چرا نوع شارژری که برای گوشی خود استفاده میکنید، مهم است؟

از خراب شدن شارژر و ایجاد اختلال در فرآیند شارژ گوشی جلوگیری کنید. به صورت کلی شاژر کردن گوشیهای موبایل، تبلت و دیگر دستگاههایی که دارای باتری درونی هستند بدون قطع جریان برق یکی از عوامل اصلی آسیب رسیدن به باتری دستگاههای هوشمند جدید است که در نهایت هزینه بالایی را برای کاربر ایجاد میکند. انتظار می رود بازار لوازم جانبی تلفن های همراه آسیا و اقیانوسیه به دلیل پیشرفت سریع فن آوری و افزایش استقبال از تلفن های هوشمند توسط جمعیت رو به رشد در این منطقه، بالاترین CAGR را در دهه پیش رو به ثبت برساند. به همین دلیل از شارژر دستگاه دیگری برای شارژ کردن گجت خود استفاده کنید و اگر همچنان شارژ نشدن گوشی شما ادامه داشت باید به سراغ درگاه (سوکت) شارژ بروید. بنابراین، ما به دنبال یک روز استفادهی نسبتاً راحت هستیم، حتی زمانی که به سختی به آن فشار میآوریم – اما باز هم، این در زمان جدید بودن دستگاه است. بازار لوازم جانبی تلفن های همراه که بسیار رقابتی و پراکنده است ، از بازیگران مختلف بازار تشکیل شده است. اما اگر شما شارژر تقلبی را به آن متصل کنید، فرآیند شارژ شدن بسیار طولانی خواهد شد و در نهایت احتمال آسیب و کاهش طول عمر باتری گوشی و گرمشدن و منفجرشدن گوشی را افزایش میدهید.

استفاده از این درگاه تقریباً توسط هر تولید کننده در سراسر جهان به استثناء اپل و شاید چند شرکت دیگر تصویب شده است. سازندگان تلفن همراه معمولاً تناسب معقولی بین ظرفیت باتری و میزان استفاده آن ایجاد میکنند تا استفاده کننده با خیال آسوده تری بتواند با تلفن همراه خود کار کند. این نوع شارژرها با ارائه چندین درگاه خروجی، امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم میکنند. بسیاری از دستگاههای پیشرفته از تکنولوژی Quick Charge 2.0 کوآلکام پشتیبانی میکنند. این امر به عواملی مانند افزایش استفاده از لوازم جانبی بی سیم ، وجود فناوری پیشرفته و گرایش بیشتر به سمت دیجیتالی شدن نسبت داده می شود. فناوری شارژ وایرلس این امکان را میدهد که بدون نیاز به اتصال مستقیم سیم شارژر به گوشی آن را شارژ کنید. شارژرهای جدید جدید با فناوری مانند Quick Charge از ۲ آمپر و ۱۲ وات یا بیشتر پشتیبانی می کنند ، به طور بالقوه شارژ تلفن شما تا چهار برابر سریعتر انجام میشود. شاخصه اصلی این شارژر ها این این است که نیاز به هیچ گونه کابلی برای انتقال جریان نیاز ندارند و از نیروی القایی برای شارژ کردن گوشی استفاده می کنند. چند سال پس از شارژر های سوزنی، تلفن هایی آمدند که با استفاده از سوکت مینی USB شارژ می شدند.

【ایمن و سریع】: کلگی فست شارژر USB کلومن با کابل میکرو تولید شده با مواد با کیفیت بالا، اجزای مدار هوشمند منبع تغذیه شارژ سریع و کارآمد را ارائه میدهند و سیستم حفاظت از شارژ بیش از حد/محافظت اتصال کوتاه/اضافه بار/حفاظت در برابر گرمای بیش از حد را ارائه میدهند. کابل 3 متری شرکت Anker یک محصول بادوام بوده و قابلیت تحمل بیش از 5000 بار خمش را نیز دارد. متورم شدن باتری گوشی یکی دیگر از نشانه هایی است که به پایان رسیدن عمر باتری را اثبات میکند. طبیعتاً این پاوربانک ها دارای حجم کوچکتری نسبت به انواع پر ظرفیت تر خود می باشند.

