سلام توسعه دهنده: می 2024 – کشف

The word “Hello” written in white glowing script font against a pink and purple background.

کلمه

الان خیلی طول نمیکشه! WWDC24 از 10 تا 14 ژوئن به صورت آنلاین برگزار می شود و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم برای بزرگترین رویداد توسعه دهندگان سال آماده شوید. در این نسخه:

  • Pathways را کاوش کنید، روشی کاملاً جدید برای یادگیری در مورد توسعه برای پلتفرم‌های اپل.
  • با سه برنده برجسته چالش دانشجویی Swift امسال آشنا شوید.
  • نکات عالی را از تیم SharePlay دریافت کنید.
  • فعالیت‌های توسعه‌دهنده جدید درباره دسترسی، یادگیری ماشینی و موارد دیگر را مرور کنید.

WWDC24

شش آی، - پرنده سویفت، قلم مو، اپل ویژن پرو، کنتر، بازی، جابجایی و لوگوی اپ استور - در پس‌زمینه تنظیم شده‌اند.

معرفی مسیرها

اگر به تازگی در حال توسعه برای پلتفرم های اپل هستید، یک اعلامیه هیجان انگیز داریم. Pathways مجموعه‌ای ساده و آسان برای پیمایش از ویدئوها، اسناد و منابعی هستند که برای شروع ساختن برنامه‌ها و بازی‌های عالی به آن‌ها نیاز دارید. از آنجایی که Pathways خود هدایت می شوند و می توانند با سرعت خود دنبال شوند، آنها مکان من،ی برای شروع سفر شما هستند.

Pathways برای Swift، SwiftUI، طراحی، بازی‌ها، visionOS، توزیع App Store و شروع به کار به‌،وان یک توسعه‌دهنده اپل را کاوش کنید.

شیرجه رفتن به مسیرها >

تصویری از برندگان برجسته چالش دانش‌آموزی سوئیفت، النا گالوزو، دزموند ب،، و جواهر شامن، در پس‌زمینه‌ای رنگارنگ و نمادهای برنامه شناور.

با سه برنده برجسته چالش دانشجویی سوئیفت آشنا شوید

النا گالوزو، دزموند ب، و جواهر شامن همگی از خانواده‌های خود الهام گرفتند تا زمین‌های بازی برنامه‌های برنده خود را ایجاد کنند. اکنون، آنها امیدوارند که برنامه هایشان بتواند بر روی دیگران نیز تأثیر بگذارد.

با النا، دزموند و جواهر آشنا شوید >

با کارشناسان اپل ملاقات کنید

زنی با ژاکت سبز روی میزی با دو نفر نشسته است که یکی از آنها روی یک لپ تاپ باز کار می کند.

آ،ین فعالیت های توسعه دهندگان در سراسر جهان را بررسی کنید

  • با App Review آنلاین ملاقات کنید تا در مورد دستورالعمل‌های بررسی برنامه بحث کنید و بهترین روش‌ها را برای یک روند بررسی روان بررسی کنید. برای 14 می ثبت نام کنید.
  • به ما در بنگالورو بپیوندید تا یک فعالیت حضوری ویژه برای بزرگداشت روز جه، آگاهی از دسترسی. برای 15 می ثبت نام کنید.
  • بیاموزید که چگونه چارچوب‌های یادگیری ماشینی اپل می‌توانند به شما در ایجاد برنامه‌ها و بازی‌های هوشمندتر در یک فعالیت آنلاین کمک کنند. برای 19 می ثبت نام کنید.

برنامه کامل فعالیت ها را مرور کنید >

اخبار

تصویری از طراحی دستی با Apple Pencil Pro که مجموعه‌ای از چرخش‌های صورتی و بنفش را ایجاد می‌کند.

Apple Pencil Pro را کاوش کنید

با ویژگی‌های جدید، مانند حرکات فشاری، بازخورد لمسی و ردیابی زاویه چرخش، تعاملات غنی‌تر و همه‌جانبه‌تر را به برنامه iPad خود بیاورید.

پشت طرح

ظهور راهنمای جزر و مد

در اینجا داستان موجی است که چگونه ماهیگیری با پدربزرگش باعث شد تاکر مک دونالد به ایجاد برنامه پیش بینی جزر و مد خود بپردازد.

من به خودم یاد دادم: تاکر مک دونالد و ظهور تاید گاید

بسیاری از برنامه‌ها داستان‌های منشأ خوبی دارند، اما داستان Tucker MacDonald و Tide Guide برای درمان هالیوود طراحی شده است.

اکنون مشاهده کنید

،ب و کار خود را رشد دهید

مک، آی‌پد و آیفون همان صفحه‌نمایش را برای نمونه برنامه‌ای به نام Backyard Birds نشان می‌دهند که چندین گزینه ،ید درون‌برنامه را با طرح رنگ بنفش روشن ارائه می‌دهد.

تراکنش های ساده و ایمن را با ،ید درون برنامه ای کاوش کنید

از ابزارهای قدرتمند قیمت‌گذاری جه،، ویژگی‌های تبلیغاتی، تجزیه و تحلیل‌هایی که فقط از اپل در دسترس است، پشتیب، داخلی مشتری و تشخیص تقلب استفاده کنید.

بیشتر بد،د >

پرسش و پاسخ

از تیم SharePlay اطلاعات بینش مش، دریافت کنید

درباره تجربیات مش،، شخصیت‌های فضایی، اثر جادویی «شوک موج» و موارد دیگر بیاموزید.

پرسش و پاسخ با تیم SharePlay

SharePlay همه چیز در مورد ایجاد تجربیات مش، م،ی دار در برنامه شما است. با بهره‌گیری از اشتراک‌پلی، برنامه شما می‌تواند یک اتصال بی‌درنگ فراهم کند که همه چیز را از پخش رسانه تا مدل‌های سه‌بعدی تا ابزارهای مش، در iP،ne، iPad، Mac، Apple TV و Apple Vision Pro همگام‌سازی می‌کند.

اکنون مشاهده کنید

مستندات

اسناد جدید و به روز شده را مرور کنید

در Hello Developer مش، شوید

آیا می خواهید Hello Developer را در صندوق ورودی خود دریافت کنید؟ با به‌روزرس، تنظیمات برگزیده ایمیل خود در حساب توسعه‌دهنده، مطمئن شوید که دریافت ایمیل‌های مربوط به اخبار و رویدادهای برنامه‌نویس را انتخاب کرده‌اید.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. اگر پیشنهادی برای فعالیت ها یا داستان های ما دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=1gm9hdcx