نسخه ارزان‌تر Galaxy Z Fold6 ممکن است بسیار کمتر از آنچه انتظار داشتید قیمت داشته باشد

نسخه ارزان‌تر Galaxy Z Fold6 ممکن است بسیار کمتر از آنچه انتظار داشتید قیمت داشته باشد

مدتی است که شایعه شده است که سامسونگ امسال بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را با عرضه نسخه ارزان‌تر گل،ی Z Fold6 در کنار آن دستگاه – به احتمال زیاد در اوایل تا اواسط جولای – به بازار خواهد آورد.

این نسخه ارزان‌تر از تاشو اکنون دارای بر،ب قیمتی شایع است و به طرز شگفت‌انگیزی خوب است: زیر 800 دلار. این کمتر از نصف چیزی است که Fold5 با آن شروع کرده است. احتمالاً باید آن را به ،وان 799 دلار بخو،د و فراموش نکنید که 799 دلار می تواند به 919 یورو یا چیزی شبیه به آن در سراسر حوض تبدیل شود، اما هنوز – برای یک کتاب تاشو مانند کتاب، این فوق العاده چشمگیر است و در واقع می تواند بازار تاشو را منجنیق کند. اوج های جدید، از نظر فروش.

Samsung Galaxy Z Fold5
Samsung Galaxy Z Fold5

البته اگر این شایعه هنوز تایید نشده از کره واقعاً منتشر شود. این یک “اگر” بزرگ است، اما با این وجود ما را هیجان زده کنید. همان منبع همچنین به ما می‌گوید که Fold6 ارزان‌تر دوربین‌های مشابه Fold5 خواهد داشت، زیرا در ابتدا آنقدر گران نیستند. حتی گفته می شود سامسونگ دقیقاً از همان تامین کنندگان استفاده می کند.

هوآوی واقعاً شروع به کشف سهم بازار جه، سامسونگ برای گوشی‌های تاشو کرده است و این Fold6 ارزان‌تر ممکن است پاسخ این شرکت کره‌ای باشد. به خاطر خود بازار، امیدواریم.

منبع (به زبان کره ای)

منبع: https://www.gsmarena.com/the_cheaper_galaxy_z_fold6_version_might_cost_way_less_than_you_were_expecting-news-62057.php