از سوی دیگر پاوربانک های بالای ۲۰ هزار میلی آمپر نیز وجود دارند که ظرفیت نگهداری شارژ بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. در این زمینه نظریههای گوناگونی مطرح شده است اما به نظر میرسد این دیدگاه که بهتر است گوشی بین 70% تا 90% شارژ شود طرفدار بیشتری دارد. این کابلها به اندازه سایر این لیست کاملاً معمول و همه کاره نیستند ، زیرا بیشتر برای اتصال چاپگرها و اسکنرها به رایانه ها استفاده می شود. جو سیلورمن ، مدیرعامل و مالک نیویورک رایانه می گوید ، برای جلوگیری از آسیب در باتری از شارژ سریع ، فقط از شارژرهای معتبر استفاده کنید.

بنابراین همین الان از این طریق اقدام به خرید لوازم جانبی تلفن همراه خود کرده و عملکرد تلفن هوشمند خود را ارتقا دهید. بهترین برند های شارژر موبایل و تبلت در وبسایت اینچند موجودند و شما کافیست تا نام محصول موردنظر خود را در قسمت سرچ باکس سایت جستجو کنید و سپس ثبت سفارش خود را با اضافه کردن محصول به سبد خرید انجام دهید. سطح برد را تمیز کنید و برد را در داخل شارژر قرار دهید و آن را به خوبی ببندید. پس جای تعجب ندارد که شارژر تلفن شما برای لپتاپتان قابل استفاده نیست.اینکه تلفن شما با چه سرعتی از شارژ صفر به شارژ کامل برسد، هم به واتی که از شارژر شما میآید و هم به حداکثر واتی که تلفن شما میتواند دریافت کند بستگی دارد. در دنیای گوشهای موبایل نیز هر سری گوشی موبایلی که توسط شرکتهای تولید کننده به بازار عرضه میشود با مشکلات ریز و درشتی روبرو هستند.

برای مثال در مدت زمان نیم ساعت از شارژ شدن گوشی، یکسوم ظرفیت باطری پُر خواهد سایت quickcharger شد. به عنوان مثال ، آیفون ۶ از ۱٫۶ آمپر پشتیبانی می کند و از یک شارژر ۱ آمپر بهره می برد. پد شارژر بی سیم شما را قادر می سازد بدون نیاز به اتصال هر گونه کابل به گوشی هوشمند خود گوشی خود را بدون نیاز به برق وصل کنید . در نتیجه به سادگی میتوان شارژر موبایل را به این پریز تایمر دار متصل کرد و سپس پریز تایمر دار را به پریز برق شهری زد و برای نمونه طبق تنظم و برنامه ریزی مشخص کرد که جریان برق برای 1 ساعت یا 1.20 دقیقه یا 2 ساعت 36 دقیقه یا … این مشکل معمولا در هنگام شارژهای شبانه ایجاد میشود چرا که معمولا گوشیهای موبایل با قیمت بالا یا تبلتها تا صبح متصل به شارژر و پریز برق هستند و این طبیعتا از عمر باطری خواد کاست. چنین چیزی بسیار آیندهنگرانه به نظر میرسد.

