سونی رویداد اکسپریا را در 17 می تایید کرد

سونی رویداد اکسپریا را در 17 می تایید کرد

دیروز، یک رویداد سونی ا،پریا به بیرون درز کرد، امروز رسمی است. “رویداد ویژه Xperia 2024” برای 17 می برنامه ریزی شده است و در سالن B&C انبار Terrada برگزار می شود. این یک رویداد بسیار منحصر به فرد است، اگرچه فقط 100 نفر دعوت شده اند.

البته پخش زنده وجود خواهد داشت “توسعه دهندگان Xperia جدیدترین ویژگی ها را در زندگی واقعی معرفی می کنند.” همانطور که در توضیحات رویداد آمده است (دستگاه از ژاپنی ترجمه شده است).

سونی رویداد ا،پریا را در 17 می تایید کرد

جدا از صحبت های جذاب، تنها سوال واقعی این است که آیا سه مدل (1، 5 و 10) در این رویداد معرفی می شوند یا اینکه آیا straggler هایی وجود خواهند داشت. سونی Xperia 1 V و 10 V را در 11 می سال گذشته معرفی کرد، اما Xperia 5 V در سپتامبر عرضه شد.

خوب، مدل های 1 و 10 در ماه می معرفی شدند اما به ترتیب در ماه های جولای و ژوئن عرضه شدند. سونی وقتی می خواهد گوشی ها را به بازار عرضه کند، وقت شیرین خود را صرف می کند.

به هر حال، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که Sony Xperia 1 VI صفحه نمایش بلند 4K را کنار گذاشته و به نسبت ابعاد استانداردتر (صفحه نمایش 6.5 اینچی، 19.5:9) تغییر خواهد کرد، در حالی که همچنان از بریدگی ها و سوراخ ها جلوگیری می کند. با این حال، دوربین ممکن است مانند سال گذشته باشد. ارتقای رم برای گوشی های سری 1 در افق است، اما نه مدل سری 5 (اگر شایعات را باور کنید روی 8 گیگابایت گیر می کند).

اگر در ماه مه در ژاپن هستید، می تو،د لینک منبع را دنبال کنید و برای شانس بردن یکی از 100 مکان برای این رویداد درخواست دهید. یا فقط می تو،د پوشش ما را بررسی کنید.

منبع (به ژاپنی)

منبع: https://www.gsmarena.com/sony_confirms_the_xperia_event_on_may_17-news-62497.php