همه چیز در مورد استفاده از فست شارژ برای گوشی معمولی و گوشی فست

این گوشی با هربار شارژ کامل، امکان استفاده یک روز کاری متوسط را به کاربران میدهد. این محصول از فناوری پاور دلیوری 18 واتی برای شارژ سریع دستگاههای پشتیبانیشده استفاده کرده و بهلطف درگاه USB-A و USB-C خود، امکان شارژ دو دستگاه بهصورت همزمان و با حداثر سرعت را دارد. شارژر فست شارژ: فست شارژ روشی سریع برای شارژ گوشیهای هوشمند است. این سری از گوشیهای سامسونگ، یعنی Z Fold3 5G از قلم S Pen نیز پشتیبانی میکند و میتوانید به راحتی با آن روی گوشی خود کار کنید. برای رفع این مشکل با باز کردن آداپتور، درباره اینکه تعمیر کردن آداپتور مشکل را حل میکند و یا باید با تعویض آن به درست شارژ شدن گوشی خود کمک کنید، تصمیم گیری نمایید. همانطور که در بخش قبل عنوان شد، یکی از برگههای برنده گوشی nova8i، طراحی خاص نمایشگر آن است.

باتری تستر ابزاری است که تعمیرکار با کمک آن می تواند وضعیت سلامت باتری گوشی را اندازه گیری نماید. ما هنوز از تلفنی که یک هفته از انرژی شما پشتیبانی می کند فاصله داریم ، اما دنیای فناوری به سمت یک تغییر قدرت در حرکت است که باعث بهبود عمر باتری میشود و روند رو به رشد فناوری گوشی های هوشمند را تکمیل میکند. حالت Super Night Shot که مخصوص عکاسی در محیط های تاریک است نیز روی گوشی هواوی nova8i بیشترین کارایی از هوش مصنوعی را با تکیه بر تنظیم صحیح نوردهی و دیگر پارامترها، به منظور ثبت تصاویر روشن و دقیق در شب را ایجاد میکند. میباشند. در صورتی که علت قطع و وصل شدن شارژر و شارژ نشدن گوشی ناشی از خرابی سوکت باشد باید به زودی اقدام به تعمیر سوکت شارژر کنید، زیرا خراب بودن سوکت میتواند منجر به ایجاد خرابیهای دیگری نیز در گوشی شود، تعمیر سوکت شارژر بسته به نوع مشکلی که دارد متفاوت است، برای مثال اگر خراب شدن سوکت شارژر به دلیل استفاده از شارژرهای نامناسب و فیک باشد. این شارژر میتواند حداکثر جریان ۲.۴ آمپر (دو برابر سرعت شارژرهای دیگر) را در اختیار آیفون و آیپد شما قرار دهد. بهواسطه کابل برق 120 سانتیمتری، به برق شهری با ولتاژ 100 تا 240 ولت متصل میشود و میتواند جریان برق 5 ولتی مناسب برای شارژ تجهیزات الکترونیکی هوشمند را فراهم کند.

اما نکته خیلی مهم اینجا اینه که شارژ کردن گوشی به صورت مداوم یعنی اینکه همیشه باتری روی ۱۰۰درصد باشه اصلا چیز خوبی نیست . یکی دیگر از مورادی که در جستجوی علت داغ شدن شارژر گوشی باید به آن توجه کرد، اتصال IC بخش های مختلف به مدار اصلی است که این مورد منجر به ارتباط مستقیم آن ها به هم می شود. باتری سلامتی بروید تا ابزاری را پیدا کنید که اطلاعات قابل توجهی در مورد وضعیت فعلی باتری شما را نشان می دهد و در صورت تعویض باتری توصیه میکند. این محصول ارزانترین شارژر موجود لیست نیست اما بدون شک یکی از بهترین شارژرهای بازار بوده و از تمام ویژگیهای فست شارژ گوشی اندرویدی شما پشتیبانی میکند. اگر هر کدام از این اتفاقات را تجربه کردید باید دست به کار شوید و به عیب یابی گوشی و شارژر خود بپردازید تا بفهمید که مشکل از شارژر است یا گوشی. در این تست، گوشی آیفون 6 اپل از کمترین میزان ظرفیت باطری در لیست گوشیهای مورد نظرمان بهره میبرد. پس در این مورد اصلا جای نگرانی نیست . تعویض سوکت شارژ گوشی یکی از مهمترین مشکلات در تلفن همراه می باشد.به همین دلیل بر آن آمدیم تا مطلبی را برای روشنگری علل رخداد مشکل در سوکت شارژ گوشی و روش های پیشگیری از بروز این مشکل ارائه دهیم.سوکت شارژ گوشی های موبایل یکی از قطعاتی است که به دلیل استفاده زیاد احتمال خراب شدن آن بسیار بالاست.

