کلمات کلیدی: گیج و شلزینگر در چهارراه – کشف

Zach Gage, at left, and Jack Schlesinger stand in their studio in front of a series of shelves that hold numerous board games.

زک گیج در سمت چپ و جک ش،ینگر در استودیوی خود در مقابل قفسه‌هایی ایستاده‌اند که بازی‌های رومیزی متعددی را در خود جای داده‌اند.

کلمات کلیدی یک پیچ و تاب هوشمندانه در ج، کلمات متقاطع است – به حدی که می توان انتظار داشت که خالقان Zach Gage و Jack Schlesinger استادان قدیمی ج، کلمات متقاطع باشند که برای خود یک چالش جدید ایجاد می کنند.

یکی کاملا اشتباه خواهد بود.

گیج با خنده می‌گوید: «کلمه‌های متقاطع هرگز با من برخورد نمی‌کنند. “من خودم را با لگد و جیغ به این یکی کشاندم.”

این در مورد “چه جعبه تصادفی از کلمات دریافت خواهید کرد” نیست؟ اما، “تصمیماتی که به ،وان یک بازیکن می گیرید چیست؟”

جک ش،ینگر، ناتووردز

در واقع، گیج و ش،ینگر فینالیست جایزه طراحی اپل را ایجاد ،د کلمات کلیدی – و نسخه Apple Arcade، Knotwords+ – نه برای متحول ، ج، متقاطع فروتن، بلکه برای یادگیری آن. ش،ینگر می‌گوید: «ما مردم را می‌شناسیم که کلمات متقاطع را دوست دارند، بنابراین می‌خواستیم بفهمیم چه چیزی را از دست می‌دهیم.» و این فرآیند فقط منجر به یک بازی جدید نشد – بلکه آنها را مستقیماً به راز موفقیت در طراحی بازی با کلمه هدایت کرد. ش،ینگر می‌گوید: «مسئله این نیست که «چه جعبه‌ی تصادفی از کلمات به دست می‌آوری؟»، «اما به‌،وان بازیکن چه تصمیم‌هایی می‌گیرید؟»

یک صفحه نمایش بازی Knotwords که عمدتاً کامل شده است - که شبیه یک ج، کلمات متقاطع کوچک است - بالای صفحه کلید.

Gage و Schlesinger شرکای قدیمی طراحی هستند. علاوه بر طراحی کلمات کلیدی و سودوکو خوب ش،ینگر با گیج در راه اندازی مجدد 2020 کمک کرد Spell Tower و ،وان Apple Arcade کارت تاریکی. هیچ‌کدام از راه‌های سنتی به طراحی بازی نرسیدند: گیج پیشینه‌ای در هنر تعاملی دارد، در حالی که ش،ینگر مغز متفکر برنامه‌نویسی با سابقه در تئاتر و، از همه چیز، اپراهای راک است. (او مسئول موسیقی متن‌های بی‌نقص بسیاری از بازی‌های این دو است.) و آن‌ها به همان اندازه در مورد فلسفه پشت بازی صحبت می‌کنند که توسعه آن.

من این تصور اشتباه را داشتم که جادوی یک بازی ساده در مجموعه قو،ن ساده آن است. جادو در واقع از داشتن یک سازنده پازل الگوریتمی شگفت انگیز ناشی می شود.

زک گیج

وقتی در حال پخش ج، کلمات متقاطع هستید، کاملاً روی سرنخ ها تمرکز می کنید. گیج توضیح می‌دهد که شما اصلاً روی شبکه متمرکز نیستید. اما وقتی در حال ساخت ج، کلمات متقاطع هستید، همیشه به شبکه فکر می کنید. من تعجب کردم که آیا راهی وجود دارد که از بازیکنان بخواهیم ج، کلمات متقاطع را حل نکنند و در عوض شبکه را دوباره بسازند.”

کلمات کلیدی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که فقط از حروف خاصی در بخش‌های خاصی از شبکه استفاده کنند – ایده خوبی است، اما در ابتدا مشخص شد که اصلاح و مقیاس‌بندی آن دشوار است. گیج می‌گوید: «در ابتدا، این ایده واقعاً به هم نمی‌رسید، بنابراین استراحت کردیم و ساختیم سودوکو خوب” ایجاد دیدگاه آنها در مورد سودوکو – بازی دیگری با قو،ن ساده و پیچیدگی فوق العاده – برای شروع مجدد بسیار مهم بود. کلمات کلیدی. گیج می‌گوید: «من این تصور اشتباه را داشتم که جادوی یک بازی ساده در مجموعه قو،ن ساده آن است. “جادو در واقع از داشتن یک سازنده پازل الگوریتمی شگفت انگیز ناشی می شود.”

یک آزمایش اولیه Knotwords: یک پازل دست‌نویس Knotwords که فقط حاوی چند حرف است، در کنار هشت ،وان فیزیکی با یک حرف قرار دارد.

مشکل ساز، آنها فقط یکی از ،، که فقط در اطراف دراز کشیده بودند. اما آنها ش،ینگر را داشتند. من گفتم، من برای شما یک ژنراتور درست می کنم کلمات کلیدی ش،ینگر می خندد. این شاید کمی جاه طلبانه بود. نسخه اول هشت ساعت طول کشید و به گفته خودش عالی نبود. با این حال، این یک تجربه یادگیری ارزشمند است. ما یاد گرفتیم که باید یک بازیکن الگو بگیریم. ،ی اینجا چه کار می کند؟ چه قدم هایی می توانستند بردارند؟ اگر آنها اشتباه کنند، چقدر طول می کشد تا آن را اصلاح کنند؟» به طور خلاصه، الگوریتم تولید پازل باید نه تنها قو،ن، بلکه رفتار بازیکن را نیز در نظر بگیرد.

این کار پاسخی به این دو نفر داد که چرا مردم ج، کلمات متقاطع را دوست داشتند. همچنین با پرداختن به یکی از فلسفه‌های قدیمی طراحی بازی Gage، یک کار بهتر انجام داد. گیج می گوید: «برای من، تنها چیزی که در یک بازی سرگرم کننده است، روند بهتر شدن است. در هر بازی که ساخته‌ام، مهمترین سؤالات این بوده است: سفری که مردم طی می‌کنند چیست و چگونه می‌تو،م آن سفر را سرگرم‌کننده کنیم؟ و معلوم است که اگر قبلاً هرگز بازی نکرده باشم، کشف این موضوع آسان است.»

درباره Knotwords بیشتر بیاموزید

Knotwords+ را در Apple Arcade پیدا کنید

پشت طراحی مجموعه‌ای است که شیوه‌ها و فلسفه‌های طراحی هر یک از برندگان و فینالیست‌های جوایز طراحی اپل را بررسی می‌کند. در هر داستان، ما با توسعه دهندگان و طراحان این برنامه ها و بازی های برنده جوایز پشت پرده ها می رویم تا دریابیم که چگونه خلاقیت های قابل توجه خود را زنده کرده اند.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=ti9czxni

لوازم جانبی دوربین مدار بسته.