کرم ضد آفتاب سینره قیمت و خرید انواع ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

قبل از خرید کرم ضد آفتاب حتما به مواردی از جمله تایپ پوستی خود، اصل بودن برند، میزان SPF، وجود فیلتر UVA و UVB و قیمت محصول دقت کنید. پس از خرید، سعی کنید همیشه آنرا همراه خود داشته باشید تا هر چند ساعت یکبار بتوانید مجدد از کرم استفاده کنید. نکته مهمی که هنگام خرید کرم ضد آفتاب باید توجه کرد، تاریخ انقضا و اصالت کالا به خصوص در برندهای خارجی است. بنابراین بهتر است که از فروشگاه معتبری مانند خانومی که به صورت تخصصی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، کرم ضد آفتاب مناسب را خریداری نمایید. محصولات الارو و ضد آفتاب‌های این برند فرانسوی می‌توانند در نگهداری و حفظ شادابی پوست شما کمک کرده و پوست را از خطرات احتمالی مصون نگه دارند.

خرید + قیمت کرم ضد آفتاب اصل از فروشگاه عسل بانو

ساعات بین 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، زمانی است که اشعه ماوراء بنفش سرطان زا در بالاترین سطح خود (حدود 60 درصد) میتابد. در داخل خانه و در تمام طول سال، حتی در زمستان، باید روی صورت و سایر نواحی در معرض خورشید، ضدآفتاب بزنید. ما باید به استفاده از SPF، مثل مسواک زدن دندان‌هایمان اهمیت بدهیم.

نوع ضد آفتاب

همچنین دارای پوشانندگی بالای پوست و در عین حال بافتی نرم و سبک هستند. این کرم‌ها به حفظ رطوبت لایه‌های پوست شما کمک می‌کنند و مانع از پیری زودرس آن می‌شوند. کِرِم‌های ضدآفتاب‌ که معمولاً با نام کِرِم آفتاب هم شناخته می‌شوند موادی هستند که با مالیدن آن‌ها بر روی سطح پوست، از آن در برابر اثرات مضر نور آفتاب محافظت می‌کنند و جهت جلوگیری از آفتاب‌زدگی استفاده میشود. اکثر مردم بعد از گذشت چند ساعت دیگر از کرم های ضد آفتاب استفاده نمی کنند و بنابراین قربانی اشعه های مضر UV می شوند. استفاده از کرم های ضد آفتاب پس از چند ساعت یا بعد از شنا یا تعریق بسیار مهم است.

  • لاین اصلی مای نیز در spf های 30، 50 و 60 خود، کرم‌ های‌ ضدآفتاب فاقد چربی را تولید کرده است.
  • این ضدآفتاب‌ها به عنوان بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست چرب شناخته فروشگاه شالبا می‌شوند.
  • بهترین کرم ضد آفتاب فارق از برند و قیمت آن باید با پوست شما سازگار باشد.
  • آنچه که معمولا باعث تفاوت قیمت ضد آفتاب ها می شود برند آن و همچنین فیلتر رنگی ضد آفتاب است.

کرم ضد آفتاب سینره قیمت و خرید انواع ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سوراو فقط با ذکر منبع و آدرس لینک سوراو مجاز است. برخی از ضدافتاب‌ها ضدآب هستند و می‌توان از آن‌ها هنگام شنا و سایر ورزش‌ها استفاده کرد. پیشنهادتون رو به تیم تحریریه برای اضافه کردن این برند میرسونیم.

چنانچه ژل کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین را اطراف چشم خود استفاده کردید با تکنولوژی Safe-Eye نیازی نیست نگران سوزش چشم خود باشید. کرم ضد آفتاب دارای انواع مختلف کرم پودری رنگی و بدون رنگ یا معمولی است. معمولا ضد آفتاب مردانه بدون رنگ بوده و کرم‌های زنانه دارای طیف رنگ‌های متنوعی است.

این کار بخشی از روتین روزانه مراقبت از خود و یک عادت مهم پوستی برای سلامتی، به شمار میرود. شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. این شرکت محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد. از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می کند و در گروه ضد آفتاب های طیف وسیع قرار دارد.

اگر پس از مدتی مجددا از کرم استفاده کنید، میزان محافظت آن بیشتر می‌شود اما در مقدار زمان ایمن آن تاثیری ندارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، قابلیت پخش آسان آن بر روی پوست و ایجاد پوششی خوشرنگ و جذاب است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ راه ایمنی برای برنزه کردن وجود ندارد. هر زمان که شما اقدام به برنزه کردن می‌کنید به پوست خود آسیب زده‌اید.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی مای فارما

Come be a part of the enjoyable in rec room right this moment !.