برخی از لوازم جانبی اصلی مانند شارژر گوشی و هندزفری غالبا هنگام خرید موبایل همراه با گوشی تلفن همراه ارائه می شوند. همچنین قبل از ارائه سوکتهای usb type c، در تمام گوشیهای اندرویدی این مدل مورد استفاده قرار میگرفته است. اتصالات USB Type A بسیار رایج است و این روزها تقریباً در هر کابل USB قابل مشاهده است. کابلی که مشاهده میکنید توسط شرکت انکر (Anker) ساخته شده است. این محصولی که مشاهده میکنید کابل Two In One Cable از محصولات مرغوب ریمکس بوده که بهصورت تخت طراحی شده است. اما چه چیزی سوال برانگیز است: آیا متصل کردن شارژر قدیمی و کند به گوشی های جدیدی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند ایمن است؟ در مکان های شلوغ و جاهایی که ممکن است شارژر های زیادی به یک پریز متصل شود، بهتر است از ایستگاه شارژ استفاده شود. این جدیدترین درگاه USB است که در تلفن های هوشمند جدید و سایر دستگاه های تلفن همراه وجود دارد و سرعت انتقال داده سریعتری نسبت به نسخه های USB قبلی را ارائه می دهد.

تعیین کننده کیفیت آداپتور، چیپ های داخلی آداپتور هستند که موقع خرید نمیشه آداپتور رو باز کرد و چیپ داخلیش رو چک کرد، بعد بگی آقا درسته همینو میبرم. شارژر بی سیم وایرلس بیفو سری Helipad خاص ترین محصول تولیدی این شرکت با طراحی خاص به شکل باند هلی کوپتر و با کیفیت فوق العاده می باشد که به شما این امکان را می دهد که علاوه بر شارژ بی سیم تلفن همراه خود با ماگ با درپوش از جنس چینی بسیار خاصی که در جعبه به همراه شارژر قرار گرفته است و قرار دادن ماگ بر روی صفحه شارژر نوشیدنی گرمی با دمای ۴۵ درجه سانتی گراد تا هر زمانی که ماگ بر روی صفحه قرار دارد داشته باشید. گوشی سری اس و نوت سامسونگ توقعاتمان را برآورده نساختند، اما این چهار گوشی مسلما با شارژ 15 یا 30 دقیقهای خود میتوانند کاربر را در یک روز کاری همراهی کنند. برای خرید این محصول و حمایت از کالای ایرانی، می توانید به فروشگاه آنلاین سایت مراجعه فرمایید و کالا را پس از سفارش، درب منزل خود دریافت کنید. در بخش اول این مقاله به بررسی شارژرهایی که استفاده از تکنولوژی شارژ سریع گوشی در کار خود فعالند، خواهیم پرداخت.

این وسیله کاربردی و مفید، منحصراً ساخت ایران بوده و بسیار با کیفیت، زیبا و با استحکام می باشد. اما موبوپرشین این مشکل را تا حدود زیادی رفع کرده است. شخصاً به همه شما پیشنهاد می کنم که از لوازم جانبی موبایل تکراری علی الخصوص شارژر و کارت حافظه استفاده نکنید زیرا این موضوع عملکرد تلفن همراه شما را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد و در دراز مدت باعث آسیب جدی به موبایل شما خواهد شد. توجه نمایید استفاده از منبع برق نامناسب می تواند باعث آسیب به پد شارژ شود. در واقع باید گفت گوشی خود را شبانه شارژ نکنید یا به سخن دیگر گوشی موبایل خود را از شب تا صیح به شارژر متصل نکنید و در اندیشه قطع خودکار جریان برق باشید. بعضی از این ایستگاه های شارژ دارای کابل متصل بوده و برخی دیگر نیز بدون کابل شارژر هستند. این شامل لوازم جانبی نوآورانه مانند بسته باتری خارجی ، پاوربانک ، هدفون بی سیم ، شارژرهای بی سیم ، کارت حافظه ، کیف محافظ ، محافظ صفحه و بسیاری از موارد دیگر است.

