قیمت موتورولا ریزر 50 اولترا لو رفت

قیمت موتورولا ریزر 50 اولترا لو رفت

Razr 40 Ultra موتورولا در ژوئن سال گذشته معرفی شد و اکنون در ماه می هستیم، بنابراین جانشین آن به زودی ظاهر می شود. پیش از عرضه، امروز قیمت Razr 50 Ultra برای منطقه یورو، ظاهراً از یک ،ده‌فروش ایتالیایی فاش شده است.

ظاهراً تصویر زیر مربوط به سیستم‌های داخلی ،ده‌فروش ناشناس است و نشان می‌دهد که Razr 50 Ultra با قیمت 1200 یورو خواهد بود. این در حال حاضر به 1288 دلار تبدیل می شود، اما به خاطر داشته باشید که قیمت گذاری ایالات متحده قطعاً اینگونه نخواهد بود، زیرا تبدیل قیمت بین المللی اینگونه نیست. اگر قرار است واقعاً 1200 یورو باشد، پس انتظار داشته باشید که 1200 دلار یا احتمالاً کمتر باشد.

قیمت موتورولا ریزر 50 اولترا لو رفت

برای مقایسه، توجه داشته باشید که Razr 40 Ultra سال گذشته دقیقاً با همان قیمت وارد اتحادیه اروپا شد، اما یک تغییر وجود دارد – این مدل برای نسخه ای با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همان اندازه شارژ می شود، در حالی که Razr 50 Ultra این کار را انجام می دهد. با همین پول 12/512 گیگابایت به شما می دهد که قطعاً استقبال می شود.

البته ممکن است Razr 50 Ultra در دیگر ،یب‌های RAM/Storage نیز ارائه شود. به نظر می رسد در سه رنگ آبی، سبز و مورد علاقه موتورولا Peach Fuzz مورد تایید پنتون عرضه خواهد شد.

هنوز جزئیات دیگری در مورد آن مشخص نیست – لیست مشخصات کاملی در حال حاضر فاش نشده است – اما ما انتظار داریم که این موارد به زودی ظاهر شوند، با توجه به این واقعیت که راه اندازی قطعا نزدیک است.

منبع

منبع: https://www.gsmarena.com/motorola_razr_50_ultra_price_leaks-news-62776.php

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با