 میلیمتر خواهد بود درحالیکه وزن گوشی هوآوی 191 گرم است. این گوشی هوآوی فقط 6.88 میلیمتر ضخامت دارد. توجه داشته باشید که لبههای شارژر تقلبی در مقایسه با شارژر اصلی، انحنای بهمراتب بیشتری دارد و همچنین دارای یک پلاستیک اضافه میباشد. همیشه توجه داشته باشید که شارژرهای اورجینال یا اصل گرانتر از نمونههای کپی و تقلبی هستند، ولی شارژرهای کپی با قیمت ارزانتری عرضه میشوند ولی این نوع شارژرها مدار محافظ ضعیفی دارند و درنهایت باعث ضرر شما خواهند شد. Note 9/8 ،S7 ،S6 ،S5 دارید میتوانید از این شارژرها استفاده کنید. استفاده از این قطعه در اتومبیل های مدل جدید بسیار مرسوم شده است. این شارژر در مقایسه با شارژر های استاندارد یا شارژر میانرده های ضعیف بسیار سریع تر شارژ می کند . گستردگی و تنوع در بین مدل های گوشی امروزه در دنیا بسیار زیاد شده است. اتفاقی که به احتمال زیاد به گوشی های میان رده و پایین رده نیز سرایت کند و در آینده ای نه چندان دور شاهد حذف شارژر از گوشی های میان رده و حتی پایین رده باشیم. هنوز مشخص نشده است که هواوی چه زمانی قصد دارد تلفن هوشمند با قابلیت شارژ ۱۰۰ واتی را روانه بازار کند، اما از آنجایی که آداپتور ۱۰۰ واتی آن گواهینامه 3C را دریافت کرده است به زودی شاهد رونمایی از یک دستگاه هواوی با توان حداکثر ۱۰۰ وات شارژ خواهیم بود.

2. ولتاژ: ولتاژ شارژر اصلی فاکتور مهمی است که هنگام خرید شارژر اورجینال گوشی باید در نظر بگیرید. سرعت بالای غیرعادی و برخلاف آن پایین بودن سرعت شارژ در مقایسه با حالت معمول نشان از شارژری غیر اصل دارد. اگر بخواهیم سرعت شارژ باتری های لیتیومی گوشی های هوشمند را افزایش دهیم، باید ولتاژ و آمپر بیشتری به باتری اضافه کنیم. پیش از این ما نیز بررسی های مختلفی در این زمینه انجام داده ایم و بر اساس این بررسی ها از میان راهکار های تشخیص شارژر اصلی هواوی، می خواهیم یکی از بهترین روش ها را معرفی کنیم. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با واحد تعمیرات ما در تماس باشید. اگر بخواهید طول عمر باتری خود را افزایش دهید باید به دنبال خرید شارژر هواوی اصل باشید. به همین دلیل، اگر به فکر تهیه شارژر برای گوشی هستید، خرید فست شارژر اصلی گوشی SAMSUNG Galaxy A11 را در اولویت خود قرار بدهید. کاربرد این گوشیها زمانی است که در یک موقعیت اورژانسی ماندهاید، آب و هوا وضعیت مساعدی ندارد و موبایل شما نیز شارژ کافی برای برقراری تماس با جایی را ندارد. تکنولوژیهای به کار رفته در شارژر اورجینال به گونهای است که باعث پایداری در شارژ خواهد شد.

در واقع با کمی دقت به آسانی میتوان کابل شارژر اصل هوآوی را از نمونههای تقلبی و بهاصطلاح فیک آن تشخیص داد. حتی ممکن است زمانی که سوکت کابل شارژ در پورت شارژر گوشی قرار دارد، از کابل جدا شود و بشکند. با توجه با افزایش ظرفیت باتری دستگاههای موبایل بر اساس نیاز، افزایش سرعت شارژ این باتریهای گرسنه نیز ضروری است. از آنجایی که سامسونگ پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی را به دو مدل گلکسی S22 پلاس و اولترا اضافه کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم این دو گوشی به نسبت نسل گذشته که از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی میکردند با سرعت بیشتری شارژ شوند. این کابل اصلی است و در تمام گوشی های هواوی سوکت شارژ میکرو مورد استفاده قرار می گیرد کابل هواوی مدل مناسب جدیدترین گوشی های هوآوی 2021 ,2020 ,2019,2018, 2017 و گوشی های قدیمی هواوی میباشد. کیفیت بالای ساخت آداپتور و کابل در شارژر اصلی هواوی درایجاد وزن بیشتر آن نسبت به نمونه غیر اصل بی تاثیر نیست و با مقایسه همزمان هردو متوجه وزن سبک تر شارژ هواوی غیر اصل خواهید شد.