نفوذ روزافزون فناوری های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی ، به علاوه پیشرفت فن آوری نوآورانه در سیستم تشخیص صدا ، محصولات صوتی بی سیم ، هدفون های کلیپ آن و همچنین ادغام دقیق نرم افزار تشخیص گفتار ؛ از عوامل رشد بازار جهانی لوازم جانبی موبایل هستند. درحقیقت این سریع ترین فناوری شارژ بی سیم جهان به حساب می آید. ضمن اینکه خیلی سریع نمی تواند گوشی شما را شارژ کند چرا که به منبعی با ولتاژ برق پایین (12 ولت) متصل است. بزرگترین مزیت USB-C این است که برخلاف مدل قبلی خود ، قابل برگشت است و می توان آن را به بالا یا پایین (پشت یا رو) متصل کرد. پشتیبانی از شارژ سریع (Fast Charge) به واسطهی مرغوبیت رشتههای سیمی، از دیگر ویژگیهای این کابل میباشد. بنابراین احتمال ورود گرد و غبار به این درگاه وجود ندارد و کاملا ایمن باقی می ماند. بیشتر تلفن های همراه حدود 4 تا 6 ساعت طول می کشد تا از یک باتری کاملاً خالی شده به یک باتری کامل برسد ، بنابراین با اجازه دادن به باتری تلفن خود (تا 5 درصد عمر باتری باقی مانده است) آن را آزمایش کنید. اغلب پاوربانک ها را می توانید به سادگی در جیب خود قرار داده و اطمینان پیدا کنید که گوشی تلفن همراه شما حداقل ۲ یا ۳ مرتبه شارژ می شود.

به عنوان مثال ، اکنون پرداخت هزینه قبض های آب و برق ، هزینه های سفر و مواد غذایی و سایر موارد را می توان به راحتی از طریق یک کلیک در تلفن های هوشمند ردیابی و نظارت کرد. تلفن همراه امروزه همچنین برای سرگرمی ، آموزش ، تجارت ، پرداخت قبوض، رزرو بلیط و بسیاری از اهداف دیگر نیز استفاده می شود. همچنین ، صاحبان کسب و کارهای آنلاین ، تجار و سایر فروشندگان، از گوشی موبایل خود برای ردیابی محصولات یا مکان ها و همچنین برای اهداف ملاقات خود استفاده می کنند. همچنین ، توسعه در کوچک سازی لوازم جانبی عکس و چاپ مانند چاپگر عکس HP Sprocket ، که چاپهای فوری متصل شده از طریق تلفن همراه را فراهم می کند و می تواند در جیب کاربران جای گیرد ، سهولت در مدیریت و کیفیت را فراهم می کند. ابتدا کابل شارژر خود را به سر یک شارژر دیگر متصل کنید و ببینید که گوشی شارژ می شود یا خیر. به دنبال فروشگاهی جهت خرید کابل شارژر موبایل میگردید؟ احتمال خرید لوازم جانبی موبایل های هوشمند از بازار همیشه زیاد است. شارژر های سامسونگ دارای آداپتور هستند در حالی که نمونه هواوی از چنین امکانی برخوردار نیست.

همانطور که قبلا هم توضیح داده شد هر زمان که شما تلفن هوشمند خریداری می کنید باید لوازم جانبی موبایل سازگار با آن را خریداری نمایید، زیرا خرید لوازم جانبی موبایل برای افزایش ویژگی تلفن هوشمند شما بسیار ضروری است. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از سوی کارشناسان ما در بخش پشتیبانی، بهترین نوع شارژری که مناسب گوشی و یا تبلت تان است را به صورت اینترنتی خریداری فرمایید. برای هر دستگاه تلفن همراه باید لوازم جانبی سازگار آنها مانند قاب پشت گوشی، محافظ صفحه نمایش موبایل ، شارژر ارجینال، شارژر اتومبیل ، کارت حافظه و مموری و موارد دیگر را خریداری نمود. بر اساس محصول ، بازار به باتری ، هدفون / هندزفری، اسپیکر قابل حمل ، شارژر ارجینال ، کارت حافظه ، پاور بانک ، کیف باتری ، محافظ ، قاب گوشی و سایر موارد تقسیم شده است.