وکیل خانواده گروه وکلای یسنا : گروه وکلای یسنا

البته استثنائات دیگری هم از جمله بیماری های مقاربتی مرد، بیماری زن و عسر و حرج می تواند تکلیف تمکین را از عهده زوجه ساقط کند. زن موظف است وظایفی که قانون در برابر شوهر بر عهده او گذاشته است را به جا آورد، به انجام این دستورات در حقوق تمکین گفته می شود و در صورتی که از انجام آنها سرباز بزند نشوز رخ می دهد. در این راستا قانونی وجود دارد تحت عنوان قانون حمایت از کودکان بدون سرپرست و بدسرپرست که شرایط فرزندخواندگی را مشخص کرده است. « زن نیز می تواند با وجود شرایط مقرر در مواد 1119، 1129 و 1130 این قانون، از دادگاه تقاضای طلاق نماید» . به محض اینکه صیغه عقد بین زن و مرد جاری شد ، زن حق مهریه پیدا می کند .

باید برای اثبات ادعای خود دلیل بیارید .البته با انکار شما ، طرف مقابل هم باید بتونه اثبات کنه که خود زنی نبوده . آنچه مسلم است ، هنر وکیل خوب علاوه بر تسلط به قوانین ماهوی تسط به قوانین شکلی و خاص نیز می باشد . چرا که در بسیاری از موارد تسلط کافی بر قوانین شکلی و دانستن مقررات قانون آیین دادرسی مدنی و دیگر قوانین مربوط ، موجب پیروزی در دعوی و شکست طرف مقابل می گردد . مسلما طلاق به عنوان یک راه دینی و قانونی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد اما باید به این مسئله دقت داشته که این راه باید آخرین راه باشد. به عبارت ساده تر طلاق شبیه به پله های اضطراری یک ساختمان چند طبقه است. مادامی که ساختمان آتش نگرفته باشد و یا مادامی که سایر راه های ارتباطی قطع نشده باشد عملا استفاده از پله های اضطراری بی معنی است.

در این مورد خوب اولین مسئله این است که آیا مرکز موردنظر فعالیت قانونی و تحت‌نظر صنف را دارد؟ همین‌طور وب‌سایت‌های اینترنتی برای فعالیت‌های خود باید نماد اعتماد دریافت کنند. در مقابل البته صرف داشتن گواهی و اعتمادنامه اینترنتی تضمینی بر اصالت فعالیت نیست. اما به‌هرحال بهتر است که سوابق و خدمات یک مرکز مشاوره اینترنتی و وکالت را بررسی کنید. تهران طلاق یکی از بزرگ‌ترین مراکز آنلاین و وکیل خانواده تلفنی بهترین خدمات را در این زمینه به‌صورت حضوری و غیرحضوری به شما ارائه می‌کند. موسسه حقوقی وکلای رای مثبت داری کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری اعم از خانم و آقا و متخصص در دعاوی خانوادگی می باشد .

وکیل خانواده گروه وکلای یسنا : گروه وکلای یسنا اجرت‌المثل یکی دیگر از حقوقی است که بر گردن طرفین بوده و باید پرداخت شود. البته دریافت آن شرایط حقوقی و قانونی دارد که احتمالاً شما از آن‌ها بی‌خبر هستید. نخست این که نباید درخواست طلاق از طرف زن باشد، پس از آن طلاق اگر به دلیل نشوز و عدم تمکین باشد و یا این که وظایف زناشویی به‌خوبی انجام شده نشده باشد امکان دریافت وجود ندارد. ضمن این که انجام امورات خانه توسط زوجه صرفاً بنا به‌قصد تبرع نباشد. در این صورت اگر در دادگاه توسط زوج ثابت شود امکان دریافت اجرت‌المثل وجود ندارد. اگر بخواهیم در تعریف دقیق‌تر به‌عنوان یک وکیل خانواده این موضوع را به شما شرح دهیم.

همچنین ممکن است رفتارهای زن، تحمل زندگی را برای شوهر غیر ممکن کند . طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زن و شوهر ناسازگاری و تنش وجود دارد. طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق گرفته با آن‌ها سر و کار دارد.

در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با تهران وکیل همکاری می نمایند. موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد. اغلب کشورهای توسعه یافته، علاوه بر پزشک خانواده از یک وکیل خانواده نیز با پرداخت هزینه سالیانه بهره مند می شوند. این وکلا، برای حل و فصل امور حقوقی مربوط به خانواده ها، به آنها معرفی می شوند و لزوماً به تمامی مسائل حقوقی تسلط ندارند.

  • لذا، با انتخاب بهترین وکیل روند پیشرفت پرونده و احتمال موفقیت در پرونده بیشتر می باشد.
  • از طرفی دیگر باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در صورتی که طلاق از نوع رجعی باشد، مرد باید نفقه زن را در دوران عده نیز پرداخت کند.
  • گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.
حقیقت آن است که در چنین اوضاعی مسئله اطاله دادرسی باعث وخیم تر شدن اوضاع خانوادگی می گردد و نه تنها روابط میان زوجین بهتر نمی شود، بلکه زندگی مشترک اجباری میان آنها باعث می شود تا آسیب های جانی بسیار زیادی انان را تهدید کند، از طرفی دیگر هم سلامت و روح و روان آنان نیز آسیب پذیر می شود. از آثار این دعوای حقوقی می توان به از بین رفتن استحقاق زوجه بر نفقه و نیز حق ازدواج مجدد برای زوج اشاره کرد به همین دلیل این دعوای حقوقی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در صورتی که منزل مشترک و سایر مقدمات تمکین فراهم باشد و زوجه نیزعذر موجهی برای عدم تمکین نداشته باشد اقدام به صدور حکم به عدم تمکین می نماید.جهت سردرگم نشدن در دادگاه ،پیشنهاد می شود مقاله اثبات عدم تمکین را مطالعه کنید. تمکین یکی از دعاوی اصلی و مختص زوج است که معمولاً در اختلافات بین زوجین طرح می‌گردد و این خواسته گویای این مطلب است که زن بدون داشتن عذر شرعی و قانونی از انجام تکالیف خود(تمکین عام وخاص) امتناع می ورزد و یا منزل مشترک را ترک نموده و حاضر به بازگشت نیست. یکی از دعاوی مالی خانواده که زوجه اختیار طرح آن را دارد مطالبه اجرت المثل اعمالی است که زن در زمان زوجیت به دستور زوج و بدون قصد تبرع (رایگان)انجام داده است.

برای اطلاعات زیـادتر خواهید توانست به بخـش طلاق از طرف آقـا رجوع نمایید . طلاق به دو نوع رجعی و بائن تقسیم می شود و طلاق بائن نیز به طلاق خلع و مبارات تقسیم می شود. نخستین علت اصلی طلاق در جامعه‌ ایران، نداشتن معرفت مناسب خانم و شوهر نسبت به همدیگر پیش از وصلت می باشد. به بیان دیگر خانواده و خود شخـص نسبت به ویژگیها و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری شریک آینده زندگـی ‌اش آگاهی ندارد.