آیفون های سری 12 خود را می توانید با شدت جریان 7.5W و دستگاه های دیگر که قابلیت Qi را دارا هستند با شدت جریان 10W شارژ کنید. به علاوه یک هندزفری سیمی با رابط USB Type-C و یک قاب ژلهای نرم و شفاف هم از دیگر محتویات داخل جعبه نوا 9 اس ای هستند. در مورد گوشیهای بالارده و گوشیهای بالارده اقتصادی جدید، ممکن است یک گوشی از قابلیت شارژ سریع یا همان Quik Charge پشتیبانی کند، اما شارژر داخل جعبه خود گوشی این توان را نداشته باشد. این اتفاق باعث شده تا در گوشی های گران قیمت مانند گلکسی S21 و سری آیفون 12 شاهد حذف شارژر از داخل جعبه باشیم. سری گوشیهای میکس شیائومی جزء پیشرفتهترین سری گوشیهای حال حاضر دنیا به شمار میآیند و ما شاهد بهترین مؤلفههای ممکن برای یک گوشی در این سری هستیم.

لوازم جانبی موبایل – آی تی قیمت در مورد شارژر گوشی هواوی Ascend Mate7 برای شما توضیح میدهد: ای نوع محصول شارژر گوشی هواوی میباشد و حالت آن به سایت quickcharger صورت دیواری است. ژانویه: Huawei «نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفکنندگان» در آمریکا، تلفن HUAWEI Ascend D2 را عرضه کرد که یک تلفن پرچمدار بسیار پیشرفته با صفحۀ نمایش 5 اینچی HD 443 PPI Super Retina است. از آن جایی که پنل های خورشیدی از نظر کارایی بسیار متفاوت هستند، خریداران باید عملکرد و قابلیت آن ها را بسنجند تا مطمئن شوند که کدام مدل شارژر خورشیدی مطابق نیازهای شارژ گوشی آن هاست. ایستگاه شارژ داک همیشه به پریز برق متصل هستند بنابراین، کاربران نیاز نیست خود را برای یافتن یک پریز برق خالی به زحمت بیندازند. وجود بخش پشتیبانی باعث شده است تا در صورت نیاز بتوانید با شماره درج شده در فروشگاه تماس گرفته و ابهامات خود را برطرف کنید.

گوشیهای هوشمند که امروزه کاربرد زیادی در زندگی همه افراد دارند، دارای باتریهایی از جنس لیتیوم یونی میباشند که قابلیت شارژ مجدد دارد، یعنی شما میتوانید گوشی موبایل خود را بعد از این که در طول روز از آن استفاده کردید و باتری آن خالی شد با اتصال به برق دوباره شارژ کرده و تا مدت مشخصی از آن استفاده کنید. اما فراموش نکنید که یک شارژ هواوی اصل به مراتب قیمت بالاتری دارد. پردازنده نسخه پایه این محصول ذکر نشده است ولی نسخه پایه نوا 10 مجهز به باتری 4000 میلیآمپرساعتی با شارژ سریع 66 واتی میباشد. استفاده از شارژر اصلی میتواند مزایای زیادی برای گوشیهای هوشمند داشته باشند که از جمله آن میتوان به افزایش طول عمر باتری و شارژ شدن سریع گوشی اشاره کرد. هواوی همراه با این گوشی شارژر بسیار سریع 66 واتی HUAWEI SuperCharge را با کابل مخصوص آن ارائه میکند که باعث برتری nova 8i در بین گوشیهای میان رده بازار شده است. وزن گوشی هوآوی نوا 10 پرو 168 گرم است که در دسته دستگاههای بسیار سبک مورد ارزیابی قرار میگیرد.

انواع شارژر هواوی امداد موبایل بهترین کیفیت را دارند. می باشد مناسب است؛ البته امروزه گوشی های ساده نیز از شارژر میکرو USB سامسونگ استفاده میکنند، بنابراین شما میتوانید از این شارژر برای انواع گوشی ساده و هوشمند استفاده کنید. کابل MicroUSB نوع A یکی از انواع رابطهای USB است که توسط USB-IF بهرسمیت شناخته میشود و میتوان آن را در تلفنهای همراه و دستگاههای PDA و GPS و دوربینهای دیجیتال یافت. نکته دیگر اینکه تنظیمات دوربینهای سلفی این گوشی هوآوی جذابتر از سری قبلی خواهد بود. A52s 5G نسبت به A52 از نظر تراشه هم ارتقای خوبی را تجربه کرده و دیگر یک گزینه ضعیف محسوب نمیشود. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه! استفاده از این مدل شارژر هواوی به پورت شما آسیب جدی وارد می کند و نیاز به تعمیر و تعویض آن پیدا می کنید. اگر با تعویض شارژر گوشی مشکل همچنان پابرجا بود باید گوشی خود و باتری آن را مورد بررسی قرار دهید.