پرسش و پاسخ: تبلیغ برنامه یا بازی خود با تبلیغات جستجوی Apple – Discover

A person holds an iPhone that shows examples of Apple Search Ads, which appear at the top of the screen for an app called AwayFinder.

شخصی آیفونی را در دست دارد که نمونه‌هایی از تبلیغات جستجوی اپل را نشان می‌دهد که در بالای صفحه برنامه‌ای به نام AwayFinder ظاهر می‌شوند.

تبلیغات جستجوی اپل به شما کمک می کند تا برنامه یا بازی خود را در اپ استور کشف کنید. ما با تیم Apple Search Ads تماس گرفتیم تا درباره استفاده موفقیت‌آمیز از این سرویس، از جمله ثبت‌نام در دوره آنلاین رایگان گواهی تبلیغات جستجوی Apple، اطلاعات بیشتری ،ب کنیم.

برنامه یا بازی من چگونه ممکن است از تبلیغات در اپ استور بهره مند شود؟

با تبلیغات جستجوی اپل، توسعه دهندگان شاهد افزایش بارگیری، حفظ، بازگشت هزینه تبلیغات و موارد دیگر هستند. دریابید که چگونه توسعه دهندگان The Chefz، Tiket و Pe، BamBou این سرویس را عملی کرده اند.

تبلیغ من کجا نمایش داده می شود؟

سه صفحه آیفون که مکان‌های مختلف را برای تبلیغات جستجوی اپل نشان می‌دهند: در برگه جستجو، در نتایج جستجو و در برگه Today.

شما می تو،د در مکان های زیر به افراد دسترسی پیدا کنید:

چگونه می توانم بهترین شیوه ها را برای ایجاد و مدیریت کمپین ها یاد بگیرم؟

آموزش آنلاین گواهینامه تبلیغات جستجوی اپل، بهترین شیوه های اثبات شده را برای ایجاد عملکرد قوی تر کمپین آموزش می دهد. آموزش صدور گواهینامه برای تمام سطوح مهارت، از حرفه ای های بازاریابی گرفته تا ،، که تازه شروع به کار کرده اند، طراحی شده است. برای دریافت گواهینامه، تمام دروس گواهینامه را کامل کنید (هر کدام بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد)، سپس مهارت های خود را با یک امتحان رایگان آزمایش کنید. پس از دریافت گواهی، می تو،د گواهی خود را با شبکه حرفه ای خود در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn به اشتراک بگذارید.

با Apple ID خود در اینجا ثبت نام کنید.

آیا گواهینامه من منقضی می شود؟

اگرچه گواهی تبلیغات جستجوی اپل شما هرگز منقضی نمی شود، آموزش به طور مرتب به روز می شود. می‌تو،د انتخاب کنید که از طریق ایمیل یا اعلان‌های فشار وب از این به‌روزرس،‌ها مطلع شوید.

آیا می توانم محتوا یا ویژگی های خاصی را در تبلیغات خود برجسته کنم؟

می‌تو،د از صفحات محصول سفارشی‌ای که در App Store Connect ایجاد می‌کنید استفاده کنید تا تبلیغات خود را برای یک مخاطب خاص، راه‌اندازی ویژگی، تبلیغات فصلی و موارد دیگر تنظیم کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د برای تب Today یک تبلیغ ایجاد کنید که افراد را به یک صفحه محصول سفارشی خاص هدایت کند یا تغییرات تبلیغاتی را برای عبارت‌های جستجوی مختلف ایجاد کنید. گواهینامه شامل یک درس در مورد چگونگی انجام این کار است.

آیا می توانم قبل از راه اندازی برنامه خود را تبلیغ کنم؟

می‌تو،د از تبلیغات جستجوی اپل برای ایجاد تبلیغات برای برنامه‌هایی که برای پیش‌سفارش در دسترس قرار داده‌اید استفاده کنید. افراد می‌توانند برنامه شما را قبل از انتشار سفارش دهند و در روز انتشار به‌طور خودکار در دستگاه‌هایشان دانلود می‌شود.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=2xslnwof