چرا دوربین مدار بسته نصب کنیم؟

دزدگیرهای سیم کارتی مجهز به ماژول ارتباطی هستند و قطع برق و قطع تلفن شهری را از طریق پیامک اطلاع رسانی میکنند. به طور کلی برای نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری به دوربین، تعدادی دستگاه ذخیره کننده (با توجه به تعداد دوربین ها و ظرفیت کانال های دستگاه های ضبط) به همراه حافظه ذخیره سازی و کابل های ارتباطی نیاز داریم که همه این موارد باید توسط کارگروه نصب نیازسنجی شود. اساتید ما بهترین ابزارهای تعمیر گوشی همراه در طول آموزش بکار می برندو شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. فرض کنید که در دانشگاه آزاد 4 سال مهندسی الکترونیک را آموختید، فکر می کنید بابت هزینه ای که کرده اید، چقدر این هزینه برای شما در آینده بازده ای مالی خواهد داشت؟ برای نصب دوربین مداربسته در هر مکانی، قوانین خاصی مدنظر است که باید رعایت گردد، این ماده به نصب خلاف قانون در محیطها اشاره کرده است و اگر با رعایت شرایط و قوانین صورت پذیرد منعی نخواهد داشت.

خبر خوب اینکه شما با پرداخت کمتر از 500 هزار تومان می توانید کلیه اصول مربوط به نصب دوربین های مدار بسته را آموزش ببیند و هم زمان با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان نیز آشنا شوید. چرا که شما فقط آن را جهت نظارت میخواهید نه چیز دیگری. سیمهای Siamese دارای دو سیم به هم چسبیده هستند که یکی از آنها برای انتقال تصویر و دیگری برای انتقال قدرت استفاده میشود. ین دزدگیرها همانطور که از نامشان پیداست فاقد هر گونه سیم کشی بوده و به صورت وایرلس ارتباط را میان سنسورهای تشخیصی و پنل مرکزی برقرار می نمایند.با نصب چشمی در محل مورد نظر، در صورت تشخیص هر مورد مشکوکی، پالس ها به دزدگیر ارسال شده و فرمان آلارم صادر می شود و با شماره های از پیش تعیین شده تماس گرفته خواهد شد. برای مشاوره خرید و انتخاب بهترین دوربین مداربسته خانه و همچنین خرید دستگاه DVR، با همکاران ما در پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید.

چه به صورت شخصی و چه به صورت خویش فرما و چه به صورت همکاری با یک پیمانکار،در هر حالتی که در نظر گیرید. برای نصب دوربینهای مداربسته در اینگونه محلهای شخصی ، گرفتن مجوزهای رسمی ضروری است. فرصت های کاری نصب دوربین مدار بسته به تعداد ساختمان های تجاری، اداری، مغازه های و حتی منازل مسکونی، بزرگ و گسترده است. اما اگر هدف، نظارت بر رفت و آمد اهالی ساختمان همسایگان دیگر باشد حتما نیاز به رضایت و کسب اجازه است. نیز در فروشگاه دی سی ای کالا ممکن شده است.

برای نصب و به دست آوردن شماره نصاب دوربین مداربسته مطمئن و حرفهای، یا برای استفاده از خدمات تعمیرگاه دوربین مداربسته میتوانید از خدمات وب سایت چشمان بیدار آریا استفاده کنید. وقتی در مقابل چشمان همیشه بیدار یک دوربین مداربسته جرمی اتفاق بیفتد، شانس دستگیری مجرم یا سارقان بهطور چشمگیری افزایش مییابد. به عنوان مثال اگر دوربین ها حادثه ای را ثبت کند و بر اساس مشاهده تصاویر ، پلیس به دستگیری مجرم در محل بپردازد ، ذخیره سازی تصاویر واقعه می تواند در محکومیت مجرم موثر باشد. رکود بازار سرمایه و مشکلات خط تولید و مشکلات فروش محل کار شما نیز متاثر کرده . ممكن است ولتاژ 12 ولت را داشته باشيد ولي جريان دهی باطری شما كم شده باشد. این بدان معنی است که به مرحله ای می رسید که بتوانید مشخصات فنی چندین گوشی را با هم مقایسه کنیم و از ویژگی های کاربردی هر یک آگاه باشید.