سامسونگ با معرفی سری گوشی های Z Fold خود، تحول شگرفی در طراحی و نوع ساخت محصولات خود ارائه کرد و بسیای از مخاطبان را برای خرید محصولاتش به سمت خود جذب کرد. حتما شارژری را خرید کنید که با برند گوشی شما سازگار باشد . باتری متوسط تلفن به گونه ای طراحی شده است که از 300 تا 500 چرخه شارژ دوام داشته باشد ، بنابراین وقتی از خرید گوشی به حدود 18-24 ماه میرسید ، باتری فرسوده می شود. در این پست قصد داریم با بررسی نکات خرید شارژر موبایل برای ماشین به راهنمای خرید بهترین شارژر فندکی ماشین با قیمت مناسب بپردازیم.

سیستم برق ماشین هم که کلا از بیخ و بن مشکل داره . در قسمت جلویی این گوشی از یک پنل ۶.۷۶ اینچی تخت بهره میبرد که دوربین سلفی به شکل یک حفرهی کوچک روی پنل جلویی تعبیه شده است. برای این که متوجه شوید کابل شما سالم است یا خیر می توانید یک کابل سالم دیگر را به سر شارژر وصل کنید و ببینید که گوشی شارژ می شود یا خیر. در نتیجه توصیه میشود این مدل را به همراه قاب ژلهای استفاده کنید. باتری های لیتیوم یون نیازی به شارژ کامل ندارند و انجام چنین کاری نیز مطلوب نیست.این در حالی است که در واقع بهتر است به طور کامل شارژ نشوید ، زیرا ولتاژ بالا باتری را تحت فشار قرار میدهد و در طولانی مدت فرسوده میشود. شارژر با استفاده از جریان الکتریکی سلولهای ضعیف شده باتری را دوباره تقویت و به اصطلاح شارژ میکند.

این دلایل خطری برای گوشی و یا لپتاپ شما ایجاد نمیکند و تنها سبب بروز صدای ناهنجاری میشود. بر خلاف تصور عموم، با توجه به اینکه در ساخت گوشی های فست شارژ، چیپست و فناوری مورد نیاز شارژ سریع به کار گرفته می شود، هیچ خطری باتری گوشی های فست شارژ را تهدید نمی کند. امیدواریم که مورد پسند قرار گرفته باشد. اگرچه ممکن است شما به طور مداوم از حالت کم مصرف استفاده نکنید، بسیاری از رایانه های جدید ، تلفن های هوشمند و تبلت ها آن را به نوعی ارائه می دهند که در تنظیمات فعال هستند ، که اغلب صفحه را به سیاه و سفید تبدیل می کند. در صورتی که مایل بودید بعد از مدتی، قابلیت فست شارژ گوشی را خاموش کنید، با مراجعه به همین قسمت، گزینه Fast Cable Charging را خاموش کنید.

این تکنولوژی با ایجاد بالانسی مناسب میان میزان ولتاژ و جریان الکتریکی خروجی از شارژر و همچنین افزایش تعداد سلولهای باطری و شارژ شدن همزمان آنها با مهندسی خاص خود، توانست امتیازات بسیار بالایی را کسب کرده و در شارژ گوشی تا میزان 90 درصد و با توجه به ظرفیت بالای گوشی N3 این کمپانی، عملکرد ارزشمند و بیهمتایی را از خود به نمایش گذاشت. هر یک از این پورت ها ظاهر و حالت خاص خودشان را دارند که خیلی نمیخواهیم وارد جزئیات مربوط به آن ها شویم. در صورت خراب بودن FL 11 آیکون مربوط به شارژ شدن را روی موبایل خواهید دید، اما گوشی شارژ نمیشود. همچنین ضمانت اصل بودن کالا، خیال شما را درمورد صحت اورجینال بودن کالا آسوده میکند. برای بررسی سالم بودن کابل شارژر ابتدا طول سیم شارژر را بررسی کنید هرگونه زدگی و پارگی موجود در سیم ممکن است باعث جلوگیری از شارژ شدن گوشی شما شود. ببینید کلا وقتی شما از طریق وای فای انتقال فایل یا توان انجام میدید حداقل یه بخشی از گوشی که وظیفه کنترل و انتقال دیتا به صورت وایرلس رو داره ، درگیر میشه و این یعنی گرمای بیشتر در گوشی .

منبع تغذیه شارژر دیواری، برق شهری است. در حقیقت دستگاههایی که از باتری قابل شارژ یا داخلی تغذیه میکنند، برای روشن ماندن به شارژر نیاز دارند. آقا جان ، برادر من ( شاید هم خواهر من ) باتری رو چرا میذاری تو فریزر ؟ ■ اون زمان مرد که باتری رو اول این کار و کن و دوم اون کارو بکن بزا ۱۲ ساعت تو شارژ بمونه ، اولش که گوشی رو میگیرید احتمالا روی ۴۰ درصد تنظیم شده همونجوری بزنید تو شارژ و استفاده کنید . با در نظر گرفتن ظرفیت بالای باطری گوشی N3، شارژ شدن 68 درصدی این باطری تنها در طی مدت زمان 30 دقیقه قابل توجه است. در برخی مواقع نشانگر گوشی شارژ باتری را کامل نشان میدهد اما گوشی شارژ نشده است. به طوری که می توانند ظرف مدت 30 دقیقه باتری گوشی شما را تا 50٪ شارژ کنند. مشاهده میکنید که شارژ گوشی شما در حال کم شدن است که این موضوع به معنی قطع شدن برق شارژر توسط مدار گوشی پس از شارژ کامل است. اساس کار شارژر ها شبیه به هم هست یعنی شارژر نوکیا با شارژر سامسونگ یا هواوی از نظر عملکرد داخلی فرقی نمی کنه ، همشون باید برق شهر رو به یه برق تنظیم شده و تثبیت شده تبدیل کنن تا برای باتری گوشی مناسب باشه .

