اپل گزینه‌های جدیدی را در سراسر جهان برای سرویس‌ها و برنامه‌های پخش بازی معرفی می‌کند که دسترسی به برنامه‌ها و بازی‌های کوچک را فراهم می‌کنند – آخرین اخبار

اپل گزینه‌های جدیدی را در سراسر جهان برای سرویس‌ها و برنامه‌های پخش بازی معرفی می‌کند که دسترسی به برنامه‌ها و بازی‌های کوچک را فراهم می‌کنند - آخرین اخبار

گزارش های تحلیلی جدید در ماه مارس برای توسعه دهندگان در همه جا ارائه می شود

توسعه دهندگان همچنین می توانند گزینه های ورود به سیستم جدید را برای برنامه های خود فعال کنند

امروز، اپل گزینه‌های جدیدی را برای اینکه چگونه اپلیکیشن‌ها در سطح جه، می‌توانند تجربیات درون‌برنامه‌ای را به کاربران ارائه دهند، از جمله بازی‌های پخش جری، و برنامه‌های کوچک معرفی می‌کند. توسعه دهندگان اکنون می توانند یک برنامه واحد را با قابلیت پخش جری، همه بازی های ارائه شده در کاتالوگ خود ارسال کنند.

برنامه‌ها همچنین می‌توانند فرصت‌های کشف پیشرفته‌ای را برای بازی‌های پخش جری،، برنامه‌های کوچک، مینی‌بازی‌ها، ربات‌های چت و افزونه‌هایی که در برنامه‌هایشان یافت می‌شوند، فراهم کنند.

علاوه بر این، برنامه‌های کوچک، مینی‌بازی‌ها، چت‌بات‌ها و افزونه‌ها می‌توانند سیستم ،ید درون‌برنامه‌ای اپل را برای ارائه محتوا یا خدمات دیجیتالی پولی به کاربران خود برای اولین بار، مانند اشتراک برای یک ربات چت جداگانه، ،یب کنند.

هر تجربه ای که در یک برنامه در اپ استور در دسترس قرار می گیرد، م،م به رعایت همه دستورالعمل های بازبینی فروشگاه App است و برنامه میزبان آن باید رتبه بندی سنی بالاترین محتوای دارای رتبه سنی موجود در برنامه را حفظ کند.

تغییراتی که اپل اعلام می کند منع، کننده بازخوردهای جامعه توسعه دهندگان اپل است و با ماموریت اپ استور برای ارائه مک، قابل اعتماد برای کاربران برای یافتن برنامه های مورد علاقه و توسعه دهندگان در همه جا با قابلیت های جدید برای رشد ،ب و کارشان سازگار است. برنامه‌هایی که این محتوا را میزب، می‌کنند، وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که همه نرم‌افزارهای موجود در برنامه‌شان با استانداردهای بالای اپل برای تجربه و ایمنی کاربر مطابقت دارد.

تجزیه و تحلیل برنامه های جدید

اپل داشبوردها و گزارش های قدرتمندی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا به آنها کمک کند عملکرد برنامه های خود را از طریق تجزیه و تحلیل برنامه، فروش و روندها، و پرداخت ها و گزارش های مالی اندازه گیری کنند. امروزه، اپل تجزیه و تحلیل های جدیدی را برای توسعه دهندگان در همه جا معرفی می کند تا به آنها کمک کند تا بینش بیشتری نسبت به ،ب و کار و عملکرد برنامه های خود داشته باشند، در حالی که تعهد دیرینه اپل برای اطمینان از عدم شناسایی کاربران در سطح فردی را حفظ می کند.

بیش از 50 گزارش جدید از طریق App Store Connect API در دسترس خواهد بود تا به توسعه دهندگان کمک کند عملکرد برنامه خود را تجزیه و تحلیل کنند و فرصت هایی برای بهبود با معیارهای بیشتر در زمینه هایی مانند:

تعامل – با اطلاعات اضافی در مورد تعداد کاربر، که در فروشگاه App با برنامه توسعه دهنده تعامل دارند یا آن را با دیگران به اشتراک می گذارند.

تجارت – با اطلاعات اضافی در مورد بارگیری‌ها، فروش و درآمدها، پیش‌سفارش‌ها و تراکنش‌های انجام شده با سیستم ،ید درون‌برنامه ایمن App Store.

استفاده از برنامه – با اطلاعات اضافی در مورد ،ابی ها، دستگاه های فعال، نصب ها، حذف برنامه ها و موارد دیگر.

استفاده از چارچوب – با اطلاعات اضافی در مورد تعامل برنامه با عملکردهای سیستم عامل مانند P،toPicker، ابزارک ها و CarPlay.

اطلاعات اضافی درباره جزئیات گزارش و دسترسی در ماه مارس برای توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود.

توسعه دهندگان این امکان را خواهند داشت که به شخص ثالث دسترسی به گزارش های خود را به راحتی از طریق API فراهم کنند.

انعطاف پذیری بیشتر برای گزینه های ورود به سیستم در برنامه ها

در راستای ماموریت اپل برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، اپل دستورالعمل بررسی App Store خود را برای استفاده از ورود به سیستم با اپل به روز می کند. ورود به سیستم با اپل، ورود کاربران به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را با استفاده از Apple ID آسان می‌کند و از ابتدا با در نظر گرفتن حریم خصوصی و امنیت ساخته شده است. از امروز، توسعه‌دهندگ، که خدمات ورود به سیستم شخص ثالث یا اجتماعی را در برنامه خود ارائه می‌دهند، این گزینه را خواهند داشت که ورود به سیستم با اپل را ارائه دهند، یا اکنون می‌توانند به جای آن یک سرویس ورود متمرکز بر حریم خصوصی را ارائه دهند.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=f1v8pyay