حال با آگاهی از قوانین نصب دوربین مداربسته در کوچه و معابر عمومی باید بدانید؛ نصب دوبین ها نباید جهت صلب آسایش دیگران استفاده شود. برای نصبی آسان در مدت زمانی کوتاه، باید وسایل مورد نیاز را پیش از اجرای مراحل نصب دوربین مداربسته آماده کرد. آیا در صورتی که همسایه ای راضی نباشد می توان دوربین نصب کرد؟ البته می توان تنها در یک بازه زمانی کوتاه از نصب دوربین مخفی در محل استفاده کرد. محل نصب پنل اصلی دزدگیرهای بی سیم نیز باید نزدیک به پریز برق باشد و در جایی قرار گیرد که آنتن دهی آن برای ارتباط سنسورها و آژیر مناسب باشد. نکته اصلی که باید با منظره یاب بررسی و از آن اجتناب کرد، علل و دلایل احتمالی انسداد است که دید دوربین را محدود میکند. زمانی که برد دستگاه روی قاب کار گذاشته میشود و بهاصطلاح برد اصلی کار گذاشته میشود، باید سیمکشیهای هر چشمی یا تجهیز به برد وصل شود.

همچنین برای افزایش امنیت این دستگاه، از پیچهایی قدرتمند و قفلی مطمئن برای بستن آن استفاده میکنند؛ زیرا دستگاه DVR به خودی خود چندین میلیون تومان قیمت دارد. دوربین مداربسته لامپی که با لنز وسیع خود می تواند زاویه بزرگی را فیلم برداری کند . این اعلام می تواند به صورت آژیر بلند و همگانی باشد، به علاوه اینکه می تواند با استفاده از دستگاه تلفن کننده به گوشی تلفن شما خبر دهد. در این نوع سیستم ها شما می توانید با توجه به سیستمی که انتخاب کرده اید، تعدادی از سنسورها را به راحتی اضافه کنید، مانند سنسورهای تشخیص حرکت، دوربین ها، یا حتی سوکت هایی که به شما اجازه می دهند تا بتوانید سیستم روشنایی منزل خود را در زمانی که خارج از منزل هستید کنترل کنید. افراد کمتری تردد میکنند و جامعه کوچکتری در آن رفت و آمد دارند، از این رو اگر شما بخواهید برای مجتمع، ساختمانتان دوربین مداربسته نصب کنید، باید که سایر افرادی که در کوچه ساکن هستند را در جریان قرار دهید و برای اطلاع دادن از وجود این دوربینها، از تابلوهای شماتیک دوربین مداربسته استفاده کنید و سایرین را از این که در این مکان دوربین مداربسته نصب شده است آگاه کنید.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مداربسته در اماکن استراتژیک یا رویدادهای مهم می­تواند در مواقع لزوم به جمع آوری مدارک مهم کمک کند. همچنین امروزه از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارت های ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود. این قابلیتهای ویژه با پرداخت هزینهی بیشتر قابل اجرا بر روی هر دستگاه دزدگیر اماکن هستند. امروزه دوره هایی که بیشتر با نیاز مردم سر و کار دارند، پررونق تر از سایر دوره های آموزشی برگزار می گردند. بنابراین به نظر می رسد که با سپری شدن دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته هر کارآموزی وارد دنیای بزرگی از فرصت های کاری این شغل می گردد.

شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران

سایت فنی کارا با سابقه چهارسال خدمات بی وقفه و شبانه روزی، سعی کرده تا امروزه بتواند در اکثر نقاط و شهر های مختلف ایران از جمله تهران در زمینه های گوناگون مانند نصب و تعمیر دزدگیر منزل و اماکن پیش قدم باشد. یکی از قوانین نصب دوربین در اماکن و قوانین نصب دوربین در محل کار این است که کارفرما به هیچ عنوان نمیتواند با استفاده از دوربین اطلاعات خصوصی کارکنان خود را مورد تجسس قرار دهد. محاکم، فیلمها، صداهای ضبط شده را مدرک جرم نمیدانند چرا که این موارد بسیار قابلیت تغییر، تقلب در آن وجود دارد، از این رو اینها صرفاً اماره، قرائن و نشانه هایی است که در رأی قاضی تأثیر گذار است فقط و به عنوان مدرک مورد استناد نمیتواند قرار گیرد. به عنوان مثال دزدگیرهای تلفن کننده و سیم کارتی، از آن نوع دزدگیرهایی هستند که کاربران را در زمان بسیار کمی از خطر به وجود آمده مطلع میکنند.

دانش فنی در مورد همه جنبه های گوشی های موبایل مختلف ، رفع خطاها و نقص های تلفن همراه را برای ما آسان می کند. در صورت شکایت بهواسطه نصب دوربین مخفی حتی در منزل خود فرد، این موضوع میتواند با پرداخت جریمه سنگین یا تعقیب قضائی همراه باشد. تنها چیزی که برای راه اندازی شغل سودآور تعمیر تلفن های همراه نیاز دارید ، داشتن ابزارها ، مهارت ها و یک ذهنیت علاقمند به یادگیری در مورد دستگاه های تلفن همراه می باشد. اگر به بازار کار رشته های فنی علاقه دارید و میخواهید از شغل های فنی به درآمد برسید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش PLC و سایر دوره های این آموزشگاه شرکت کنید. در صورتی که منطقه شما ناامن است و دلایل کافی دارید که آن معبر یا کوچه نیاز به نصب دوربین دارد. البته دقت کنید که نباید دوربین را طوری نصب کنید که به ساختمانهای دیگر اشراف داشته باشد و فقط باید کوچه مدنظرتان باشد.

اهمین نصب دوربین مداربسته

دزدگیر اماکن، وسیلهای امینتی است که در صورت ورود غیرقانونی افراد به یک مکان یا در صورت وقوع اتفاقی غیرعادی در یک مکان فعال میشود و شما را آگاه میکند. تمامی این مراحل به صورت گام به گام و عملی در دوره های نصب دوربین مدار بسته به شما آموزش داده می شود. ارتفاع نصب دوربین مدار بسته چقدر است؟ دقت داشته باشید در نقاطی از ساختمان مانند راهروها به دلیل اینکه ممکن است روبروی درب ورودی هر واحد باشد، نیاز به کسب اجازه است. باید تاییدیه کتبی از کلیه اعضای مجتمع و یا هیئت مدیره ساختمان داشته باشند. قبل از اتمام 12 ساعت نیز، بهصورت هوشمند به مالک پیامی مبنی بر قطعی برق ارسال خواهد کرد. یکی از راهکارهای حل تنش این است که قبل از نصب دوربین کارفرما اطلاعاتی را از این دوربین مداربسته در اختیار کارمند خود قرار دهد. می توانید به دلیل نارضایتی فرد یا افرادی، جهت گرفتن مجوز نصب دوربین مداربسته در کوچه، درخواست کتبی خود را به آگاهی محل خود اطلاع دهید.

قاطعیت از بابت ورود به بازار کار به علت اصول و فنونی است که در این دوره ها به کارآموز آموزش داده می شود، مهارت هایی که یقیناً منجر به درآمد زایی می گردند. دزدگیرهای آژیر دار و سیمکارتی موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شدهاند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک هدف مشترک میباشند و آن اعلام هشدار های صوتی , بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن نوری و تماسی پس از ورود فرد غیر مجاز است. نرخ فریم حداقل 15 فریم در ثانیه برای هر کسی که خواهان حرکت روان در ویدیوها است ضروری است. مجوز نصب دوربین مداربسته را چه کسی میدهد ؟ دزدگیر در واقع وسیلهای است که به هنگام ورود شخصی به حریم خصوصی و شکستن قفل با اعلام صدا، اخطار میدهد.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