برای مثال افزایش حجم باتری یا به اصطلاح باد کردن آن یکی از نشانههای خرابی باتری میباشد که ممکن است منجر به قطع و وصل شدن شارژ گوشی گردد، برای رفع این مشکل در صورتی که اطمینان حاصل کردید که قطع و وصل شدن شارژ گوشی مربوط به خرابی باتری گوشی است، میتوانید با تعویض باتری این مشکل را حل نمایید، در هنگام خرید و تعویض باتری جدید با توجه به این که باطری یک عضو بسیار مهم در عملکرد درست و صحیح گوشی به شمار میآید، توجه کنید که از خریداری باتریهای فیک و بدون کیفیت که معمولاً ارزان قیمت نیز هستند جلوگیری کنید و باتری مناسب و اصل برای گوشی خود تهیه نمایید.

هرچند این مشکل و دسترسی به این دسته از سرویسها با ساخت اکانتی با ریجن غیر از ایران و بدون ثبت شماره ممکن است، اما قطعا پروسهی راه اندازی گوشی جدید را برخلاف مدلهای مجهز به سرویس گوگل را طولانی میکند. بدینترتیب، اگر شارژر گوشی شما نتواند لپتاپتان را شارژ کند، نباید چندان تعجب کنید.اینکه سرعت شارژ گوشی شما از ۰ تا ۱۰۰ درصد چقدر است، به وات خروجی شارژر و حداکثر توان وات مصرفی دستگاه شما بستگی دارد. ” توی این پست گفتم که اگه یه شارژر حالا فرقی نمی کنه واسه لپ تاپ باشه یا واسه گوشی ، توی پریز برق باقی بمونه ، جریان ناچیزی رو از شبکه سراسری برق کشور میکشه ، گفتم که این جریان شاید برای یه خونه کم باشه اما وقتی ضرب در ۷۰ میلیون بکنی می بینی که چه رقم زیادی برق الکی مصرف میشه .

اما با افزایش قطعات مورد استفاده در خودرو که نیاز به انواع مختلفی از آنها داریم، طراحان به فکر چاره افتاده و با افزودن امکانات به شارژرهای موبایل این امکان را فراهم کردهاند تا به جای خرید چند قطعه جدا از یک قطعه چندکاره سایت quickcharger استفاده کنید. بلکه این مدل شارژر تنها میتواند با سرعتی بالاتر از سایر شارژرهای معمولی، انرژی مورد نیاز باتری را تامین کنید.Quick Charge یا QC نام فناوری شارژ سریع توسعه داده شده توسط شرکت کوالکام (سازنده پردازندههای اسنپدراگون) است. استفاده از آداپتور تقلبی میتواند خطر اختلال در برق و حتی انفجار گوشی در خانه را به وجود آورد. هنگام خرید شارژر سامسونگ به نوع پورت گوشی و کابل شارژ هواوی دقت کنید.

مقدار جریانی که روی شارژر نوشته میشه ، حداکثر جریانی هست که اون شارژر می تونه منتقل کنه پس اگه یه شارژر 2 آمپری دیدید فکر نکنید که اگه یه گوشی رو بهش بزنید قطعا 2 آمپر به گوشی اعمال میشه ، شاید اون گوشی فقط 1 آمپر از اون 2 آمپر رو درخواست کنه . در بسته بندی این گوشی یک آداپتور فست شارژ ۶۶ واتی قرار گرفته است که قادر است گوشی را در بازهی ماکسیمم ۵۰ دقیقهای به شارژ کامل میرسد. به عنوان مثال، شارژر ۳۰ واتی شرکت OnePlus برای گوشیهایی که به صورت استاندارد از شارژر ۵ وات پشتیبانی میکنند، دردسر ساز خواهد بود. آیفون 12 پرو با برخورداری از Boasting و 5G و یک پردازنده فوق سریع و همچنین داشتن یکی از بهترین تنظیمات دوربین موجود در بازار در حال حاضر، چیزی فراتر از سال 2020 به نظر میآید. حال که با فناوری شارژ سریع یا فست برای دستگاه های هوشمند آشنا شدیم، باید ببینیم آیا استفاده از فست شارژ برای دستگاه های هوشمند ضرر دارد یا خیر.