من به مدت دو هفته به این گوشی 300 دلاری موتورولا تغییر دادم و شگفت زده شدم

من به مدت دو هفته به این گوشی 300 دلاری موتورولا تغییر دادم و شگفت زده شدم

moto-g-power-5g-20245

متیو می،/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • را Moto G Power 5G 2024 به قیمت 299 دلار در رنگ های بنفش کم رنگ و آبی نیمه شب به فروش می رسد.
  • این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش بزرگ، پنل پشتی چرم گیاهی دوست داشتنی و پیشرفت های نرم افزاری بی عیب و نقص Moto می تواند تا دو روز دوام بیاورد.
  • نمایشگر LCD به اندازه یک OLED پر جنب و جوش نیست، اما یکی از معدود معاوضه ها در دستگاهی با این رنج قیمت است.

در دو هفته گذشته، سیم T-Mobile خود را در داخل 300 دلار جدید قرار داده ام Moto G Power 5Gو من نمی توانم آن را به ،وان یکی از بهترین گوشی ها در رنج قیمت خود توصیه نکنم. برای پول، جدیدترین تلفن Moto دارای صفحه نمایش بزرگ، فرم شیک، قاب پشتی چرم گیاهی دوست داشتنی، باتری با ظرفیت بالا، شارژ بی سیم و موارد دیگر است.

همچنین: این گوشی اندرویدی 350 دلاری تقریبا باعث شد من پرچمداران را فراموش کنم

رابط کاربری موتورولا یکی از موارد مورد علاقه من است، با ظاهر و حس نسبتاً موجود و شبیه پی،ل که با حرکات دستی و بهبود سیستم این برند تقویت شده است. بچرخ،د تا دوربین را راه اندازی کنید، حرکات برش برای روشن ، چراغ قوه، بلند ، برای خاموش ، زنگ و چندین حرکت دیگر، استفاده از گوشی را بسیار راحت تر از گوشی های دیگر با قیمت مشابه می کند، و این فقط باعث ،اشیدن روی سطح Moto G جدید است. برق 5G

مشاهده در موتورولا

ابتدا بیایید در مورد طراحی صحبت کنیم. حسگر اثرانگشت در Moto G Power در دکمه پاور جانبی تعبیه شده است، اجرای مورد علاقه شخصی من از امنیت بیومتریک، زیرا با برداشتن گوشی به راحتی می توان قفل آن را باز کرد. قاب آن از پ،تیک ساخته شده است، اما من متوجه شدم که کاملاً خوب است زیرا کمک می کند تا گوشی با اندازه بزرگ تنها با وزن 201 گرم سبک تر شود.

موتورولا رنگ یاسی کم رنگ را برای آزمایش برای من ارسال کرد که دور قاب را احاطه کرده و با پشتی چرم گیاهی دوست داشتنی عالی به نظر می رسد. این مواد پشت هم روی من هست موتورولا ریزر پ، و ،بندگی بیشتری را فراهم می کند و به جلوگیری از سر خوردن گوشی از روی میزها و سایر سطوح لغزنده کمک می کند. چنین ویژگی هایی باعث می شود این گوشی 300 دلاری گران تر به نظر برسد.

همچنین: بهترین گوشی ها برای ،ید در سال 2024

همچنین، LCD 6.7 اینچی از نرخ تجدید نادر 120 هرتز با نسبت صفحه نمایش به بدنه 85 درصد پشتیب، می کند. با وضوح 391 ppi عالی به نظر می رسد و من از محتوای رسانه ای زیادی در حین استفاده از تلفن لذت برده ام. بلند،ای استریو نیز عملکرد من،ی دارند، اما اگر از کیفیت خوبی برخوردار نیستید، یک پورت صوتی قدیمی 3.5 میلی متری نیز برای گوش دادن سیمی وجود دارد.

moto-g-power-5g-20243

متیو می،/ZDNET

برای ارائه یک گوشی با این قیمت باید مصالحه هایی انجام شود که یکی از آنها پردازنده است. پردازنده مدیاتک Dimensity 7020 این گوشی را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می کند. از آزمایشی که انجام دادم، متوجه لکنت و تاخیر در هنگام حرکت بین برنامه‌ها و بازی‌ها شدم. موتورولا یک ویژگی تقویت حافظه RAM دارد که تماماً نرم افزاری است، اما مزایای آن قابل توجه نبود. اندازه ذخیره سازی می تواند از طریق کارت microSD نیز با پشتیب، تا 1 ترابایت افزایش یابد.

همچنین: این گوشی اندرویدی با صفحه بزرگ دارای ویژگی های مفیدی است که در پرچمداران امروزی وجود ندارد

دوربین های اصلی 50 مگاپی،لی و فوق عریض 8 مگاپی،لی در سمت چپ بالای پشت قرار گرفته اند. دوربین فوق عریض 118 درجه میدان دید را ثبت می کند و در عین حال به ،وان یک عکاس ماکرو نیز عمل می کند. در حالی که سخت افزار دوربین به اندازه گوشی های پرچمدار قدرتمند نیست، موتورولا نرم افزار دوربین سفارشی عالی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند ع، های عالی بگیرید و با تلاش کمی خلاق باشید.

moto-g-power-5g-20242

Moto G Play (چپ) و G Power 5G (راست)

متیو می،/ZDNET

با توجه به اینکه کلمه Power در نام این گوشی وجود دارد، اجازه دهید در مورد باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی صحبت کنیم. در آزمایشی که به ،وان یک راننده روزانه داشتم، به راحتی توانستم دو روز کامل را با استفاده زیاد از آن بگذرانم Moto G Power 5G که شامل ارتباطات، رسانه های اجتماعی، ع، برداری، پخش موسیقی و پخش ویدیوی یوتیوب بود. علاوه بر این، موتورولا از شارژ سریع 30 واتی TurboPower پشتیب، می کند با یک شارژر در جعبه

شگفتی بزرگ در Moto G Power گنجاندن شارژ بی سیم است که معمولاً یک ویژگی است که در گوشی های 300 دلاری و قیمت پایین تر حذف می شود. 5G نیز ارائه شده است و تلفن می‌تواند با سرویس T-Mobile من هماهنگی داشته باشد، بنابراین من هرگز بدون سیگنال ثابت باقی نمی‌مانم، حتی در مناطقی که دریافت سلولی ضعیف‌تری دارند.

مشاوره ،ید ZDNET

موتورولا همچنان با سری گوشی های مقرون به صرفه خود از سری Moto G و گوشی های هوشمند خود را تحت تاثیر قرار می دهد G Power 5G تصمیمات گذشته خود را برای ،ید گوشی های پرچمدار گران قیمت زیر سوال برده است. این تلفن همه چیزهایی را که برای انجام کار نیاز دارم ارائه می دهد، با حرکات چشمگیر که استفاده از تلفن را بسیار کارآمد و هوشمند می کند. اگر به دنبال اولین گوشی هوشمند هستید و چیزی مقرون به صرفه می‌خواهید و می‌خواهید برای مدت طول، دوام بیاورد، یا فقط می‌خواهید چیزی با صفحه‌نمایش بزرگ و شیک داشته باشید، جدیدترین محصول موتورولا ارزش بررسی دارد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/i-switched-to-this-300-motorola-p،ne-for-two-weeks-and-was-pleasantly-surprised/#ftag=RSSbaffb68