Blackbox: راه اندازی مجدد یک بازی پازل مبتکرانه برای visionOS – Discover

Colorful bubbles, some containing abstract shapes, float in a living room setting in Blackbox.

حباب‌های رنگارنگ، برخی حاوی اشکال انتزاعی، در اتاق نشیمن در Blackbox شناور هستند.

اگر تا به حال بازی کرده اید جعبه سیاه، می د،د که رایان مک لئود بازی ها را کمی متفاوت می سازد.

در معمای مبتکر iOS از استودیوی مک‌لئود، Shapes & Stories، بازیکنان چالش‌ها را نه با ضربه زدن یا کشیدن انگشت، بلکه با چرخاندن دستگاه، وصل ، کابل USB، آواز خواندن کمی حل می‌کنند – تقریباً همه چیز به جز لمس صفحه نمایش.

مک‌لئود، در حالی که در امتداد کانال‌های پایگاه خانه‌اش در آمستردام قدم می‌زد، می‌گوید: «ایده این بود که مردم را با دنیای خارج از دستگاه خود در تماس قرار دهیم.

من سعی می کنم بفهمم چه چیزی باعث می شود جعبه سیاه در iOS، و نحوه آوردن آن به visionOS را علامت بزنید. این مست،م پیروی خلاقانه از قو،ن خودم – و ش،تن برخی از آنها است.

رایان مک لئود

در واقع، مک‌لئود خیلی قبل از اینکه اپل ویژن پرو معرفی شود، پازل‌های خود را از محدودیت‌های صفحه‌نمایش دستگاه آزاد کرد – که آوردن بازی به این پلتفرم جدید را به چالشی جذاب تبدیل کرد. در iOS و iPadOS، جعبه سیاه آشنایی دستگاه های ما را نشان می دهد. اما چگونه می‌توان این تجربه را به دستگاهی که مردم هنوز امتحان نکرده‌اند، منتقل کرد؟ و چگونه می توان مرزها را روی بوم نقاشی که هیچ ندارد ش،ت؟ مک‌لئود می‌گوید: «من عاشق یک محدودیت خوب هستم، اما کشف برداشتن این محدودیت برایم جالب بود. من سعی می کنم بفهمم چه چیزی باعث می شود جعبه سیاه در iOS، و نحوه آوردن آن به visionOS را علامت بزنید. این مست،م پیروی خلاقانه از قو،ن خودم – و ش،تن برخی از آنها است.

پس از یک نصب کوتاه، بازی به یک تجربه کاملاً جدید visionOS تبدیل می‌شود که از بوم فضایی درست از انتخاب سطح اول بهره می‌برد. او می‌گوید: «من چیزی کمی شناور و جادویی می‌خواستم، اما هنوز در واقعیت استوار است. “من به ایده حباب ها رسیدم. آنها مانند حباب‌های صابون هستند: طبیعی هستند، این براقیت فوق‌العاده واقع‌گرایانه را دارند و به گونه‌ای حرکت می‌کنند که شما با آن آشنا هستید. سایه بان هوشمندانه انعکاس دنیای شما را به این روش واقعا باورپذیر و جذاب به درون خود می کشد.

و پازل های درون آن حباب ها؟ «بر خلاف جعبه سیاه مک‌لئود می‌گوید: در iOS، وقتی از مدرسه به خانه می‌روید یا در صف ایستاده‌اید، این بازی را بازی نمی‌کنید. «باید طور دیگری طراحی می شد. مهم نیست که پس‌زمینه چقدر هیجان‌انگیز است، یا جلوه‌های صوتی چقدر زیبا هستند، خیره شدن به چیزی لذت‌بخش نیست، حتی اگر واقعاً به خوبی به اطراف بچرخد.»

نوت بوک رایان مک‌لئود طرح‌هایی را نشان می‌دهد که چه چیزی در Apple Vision Pro به Blackbox تبدیل می‌شود.

اکنون مک لئود به این موضوع هشدار می دهد جعبه سیاه هنوز کار در حال پیشرفت است، و ما مطمئناً اینجا نیستیم که اسپوی، ارائه دهیم. اما اگر می‌خواهید در هوای کاملاً سرد بروید، بهتر است این ،مت بعدی را نادیده بگیرید.

که در جعبه سیاه، بازیکنان با فضا – و حواس خود – برای کشف و حل چالش ها تعامل دارند. یک پازل شامل حرکت دادن بدن شما به شیوه ای خاص است. دیگری شامل صدا، سکوت و لکه ای از طلای مذاب است که مانند یک موجود بیگانه در مقابل شما شناور است. پازل دوم شامل کد مورس است. و حل پازل سوم باعث می شود که بخشی از صحنه به یک پورتال تبدیل شود. او می‌گوید: «صوت فضایی همه چیز را به نوعی هشدار دهنده اما مسحورکننده می‌سازد.

ندانستن ال،ای مورد انتظار یا رایج مزیتی دارد.

رایان مک لئود

به جرات می توان گفت جعبه سیاه به تکامل خود ادامه خواهد داد، به خصوص که مک لئود اساساً در حال ساخت این هواپیما در حالی است که با آن پرواز می کند – چیزی که به نظر او مثبت است. او می گوید: «نشناختن ال،ای مورد انتظار یا رایج مزیتی دارد. “فقط امکان بسیار زیادی وجود دارد.”

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=gvesi4wr