وجود Samsung Galaxy Z Fold6 Ultra از طریق شماره مدل فاش شده تایید شد

وجود Samsung Galaxy Z Fold6 Ultra از طریق شماره مدل فاش شده تایید شد

سرفصل های اندروید به تازگی گزارشی منتشر کرده است مبنی بر اینکه ممکن است سامسونگ در حال آماده سازی یک نسخه Ultra از Galaxy Z Fold6 برای رویداد Unpacked در 10 جولای باشد. این فاش شده وجود Ultra را تأیید می کند.


نام مدل های Galaxy Z Fold6 Ultra و Z Fold6
نام مدل های Galaxy Z Fold6 Ultra و Z Fold6

نام مدل های Galaxy Z Fold6 Ultra و Z Fold6

اطلاعات جدید شامل یک شماره مدل است – SM-F958N، که به ،ه خود نشان می دهد که این یک دستگاه Ultra است زیرا از نظر تاریخی، تمام گوشی های Ultra در مجموعه سامسونگ با “8” خاتمه می یابد. نام مدل داخلی Q6A، اما این به تنهایی هیچ سرنخ اضافی به ما نمی دهد.

با این حال، با توجه به طرح نامگذاری معمول سامسونگ، شماره مدل SM-F958N ممکن است نشان دهنده در دسترس بودن محدود باشد. این معمولاً یک نام مدل برای دستگاهی است که به مقصد بازار داخلی – کره ج،ی – است. بنابراین حتی اگر سامسونگ از Z Fold6 Ultra رونمایی کند، می تواند یک دستگاه انحصاری کره ج،ی باشد. و صادقانه بگویم، بسیار منطقی است. عرضه یک دستگاه تاشو Ultra درجه یک با بهترین سخت افزار موجود (احتمالاً با ارتقاء قابل توجهی در بخش دوربین)، قیمت را تا حدی افزایش می دهد، بنابراین سامسونگ مقادیر محدودی از Z Fold6 Ultra را تولید خواهد کرد، فقط به اندازه کافی برای بازار کره ج،ی

بدون ذکر منبع، سرفصل های اندروید تایید می کند که Z Fold6 Ultra از جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد، که چندان تعجب آور نیست.

منبع

منبع: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_z_fold6_ultra_existence_confirmed_via_leaked_model_number-news-62621.php