بررسی عملی Poco X6 Neo

بررسی عملی Poco X6 Neo

معرفی

Poco X6 Neo مقرون به صرفه ترین مدل در سری X6 است. مدل‌های دیگر این مجموعه، X6 و X6 Pro، قطعات و قطعاتی از طیف دستگاه‌های Redmi شیائومی به عاریت گرفته‌اند. با این حال، X6 Neo، برای همه مقاصد، در اصل Redmi Note 13R Pro با نامی متفاوت است. از آنجایی که ما به آن مدل هم نگاه نکرده ایم، این فرصت خوبی است برای کشتن دو پرنده با یک سنگ، به اصطلاح.

بررسی عملی Poco X6 Neo

X6 Neo به ،وان مدل ارزان‌تر این سری، برخی از زیبایی‌های مدل‌های گران‌تر را از دست می‌دهد. شما یک دوربین قابل استفاده در پشت دریافت می کنید و تراشه به یک مدیاتک دیمنسیتی 6080 تنزل می یابد. صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و زوم 3 برابری بدون تلفات در دوربین 108 مگاپی،لی.

با قیمت اولیه 15999 INR (~ 192 دلار)، کمی ارزان تر از X6 و X6 Pro است. بیایید ببینیم با این پول چه چیزی به دست می آورید.

جعبه گشایی

Poco X6 Neo در بسته بندی معمولی مشکی و زرد پوکو عرضه می شود. در داخل، تلفن، یک شارژر 33 واتی و یک کابل USB-A به USB-C را خواهید دید.

بررسی عملی Poco X6 Neo

یک قاب سیلی، مشکی نیز در جعبه ارائه شده است. این قاب چیز زیادی به ضخامت گوشی اضافه نمی کند و دارای یک بریدگی من، برای حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور است که مکان یابی دکمه را بدون نگاه ، بسیار آسان می کند. همچنین یک فلپ برای درگاه USB وجود دارد که کمی بیش از حد سفت است. با این حال، این قاب به دلایل صرفاً زیبایی شناختی، یک دهانه بزرگ در پشت برای دوربین ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ناحیه در معرض آسیب قرار گیرد.

منبع: https://www.gsmarena.com/poco_x6_neo_hands_on-review-2688.php