اصل ۲۲ قانون اساسی بیان می­دارد: «حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است، مگر در مواردی که قانون تجویز کند.» بنابراین، نصب غیرمجاز دوربین ­های مداربسته در واقع نوعی تعرض به حیثیت و حقوق اجتماعی افراد بوده؛ لذا لازم است که با آن برخورد صورت بگیرد. این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب میشود و وظیفهی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعالسازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد. و می تواند ضبط صدا و ذخیره پیام را به خوبی انجام دهد. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که اقدام خاصی علیه سارق انجام شود. وقتی در یک ناحیه دوربین امنیتی نصب شده است، افراد خرابکار و مجرمین بهدلیل ترس از دستگیری توسط مراجع قانونی، اقدام به انجام تخلف نمیکنند. لازم به ذکر است، مدرک دوره آموزش تصویری از لحاظ اعتبار هیچ فرقی با دوره حضوری ندارد. جهت دریافت مجوز نصب دوربین مداربسته میتوانید بعد از شکایت به دلیل تهدید و خطر امنیتی و درخواست کتبی جهت ضرورت نصب دوربی مداربسته به نیروی انتظامی و مراجع قضایی در بخش هایی که نصب دوربین غیرمجاز است، با خیال راحت دوربین مداربسته نصب کنید.

نکته: واژگان انگلیسی که در منوی تنظیمات این محصول استفاده شده است، به دلیل محدودیت فضای نمایش و فراگیر شدن آن، علی رغم برخی ایرادات دستور زبان انگلیسی، آگاهانه انتخاب شده است. ماده ۱۶۰ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲: ادله اثبات جرم عبارت از اقرار، شهادت، قسامه و سوگند در موارد مقرر قانونی و علم قاضی است. بر اساس قانون نصب دوربین مداربسته مخفی به هر نحو (در محیطهای مشاع یا خصوصی) نیازمند مجوز است. در محیطهای مشاع یا خصوصی استفاده از دوربینهای مداربسته مخفی نیاز به مجوز دارد. بنابراین اگر شخصی با مخالفت خود مانع نصب دوربینها شود، میتوان از طریق دریافت مجوز کتبی اقدام به نصب دوربینهای مداربسته در بخشهای مشاع ساختمان کرد. همچنین برای دریافت مجوز برای نصب دوربین مداربسته میتوان از طریق نیروی انتظامی یا مراجع قضائی اقدام کرد. با نصب دوربین مداربسته در کارخانه مدیریت می تواند بدون حضور در کارخانه و از طریق گوشی تصاویر کارخانه و ضعیت قسمت مختلف آن را رصد نماید.

آیا اگر کسی بخواهد در کوچه دوربین نصب کند نیاز به اجازه گرفتن از همسایه ها است؟ اگر کسی دچار خسارت شود و دوربین در محل وقوع جرم وجود داشته باشد، پس از شکایت و به دستور قاضی اشخاصی که متضرر شده اند این حق را دارند که فیلم را بازبینی کنند. توصیه می شود از روش مطمئن تر استفاده کرده و دوربین را در محل به دیوار پیچ کنید. اگر می خواهید که در دوره های آموزشی نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شرکت نمایید، به شما توصیه می کنیم که پیش از هر چیز با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان آشنا شوید. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند.

در آپارتمان ها فضاهای مشترک وجود دارد.

علاوه بر این پوشش تصاویر باید به گونه ای باشد که علاوه بر تصویر ماشین ها، درب انباری ها به طور کامل مشخص باشند. به همین دلیل توصیه می شود دوربین مداربسته طوری نصب شود که تمام درب های ورودی، پنجره ها، فضای حیاط و بیرونی را پوشش دهد. از جمله نقاط حساس دیگر در آپارتمان ها، داخل واحدهاست. در آپارتمان ها فضاهای مشترک وجود دارد. درب ورودی، درب خروجی و پنجره رو به خیابان فضاهای داخلی خانه (آشپزخانه، پذیرایی و اتاقها)، در مجتمع مسکونی : لابی، ورودی اصلی،حیاط، پارکینگها، اتاق حراست. بهترین نقاط نصب دوربین مدار بسته برای خانه در داخل واحدها معمولاً داخل اتاق پذیرایی و ورودی واحد تعیین می شوند.