ارسال‌های فروشگاه App اکنون برای آخرین نسخه‌های سیستم عامل باز است – آخرین اخبار

ارسال‌های فروشگاه App اکنون برای آخرین نسخه‌های سیستم عامل باز است - آخرین اخبار

iOS 17، iPadOS 17، macOS Sonoma، tvOS 17 و watchOS 10 به زودی برای مشتریان در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. برنامه‌ها و بازی‌های خود را با استفاده از Xcode 15 Release Candidate و جدیدترین SDK‌ها بسازید، آن‌ها را با استفاده از TestFlight تست کنید و برای بررسی به App Store ارسال کنید. اکنون می تو،د به طور یکپارچه از Xcode Cloud به TestFlight و App Store استقرار کنید. با قابلیت‌های جدید هیجان‌انگیز، و همچنین پیشرفت‌های عمده در زبان‌ها، چارچوب‌ها، ابزارها و خدمات، می‌تو،د تجربه‌های منحصربه‌فردتری را در پلتفرم‌های اپل ارائه دهید.

Xcode و Swift. Xcode 15 با تکمیل کد پیشرفته، پیش نمایش های تعاملی و ،میشن های زنده به شما امکان می دهد برنامه های خود را سریعتر کدنویسی و طراحی کنید. سوئیفت با معرفی ماکروها انواع جدیدی از APIهای گویا و شهودی را باز می کند. چارچوب جدید SwiftData تداوم داده‌ها را با استفاده از کد اعلامی آسان می‌کند. و SwiftUI برای ایجاد ،میشن های پیچیده تر با فازها و فریم های کلیدی و جریان های داده ساده شده با استفاده از چارچوب مشاهده جدید پشتیب، می کند.

ویجت ها و فعالیت های زنده ویجت‌ها اکنون تعاملی هستند و در مکان‌های جدیدی مانند StandBy در آیفون، صفحه قفل در iPad، دسک‌تاپ در Mac و Smart Stack در Apple Watch اجرا می‌شوند. با SwiftUI، سیستم رنگ و فاصله ویجت شما را بر اساس زمینه تطبیق می دهد و کاربرد آن را در همه پلتفرم ها گسترش می دهد. فعالیت‌های زنده ساخته‌شده با WidgetKit و ActivityKit اکنون در iPad در دسترس هستند تا به افراد کمک کنند از آنچه در برنامه شما به‌طور زنده در حال رخ دادن است مطلع باشند.

ف،. جعبه ابزار جدید انتقال بازی، آوردن بازی‌ها به مک را آسان‌تر از همیشه می‌کند و مبدل متال شیدر فرآیند تبدیل سایه‌زن‌ها و کدهای گرافیکی بازی شما را به‌طور چشمگیری ساده‌تر می‌کند. بازی‌ها و رندرهای تولیدی خود را برای ایجاد صحنه‌های واقعی‌تر و دقیق‌تر با جدیدترین به‌روزرس،‌های ردیابی پرتو، مقیاس‌بندی کنید. و از بسیاری از پیشرفت‌های دیگر که ارائه بازی‌های فوق‌العاده و برنامه‌های حرفه‌ای روی سیلی، اپل را ساده‌تر می‌کنند، استفاده کنید.

میانبرهای برنامه وقتی از میانبرهای برنامه استفاده می‌کنید، ویژگی‌های کلیدی برنامه‌تان اکنون به‌طور خودکار در S،light ظاهر می‌شوند و به افراد اجازه می‌دهند به‌سرعت به مهم‌ترین نماها و اقدامات در برنامه شما دسترسی داشته باشند. طراحی جدید اجرای میانبرهای برنامه شما را حتی ساده تر می کند و قابلیت های جدید زبان طبیعی به افراد اجازه می دهد میانبرهای شما را با صدای خود با انعطاف بیشتری اجرا کنند.

اپ استور. اکنون تجارت ،یدهای درون‌برنامه‌ای و اشتراک‌های خود در همه پلتفرم‌ها با نماهای جدید SwiftUI در StoreKit ساده‌تر شده است. همچنین می‌تو،د محصولات بیشتری را با استفاده از آ،ین پیشرفت‌های تست StoreKit در Xcode، محیط sandbox Apple و TestFlight آزمایش کنید. با پیش‌سفارش‌های منطقه‌ای، می‌تو،د با ارائه برنامه خود در مناطق جدید با تاریخ‌های انتشار متفاوت، هیجان مشتری را افزایش دهید. و با پویاترین و شخصی‌سازی‌شده‌ترین تجربه کشف برنامه تاکنون، فروشگاه App به افراد کمک می‌کند تا برنامه‌های بیشتری را از طریق توصیه‌های متن، بر اساس علایق و ترجیحات خود پیدا کنند.

و بیشتر. درباره پیشرفت‌های یادگیری ماشینی، ثبت اشیاء، نقشه‌ها، کلیدهای عبور، SharePlay و موارد دیگر بیاموزید.

از آوریل 2024، برنامه‌هایی که به اپ استور ارسال می‌شوند باید با Xcode 15 و iOS 17 SDK، tvOS 17 SDK یا watchOS 10 SDK (یا جدیدتر) ساخته شوند.

Xcode را دانلود کنید

بیشتر بد،د ارسال برنامه ها

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=khzvxn8،